Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

Det er jo helt utrolig! 

Hun anklager og kjefter, hun er både et offer samtidig som hun omtrent "lever for gruppa" 

Tenk, SÅ heldige alle medlemmene er som får lov til å være der og skravle, utveksle ideer og gode historier (ikke minst få lese sjefshønas rabuleringer), medlemmene er slettes ikke så takknemlige som de burde være (Fysj-og-fysj!) Hun skal faktisk skrive en bok om gruppa også.... tenk for en ære! 🙄

Det er rett og slett en SKAM at hun ikke beundres mer og lovprises for sin innsats i gruppa og for alle medlemmene 😂😂

 

Selvinnsikt er en fin bil... 🚗🚗

Endret av Fjugur
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 22.8.2018 den 20.27, AnonymBruker skrev:

Sjefshøna har en eviglang rant igjen:

📍BESKJED FRA ADMIN📍

Hei alle sammen! 
Jeg å mitt Admin team begynner å bli veldig lei syting, klaging, angrip på admins! Hvorfor er det sånn at vi som jobber hundrevis av timer her å overhode ikke får betalt får smake på noens vrede? I 3 år har jeg jobber i denne gruppen og oppnådd et felleskap! Et felleskap som blir snakket godt om, et felleskap som alle vil være en del av. Hvorfor respekterer ikke enkelte vi som sitter her time etter time? Jeg får høre å lese DAGLIG at jeg har så veldig MAKT inne på gruppa her🙄 javel? Noen må da styre dette og få ting til å gå rundt ? Vi bare blokkerer folk som ikke følger regler å som er stygge mot andre. Er det å ha denne såkalte makten alle snakket om?? Men «du» brøyt regelen ! Er deg vår feil? 

Vi som jobber i gruppa jobber for dere, for at dere skal kunne søke råd å tips. For at dere kan spørre om ting og få svar! For at enkelte får nye venner og ikke trenger alltid å sitte alene 🙌 vi sitter her døgnet rundt å jobber intens med å glede andre! Å så klager man vis jeg fikk en behandling for arbeidet?? Hva hadde du gjort? Hadde du gjort det noe bedre? Vil du prøve? 

Vi er ikke her for å leke kongene på haugen! Men for å styre gruppa så bra vi klarer. Ingen har noe fagbrev i å drive en gruppe, men jeg har laget en gruppe for alle ! Å den er blitt veldig populær, da gjør vi kanskje en god jobb da? Eller noe riktig? For meg vil jeg ikke lenger lese usanne ting om meg selv på nett! Ingen kjenner meg eller vet hva slags person jeg er! 

Men en ting er sikkert! Jeg gleder andre her inne og jeg jobber for at andre skal ha det bra! 👊 vi alle i Admin gjengen har akkurat samme mål! Å skape et felleskap som betyr noe for noen. Ja jeg blir kontaktet av media, ikke fordi jeg er PR kåt som noen skriver. Men fordi de ser oss! De ser hva vi har skapt sammen og hva dette samfunnet betyr for verden! DE SER OSS.

Tenk på hva vi alle har klart sammen❤️👊hva vi står for å at det er greit å være forskjellige! Slutt å vær så dømmende hele tiden , slutt å anklag folk for ting som ikke stemmer. Ikke tro at ting er sånn, dere må vite Åssen tingene er . Jeg skal skrive en bok, ikke for meg selv ! Men for OSS en bok som kan inspirere og gi råd å tips. En bok som vi kan ha sammen. ☺️ jeg er ikke ute etter å henge ut noen eller offentliggjøre andre! 

Jeg er bare ute etter å glede dere « jentene i gruppa « jeg vet det er mye sjalusi ute å går! Men å behandle meg dårlig det finner jeg meg ikke i ! Jeg er en god person , å har tatt mange harde beslutninger i denne gruppa! Jeg har sittet i sinne, jeg gråter ofte pga. Stygge kommentarer, vanskelige beslutninger og mye uthenging. Skyld jeg får eller andre som jobber her!  😞

Jeg møtte to jenter på tur med hunden min, tok ca 1 minutt så satt vi alle hjemme hos meg å pratet i timesvis ! For en glede å bare tørre og bli kjent eller gjøre noe man ikke pleier! 😍 jeg er veldig snill å vil inkludere å invitere. Jeg er overhode ikke noen maktsyk person ! For dere som kjenner meg vet dette veldig godt. 

Jeg la ut et innlegg her om dagen å spurte etter film tips. Jeg fikk mange svar og en skrev du kan kjøpe filmen av meg. Jeg svarte at det er ikke tillatt i denne gruppen. Hun skrev det var bare et forslag , da jeg skrev helt vennlig at «jeg er Admin her så vet du det, og slettet faktisk ikke hennes kommentar! Men da får jeg flere som angriper meg fordi jeg skrev at jeg var Admin! 

De mente at jeg hadde så makt og at jeg ikke burde skrevet at jeg var Admin. Vis jeg i min egen gruppe ikke kan lage et innlegg uten å bli angrepet så vet jeg ikke hva jeg vil lenger! Jeg kan ikke bruke min egen gruppe en gang? Hva er så da vitsen.... 😩 jeg følger bare reglene og det må alle de andre også gjøre. Jeg vil bare at folk skal se på meg som noe positivt å ikke se på meg som en PR kåt hurpe! For det er jeg virkelig ikke! 👊

Jeg har faktisk brukt flere tusen kroner på gruppa uten å skimse! Ja det er helt sant, jeg har brukt masse penger på at Hønehjørnet skal få være slik det er å at ingen kan ødelegge det. Jeg har kjøpt opp varemerket blandt annet! (Å nei vi har ingen planer på å tjene penger på gruppa akkurat nå) Så jeg har heller brukt penger på gruppa enn å få penger for all den jobben vi gjør. 

Jeg sier mye positivt om gruppa, men til tider ønsker jeg også å dele ting som er veldig vanskelig her inne! Vi har reddet folk fra å ta selvmord ! Vi har lest forferdelige innlegg som er vanskelig å dele, folk henger oss personlig ut i andre forum, Vi har samlet inn mange tusen til Kreftforeningen ! Masse forskjellig! Vi gjør en forskjell... Altså Hønehjørnet er så utrolig bra! Så lenge alle respekterer alle❤️

Jeg ønsker selv å bruke gruppa! Men jeg tørr ikke lenger fordi folk angriper meg . En gruppe jeg jobber hele døgnet med hver eneste dag. 
Jeg tørr ikke lenger å ha åpent kommentar felt fordi folk er så aggressive og går til angrep for hver minste ting. Å alle dere som faktisk respekterer å er med å hjelpe oss i hverdagen! Alle dere som ikke er ufine eller slenger med leppa. Dere er med å skape dette sammen med oss! Å det er fryktelig mange av dere , å det skal vi også huske på og snakke om! ❤️ alle som er med å bidra ! 

Takk for at dere leste innlegget, å husk sammen er vi sterke! 👏🙌❤️👊 

 

Anonymkode: ae0da...2fe

:ler: :ler: :ler: 

Det blir en bra bok, for språket er jo helt fantastisk. 

Jeg ser også at Hønehjørnet mer eller mindre har reddet verden. Et samfunn ALLE vil være med i og media ser at de har skapt noe med betydning for VERDEN. Makan til pompøst pisspreik! :filer:

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun selvoppnevnt helgen hun admin.??? For sååå snill som hun er......virker vel ikke akkurat sånn på svarene hun gir.....

Jeg er også snill, men ikke f*n om jeg inviterer noen ukjente hjem som treffer når jeg lufter bikkja.....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg tenker når jeg leser denne ranten er at når du bruker så mye tid, ork og ressurser på denne gruppa som hun tydeligvis gjør, BØR hun være i lønna arbeid. Jeg mistenker at NAV er hovedinntektskilden, men håper jeg tar feil... 🙄

Anonymkode: 94b0f...6b3

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte på P3 i går at de hadde sånn «40 sekunder fra hønehjørnet» eller noe sånt, om en som hadde litt panikk over at det hadde kommet en larve inn på kjøkkenet hennes. 😅 

Anonymkode: 2b03f...3e5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hørte på P3 i går at de hadde sånn «40 sekunder fra hønehjørnet» eller noe sånt, om en som hadde litt panikk over at det hadde kommet en larve inn på kjøkkenet hennes. 😅 

Anonymkode: 2b03f...3e5

Her er det: https://radio.nrk.no/serie/norske-tilstander#t=1h43m23.24s 

:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Vampen skrev:

Takk, det var det jeg trengte i hverdagen min. Et sted jeg kan lese om hvordan det er å ha fire marsvin og være admin på en FB-gruppe. 

Det bildet så.. ut som det har vært gjennom litt av hvert, hvordan ser hun ut uten filter?

Anonymkode: 7d4a8...5cd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Vampen skrev:

Takk, det var det jeg trengte i hverdagen min. Et sted jeg kan lese om hvordan det er å ha fire marsvin og være admin på en FB-gruppe. 

Haha ..viktig å få med navn på de fire i tillegg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Vampen skrev:

Takk, det var det jeg trengte i hverdagen min. Et sted jeg kan lese om hvordan det er å ha fire marsvin og være admin på en FB-gruppe. 

Noen ganger er det greit at de bare har marsvin.

Anonymkode: 32d0c...0b8

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen ganger er det greit at de bare har marsvin.

Anonymkode: 32d0c...0b8

Hun er også Mamma, Administrator, Vippetekniker. Hun skal blogge om livet sitt og Livsendring. 

(Jeg skjønner helt ærlig ikke at det går ann å tro at disse ordene skrives med stor forbokstav) 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Så kan man jo bare spekulere i om vippejobben blir registrert mot inntekten fra nav. 

Anonymkode: 7c10d...4d3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 25.8.2018 den 23.16, Rørleggerfrue skrev:

Vippetekniker. 

Eller vippeteknikker, som hun skriver. :fnise:

Anonymkode: 3b558...2e0

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som er medlem i gruppen?
Jeg fikk ikke lov siden jeg ikke hadde profilbilde av meg selv (eller en tilfeldig jente). Mitt bilde var et humor-meme med noen sauer, og da var det tvers igjennom blokkering

Anonymkode: d0d3e...efc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen her som er medlem i gruppen?
Jeg fikk ikke lov siden jeg ikke hadde profilbilde av meg selv (eller en tilfeldig jente). Mitt bilde var et humor-meme med noen sauer, og da var det tvers igjennom blokkering

Anonymkode: d0d3e...efc

Jeg fikk heller ikke bli med. Profilbildet mitt var ikke av meg, påstod de, men det VAR av meg. Jeg vil anta at en må se ut på en spesiell måte for å være med i klubben.

Anonymkode: b2c0c...770

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det hun som skulle skrive bok om hønehjørnet? Jeg finner skrivefeil i omtrent alle setningene i blogginnlegget.

Anonymkode: 56218...5d3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...