Perle Skrevet 7. september 2017 #3121 Del Skrevet 7. september 2017 På 2017-08-31 den 12.54, AnonymBruker skrev: Hvis et tre faller i skogen, og ingen er der, så er det jo ikke sikkert det lager lyd vet du. Anonymkode: b9532...fe5 Ja, og er det ikke blitt postet på fb har det heller aldri skjedd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #3122 Del Skrevet 8. september 2017 9 hours ago, AnonymBruker said: http://m.imgur.com/l6zZWkk Anonymkode: 3eecf...072 Skjønner ikke hvorfor noen gravide kvinner er i så hast med å date andre menn før ungen i det heletatt er kommet ut. Syns det er litt trist. Anonymkode: 7615a...831 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoey Skrevet 8. september 2017 #3123 Del Skrevet 8. september 2017 Leter etter en film, har lett gjennom mange filmer jeg vet jeg har sett uten hell! Noen som vet hvordan jeg kan finne en film jeg leter etter? (se bildet) Jeg flirer litt av forslagene og svarene til trådstarter. Husker ikke noe mer, men husker år scenen ikke var relevant for resten av filmen. Jeg får lyst til å spørre hvorfor hun vil se en så kjedelig film om igjen, for noe må jo friste henne til å ville se den igjen. Forstår godt at man glemmer titler, men å jage etter en film pga en så spesifikk og intetsigende scene virker merkelig 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 8. september 2017 #3124 Del Skrevet 8. september 2017 Sitat BARE FOR GØY😆 Hvis du skulle skrevet noe du ikke hadde "tørt" og sagt til naboen, hva hadde du skrevet da?? Jeg begynner.: kjære snille nabo, kan du hver og snill og si ifra når du skal borre så jeg kan dra bort?? Jeg får nemlig så vondt i tennene da det minner meg om tannlegen🙈😂 Håper de at naboen skal lese dette, eller hva? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 9. september 2017 #3125 Del Skrevet 9. september 2017 "Sitter å tenker litt for meg selv.. Hvis all veps må stikke og dø når høsten kommer, hvorfor har vi da veps året etter? 😂 I teorien skulle vel da all veps vært utryddet.. Legger de egg som overlever vinteren og vokser seg store så fort eller er det noen som overlever? 😂" Altsååå??? 🙄🙄🙄😩😩 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 9. september 2017 #3126 Del Skrevet 9. september 2017 1 time siden, Sitronmelis skrev: "Sitter å tenker litt for meg selv.. Hvis all veps må stikke og dø når høsten kommer, hvorfor har vi da veps året etter? 😂 I teorien skulle vel da all veps vært utryddet.. Legger de egg som overlever vinteren og vokser seg store så fort eller er det noen som overlever? 😂" Altsååå??? 🙄🙄🙄😩😩 Tror kanskje vedkommende på ta naturfag på nytt... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 9. september 2017 #3127 Del Skrevet 9. september 2017 I dag er det den store "hvor gammel ser jeg ut" dagen, ja 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #3128 Del Skrevet 10. september 2017 På 8.9.2017 den 0.18, AnonymBruker skrev: http://m.imgur.com/l6zZWkk Anonymkode: 3eecf...072 Å herre herre herre herre gud!! Det er så lite moral og integritet at det er til å bli kvalm av. Stakkars barn. Anonymkode: 76b5a...6c6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #3129 Del Skrevet 10. september 2017 Hun eldre dama som bruker å livesende samtidig som hun damper infernalskt på elsigaretten... Er det mora til kjendishøna? De har jo samme (uvanlige) etternavn. Anonymkode: 3eecf...072 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 10. september 2017 #3130 Del Skrevet 10. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hun eldre dama som bruker å livesende samtidig som hun damper infernalskt på elsigaretten... Er det mora til kjendishøna? De har jo samme (uvanlige) etternavn. Anonymkode: 3eecf...072 Hvis du går inn på profilen til elsigarettdama, så står det at hun har to døtre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #3131 Del Skrevet 10. september 2017 Bombe... http://m.imgur.com/ZXaHZut Anonymkode: 3eecf...072 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 10. september 2017 #3132 Del Skrevet 10. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun eldre dama som bruker å livesende samtidig som hun damper infernalskt på elsigaretten... Er det mora til kjendishøna? De har jo samme (uvanlige) etternavn. Anonymkode: 3eecf...072 Hun har jeg sittet å forundret meg over innimellom 😳 At en ung jente sender live kan jeg lissom til en viss grad forstå, men når en godt voksen dame gjør akkurat det samme? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #3133 Del Skrevet 10. september 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bombe... http://m.imgur.com/ZXaHZut Anonymkode: 3eecf...072 Godt å se at mdg står langt nede hvert fall!😁 Anonymkode: 17b13...827 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 11. september 2017 #3134 Del Skrevet 11. september 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Bombe... http://m.imgur.com/ZXaHZut Anonymkode: 3eecf...072 Halvparten av postene der går til å bitche om uføretrygd, aap og stønader - og så stemmer flertallet på et parti som vil ta ifra dem enda mer. Jeg. Skjønner. Ikke. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #3135 Del Skrevet 11. september 2017 1 time siden, Poppie skrev: Halvparten av postene der går til å bitche om uføretrygd, aap og stønader - og så stemmer flertallet på et parti som vil ta ifra dem enda mer. Jeg. Skjønner. Ikke. Det er den andre halvparten da vettu 😂 Det er ikke logisk. Over hodet ikke logisk. Det er ikke meningen vi skal forstå. (Eller så er det de som ikke forstår.) Anonymkode: e3f81...7ea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #3136 Del Skrevet 11. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er den andre halvparten da vettu 😂 Det er ikke logisk. Over hodet ikke logisk. Det er ikke meningen vi skal forstå. (Eller så er det de som ikke forstår.) Anonymkode: e3f81...7ea Joda, vi må jo forstå det at det var forrige regjering som ødela for uføre, ikke Høyre🤣 Anonymkode: 3c8c8...836 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #3137 Del Skrevet 11. september 2017 3 timer siden, Poppie skrev: Halvparten av postene der går til å bitche om uføretrygd, aap og stønader - og så stemmer flertallet på et parti som vil ta ifra dem enda mer. Jeg. Skjønner. Ikke. Da kan jeg forklare Ved å stemme FrP/Høyre så vil man minke innvandringen, dermed vil pengene gå til færre personer. Om man stemmer på rødsiden så vil det en dag bli så mange stønadsmottakere at man faktisk må kutte i stønadene. Det er viktig å tenke fremover Anonymkode: 739af...4e5 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 11. september 2017 #3138 Del Skrevet 11. september 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da kan jeg forklare Ved å stemme FrP/Høyre så vil man minke innvandringen, dermed vil pengene gå til færre personer. Om man stemmer på rødsiden så vil det en dag bli så mange stønadsmottakere at man faktisk må kutte i stønadene. Det er viktig å tenke fremover Anonymkode: 739af...4e5 Du tror virkelig at de pengene som blir "spart" på innvandring vil gå til de i Norge som trenger det istedet? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #3139 Del Skrevet 11. september 2017 20 minutter siden, Poppie skrev: Du tror virkelig at de pengene som blir "spart" på innvandring vil gå til de i Norge som trenger det istedet? Selvfølgelig. Dessuten er ikke jeg interessert i å betale 30,000 mer i året i skatt for å finansiere innvandringen fra 2025. (skal ikke spore av tråden mer, for de som er interessert ligger det masse diskusjoner på aktuelle saker og politikkforumet) Om det kommer flere mennesker til Norge, som alle koster enorme summer, og mange av de aldri kommer til å bidra til samfunnet kommer dette til å få helt katastrofale følger for velferdsstaten Norge og jeg ønsker at mine barn skal ha tilgang på de samme godene som jeg har vært heldig å få. Anonymkode: 108aa...5c3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #3140 Del Skrevet 11. september 2017 4 timer siden, Poppie skrev: Du tror virkelig at de pengene som blir "spart" på innvandring vil gå til de i Norge som trenger det istedet? Dette er i så fall en veldig lettvint tankegang. Anonymkode: 1623a...66b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå