Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat her går jo an å tenke litt vennlig innstilt. De fant gjerne ut at de var gravide to uker etter de ble det. Gjør heller narr om noen svarer to dager :P

Anonymkode: 0598f...165

Veldig enig. Nå kritisereres det bare for å kritisere. 

Anonymkode: e3bee...f23

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Disse damene (eller hønene som de liker å kalle seg selv) forstår åpenbart ikke hvordan dette internettet fungerer. Det er en som er opprørt over at en hun diskuterte med har gått inn på profilen hennes og likt flere av bildene hennes (samt brukt sinnafjes o.l.). Kan forstå at det ikke er så kult. Men svarene de andre kommer med :laugh: De forstår ikke hvordan folk kan finne på å gå inn på folk sine private profiler osv osv.

Altså, SELVFØLGELIG går man inn på andre sine profiler! Det er da ingenting ulovlig med dette. Disse damene burde kanskje heller vurdere hvor mye de har offentlig. Uansett hvor stolte de måtte være av barna sine :alice:

Anonymkode: ad1d8...db1

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Disse damene (eller hønene som de liker å kalle seg selv) forstår åpenbart ikke hvordan dette internettet fungerer. Det er en som er opprørt over at en hun diskuterte med har gått inn på profilen hennes og likt flere av bildene hennes (samt brukt sinnafjes o.l.). Kan forstå at det ikke er så kult. Men svarene de andre kommer med :laugh: De forstår ikke hvordan folk kan finne på å gå inn på folk sine private profiler osv osv.

Altså, SELVFØLGELIG går man inn på andre sine profiler! Det er da ingenting ulovlig med dette. Disse damene burde kanskje heller vurdere hvor mye de har offentlig. Uansett hvor stolte de måtte være av barna sine :alice:

Anonymkode: ad1d8...db1

Private profiler?! Hahahaha. Den er åpenbart ikke privat :P 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.8.2017 den 2.47, Sylvari skrev:

Håper du ikke diskriminerer om det var en blomsterflue eller en veps altså....

jo vettuhva, hadde det vært en veps hadde jeg latt den sitte der og ha det så godt! :kjefte: Får da være måte på uselviske handlinger!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Disse damene (eller hønene som de liker å kalle seg selv) forstår åpenbart ikke hvordan dette internettet fungerer. Det er en som er opprørt over at en hun diskuterte med har gått inn på profilen hennes og likt flere av bildene hennes (samt brukt sinnafjes o.l.). Kan forstå at det ikke er så kult. Men svarene de andre kommer med :laugh: De forstår ikke hvordan folk kan finne på å gå inn på folk sine private profiler osv osv.

Altså, SELVFØLGELIG går man inn på andre sine profiler! Det er da ingenting ulovlig med dette. Disse damene burde kanskje heller vurdere hvor mye de har offentlig. Uansett hvor stolte de måtte være av barna sine :alice:

Anonymkode: ad1d8...db1

Ahh, finner ikke denne! Link? Eller er det slettet?

Anonymkode: e51aa...74d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Auri skrev:

Når ble Odin sett på som et rart navn? Eller Brage? 

Odin har alltid vært rart. Det blir som å kalle sønnen sin for Jesus

Anonymkode: b2c0c...770

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutes ago, AnonymBruker said:

Odin har alltid vært rart. Det blir som å kalle sønnen sin for Jesus

Anonymkode: b2c0c...770

Jesus er ett helt normalt navn i for eksempel mexico 

Anonymkode: 14731...c12

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jesus er ett helt normalt navn i for eksempel mexico 

Anonymkode: 14731...c12

Vet om en i Spania som heter Jesús 

Anonymkode: 2e457...ee9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jesus er ett helt normalt navn i for eksempel mexico 

Anonymkode: 14731...c12

Ja, men det er ikke vanlig i Norge

Anonymkode: b2c0c...770

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min stakkars mor på 60 må fortsatt vente noen år 😂

Selv om hun nå er i passe "bestemor alder" 🙈

IMG_0886.PNG

IMG_0887.PNG

IMG_0888.PNG

Anonymkode: ad1d8...db1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min stakkars mor på 60 må fortsatt vente noen år 😂

Selv om hun nå er i passe "bestemor alder" 🙈

 

Anonymkode: ad1d8...db1

Classy gjeng. Det virker som det er en konkurranse i å være YNGST bestemor?! Det er jo bare tragisk når barn får barn, det er virkelig ingenting å skryte av. :kvalm:

Anonymkode: 913e2...866

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min stakkars mor på 60 må fortsatt vente noen år 😂

Selv om hun nå er i passe "bestemor alder" 🙈

IMG_0886.PNG

IMG_0887.PNG

IMG_0888.PNG

Anonymkode: ad1d8...db1

Christ. Får helt "Honey Boo Boo"-vibber av svarene. Var ikke moren i det programmet rundt 30 år da hun ble bestemor?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.9.2017 den 14.20, kenpet skrev:

Ei som skal ha en gutt, og spør om et guttenavn. Mange rare navneforslag...

Amadeus
Cornelius
Storm
Ravn
Hauk
Brage
Varg
Odin
Zion
Silas
Elliot
Matteus
Ailo
Ventus
Drake
Sora
Riku
Roxas
Terra
Ansem
Malthe
Cedric
Øbert
Emilio
Emrik
Atilla
Lion

Noen er tydeligvis glad i spillet Kingdom Hearts :P For Sora, Riku, Roxas, Terra og Ansem er karakterer der :P

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1.9.2017 den 20.19, Auri skrev:

Når ble Odin sett på som et rart navn? Eller Brage? 

Odin minner meg om guden Odin, og jeg personlig synes ikke det er fint å kalle ungen sin for det. Jeg har aldri hørt om Brage før, men det er kanskje ikke så uvanlig som jeg tror?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Titania skrev:

Noen er tydeligvis glad i spillet Kingdom Hearts :P For Sora, Riku, Roxas, Terra og Ansem er karakterer der :P

Tenkte meg at det var noe sånt :P Mener å huske at det var den samme høna som foreslo alle disse navnene. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.9.2017 den 20.50, Ellevill skrev:

Matteus, Brage, Storm og Odin synes jeg er fine. Og de er vel ganske vanlige?

Cornelius og Amadeus er jo navn som ble brukt mye før. 

Men ellers er jeg enig i at det er mange merkelige navn.

Beklager trippel-post, sitter med telefonen. Er ikke Storm mest vanlig i Danmark? Har aldri hørt om noen i Norge som heter det (bortsett fra i Hotel Cæsar) ;) Er visst flere som reagerer på at jeg la til Brage på lista. Beklager det, da er det sikkert ikke så uvanlig som jeg trodde. Synes fortsatt ikke det er så fint, men det får være min mening. :P

Matteus synes jeg høres rart og nokså uvanlig ut, i hvertfall i Norge. Synes Odin høres uvanlig ut også, men det er visst vanligere enn det jeg trodde. Får opp en del treff når jeg søker det opp på Facebook.

Kan stryke Odin og Brage fra listen da, ettersom de tilsynelatende er vanlige navn. :)

Cornelius og Amadeus har jeg knapt hørt om. Synes det virker rart å møte en godt voksen person med disse navnene. Cornelius høres ut som et navn tatt ut fra en komediefilm, og jeg får litt sirkus-vibber av Amadeus. :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sitat

Har en diskusjon med samboer her. Heter det hun har sunget eller hun har syngt😂?

:overrasket:

Også er det mange som svarer "hun sang". Haha, men det er heldigvis noen med litt mot til å si ifra der ;) 

Endret av penny_
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... disse bildene som blir lagt ut, der det står alder, farge på skjorta di, stjernetegn osv.. så skal man finne ut hva man blir, eller hvilket navn man får, eller noe. Så er alder fra 15-55 feks. Så kommer kjerringene over 55 da: "dette er tredje gangen alderen min ikke er med, det er for dårlig!!:angry:

...er de seriøse? Blir de virkelig sure for at de ikke får finne ut hva deres strippernavn blir? :fnise:

Anonymkode: c0c1a...3dc

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så at noen hadde spurt om hva de andre tenkte når de hørte ordet "muslim". Ble ikke tatt godt i mot hvis noen svarte noe annet enn: vennlighet, kjekke menn, vakre klær, fredelig folkeslag osv..  hvis du var så teit å skrive at du desverre tenkte på terror og kvinneundertrykkelse, ja da var du både rassist og menneskehater, totalt blottet for sosial intelligens og intet mindre enn tilbakestående. 😂

Anonymkode: 2141b...c4e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne andre gruppen, 🌸 Kvinneforum 🌸er jo HUNDRE ganger mer underholdene enn hønegruppen 😁

Der krangler folk mer eller mindre hver dag 😂

Anonymkode: ad1d8...db1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...