Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ok, dette er ikke typisk for denne gruppa, men det er nå engang derfra: 

"Gps klokke til barn som tåler litt vannsprut. Er det noen som har erfaringer og anbefalinger?" 

...de fleste barn er vel greit vannresistente? :P

Det er mye rart språk, ikke bare på Hønehjørnet. Eller på Hønefoss, som telefonen min ville korrigere det til.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Sukrin skrev:

Navnetråden!!!

Altså.... er det mulig???

Kunne ha god lyst til å spørre der inne HVORFOR de velger så usannsynlig tungvinte (pent sagt) navn til barna sine.

De stakkars ungene kommer jo til å plages med dette i lang tid.

Og hun som klager på at "til og med barnehagen" staver navnet til xxx-Leeander feil, - de skriver xxx-Leander! Tenk det!

Ja, det er barnehagen som er teit her! Haha:fnise:

Anonymkode: 654fe...0e1

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg meldt meg inn i HH, og denne tråden dekker ikke en tiendedel av galskapen der inne en gang! Navnetråden er jo bare helt sinnssvak, og hva er greia med de to som livestreamer alt se gjør (sigge i sofaen)??

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hei høner.
Ett trusespørsmål..
Jeg forstår det sånn at noen anser en truse som ødelagt hvis det blir misfarget inni.
Hvis man får mensen i en truse så er de også ødelagte og må kastes.
Jeg gjør nemlig ikke Det, jeg vasker de og bruker de selvom de blir misfarget og det har vært litt blodsøl på de.
Hva er normen her? Jeg har faktisk tenkt på å spørre om dette lenge. 
Jeg mener at de har jo samme funksjon selvom de ikke ser pene ut inni men jeg merker at jeg syns det kan være litt flaut å henge ut vasken''

Anonymkode: 68a73...a37

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1.De navnene i navntrådene gir jo meg slag når jeg leser dem. Hvem fant på de navnene??? Var det tribaltattooveringer, hvit tights, øyebryns-piercing, capribukser og crocs?????

2. Hva skjer med alle de selvskrytende innleggene? "Har mammakropp, men det driiiiiter jeg i!" - Tydeligvis ikke når du trenger en heia-gjeng på nett

3. Det truseinnlegget var kvalmt. Du kokvasker undertøyet ditt, og hvis du har mye utflod o.l bruker man truseinnlegg. Hvis _DU_ synes de begynner å bli slitte, så kaster man dem. Hva slags spørsmål er dette? 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De legger jo ut alt

Trekant

Når de mistet møydommen 

Hvor lang tid det gikk før de hadde sex

Sjalusien til seg selv og samboer

Hvor ofte de har sex

At de ikke har kontakt med sin egen familie

At typen har gjort noe teit,skrevet med en annen

Hvilke sex de synes er best

Dårlig forhold til svigers

Navn på unger

Hva de bruker i strøm 

Str på hus

Vekt og høyde

At de er fornøyd med uføretrygd

At de ikke får jobb,skyldes nav

Hvor de hadde sex første gangen

Noe av dette er uskyldig,men legger du sammen litt av alt de legger ut,så er de kartlagt

 

 

 

Anonymkode: 3b0e2...0b1

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et svar i trusetråden, kan noen oversette til norsk? 

Hehe rart at dette kommer opp for tenkt på det selv... men det hender jeg får noen røde flekker i trusa kanskje jeg har for lav pH verdi og har ingen kjønnssykdom heller hva kommer dette av?? Eller mener dere hvis dere søker mensen i trusa om dere vasker de Det.. jeg kaster disse der blir røde flekker i da.. men hva kommer det av... hmmm må det være mensen..

Anonymkode: 6d52c...a15

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

..... 

Bra jeg ikke var eneste med det problemet. Har truser som er ny vasket men ser ut som det rent ut klorin fra fetta pga svarte trusa ble blek akkurat der musa fitta ligger 😅😅😅😂

 

 

🙊🙊🙈🙉🙈🙉🙊💩

Anonymkode: 6d52c...a15

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

..... 

Bra jeg ikke var eneste med det problemet. Har truser som er ny vasket men ser ut som det rent ut klorin fra fetta pga svarte trusa ble blek akkurat der musa fitta ligger 😅😅😅😂

 

 

🙊🙊🙈🙉🙈🙉🙊💩

Anonymkode: 6d52c...a15

Å herregud😳😳

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Svartedauden skrev:

1.De navnene i navntrådene gir jo meg slag når jeg leser dem. Hvem fant på de navnene??? Var det tribaltattooveringer, hvit tights, øyebryns-piercing, capribukser og crocs?????

2. Hva skjer med alle de selvskrytende innleggene? "Har mammakropp, men det driiiiiter jeg i!" - Tydeligvis ikke når du trenger en heia-gjeng på nett

3. Det truseinnlegget var kvalmt. Du kokvasker undertøyet ditt, og hvis du har mye utflod o.l bruker man truseinnlegg. Hvis _DU_ synes de begynner å bli slitte, så kaster man dem. Hva slags spørsmål er dette? 

 

Hadde jeg kastet trusene mine om det kom flekker, enten det er utflod eller blod, så måtte jeg kjøpt 3-4stk hver måned. 

Kaster trusene når de blir ordentlig stygge. Dermed kjøper jeg bare 3-4 nye truser per år. Kan ikke bruke innlegg,da dette blir for klamt og er som å be om sopp, så jeg bytter heller truse flere ganger om dagen om utfloden er ille. (Alltid under eggløsning)  

:-) 

Synes ikke at truseinnlegget var så ille xD 

Bortsett fra at enkelte deler liiiitt vel mye om seg selv 😂

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte ikke så veldig på innlegget (bortsett fra kanskje litt tmi), men svarene reagerer jeg på. For det første så forstår jeg ikke halvparten av det som blir beskrevet, og hvorfor skrive på såpass vulgære måter. 

Alle menstruerende kvinner vil oppleve flekker i undertøyet, men man trenger ikke beskrive disse kjønnsvæskeflekkene på en Facebook siden med over 50 000 (60 000?) medlemmer. 

Endret av Boneli
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle kvinner vet hvordan trusene våre er. Har i alle farver,og de blir stygge en viss plass. Jeg kaster de ikke. Hvorfor? For det er ingen som kommer hjem å sjekker trusene mine

Anonymkode: 3b0e2...0b1

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

''Hei høner.
Ett trusespørsmål..
Jeg forstår det sånn at noen anser en truse som ødelagt hvis det blir misfarget inni.
Hvis man får mensen i en truse så er de også ødelagte og må kastes.
Jeg gjør nemlig ikke Det, jeg vasker de og bruker de selvom de blir misfarget og det har vært litt blodsøl på de.
Hva er normen her? Jeg har faktisk tenkt på å spørre om dette lenge. 
Jeg mener at de har jo samme funksjon selvom de ikke ser pene ut inni men jeg merker at jeg syns det kan være litt flaut å henge ut vasken''

Anonymkode: 68a73...a37

Kan vel i aller verste tilfellet av skrivekløe sitte på hendene til kløa har gått over, mener nå jeg 😳

Jeg føler meg ikke helt inn i den gruppa, men klarer ikke å melde meg ut heller. Er jo greit å få med seg litt om hva slags kjærringer det er rundt omkring :alice:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma

De navnetrådene er... hva skal man si?

Man trenger ikke å lage egne navn for at det skal bli et unikt og spesielt navn, det er bare å sette sammen to normale navn feks. Ene barnet mitt heter noe med Knut, og i følge SSB er det fire eller færre med samme navn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Truser blir ofte misfarget pga. syre i utflod, mener jeg å ha lest. Det er jo ikke noe stort problem akkurat. Det er truser.

Hva er normen? spør hun. Hva slags svar er det hun forventer å få? Er det bare for å ha noe å spørre om?? Går inn i rekken av helt ubetydelige spørsmål hønene kommer med, bare for å få mange bekreftende svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, loffen skrev:

Navnetråden! :overrasket:
Jeg ler meg skakk! :hoho:

Jeg gråter :grine:
 

Har sånn medlidenhet med barna

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Honey Dew skrev:

Jeg gråter :grine:
 

Har sånn medlidenhet med barna

En ting er jo at barnehageansatte sliter med å skrive navnene deres, men hva når ungene selv begynner på skolen og de skal skrive navnet sitt? Vil tro "Ninja Chanteelle Xandria" sliter litt mer med mestringsfølelsen da enn "Marie".  Uff... 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her anbefalte "kvinneforum" på fb, men jeg må si, den gruppen er fantastisk! Jeg får ikke bli medlem i Hønehjørnet pga mitt utenlandske navn, men Kvinneforum anbefaler jeg.

Anonymkode: d0d3e...efc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...