Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe

Blå politibil

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skjelett og internett rimer vel litt. Tror denne går i kategorien "morsom for nærmeste familie, men ingen andre"

Anonymkode: d3d54...34f

hmm rimte ikke i mitt hode, men kanskje for en 5 åring :P 

Anonymkode: e8469...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hmm rimte ikke i mitt hode, men kanskje for en 5 åring :P 

Skjelett - internett

Det rimer, og det er mange år siden jeg var 5 år. Ikke dermed sagt at vitsen er noe god. 

Anonymkode: c8792...ea5

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jo barn drevet med i alle år, det er vel ingen grunn til å legge mer i det enn det. Analysere rim og rytme... 🙄

Da jeg var barn sa jeg til mamma, «Si laken!». «Laken?» «Mora di danser naken!» Og dessuten: Sorbits - krokodille med slips. 

Nei, ikke veldig morsom. Men de er 5 år... 🙄

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Ellevill skrev:

Dette har jo barn drevet med i alle år, det er vel ingen grunn til å legge mer i det enn det. Analysere rim og rytme... 🙄

Da jeg var barn sa jeg til mamma, «Si laken!». «Laken?» «Mora di danser naken!» Og dessuten: Sorbits - krokodille med slips. 

Nei, ikke veldig morsom. Men de er 5 år... 🙄

🤣

Anonymkode: 17c83...2aa

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som forsto denne? 
Det er en vits av noe slag, av en 5 åring vell og merke.

Barnet: "si skjelett mamma...
Mor: skjelett
Barnet: haha rompa di er på Internet"....

Dette sier ungene til meg: si skjelett mamma, så sier jeg skjelett. Og de svarer: Jeg så rumpa di på internett. Ha ha. Lo meg ihjel, nesten, når de så den til meg.

Anonymkode: 32d0c...0b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikveld inneholdt Hønehjørnet-snappen et eller annet med en «kundekveld hos BeautyMedical» der det i tillegg til masse produktreklame ble vist at en leppeinjeksjon ble utført.

Med så mange snappen når ut til bør søren hell hvem enn som modererer innholdet vite bedre enn å godkjenne at slikt skadelig og unødvendig eksponering. 

ARGH!!!!!

:raven: 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Sassenach skrev:

Ikveld inneholdt Hønehjørnet-snappen et eller annet med en «kundekveld hos BeautyMedical» der det i tillegg til masse produktreklame ble vist at en leppeinjeksjon ble utført.

Med så mange snappen når ut til bør søren hell hvem enn som modererer innholdet vite bedre enn å godkjenne at slikt skadelig og unødvendig eksponering. 

ARGH!!!!!

:raven: 

Jeg tror dette dreier seg om sponsing, dessverre... 🙄

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, blomstre skrev:

Jeg tror dette dreier seg om sponsing, dessverre... 🙄

De ønsker vel å fasilitetere de stakkarne som tør å stå imot presset om å være naturlig... endelig blir de hørt :sarkasme:

Endret av Sassenach
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjefshøna klager igjen og undersåttene kjefter på de som gir råd

Anonymkode: 3ba73...f24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sjefshøna klager igjen og undersåttene kjefter på de som gir råd

Anonymkode: 3ba73...f24

Hva er det hun klager på?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Dagens 1f602.png😂1f602.png😂1f602.png😂 sånn til info: nytter ikke å tægge mannfolka her 1f609.png😉1f602.png😂

Gjett hvor mange som tagger mannfolk i denne tråden da? Mange!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens underholdning.. Ikke direkte oversharing, men jeg lo godt. Romantikken blomstrer. Jeg synes jeg hører disse talene I bryllupet. "Jeg synes du var en klyse i to år, ble litt kvalm av å snakke om deg men du var nå alltid der så jeg tenkte whatever og så har vi fått fem fine barn, da!" (min replikk, ingen direkte sitat). 

Hovedinnlegg:

Sitat

Er det flere høner som har blitt sammen med en som de ikke likte i det hele tatt i begynnelsen? Det har skjedd meg to ganger,og det er de jeg har hatt mest følelser for, så jeg syns det er litt rart, samtidig som artig.. Trodde det var mer normalt å bli sammen med en du liker... 🤣Eller så er det noe jeg har missforstått…

Noen utvalgte svar:

Sitat

Hehe, jeg traff han jeg er gitt med på sukker. Å jeg kjørte han hjem. Han spurte om vi skulle treffes igjen, å jeg turte ikke si nei🙊✌ var litt sånn what ever for min del😛 men mannen grodde grodde godt på meg!

Sitat

Han jeg er sammen med nå, traff jeg første gang på fest. Syns egentlig ikke noe om han da, for syns han var en klyse. Helgen etter spurte han om han kunne komme på besøk, da festen han var på var gørr kjedelig. Jeg sa det var greit, og ble ikke kvitt han. 😂

Sitat

Ja,synes han var en forbanna drittsekk og klyse.....Nå har vi vært gift I snart 2 år 😛

Sitat

Skjedd meg en gang. Kunne virkelig ikke fordra gubben, var nesten sånn at jeg blei kvalm av å snakke om han. Året etter bodde vi sammen gitt 😂 aldri mislikt min bedre halvdel nå da 😛 tvert imot. 😛

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Zoey skrev:

Dagens underholdning.. Ikke direkte oversharing, men jeg lo godt. Romantikken blomstrer. Jeg synes jeg hører disse talene I bryllupet. "Jeg synes du var en klyse i to år, ble litt kvalm av å snakke om deg men du var nå alltid der så jeg tenkte whatever og så har vi fått fem fine barn, da!" (min replikk, ingen direkte sitat). 

Hovedinnlegg:

Noen utvalgte svar:

Så hyggelig for ektemennene å bli hengt ut på den måten

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, åååå. Hvordan går det ann å være så dum som flere av disse damene? Har sett et par innlegg de siste dagen rundt hvilke valuta man bør velge når man betaler i utlandet; norsk eller lokal valuta. Og flere sier: «det kommer litt ann på kursen. Sist jeg var i Sverige var den norske kursen billigst». Hva er det de tror? At prisene i butikken står i valgfri krone, så man velger den som er «billigst» i kassen? Fatter de ikke at i Sverige er det svenske kroner som står oppgitt ved hver vare!? 🤦‍♀️

Anonymkode: 2491d...788

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, åååå. Hvordan går det ann å være så dum som flere av disse damene? Har sett et par innlegg de siste dagen rundt hvilke valuta man bør velge når man betaler i utlandet; norsk eller lokal valuta. Og flere sier: «det kommer litt ann på kursen. Sist jeg var i Sverige var den norske kursen billigst». Hva er det de tror? At prisene i butikken står i valgfri krone, så man velger den som er «billigst» i kassen? Fatter de ikke at i Sverige er det svenske kroner som står oppgitt ved hver vare!? 🤦‍♀️

Er vel det at man får spørsmålet om å betale i Norske kroner, eller svenske :)
Men...Du betaler ekstra ved å betale med norske kroner, enn å velge lokal valuta, tiltross for ekstra kostnader med annen valuta ..

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Chizue skrev:

Er vel det at man får spørsmålet om å betale i Norske kroner, eller svenske :)
Men...Du betaler ekstra ved å betale med norske kroner, enn å velge lokal valuta, tiltross for ekstra kostnader med annen valuta ..

Har fått spørsmålet flere steder i London også faktisk, om jeg vil betale i pund eller norske kroner 🙂

så jeg syns ikke spørsmålet var så dumt 😛 

Anonymkode: 2b03f...3e5

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt kasta ut av den gruppa og blokkert. Fordi jeg mente sjefshøna hadde litt høye tanker om seg selv når hun mente at hønehjørnet var så viktig og at hun skulle skrive bok.

Anonymkode: 341ca...42d

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det du som er litt dum. 😉

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1836957222_Skjermbilde2018-07-15kl_17_44_56.thumb.png.3657f6859b064891f61f718293f0878c.png

Brannvesenet hadde vel så lite å gjøre, at de ville sende ut en sms til alle i området 🙄

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...