AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #1 Skrevet 6. desember 2016 Dette er etter mange userøse valpekjøpere jeg har opplevd. Spesielt mange navere. Sorry navere, men ikke skaff dere hund om dere ikke har råd til å punge ut med 5000,- for en blandingsvalp av stor rase. Dere har ikke råd til å punge ut med 10.000kr til operasjon om det hadde vært nødkrise, om dere ikke har råd til å punge ut med 5000,- til blandingsvalp. Aner dere hvor stor jobb det er med valper? Hvor dyrt det er å ha valpekull? Hvorfor skal vi da ikke kunne få tjent litt penger på jobben vi har gjort? Bare fordi dere ikke har råd så skal ikke vi få tjene litt på det? Om dere mener en valp ikke er verdt mer en 1000kr og 3000kr, nei da får dere ryke å dra. Dere burde ikke ha hund. Ikke med et slik syn på hunder. 5000,- for en blandingsvalp av en stor rase er BILLIG. Det koster 12.000-15.000 for renraset hunder av stor rase, mens små hunderaser kan koste opptil 30.000, så kanskje ikke uvanlig å ta halve prisen på blandingsvalper. Så slutt å klag. Dette er til de som klager. Jeg selger ikke valper til folk som pruter prisen, det er rett og slett frekt. Hold dere unna om dere ikke har råd. Jeg vil heller ikke selge til mennesker som sliter økonomisk. Hund koster å eie, og det kan påkoste endel. Om dere da ikke har råd, så burde dere ikke ha hund. Takk for meg. Anonymkode: 4ec12...8a5 9
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #2 Skrevet 6. desember 2016 Og til dere sure kvinnfolk som ikke har råd til hund, bare la vær å kommentere. For dere har ingenting å si imot om dere klager på prisen. Anonymkode: 4ec12...8a5 4
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 Populært innlegg #3 Skrevet 6. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og til dere sure kvinnfolk som ikke har råd til hund, bare la vær å kommentere. For dere har ingenting å si imot om dere klager på prisen. Anonymkode: 4ec12...8a5 Og der var det ikke vits å ta deg seriøst. Anonymkode: 1375e...a0a 55
Kimmenkim Skrevet 6. desember 2016 #4 Skrevet 6. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og der var det ikke vits å ta deg seriøst. Anonymkode: 1375e...a0a Det var jo bra skrivd? 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #5 Skrevet 6. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og der var det ikke vits å ta deg seriøst. Anonymkode: 1375e...a0a Det var ment til de som er sure angående slike ting, sure kvinnfolk som jakter etter å kristisere med priser på hund. Hva er så useriøst med innlegget da, spør jeg deg? Anonymkode: 4ec12...8a5 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #6 Skrevet 6. desember 2016 Akkurat nå, Kimmenkim skrev: Det var jo bra skrivd? Første inlegg var det ja. Når man etterpå kommer med kommentarer om sure kvinnfolk er det vanskelig å få en konstruktiv debatt om saken. Anonymkode: 1375e...a0a 6
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #7 Skrevet 6. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det var ment til de som er sure angående slike ting, sure kvinnfolk som jakter etter å kristisere med priser på hund. Hva er så useriøst med innlegget da, spør jeg deg? Anonymkode: 4ec12...8a5 Sikkert ei/en useriøst valpekjøper. Anonymkode: b5ea4...9f5
Gjest AnonymBrunkrem Skrevet 6. desember 2016 #8 Skrevet 6. desember 2016 Uansett burde man heller plukke med seg en hund fra dyrebeskyttelsen, enn å gi penger til useriøse oppdrettere som skal ha 5000 kroner for bastardene sine
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #9 Skrevet 6. desember 2016 En blandingsvalp har null verdi. Vet du hvorfor jeg vet det? Fordi jeg og seriøse oppdrettere gir bort blandingsvalper. Det er den rene rasen som har verdi, og hvis ikke du har skjønt det har du havnet i feil "yrke". Mvh Mannlig oppdretter Anonymkode: 9c8d1...6f5 27
Kimmenkim Skrevet 6. desember 2016 #10 Skrevet 6. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Første inlegg var det ja. Når man etterpå kommer med kommentarer om sure kvinnfolk er det vanskelig å få en konstruktiv debatt om saken. Anonymkode: 1375e...a0a Det hun skrev var til dere sure kvinnfolk, det var ment til de som er sure, vanskelig å forstå?
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #11 Skrevet 6. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det var ment til de som er sure angående slike ting, sure kvinnfolk som jakter etter å kristisere med priser på hund. Hva er så useriøst med innlegget da, spør jeg deg? Anonymkode: 4ec12...8a5 Hi var ikke useriøst på noen måte. Men kommentarer om sure kjerring gjør det vanskelig å ha en konstruktiv debatt om saken. Da virker det som du allerede har bestemt deg for hvordan saken er og forventer 100% enighet og andre inspill er det ikke vits å komme med. Forævrig går jeg hverken på nav eller har hund siden jeg vet jeg ikke har råd til det. Anonymkode: 1375e...a0a 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #12 Skrevet 6. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBrunkrem skrev: Uansett burde man heller plukke med seg en hund fra dyrebeskyttelsen, enn å gi penger til useriøse oppdrettere som skal ha 5000 kroner for bastardene sine Vil heller kalle det USERIØSE valpekjøpere. Anonymkode: b5ea4...9f5 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #13 Skrevet 6. desember 2016 1 minutt siden, Kimmenkim skrev: Det hun skrev var til dere sure kvinnfolk, det var ment til de som er sure, vanskelig å forstå? Se der kommer det. Alle som ikke er enig sommer med surmaga kommentarer. Nettopp det som kommer til å skje når man automatisk går på offensive og øyeblikkelig kommer med utsagn om sure kvinnfolk. Anonymkode: 1375e...a0a 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #14 Skrevet 6. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: En blandingsvalp har null verdi. Vet du hvorfor jeg vet det? Fordi jeg og seriøse oppdrettere gir bort blandingsvalper. Det er den rene rasen som har verdi, og hvis ikke du har skjønt det har du havnet i feil "yrke". Mvh Mannlig oppdretter Anonymkode: 9c8d1...6f5 De har null verdi? Du burde vært fratatt hundene og nei du kan UMULIG være seriøs oppretter. Ikke utgi deg for å være en bare for å beskytte de som vil ha gratis hunder. Ser du hva som har skjedd med katter fordi de er gratis? Anonymkode: 4ec12...8a5 17
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #15 Skrevet 6. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De har null verdi? Du burde vært fratatt hundene og nei du kan UMULIG være seriøs oppretter. Ikke utgi deg for å være en bare for å beskytte de som vil ha gratis hunder. Ser du hva som har skjedd med katter fordi de er gratis? Anonymkode: 4ec12...8a5 Haha, for en idiotisk mann. Anonymkode: 4ec12...8a5 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #16 Skrevet 6. desember 2016 Jeg har vært oppretter selv, og der tar du helt feil. Alle hunder har verdier, og minstepris på en hund skal egentlig være 5000kr, men det er ingen regel på dette. En seriøs oppretter sier ikke at hunder ikke har verdi, de gir heller ikke bort valpene. Så da er det du som er useriøs oppretter. Anonymkode: b5ea4...9f5 21
Kimmenkim Skrevet 6. desember 2016 #17 Skrevet 6. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har vært oppretter selv, og der tar du helt feil. Alle hunder har verdier, og minstepris på en hund skal egentlig være 5000kr, men det er ingen regel på dette. En seriøs oppretter sier ikke at hunder ikke har verdi, de gir heller ikke bort valpene. Så da er det du som er useriøs oppretter. Anonymkode: b5ea4...9f5 Enig. 1
Kimmenkim Skrevet 6. desember 2016 #18 Skrevet 6. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: En blandingsvalp har null verdi. Vet du hvorfor jeg vet det? Fordi jeg og seriøse oppdrettere gir bort blandingsvalper. Det er den rene rasen som har verdi, og hvis ikke du har skjønt det har du havnet i feil "yrke". Mvh Mannlig oppdretter Anonymkode: 9c8d1...6f5 En idiot full av skam. 2
Gjest AnonymBrunkrem Skrevet 6. desember 2016 #19 Skrevet 6. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vil heller kalle det USERIØSE valpekjøpere. Anonymkode: b5ea4...9f5 Jeg kan gå med på å kalle dem 'idioter', dersom du går med på at selgeren er totalt useriøs.
Victoria95 Skrevet 6. desember 2016 #20 Skrevet 6. desember 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: En blandingsvalp har null verdi. Vet du hvorfor jeg vet det? Fordi jeg og seriøse oppdrettere gir bort blandingsvalper. Det er den rene rasen som har verdi, og hvis ikke du har skjønt det har du havnet i feil "yrke". Mvh Mannlig oppdretter Anonymkode: 9c8d1...6f5 For du var mye å ta seriøs som oppretter da igrunn. De aller fleste opprettere som får uhellskull selger de. Kjenner mange opprettere jeg. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå