Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Isvann skrev (På 7.9.2021 den 23.14):

Nei men det er stor sjans for at du ikke får et friskt barn når du bare spiser dritt… 

😂😂😂

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke Golnaz invitert i bryllup til søstera av Isabel? De er jo kusiner. Ser ikke slik ut på Instagram. Lurer på om det kan ha å gjøre med den podcasten. Bare litt nysgjerrig for jeg har et kjedelig liv selv🤓

• Liker 8
Skrevet
EtLiteTroll skrev (17 timer siden):

Er ikke Golnaz invitert i bryllup til søstera av Isabel? De er jo kusiner. Ser ikke slik ut på Instagram. Lurer på om det kan ha å gjøre med den podcasten. Bare litt nysgjerrig for jeg har et kjedelig liv selv🤓

Reagerte også på dette..

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, Bulletproofhoware said:

Reagerte også på dette..

Hun var jo i det første bryllupet da. Og på forlovelsesfesten.

Skrevet
Dupers skrev (1 minutt siden):

Hun var jo i det første bryllupet da. Og på forlovelsesfesten.

Første bryllupet? Har hun giftet seg to ganger eller har de hatt to bryllupsfester? 

• Liker 2
Skrevet
46 minutter siden, EtLiteTroll said:

Første bryllupet? Har hun giftet seg to ganger eller har de hatt to bryllupsfester? 

Hun hadde jo forlovelsesfest og bryllup i fjor. En av de var den dramatiske festen med alt styret rundt arrangøren. 

Mener å huske at isabel kalte bryllupet i fjor for mammas fest og at de skulle ha skikkelig ungdomsfest senere (som jeg regner med at denne festen var)

• Liker 4
Skrevet (endret)

Det er noe som har skjedd her. Se spørsmålsrunden i story nå. «Private relasjoner holdes privat» osv.

Golnaz sluttet i jobben for å bli fulltids influenser, levde godt av podcasten osv, så drar Isabel dette vekk fra under føttene hennes..?

Endret av Bulletproofhoware
Lagt til
  • Liker 6
Skrevet
Bulletproofhoware skrev (1 time siden):

Det er noe som har skjedd her. Se spørsmålsrunden i story nå. «Private relasjoner holdes privat» osv.

Golnaz sluttet i jobben for å bli fulltids influenser, levde godt av podcasten osv, så drar Isabel dette vekk fra under føttene hennes..?

Er slik jeg har forstått det. Veldig synd for Golnaz, forstår godt om hun er såret, men hun var nok litt rask å si opp jobben sin, selv om de gjorde det bra. 

• Liker 7
Skrevet
Bulletproofhoware skrev (15 timer siden):

Man MÅ/BØR/SKAL ha en temmelig god inntjening/høy inntekt som i fluenser FØR man sier opp jobben sin da. Så om hun har sagt opp jobben sin for å leve som influenser med inntekten fra podcasten sammen med IR syns jeg absolutt ikke synd på henne. 

Med ca 21K følgere på insta så skal det godt gjøres å tjene til livsopphold,husleie osv. 

• Liker 16
Skrevet

Og hun var vel ikke akkurat kjempefornøyd med den jobben heller, syns å huske det var noe gnål om den i podden..

• Liker 5
Skrevet (endret)
Elisiaflisa skrev (35 minutter siden):

Og hun var vel ikke akkurat kjempefornøyd med den jobben heller, syns å huske det var noe gnål om den i podden..

Hun solgte strøm abonnement via telefon,ikke akkurat en luksuriøs eller spennende jobb.

Lett å bli blendet av penger å kjendisfaktor når den er så nærme (IR,ikke henne selv).

Endret av J..
  • Liker 8
Skrevet

Isabel sa at søstera hadde kun hatt forlovelsesfest i fjor. Så nei, da har ikke Golnaz vert i bryllupet. Noe må ha skjedd ja. De snakket veldig om at Golnaz kunne leve på den podcasten så lurer på hvor mye de tjente på den. Men ikke noe sjakktrekk å si opp en sikker jobb for en fersk podcast nei. 

• Liker 4
Skrevet

Følger henne ikke på Insta. Hva er nyheten? Det dukket opp noe på Snapchat hos meg. Noe klesmerke eller hva? 

• Liker 1
Skrevet
Blomsterkaret skrev (9 timer siden):

Følger henne ikke på Insta. Hva er nyheten? Det dukket opp noe på Snapchat hos meg. Noe klesmerke eller hva? 

Sesong 2 av tv-serien. Virket som det er filmet inn mye drama med Pierre og Jack. 

• Liker 2
Skrevet
EtLiteTroll skrev (9 timer siden):

Sesong 2 av tv-serien. Virket som det er filmet inn mye drama med Pierre og Jack. 

"Virker som" er nok cluet her, antagelig er det omtrent ingenting klippet sammen til "noe" :) 

• Liker 4
Skrevet
Hatsumomo skrev (2 timer siden):

"Virker som" er nok cluet her, antagelig er det omtrent ingenting klippet sammen til "noe" :) 

Ja det dramaet er nok planlagt også🙂 Forklarer hvorfor hun plutselig var så mye med Pierre en periode, linselus begge to. Det eneste som virket interessant var klippet med moren og hunden, kan virke som hunden har litt problematferd. 

• Liker 9
Skrevet

Utrolig dårlig gjort mot Golnaz… hun er yngre og mer moden og reflektert enn IR… IR oppfordret Golnaz lenge til å bli fulltidsinfluenser, er ikke sånn man driver business med en partner, veldig egoistisk.

• Liker 6
Skrevet
Isvann skrev (2 timer siden):

Utrolig dårlig gjort mot Golnaz… hun er yngre og mer moden og reflektert enn IR… IR oppfordret Golnaz lenge til å bli fulltidsinfluenser, er ikke sånn man driver business med en partner, veldig egoistisk.

Nå vet vel ingen av oss hva som egentlig har skjedd. Alle har vi ansvar for vårt eget liv og økonomi. Isabel er ikke ansvarlig for Golnaz sin økonomi. At Golnaz valgte å satse alt på en podcast må jo hun ta konsekvensene av. 

• Liker 16
Skrevet (endret)

Etter å ha fått PM om at jeg oppfører meg rasistisk så skal jeg omfurmulere det jeg lurte på.

Jeg lurer på noe. Moren til IR er jo en dame i midten av 50 årene. Men er det vanlig oppførsel av en dame i hennes alder, eller er det bare meg som reagerer?

Endret av Adriana74
  • Liker 7
Skrevet
Adriana74 skrev (6 timer siden):

Jeg lurer på noe. Moren til IR er jo en dame i midten av 50 årene. Men er det vanlig oppførsel av en dame i hennes alder, eller er iranere slik ? 

For hundre gang! De er ikke iranere!!!!! 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...