Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Gjest Finlay
iansak skrev (På 23.7.2021 den 18.13):

Blir helt sjokkert over hvor mye de skal shoppe og hvor mye klær/sko/vesker de skal ha.....

Det er hårreisende.

Nå "bor" hun også i en luksusleilighet i Spania, men trenger åpenbart en ferie. Bare det er jo temmelig vilt...

Shoppingen går over alle mulige støvelskaft, og det samme tenker jeg om alkoholinntaket. Har inntrykk av at det er vin og drinker hver dag, flere ganger om dagen. Rett og slett en usunn livsførsel, på mange plan, og ikke noe som gir unge følgere noe særlig positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finlay skrev (14 minutter siden):

Det er hårreisende.

Nå "bor" hun også i en luksusleilighet i Spania, men trenger åpenbart en ferie. Bare det er jo temmelig vilt...

Shoppingen går over alle mulige støvelskaft, og det samme tenker jeg om alkoholinntaket. Har inntrykk av at det er vin og drinker hver dag, flere ganger om dagen. Rett og slett en usunn livsførsel, på mange plan, og ikke noe som gir unge følgere noe særlig positivt.

Nei ser rett og slett ut som de har mista bakke kontakten

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (13 timer siden):

Det er hårreisende.

Nå "bor" hun også i en luksusleilighet i Spania, men trenger åpenbart en ferie. Bare det er jo temmelig vilt...

Shoppingen går over alle mulige støvelskaft, og det samme tenker jeg om alkoholinntaket. Har inntrykk av at det er vin og drinker hver dag, flere ganger om dagen. Rett og slett en usunn livsførsel, på mange plan, og ikke noe som gir unge følgere noe særlig positivt.

Drikker vin og drinker flere ganger i uka selv. Ser ikke på det som et problem, så lenge man ikke drikker seg drita hver dag. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ogjegda
Maydis8 skrev (2 timer siden):

Drikker vin og drinker flere ganger i uka selv. Ser ikke på det som et problem, så lenge man ikke drikker seg drita hver dag. 

Seriøst! Hva du gjør eller ikke er ikke relevant om ikke du er en influenser med tusenvis av unge følgere som du kan påvirke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
Maydis8 skrev (4 timer siden):

Drikker vin og drinker flere ganger i uka selv. Ser ikke på det som et problem, så lenge man ikke drikker seg drita hver dag. 

På hvilken måte mener du det har betydning hvor ofte du eller jeg eller andre på Kvinneguiden drikker alkohol? 

IR er en influencer med mange unge følgere, også barn, og hun fronter et rimelig høyt alkoholinntak.

Det er ikke snakk om å drikke "flere ganger i uka", det drikkes flere enheter hver eneste dag.  Mange enheter.

Nå vet jo ikke vi om det er alkohol i alle drinkene, men de blir presentert som det. For den del vet vi heller ikke om hun "drikker seg drita hver dag", eller aldri.

Hadde hun postet at hun koste seg med et glass vin eller to i ferien hadde det vært én sak, men når ferien varer i månedsvis blir det noe annet. Som en av Norges største påvirkere burde hun være bevisst på hva hun fronter, det gjelder også alkoholkonsum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er sååå sykt hvor mye penger hun bruker på shopping. Skjønner at hun har råd til det og tjener bra nå. Men hadde det vært min datter/søster hadde jeg vært veldig bekymret for fremtiden. Denne inntekten her kan jo brått ta slutt, og da har hun ingenting. Håper i det minste hun setter av mye penger til fremtiden.  Bare det hun shoppet for i Barcelona må jo være 2-300.000. Så sykt lite fornuftig bruk av penger. :daane:

Hennes valg, helt klart, men jeg håper hun har noen økonomiske rundt seg som kan prøve å hjelpe henne til å sikre seg for fremtiden. 

Endret av Pølsevann
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ogjegda
Pølsevann skrev (15 minutter siden):

Jeg synes det er sååå sykt hvor mye penger hun bruker på shopping. Skjønner at hun har råd til det og tjener bra nå. Men hadde det vært min datter/søster hadde jeg vært veldig bekymret for fremtiden. Denne inntekten her kan jo brått ta slutt, og da har hun ingenting. Håper i det minste hun setter av mye penger til fremtiden.  Bare det hun shoppet for i Barcelona må jo være 2-300.000. Så sykt lite fornuftig bruk av penger. :daane:

Hennes valg, helt klart, men jeg håper hun har noen økonomiske rundt seg som kan prøve å hjelpe henne til å sikre seg for fremtiden. 

Det er bare helt sykt hva IR legger ut på sin Instagram og you tube kanal, det er ett pengeforbruk uten like! Det går i luksus, drikke, ferie, kropp og ett språk som en sjauer til tider! Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hun hadde hatt det utsvevende livet hun har nå uten sine kanaler, men hun bruker dette for alt det er verdt til sine unge følgere! IR har tydeligvis glemt at hun er en influenser og hva det går ut på! Helt glemt at det er sine unge  følgere hun lever av! Men hun skal ha for at hun vet hvordan hun skal innynde seg hos sine følgere...mine elsklinger, tårer osv hun er en god skuespiller til tider 😆 Får bare håpe samarbeidspartnerne snart gjennomskuer henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ogjegda
iansak skrev (18 timer siden):

Har hun sagt hvor de er på ferie nå?

Nei 😂😂 Hun holder følgerne på pinebenken...trodde hun 😂 De er i Marrakesh

 

Endret av Ogjegda
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ogjegda skrev (9 timer siden):

Nei 😂😂 Hun holder følgerne på pinebenken...trodde hun 😂 De er i Merakersh!

 

Marokko ser tydeligvis det 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om når hun blir eldre at hun kommer til å se tilbake på alle pengene hun kastet om seg ved å kjøpe luksusprodukter på luksusprodukter- det er ganske sykt det forbruket hennes. Det er greit at hun tjener bra, men virker som hun bruker penger som om hun tjener flere millioner enn hun gjør. ALT skal være toppen av luksus liksom.

Reisingen skjønner jeg mer, det er luksus å kunne oppleve flere forskjellige land og kunne bo på de fineste hotellene, men når det kommer til alt det materialistiske hun kjøper så blir jeg rett og slett sjokkert. Håper hun investere pengene sine og.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Breakeven said:

Jeg lurer på om når hun blir eldre at hun kommer til å se tilbake på alle pengene hun kastet om seg ved å kjøpe luksusprodukter på luksusprodukter- det er ganske sykt det forbruket hennes. Det er greit at hun tjener bra, men virker som hun bruker penger som om hun tjener flere millioner enn hun gjør. ALT skal være toppen av luksus liksom.

Reisingen skjønner jeg mer, det er luksus å kunne oppleve flere forskjellige land og kunne bo på de fineste hotellene, men når det kommer til alt det materialistiske hun kjøper så blir jeg rett og slett sjokkert. Håper hun investere pengene sine og.

Det tror jeg når hun innser hvor mye hun kunne ha hatt på sparekontoen(hva skal hun leve av om 10-20år eks?, har neppe samme inntekt da) 

man får jo ikke glede av tingene når det er overflod, + hun har ikke inntekten til den type kjøpebonaza skal vedvare selv om hun tjener godt nå.  Viser hvor umoden hun egentlig er.
 

Tror det er en tomhet hun prøver å fylle, kanskje det hjelper der og da..

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virker som om hver gang de spiser ute også, så skal det florerer i drinker, matretter, roser, glam, luksus. Helt sykt😳

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun annklager andre influensere for å være dobbeltmoralske fordi de har kritisert hennes reising og nå reiser selv. Satt hun ikke selv i mars 2020 og kritiserte alle som satte sin fot utenfor Norge? Hvorfor er andre mer dobbeltmoralske enn hun er selv?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten funfact - IR har jo nettopp vært i Barcelona sammen med elsklingen sin. De bodde på et hotell (som jeg har glemt navnet på), men eneste årsaken til at de bodde der var at Sofie Elise hadde bodde der for noen år siden. Hun tok det for gitt at det var tipp topp, tommel opp. Men det var det visst ikke... Bortsett fra utsikten. Dårlig reklame for Sofie Elise der, altså. 😂🤣

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ogjegda
Breakeven skrev (På 19.6.2021 den 9.38):

Hvis dere ser på det bildet på IG der hun står med LV koffert utenfor Prada og det antrekket hun har på seg (beige antrekk),  så vil jeg tro det er et antrekk fra en kleskolleksjon hun skal lansere. Sjekket IG til Linn Ahlborg og hun har nettopp lansert en kolleksjon, vil tror Isabel sin kolleksjon er ganske lik.

Du hadde helt rett 😂 Kolleksjonen til IR er jo nesten som å se kolleksjonen til LA, litt pinlig 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ogjegda skrev (1 time siden):

Du hadde helt rett 😂 Kolleksjonen til IR er jo nesten som å se kolleksjonen til LA, litt pinlig 😂

Det er da ikke kolleksjonen til IR dette. Det er Novocollection, eller hva den heter, den Jack designer, som nå kommer med en kvinnekolleksjon. Isabel bare fronter den. Lanseres i morgen, i følge dem begge. Jeg vet dette, for jeg har fått en hangup på dama som farter så mye, og både ser videoer og IG av og med henne, for tiden. 😂

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ogjegda
Havnefogden skrev (50 minutter siden):

Det er da ikke kolleksjonen til IR dette. Det er Novocollection, eller hva den heter, den Jack designer, som nå kommer med en kvinnekolleksjon. Isabel bare fronter den. Lanseres i morgen, i følge dem begge. Jeg vet dette, for jeg har fått en hangup på dama som farter så mye, og både ser videoer og IG av og med henne, for tiden. 😂

Det står da faktisk annonse for egen kolleksjon på hennes Instagram 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...