Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Finlay skrev (4 minutter siden):

Det er vel podcasten med Golnaz som er over.

Tror hun siktet til at oppholdet i Spania var over 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ella Peralta skrev (På 13.8.2021 den 16.13):

Syns hun er veldig pen etter også jeg da. Den nosejoben gjor en stor forskjell, hun ble penere spør du meg. Er jo en grunn til at mange opererer nesa si hvert år. Og ja, hun virker til å være veldig snill med familien sin. Hun kan å tjene penger, ser bra ut og er forelsket - more power to ya 🙌

Både IR og mange andre som opererer nesen blir nasale når de snakker.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (Akkurat nå):

Både IR og mange andre som opererer nesen blir nasale når de snakker.

Trodde faktisk det var tilgjort 🙈 Det er jo isåfall en kjip bivirkning. Inntrykket blir jo litt som at man daler med 50 i IQ med en gang man snakker slik. Feks. Caroline Nitter, som forøvrig ser ekstremt forskjellig ut nå enn fra tiden hun hang med TCMN. De ser jo lik ut hele gjengen nå. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

apokryf skrev (2 minutter siden):

Er det slutt med typen siden hun er hjemme og han har slettet instagramen sin? 

Han er fortsatt på ig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zebrina skrev (7 minutter siden):

Han er fortsatt på ig

Huh…jeg får opp «finner ingen bruker» mår jeg klikket på navnet hans. Rart? Aldri følgt noen av dem eller noe, så merkelig… Men ok, så bra❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

apokryf skrev (2 minutter siden):

Huh…jeg får opp «finner ingen bruker» mår jeg klikket på navnet hans. Rart? Aldri følgt noen av dem eller noe, så merkelig… Men ok, så bra❤️

Jeg følger han ikke, men måtte sjekke 🤪 Og han kom iallefall opp :) A6446138-A41A-4470-8D42-604B09486874.thumb.jpeg.dda76cce6bde8d65110f3256f64f7fbc.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

apokryf skrev (På 2.9.2021 den 15.59):

Er det slutt med typen siden hun er hjemme og han har slettet instagramen sin? 

Jeg kjenner jeg lurer sykt på hva som skjer mellom hun og golnaz?  Ser ikke ut som G følger henne lengre, og Isabel har nok åpenbart disliket endel bilder også på G sin insta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ME97 skrev (14 timer siden):

Jeg kjenner jeg lurer sykt på hva som skjer mellom hun og golnaz?  Ser ikke ut som G følger henne lengre, og Isabel har nok åpenbart disliket endel bilder også på G sin insta. 

De følger hverandre enda på Instagram. Men ut fra hva G har sagt selv så virker hun til å ha et voldsomt temperament om hun blir såret, hun er kjapp med å kutte mennesker ut av livet sitt for godt, så kan godt hende de ikke er på talefot. Hun hadde jo sluttet jobben sin for de tjente så godt at hun kunne leve på bare podcasten. Hun er nok veldig såret at Isabel ikke vil prioritere den. Men de er jo i familie så blir nok ikke "brudd" for alltid der i gården. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

apokryf skrev (På 2.9.2021 den 15.59):

Er det slutt med typen siden hun er hjemme og han har slettet instagramen sin? 

Kanskje du skal følge litt med i stedet for å spekulere? Hun har sagt hele veien at hun skal hjem til Norge en tur etter de 3 mnd i Spania. Det er intet nytt under solen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger Golnaz!! 
 

men Isabell… hun er veldig umoden… alle de negative tingene som har skjedd med henne de siste året er resultat av dårlig Karma. 
 

og stakkars hunden… vil ha en til hund ikke nok med å ikke klare holde kontroll på den hun allerede har? Hun blir overrasket når hunden er lydig som er store redflags… og hun vil ha barn???? Skal bare gi barnet til et hv av nannys? Jeg bor i Usa og kunne aldri hatt en nanny…. Fordi man vet aldri hvem noen utgir seg for å være… om hun får fks dårlig svangerskap og ikke kan jobbe? Lykke til med å jobbe i barselstiden… hun kan ikke lage mat, hun har et helt forferdelig kosthold… så skal hun få et barn? Hun liker jo ikke grønnsaker så hvordan komme dette til å gå. Man må spise sunt for å få et sunt barn. Og kansje få litt stabilitet i sitt eget liv, hun virker til å fortsatt være 14… ting hun legger ut som fks når noen spør»hva er manifestering?» svaret hennes»du må gjøre det som funkee for deg» nei. Feil! Alt går tilbake til Law of attraction.  Dette er ikke manifestering. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dupers skrev (3 timer siden):

Er det egentlig lov med øredobber og mye sminke på pastiller? Trodde man skulle være så naken i ansiktet som mulig

Regner med at pastiller ikke er drops? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isvann skrev (På 5.9.2021 den 17.51):

Jeg digger Golnaz!! 
 

men Isabell… hun er veldig umoden… alle de negative tingene som har skjedd med henne de siste året er resultat av dårlig Karma. 
 

og stakkars hunden… vil ha en til hund ikke nok med å ikke klare holde kontroll på den hun allerede har? Hun blir overrasket når hunden er lydig som er store redflags… og hun vil ha barn???? Skal bare gi barnet til et hv av nannys? Jeg bor i Usa og kunne aldri hatt en nanny…. Fordi man vet aldri hvem noen utgir seg for å være… om hun får fks dårlig svangerskap og ikke kan jobbe? Lykke til med å jobbe i barselstiden… hun kan ikke lage mat, hun har et helt forferdelig kosthold… så skal hun få et barn? Hun liker jo ikke grønnsaker så hvordan komme dette til å gå. Man må spise sunt for å få et sunt barn. Og kansje få litt stabilitet i sitt eget liv, hun virker til å fortsatt være 14… ting hun legger ut som fks når noen spør»hva er manifestering?» svaret hennes»du må gjøre det som funkee for deg» nei. Feil! Alt går tilbake til Law of attraction.  Dette er ikke manifestering. 

Dette er det vi i Norge kaller flisespikkeri!

Er det mange barn som har vokst opp uten at foreldrene har likt grønnsaker, fiske eller f.eks. Det gir ikke barna automatisk en dårlig barndom og oppvekst.

 

Man tar alltid en risiko med å ha barnevakt,au pair eller ha barna i barnehagen. Man har aldri noe garanti for at man ikke kan være så uheldig å ende opp med en person som ikke er snill som passer barna sine. 

Man kan ikke ende opp med å sitte hjemme med barna sine til man er 18 år av den grunn. 

Man må ta ett aktivt valg på å stole på barnehageansatte/skoleansatte,barnepiker osv. 

 

Hunden har ennå masse valpefakter og er i en læreprosses for å høre etter lystre. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dupers skrev (11 timer siden):

Er det egentlig lov med øredobber og mye sminke på pastiller? Trodde man skulle være så naken i ansiktet som mulig

Har selv både sminke og øredobber på mitt passbilde,tatt hos politet.

De sa ingenting på det,så det går nok helt fint.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isvann skrev (På 5.9.2021 den 17.51):

Jeg digger Golnaz!! 
 

men Isabell… hun er veldig umoden… alle de negative tingene som har skjedd med henne de siste året er resultat av dårlig Karma. 
 

og stakkars hunden… vil ha en til hund ikke nok med å ikke klare holde kontroll på den hun allerede har? Hun blir overrasket når hunden er lydig som er store redflags… og hun vil ha barn???? Skal bare gi barnet til et hv av nannys? Jeg bor i Usa og kunne aldri hatt en nanny…. Fordi man vet aldri hvem noen utgir seg for å være… om hun får fks dårlig svangerskap og ikke kan jobbe? Lykke til med å jobbe i barselstiden… hun kan ikke lage mat, hun har et helt forferdelig kosthold… så skal hun få et barn? Hun liker jo ikke grønnsaker så hvordan komme dette til å gå. Man må spise sunt for å få et sunt barn. Og kansje få litt stabilitet i sitt eget liv, hun virker til å fortsatt være 14… ting hun legger ut som fks når noen spør»hva er manifestering?» svaret hennes»du må gjøre det som funkee for deg» nei. Feil! Alt går tilbake til Law of attraction.  Dette er ikke manifestering. 

Og? Isabell er et vanlig menneske med feil og mangler. På tide at man begynner å se på henne som det, og ikke som noen som bør være et supermenneske som skal kunne alt herfra og til månen bare fordi hun tjener gode penger på å være i SoMe.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (På 6.9.2021 den 19.16):

Dette er det vi i Norge kaller flisespikkeri!

Er det mange barn som har vokst opp uten at foreldrene har likt grønnsaker, fiske eller f.eks. Det gir ikke barna automatisk en dårlig barndom og oppvekst.

 

Man tar alltid en risiko med å ha barnevakt,au pair eller ha barna i barnehagen. Man har aldri noe garanti for at man ikke kan være så uheldig å ende opp med en person som ikke er snill som passer barna sine. 

Man kan ikke ende opp med å sitte hjemme med barna sine til man er 18 år av den grunn. 

Man må ta ett aktivt valg på å stole på barnehageansatte/skoleansatte,barnepiker osv. 

 

Hunden har ennå masse valpefakter og er i en læreprosses for å høre etter lystre. 

Nei men det er stor sjans for at du ikke får et friskt barn når du bare spiser dritt… 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isvann skrev (På 5.9.2021 den 17.51):

Jeg digger Golnaz!! 
 

men Isabell… hun er veldig umoden… alle de negative tingene som har skjedd med henne de siste året er resultat av dårlig Karma. 
 

og stakkars hunden… vil ha en til hund ikke nok med å ikke klare holde kontroll på den hun allerede har? Hun blir overrasket når hunden er lydig som er store redflags… og hun vil ha barn???? Skal bare gi barnet til et hv av nannys? Jeg bor i Usa og kunne aldri hatt en nanny…. Fordi man vet aldri hvem noen utgir seg for å være… om hun får fks dårlig svangerskap og ikke kan jobbe? Lykke til med å jobbe i barselstiden… hun kan ikke lage mat, hun har et helt forferdelig kosthold… så skal hun få et barn? Hun liker jo ikke grønnsaker så hvordan komme dette til å gå. Man må spise sunt for å få et sunt barn. Og kansje få litt stabilitet i sitt eget liv, hun virker til å fortsatt være 14… ting hun legger ut som fks når noen spør»hva er manifestering?» svaret hennes»du må gjøre det som funkee for deg» nei. Feil! Alt går tilbake til Law of attraction.  Dette er ikke manifestering. 

Hvis du er så bekymret for henne, kan du ikke sende henne en mld? Dette tok litt vel av. Snakk om å analysere og overtenke på vegne av en annen person. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...