Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Gjest Ogjegda
EtLiteTroll skrev (På 16.7.2021 den 1.14):

Ja hun blir jo hyllet som en gud for å ha "funnet opp" fanta + rosé😂

Andre enn meg som reagerer på den der "broooooo" gnålinga? Er det fjortiss, eller er det Norges nye språk? Jeg synes det er usjarmerende for en dame som nærmes seg 30. Samme med kusina Golnaz, men hun er noen år yngre så da er hun litt unnskyldt. 

Er jo ikke bare broooo hun utrykket ...det språket hennes med fuck IT og langt verre  gjør hun kun for sine unge følgere! At ingen reagerer på hva og hvordan IR utrykker seg og hvor ille hun gir på sin Instagram sjokkerer meg!Ser nesten ut som hun er fredet her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Digger dama😎 tar seg ikke selvhøytidelig,fantastisk humor,fantastisk med familien,jobber hardt for pengene,så mange som missunner henne og janteloven herjer. Vedder på at mammapolitiet står parat når de en gang får en baby🤣 hundepolitiet er jo virkelig på hugget,hunden har det bra,så slapp av🙈

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er ok at hun forlater hunden fordi hun skal på cafe, selv om hunden bjeffer og er helt hysterisk. Han har tydelig seperasjonsangst, og da er det ikke rette måten å gjøre det på. I tillegg er han nok utrygg når det er snakk om å være alene i en helt ny og ukjent leilighet. Ting burde gjøres i et mye roligere tempo. Synes at hele hunden virker stresset. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropsen skrev (12 timer siden):

Jeg synes ikke det er ok at hun forlater hunden fordi hun skal på cafe, selv om hunden bjeffer og er helt hysterisk. Han har tydelig seperasjonsangst, og da er det ikke rette måten å gjøre det på. I tillegg er han nok utrygg når det er snakk om å være alene i en helt ny og ukjent leilighet. Ting burde gjøres i et mye roligere tempo. Synes at hele hunden virker stresset. 

Det er det som er bakdelen med at hun har dratt med denne hunden overalt. Det er jo nesten sånn at det er et tilbehør noen ganger. Jeg  skulle heller ønske at den fikk vært i orge hos moren hennes hvor den fikk mer ro( hvis dere skjønner meg rett)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tasjansen skrev (6 timer siden):

Det er det som er bakdelen med at hun har dratt med denne hunden overalt. Det er jo nesten sånn at det er et tilbehør noen ganger. Jeg  skulle heller ønske at den fikk vært i orge hos moren hennes hvor den fikk mer ro( hvis dere skjønner meg rett)

Folk klagde over at den var hjemme i Norge også, så folk blir aldri fornøyd her inne. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ogjegda
Maydis8 skrev (17 timer siden):

Folk klagde over at den var hjemme i Norge også, så folk blir aldri fornøyd her inne. 

Det gikk jo på at hunden var en kasteball fra han var bitteliten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ogjegda skrev (4 timer siden):

Det gikk jo på at hunden var en kasteball fra han var bitteliten!

Han var jo hos enten moren hennes eller hjemme hos seg, hun er jo like mye begge steder. Ikke akkurat kasteball da. Kan være lurt å velge hva man skal kritisere, så man kan bli tatt seriøs. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ogjegda
Maydis8 skrev (8 minutter siden):

Han var jo hos enten moren hennes eller hjemme hos seg, hun er jo like mye begge steder. Ikke akkurat kasteball da. Kan være lurt å velge hva man skal kritisere, så man kan bli tatt seriøs. 

Hunden har vært hos moren,søsteren når Isabell har reist på turene sine og det er ikke få turer! En liten hund trenger stabilitet og det kan man vel ikke påstå Gucci har hatt! Nå er moren og broren til Jack kommet for å passe han, som aldri har møtt han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iansak skrev (1 time siden):

Blir helt sjokkert over hvor mye de skal shoppe og hvor mye klær/sko/vesker de skal ha.....

Enig!

Det er et luksusliv med et sinnsykt overforbruk.. Trist når mange andre har satt på bremsene og prøver å ta vare på det man har, samt ikke handle så mye nytt. Virker ikker som miljøvern står høgt på lista over prioriteter.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ogjegda skrev (4 timer siden):

Hunden har vært hos moren,søsteren når Isabell har reist på turene sine og det er ikke få turer! En liten hund trenger stabilitet og det kan man vel ikke påstå Gucci har hatt! Nå er moren og broren til Jack kommet for å passe han, som aldri har møtt han!

Isabel bor jo like mye hos moren sin som hjemme hos seg selv. Da blir jo hunden like mye vant til å være der. Det er som en stor familie som har hund.
 

Omg! Har moren og broren kommet!!! Har de ikke møtt hunden før! Omg! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tears in heaven skrev (På 20.7.2021 den 19.20):

Digger dama😎 tar seg ikke selvhøytidelig,fantastisk humor,fantastisk med familien,jobber hardt for pengene,så mange som missunner henne og janteloven herjer. Vedder på at mammapolitiet står parat når de en gang får en baby🤣 hundepolitiet er jo virkelig på hugget,hunden har det bra,så slapp av🙈

Lol.. jobber hardt ja.. med hva da om jeg tør spørre?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tears in heaven skrev (På 20.7.2021 den 19.20):

Digger dama😎 tar seg ikke selvhøytidelig,fantastisk humor,fantastisk med familien,jobber hardt for pengene,så mange som missunner henne og janteloven herjer. Vedder på at mammapolitiet står parat når de en gang får en baby🤣 hundepolitiet er jo virkelig på hugget,hunden har det bra,så slapp av🙈

Jeg synes i utgangspunktet hun var kul men hun er blitt så jææævelig harry. 
Blodharry nyrik russer-opplegg. 
 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gasellen skrev (2 timer siden):

Jeg synes i utgangspunktet hun var kul men hun er blitt så jææævelig harry. 
Blodharry nyrik russer-opplegg. 
 

Helt enig... Syns det er pinlig å se hvor stort behov hun har for å flashe med svære merkeposer og merkevarer. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli

Jeg unner alle å finne sin store kjærlighet og å ha det bra sammen med sin kjære.

Men kanskje det hadde gått an å kose seg uten å forsøple og forurense kloden så JÆÆÆÆÆÆÆVELIG?

For å bruke et av hennes egne favorittuttrykk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså går det ann å stoppe litt opp og shoppe litt mindre? Det er jo galskap. Og ikke minst den fartingen hele tiden. Hvem tror de at de er liksom?

Lurer på om hun tar en graviditetstest hver gang hun har hatt sex..omg...våkn opp I R

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...