Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Cocogirl skrev (På 15.6.2021 den 13.51):

Det varte kun 3 timer.. hun kunne lett ta fly tilbake til der hun har bosatte seg nå.. 😒

Hele turen er jobb i form av at det filmes til ny sesong av serien om henne. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flettfrid skrev (30 minutter siden):

Hele turen er jobb i form av at det filmes til ny sesong av serien om henne. 

🤡

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som gidder å se på flere sesonger av at hun ferierer hele året? Jeg har ikke sett på noe av det og tror neppe jeg har gått glipp av noe som helst.

Endret av Oppland
Rettet ordfeil
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (1 time siden):

Hvem er det som gidder å se på flere sesonger av at hun ferierer hele året? Jeg har ikke sett på noe av det og tror neppe jeg har gått glipp av noe som helst.

Det må jo være perfekt timing ettersom familien Kardashian gir seg. Synes hun er blitt veldig bråkete. Ser ut som hun har hatt en unormal økning av følgere med over 1000 på en dag nylig. Den kan synes noe shady. Kilde: Social Blade. Generelt har trafikken tatt seg kraftig opp både for henne og boyfrienden etter at de dro avgårde. Det er vel slik influencer-fiffen skal leve. Hun hører ikke lenger til en vanlig, traurig norsk influencer-stamme. Her er det glam for alle penga.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dottie skrev (9 timer siden):

Hvem er den svenske influenseren som har skapt det samme som hun har planlagt lenge?

Det lurer jeg også på! Noen som vet? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis dere ser på det bildet på IG der hun står med LV koffert utenfor Prada og det antrekket hun har på seg (beige antrekk),  så vil jeg tro det er et antrekk fra en kleskolleksjon hun skal lansere. Sjekket IG til Linn Ahlborg og hun har nettopp lansert en kolleksjon, vil tror Isabel sin kolleksjon er ganske lik.

Endret av Breakeven
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Breakeven skrev (23 minutter siden):

Hvis dere ser på det bildet på IG der hun står med LV koffert utenfor Prada og det antrekket hun har på seg (beige antrekk),  så vil jeg tro det er et antrekk fra en kleskolleksjon hun skal lansere. Sjekket IG til Linn Ahlborg og hun har nettopp lansert en kolleksjon, vil tror Isabel sin kolleksjon er ganske lik.

Alle influensere har lik tankegang.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (På 18.6.2021 den 12.01):

Stakkars hund

Fordi en hund bør drasses med til Italia for 1 uke? 

Nå må dere snart gi dere med det hundemaset, herlighet. Hunden virker å ha det helt fint! 

 

Endret av Hatsumomo
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Hatsumomo said:

Fordi en hund må drasses med til Italia for 1 uke? 

Nå må dere snart gi dere med det hundemaset, herlighet. Hunden virker å ha det helt fint! 

 

Nei - fordi den IKKE er med til Italia. Hunden er knapt et år og har aldri hatt en fast base. Den kastes frem og tilbake mellom hundepassere fordi hun ikke har tid til den. Hun tok den med til Spania, men selv der forlot hun den for å dra på ferie.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (3 minutter siden):

Nei - fordi den IKKE er med til Italia. Hunden er knapt et år og har aldri hatt en fast base. Den kastes frem og tilbake mellom hundepassere fordi hun ikke har tid til den. Hun tok den med til Spania, men selv der forlot hun den for å dra på ferie.

Den burde slippe å bli drasset med som nærmest en veskehund til andre land når det er tydelig at de er ute å farter. Det har det den ingen behov for og ville nok vært mer stresset der enn i Marbella. Hunden er da godt kjent med Isabells venner/familie, så dette blir bare så tåpelig å klage på. Det virker smålig.

Her inne i tråden virker det som enkelte klager på dama kun fordi de skal klage på _noe_. Det blir for dumt.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Hatsumomo said:

Den burde slippe å bli drasset med som nærmest en veskehund til andre land når det er tydelig at de er ute å farter. Det har det den ingen behov for og ville nok vært mer stresset der enn i Marbella. Hunden er da godt kjent med Isabells venner/familie, så dette blir bare så tåpelig å klage på. Det virker smålig.

Her inne i tråden virker det som enkelte klager på dama kun fordi de skal klage på _noe_. Det blir for dumt.

Den er grei du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cocogirl skrev (6 timer siden):

YouTube kanalen hennes er så uinteressant med hennes "perfekte" engelsk 😆

Hva mener du med perfekt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cocogirl skrev (8 timer siden):

YouTube kanalen hennes er så uinteressant med hennes "perfekte" engelsk 😆

Hun påpeker jo sin veldig norske engelsk selv,så hun er jo klar over at den ikke er feilfri. Men hun gjør seg jo forstått.

Mye å ta henne på altså,men..

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (På 19.6.2021 den 15.44):

Nei - fordi den IKKE er med til Italia. Hunden er knapt et år og har aldri hatt en fast base. Den kastes frem og tilbake mellom hundepassere fordi hun ikke har tid til den. Hun tok den med til Spania, men selv der forlot hun den for å dra på ferie.

Jeg skjønner meg ikke på henne. Jeg har en pomeranian som blir 12, og den dag i dag når jeg må dra et sted for noen dager, feks ferie og slikt, får jeg en klump i magen fordi jeg må forlate han, blir trist. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sen ve ben skrev (7 minutter siden):

Jeg skjønner meg ikke på henne. Jeg har en pomeranian som blir 12, og den dag i dag når jeg må dra et sted for noen dager, feks ferie og slikt, får jeg en klump i magen fordi jeg må forlate han, blir trist. 

Men hva er poenget ditt? At hun ikke blir trist nok når hun drar fra hunden sin? Det er ikke som hun lot hunden bli igjen i Norge heller, og hunden blir passet på av familie når hun reiser. Alt det skal lages problemer av. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Breakeven skrev (13 minutter siden):

Men hva er poenget ditt? At hun ikke blir trist nok når hun drar fra hunden sin? Det er ikke som hun lot hunden bli igjen i Norge heller, og hunden blir passet på av familie når hun reiser. Alt det skal lages problemer av. 

Hunder skal alydes og TRENES opp av eieren sin ikke 100 forskjellige personer som IKKE har noe form av kunnskap. Når hun spørr om tips og råd på Instagram sier vel sitt.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cocogirl skrev (7 minutter siden):

Hunder skal alydes og TRENES opp av eieren sin ikke 100 forskjellige personer som IKKE har noe form av kunnskap. Når hun spørr om tips og råd på Instagram sier vel sitt.

Nå er jeg forvirret, det var ikke det jeg eller brukeren jeg spurte diskuterte. Helt annet tema du diskuterer her. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Oppland skrev (På 18.6.2021 den 14.19):

Hvem er det som gidder å se på flere sesonger av at hun ferierer hele året? Jeg har ikke sett på noe av det og tror neppe jeg har gått glipp av noe som helst.

Jo, den første sesongen er faktisk veldig bra. Åpne øynene dine. Og om du skal delta i diskusjon om henne bør du i hvert fall se den.

Hatsumomo skrev (På 19.6.2021 den 15.47):

Den burde slippe å bli drasset med som nærmest en veskehund til andre land når det er tydelig at de er ute å farter. Det har det den ingen behov for og ville nok vært mer stresset der enn i Marbella. Hunden er da godt kjent med Isabells venner/familie, så dette blir bare så tåpelig å klage på. Det virker smålig.

Her inne i tråden virker det som enkelte klager på dama kun fordi de skal klage på _noe_. Det blir for dumt.

Enig!

Sen ve ben skrev (38 minutter siden):

Jeg skjønner meg ikke på henne. Jeg har en pomeranian som blir 12, og den dag i dag når jeg må dra et sted for noen dager, feks ferie og slikt, får jeg en klump i magen fordi jeg må forlate han, blir trist. 

Dummeste jeg har lest. Det er en hund. Hun sier alltid at hun savner den, men noen folk reiser, og er generelt mye på farten, i jobben sin.

Hundefolk er gal jo. Håper dere som kommenterer angående hunden her er rundt 13 år. At dere tror dere sier noe fornuftig, men egentlig ikke har peiling på voksenlivet.

Angående det å ha hundepass.. det er jo familiemedlemmene som passer hunden, dvs kjente personer for hunden. DET ER DA AKKURAT DET SAMME SOM EN ANNEN FAMILIE SOM ANSKAFFER HUND!!! Tviler på at hunden reagerer veldig sterkt på at hun som betalte for ham (eieren, som noen påpeker) er borte innimellom, når de andre omsorgspersonene uansett er tilstede. 

Igjen, det er en hund!! Et dyr.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...