Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Miss perfect skrev (1 time siden):

Kommer nok frem snart at det ikke var såå ille allikevel.. hun er jo godt kjent for å holde på sånn, så alle de trofaste « vennene» skal bli dødsbekymra.. 

Og det opplegget hennes sender masse kjærlighet og takk for kjærligheten kjenner jeg blir kvalm av. Alt er fake og ja hun vet hvordan hun opprettholder følgere,viktig nå som hun skal flytte vekk. I tilegg svarer hun kun på negative komentarer svært skjeldent hun svarer på positive ting.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Curlyme skrev (12 minutter siden):

Og det opplegget hennes sender masse kjærlighet og takk for kjærligheten kjenner jeg blir kvalm av. Alt er fake og ja hun vet hvordan hun opprettholder følgere,viktig nå som hun skal flytte vekk. I tilegg svarer hun kun på negative komentarer svært skjeldent hun svarer på positive ting.

Sant sant

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Curlyme skrev (30 minutter siden):

Og det opplegget hennes sender masse kjærlighet og takk for kjærligheten kjenner jeg blir kvalm av. Alt er fake og ja hun vet hvordan hun opprettholder følgere,viktig nå som hun skal flytte vekk. I tilegg svarer hun kun på negative komentarer svært skjeldent hun svarer på positive ting.

Alle "elsklingene" hennes som sender henne så mye kjærlighet ja. Blir for dumt. Hun svarer jo egentlig ikke på ting i det hele tatt. Hun skriver alltid "svarer på det alle lurer på", "hvor mye tjener jeg? Se jeg svarer" for så å si "det ønsker jeg ikke svare på" etter folk har klikket seg inn. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtLiteTroll skrev (12 minutter siden):

Alle "elsklingene" hennes som sender henne så mye kjærlighet ja. Blir for dumt. Hun svarer jo egentlig ikke på ting i det hele tatt. Hun skriver alltid "svarer på det alle lurer på", "hvor mye tjener jeg? Se jeg svarer" for så å si "det ønsker jeg ikke svare på" etter folk har klikket seg inn. 

Hele henne roper scam... 🥱

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tintina skrev (2 timer siden):

Lurer på hva som skjer nå, hun skal kontakte en advokat? 

For hva ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

spirå12 skrev (2 minutter siden):

For hva ?

For såkalte drama livet hennes 🙃

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun visst lagt ut video av hva som har skjedd. Jeg har ikke tenkt til å sjekke ut YouTube, selv om jeg er litt nysgjerrig 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla25j skrev (6 minutter siden):

Nå har hun visst lagt ut video av hva som har skjedd. Jeg har ikke tenkt til å sjekke ut YouTube, selv om jeg er litt nysgjerrig 😂

Helt genial måte å få folk til å klikke seg inn! Hin er så nedbrutt at hun må logge av sosiale medier, men hun klarer å lage en hel vlogg om det? Nei jeg trykker meg ikke inn jeg heller, men om noen vet hva det er så skriv det gjerne😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtLiteTroll skrev (Akkurat nå):

Helt genial måte å få folk til å klikke seg inn! Hin er så nedbrutt at hun må logge av sosiale medier, men hun klarer å lage en hel vlogg om det? Nei jeg trykker meg ikke inn jeg heller, men om noen vet hva det er så skriv det gjerne😂

Fordi VG la ut hvor villaen er... sitter der og lager masse unødvendig drama. Velkommen til kjendis livet Frk Raad

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cocogirl skrev (2 minutter siden):

Fordi VG la ut hvor villaen er... sitter der og lager masse unødvendig drama. Velkommen til kjendis livet Frk Raad

Dette ble bare enda mer dumt enn jeg forventet. Jeg er rett og slett tom for ord. Tragisk! 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cocogirl skrev (4 minutter siden):

Fordi VG la ut hvor villaen er... sitter der og lager masse unødvendig drama. Velkommen til kjendis livet Frk Raad

Uff... tragisk ! Du snakker meg om å lage storm i vannglass ! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så.mye.oppstyr. Hva er dette med å grine på kamera? Kan det ikke være nok med en tekst? Jeg synes også hun burde forklare hva som skjer når hun legger ut ALT i livet, sier du A, fortjener de som bryr seg resten av alfabetet også. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt i alt virker det som om det som var problemet at VG røper sted før hun selv fikk sagt det.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Altså, nå må denne dama f meg gi seg! Hva er det hun liksom frykter? At alle i Norges land kommer til å valfarte ned dit og plage henne? Har jo selv lagt ut en hel vlogg om hvor hun skal bo.. snakk om å ha høye tanker om seg selv. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare hva som skjer videre etter at hun har ringt og bedt VG fjerne bildene som viser hvor hun skal bo? Videoen klikka hos meg ved første reklame. Jeg er nysgjerrig og synes journalister har en ekkel måte å jobbe på så skulle gjerne sett hele videoen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabel Raad har fortalt om stalkere og at leiligheten blir nedringt, dette er ikke greit.

Jeg har full forståelse for hvorfor mennesker vil bevare rettigheter til privatliv-som det stedet der man bor. Det går på sikkerhet, det er mange farlige mennesker der ute og hjem skal faktisk være et trygt sted.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjesten29 skrev (47 minutter siden):

Isabel Raad har fortalt om stalkere og at leiligheten blir nedringt, dette er ikke greit.

Jeg har full forståelse for hvorfor mennesker vil bevare rettigheter til privatliv-som det stedet der man bor. Det går på sikkerhet, det er mange farlige mennesker der ute og hjem skal faktisk være et trygt sted.

Men... er det realistisk å tro at nordmenn vil reise til Spania for å oppsøke henne ? Hun er vel ikke akkurat "kjendis" i Spania. 

Synes det blir ekstremt mye oppstyr for ingenting...

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...