Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Gjest CecilieX

Jeg synes det er interessant å følge med på hva som skjer med følgertall nå når hun har «flyttet» utenlands. Jeg hadde en hypotese om at det å følge med på en evigvarende ferie med IR i ettersittende klær, tallerkner med mat og x antall bilder av IR i bikini til slutt ville gi reduserte tall. Så har ikke skjedd. Jeg ser at hun nå har går over til å skrive på engelsk, så mulig det er et internasjonalt marked. 

Forøvrig en voldsom forskjell på narrativet som formuende luksusferierende og det å gaule som en bryggesjauer utenfor Donatella V sin villa. «Hello, it’s Isabel from Norway» for å påkalle oppmerksomhet. 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ett spørsmål, kommer noen av dere til å kjøpe det hun skal selge i fremtiden og gjør henne mer dum rik? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cocogirl skrev (19 minutter siden):

Ett spørsmål, kommer noen av dere til å kjøpe det hun skal selge i fremtiden og gjør henne mer dum rik? 

Nei.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ogjegda
CecilieX skrev (På 13.7.2021 den 14.02):

Jeg synes det er interessant å følge med på hva som skjer med følgertall nå når hun har «flyttet» utenlands. Jeg hadde en hypotese om at det å følge med på en evigvarende ferie med IR i ettersittende klær, tallerkner med mat og x antall bilder av IR i bikini til slutt ville gi reduserte tall. Så har ikke skjedd. Jeg ser at hun nå har går over til å skrive på engelsk, så mulig det er et internasjonalt marked. 

Forøvrig en voldsom forskjell på narrativet som formuende luksusferierende og det å gaule som en bryggesjauer utenfor Donatella V sin villa. «Hello, it’s Isabel from Norway» for å påkalle oppmerksomhet. 

Ikke så vanskelig å forstå hvordan IR øker følgere. Hun har gjort det gang på gang og fremdeles spør alle hvorfor IR får så mange følgere ! Utlys en konkurranse ... vinn klær for 10000 kr, for å bli med tagg minst to venner og div...om ikke er ikke er du ikke med i konkurransen ! Om litt så har du 10,20 tusen nye følgere 

Endret av Ogjegda
Skrivefeil 🙈
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alexz
Hatsumomo skrev (På 19.6.2021 den 15.10):

Fordi en hund bør drasses med til Italia for 1 uke? 

Nå må dere snart gi dere med det hundemaset, herlighet. Hunden virker å ha det helt fint! 

 

Enig ! Hadde det ikke vært for at jeg måtte vært avholds så så ville jeg lett VÆRT Gucci!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alexz
Anonyym97 skrev (På 1.7.2021 den 17.03):

Lenge siden jeg har lest her inne så vet ikke om det er skrevet - men ser at Joss Mooney, hennes forrige eks også bor/oppholder seg i Marbella. Bor alle der om dagen?? Er marbella så flott/populært sted da? Skjønner ikke

Marbella er det nye Harry.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alexz
borifrankrike skrev (På 11.7.2021 den 11.02):

Om man kjøper billig masseprodusert rosé med lite til felles med rosévin av bra kvalitet, synes jeg det er innafor å lage cocktailer osv med den. MEN når hun bestiller en god rosé på restaurant i Italia eller Spania bare for å blande den med brus, blir jeg faktisk trist, frustrert, sur på vegne av alle vinbøndene jeg har møtt her hvor jeg bor (i Frankrike), som har fortalt hvor hardt arbeid som må til for å lage vin. Trist når folk spytter på livsverket til andre på den måten... Blir litt som å kjøpe et håndsydd plagg som noen har brukt lang tid på å lage, bare for å klippe det i stykker i et forsøk på å gjøre det "kulere". 

Hun verdsetter jo vinen , bare på sin måte? Klikker du når folk bruker ketchup også, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alexz
Cocogirl skrev (15 timer siden):

Ett spørsmål, kommer noen av dere til å kjøpe det hun skal selge i fremtiden og gjør henne mer dum rik? 

Spørs hva det er, da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ogjegda
Cocogirl skrev (15 timer siden):

Ett spørsmål, kommer noen av dere til å kjøpe det hun skal selge i fremtiden og gjør henne mer dum rik? 

Nei,det tror Jeg neppe vil skje  !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ogjegda

 

Alexz skrev (15 minutter siden):

Spørs hva det er, da. 

 

Alexz skrev (17 minutter siden):

Vi har skjønt det nå, bro!😂

I R får være glad hun har mange hengivne og ivrige tilhengere 😂

Endret av Ogjegda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alexz
Ogjegda skrev (9 minutter siden):

 

 

I R får være glad hun har mange hengivne og ivrige tilhengere 😂

Lol ja, vi er begge sjukt lættis nå 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
Ogjegda skrev (4 timer siden):

Ikke så vanskelig å forstå hvordan IR øker følgere. Hun har gjort det gang på gang og fremdeles spør alle hvorfor IR får så mange følgere ! Utlys en konkurranse ... vinn klær for 10000 kr, for å bli med tagg minst to venner og div...om ikke er ikke er du ikke med i konkurransen ! Om litt så har du 10,20 tusen nye følgere 

Følger henne ikke tett nok åpenbart, så takk for forklaring! 

 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alexz skrev (6 timer siden):

Spørs hva det er, da. 

Billig dritt som blir solgt dyrt.. 🥱

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cocogirl skrev (På 14.7.2021 den 11.28):

Ett spørsmål, kommer noen av dere til å kjøpe det hun skal selge i fremtiden og gjør henne mer dum rik? 

Nei

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Alexz said:

Hun verdsetter jo vinen , bare på sin måte? Klikker du når folk bruker ketchup også, eller?

Ketchup har ingenting med saken å gjøre. Men samme det, hun får gjøre som hun vil. Og vi andre må vel få lov til å ytre oss, eller er det bare greit så lenge vi hyller bakken hun går på?

Jeg har mye fint å si om henne også. Hun er pen, jeg har stor respekt for boka hun ga ut, serien hennes var underholdende og familien hennes virker utrolig fin og sammensveiset.

Men, ja. Håper du lar deg inspirere av fremtidige stories hvor det blandes Moët med Red Bull og Château Margaux med cola. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

borifrankrike skrev (4 timer siden):

Men, ja. Håper du lar deg inspirere av fremtidige stories hvor det blandes Moët med Red Bull og Château Margaux med cola. 

Ingen bryr seg om å diskutere folks spise/drikkevaner med mindre de er direkte skadelige for publikum.

(Sulte seg/misbruk av alkohol etc)

Fanta+rosé er såpass gammelt nytt at det var en greie før Isabels eksistens.

Hun har bare delt ett tips.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker IR, men... blir helt klein av alle hun reposter som lager Fanta+Rosé. Det var en drink som var populær i Sverige (og blant svensker i partysyden) for 10-15 år siden. Jeg hørte selv på Mangoo - Fanta & rosé, som kom i 2010! For morro og fordi jeg åå den tiden fulgte svenske bloggere.

Vil tippe hun har lært drinken av Pierre eller andre svenske venner. Ungdommene som følger henne virker jo vitterlig til å tro at hun har kommet opp med det selv 😂

(Jeg har aldri lyd på når heg ser på influenseres stories, så vet ikke om hun allerede har sagt noe om dette)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alexz
borifrankrike skrev (7 timer siden):

Ketchup har ingenting med saken å gjøre. Men samme det, hun får gjøre som hun vil. Og vi andre må vel få lov til å ytre oss, eller er det bare greit så lenge vi hyller bakken hun går på?

Jeg har mye fint å si om henne også. Hun er pen, jeg har stor respekt for boka hun ga ut, serien hennes var underholdende og familien hennes virker utrolig fin og sammensveiset.

Men, ja. Håper du lar deg inspirere av fremtidige stories hvor det blandes Moët med Red Bull og Château Margaux med cola. 

Huh, jeg liker henne ikke 😂 bare syntes det var usaklig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun blir jo hyllet som en gud for å ha "funnet opp" fanta + rosé😂

Andre enn meg som reagerer på den der "broooooo" gnålinga? Er det fjortiss, eller er det Norges nye språk? Jeg synes det er usjarmerende for en dame som nærmes seg 30. Samme med kusina Golnaz, men hun er noen år yngre så da er hun litt unnskyldt. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...