LorettaLynn Skrevet 28. mars #31001 Skrevet 28. mars (endret) Miumii skrev (7 timer siden): Synes å huske at Shehed var i dårlig humør på backpacking (syk kanskje?) og dro på hotell og deretter hjem ganske raskt? Ja, men før det var det noen hendelser hvor hun måtte ordne opp. Jeg synes hun har en mye mer storesøster-rolle og tar mer ansvar enn Isabel generelt, men hun er dårligere (Isabel sine ord - ikke mine), fordi hun hadde en tøffere oppvekst, ikke så heldig med fosterhjemmet. Dette er min oppfatning av de to søstrene så kan alle andre få mene noe annet. Endret 29. mars av LorettaLynn 2
Hatsumomo Skrevet 29. mars #31002 Skrevet 29. mars agent skrev (10 timer siden): Tror det er Synnøve som drifter. Isabel er vel med på å bestemme farger, mønster og snitt. Hun har vel også ene ansvar for reklamen av bedriften. I finansavisen kom det fram at Isabel eier 75% av Ivorie, og Synnøve 25%. Så tvilsom om at det er Synnøve som styrer alt. 2
agent Skrevet 29. mars #31003 Skrevet 29. mars Hatsumomo skrev (5 minutter siden): I finansavisen kom det fram at Isabel eier 75% av Ivorie, og Synnøve 25%. Så tvilsom om at det er Synnøve som styrer alt. Vanskelig å si. 2 1
Trueout Skrevet 29. mars #31004 Skrevet 29. mars Det virker så krampeaktig hele opplegget nå syns jeg. Tror dette med Jack er mere desperasjon enn ekte kjærlighet desverre🙄 Virker ikke lykkelig i det hele tatt, og det virker som om både helsa og andre ting bare har gått nedover siden hun begynte på igjen med han. Tror hun er så desperat etter oppmerksomhet og det å finne seg noen, at hun tar til takke med hvem enn som gir henne oppmerksomhet. Ganske tragisk når fasade og luksus trumfer alt som er ekte😔 1 13
Sirah Skrevet 29. mars #31005 Skrevet 29. mars smiiiley skrev (12 timer siden): Jeg kan bare snakke for meg selv her. Jeg har hatt søvnproblemer siden ungdommen, og har ikke sjans til å sove uten hjelp desverre. Har prøvd mye greier oppgjennom, så tror jeg har litt erfaring på nakken. Man blir ikke rusa av vanlige sovetabletter, heller ikke imovane (som er innsovingstabletter og ikke helt det samme som sovetabletter). Jeg hadde aldri sovet gjennom en alarm eller brannalarm, selv på høye doser. Men det er meg og min kropp. Kan ikke snakke for andre. Tror det er svært få sovetabletter som brukes som rus, da man bare blir sløv om man ikke sovner. Takk for at du deler ❤️ Godt at du ikke hadde sovet deg gjennom en alarm. Håper det samme gjelder andre. 1
hjerteis Skrevet 29. mars #31006 Skrevet 29. mars Trueout skrev (1 time siden): Det virker så krampeaktig hele opplegget nå syns jeg. Tror dette med Jack er mere desperasjon enn ekte kjærlighet desverre🙄 Virker ikke lykkelig i det hele tatt, og det virker som om både helsa og andre ting bare har gått nedover siden hun begynte på igjen med han. Tror hun er så desperat etter oppmerksomhet og det å finne seg noen, at hun tar til takke med hvem enn som gir henne oppmerksomhet. Ganske tragisk når fasade og luksus trumfer alt som er ekte😔 Så enig med deg, hun virker ikke litt forelsket en gang. Ikke i nærheten av sånn som hun var med naboen. 1 9
Trueout Skrevet 29. mars #31007 Skrevet 29. mars hjerteis skrev (18 minutter siden): Så enig med deg, hun virker ikke litt forelsket en gang. Ikke i nærheten av sånn som hun var med naboen. Nei ikke sant🤔 Ser mere ut som hun prøver å overbevise seg selv om at hun er lykkelig om du skjønner hva jeg mener? 2 1 7
Trueout Skrevet 29. mars #31008 Skrevet 29. mars (endret) Sirah skrev (1 time siden): Takk for at du deler ❤️ Godt at du ikke hadde sovet deg gjennom en alarm. Håper det samme gjelder andre. Det er nok mange som hadde sovet seg gjennom det meste om de tar sovemedisiner. Kommer selfølgelig ann på om det er innsovningstab eller sovetab, og selfølgelig dosering. Medisin virker så utrolig forskjellig på folk. Noen kan bli veldig påvirket av bare en innsovningstab, mens andre kan knaske flere vanlige sovetab uten å merke noe. Så dette er veldig individuelt. Tar en flere preparater så forsterker de også hverandres virkning, så mange faktorer som spiller inn. Endret 29. mars av Trueout 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 29. mars #31009 Skrevet 29. mars Hatsumomo skrev (3 timer siden): I finansavisen kom det fram at Isabel eier 75% av Ivorie, og Synnøve 25%. Så tvilsom om at det er Synnøve som styrer alt. Fordi om man eier mesteparten betyr det absolutt ikke at den som eier mest drifter det meste… 2 1 6
Sirah Skrevet 29. mars #31010 Skrevet 29. mars Tuppenoglillemor12 skrev (9 minutter siden): Fordi om man eier mesteparten betyr det absolutt ikke at den som eier mest drifter det meste… Helt vanlig med rollefordeling ja. Jeg har også trua på at Synnøve gjør det meste administrative. Uten at jeg vet så klart. 4
agent Skrevet 29. mars #31011 Skrevet 29. mars Har hun ikke våknet ennå? Det var en annen influenser som hadde fått 11 alarmer inatt. 2
Hatsumomo Skrevet 29. mars #31012 Skrevet 29. mars Tuppenoglillemor12 skrev (23 minutter siden): Fordi om man eier mesteparten betyr det absolutt ikke at den som eier mest drifter det meste… Meget mulig, men Isabel er jo så kontrollmenneske at hun evner jo ikke å ha en assistent engang, så det er godt mulig Isabel faktisk styrer det meste i Ivorie. Hvorfor man på død og liv skal anta motsatt syntes jeg er litt rart, Isabel TRENGER ikke være en dårlig leder bare fordi hun fremstår som et rotehue på snap - det blir litt i gaten "Isabel er elendig på alle områder i livet" kun fordi det er en vibe å fremstille henne slik i tråden av enkelte. 1
Sirah Skrevet 29. mars #31013 Skrevet 29. mars agent skrev (8 minutter siden): Har hun ikke våknet ennå? Det var en annen influenser som hadde fått 11 alarmer inatt. Huff da... Godt Sidra og Rami utsatte å dra tilbake... 1
smiiiley Skrevet 29. mars #31014 Skrevet 29. mars Sirah skrev (2 timer siden): Takk for at du deler ❤️ Godt at du ikke hadde sovet deg gjennom en alarm. Håper det samme gjelder andre. ❤️ 1
Hatsumomo Skrevet 29. mars #31015 Skrevet 29. mars (endret) Sirah skrev (20 minutter siden): Huff da... Godt Sidra og Rami utsatte å dra tilbake... skjønner ærlig talt ikke at de skal gidde.. forstår ikke hva de får ut av å bo der. I den alderen de er i, så er vel venner (evt kjæreste) viktigst, noe de ikke har i Dubai. Sidra jobber jo (litt) så de krystallene hun får fra Snap bør vel være greit til å klare seg i Norge. Når Shehed klarer det, så burde jo utgangspunktet være at de andre klarer det og. Endret 29. mars av Hatsumomo 1
Sirah Skrevet 29. mars #31016 Skrevet 29. mars Hatsumomo skrev (8 minutter siden): skjønner ærlig talt ikke at de skal gidde.. forstår ikke hva de får ut av å bo der. I den alderen de er i, så er vel venner (evt kjæreste) viktigst, noe de ikke har i Dubai. Sidra jobber jo (litt) så de krystallene hun får fra Snap bør vel være greit til å klare seg i Norge. Når Shehed klarer det, så burde jo utgangspunktet være at de andre klarer det og. Nei det er jo en annen diskusjon Nei Rami virker mye lykkeligere i Norge... 1
Trueout Skrevet 29. mars #31017 Skrevet 29. mars Hatsumomo skrev (9 minutter siden): skjønner ærlig talt ikke at de skal gidde.. forstår ikke hva de får ut av å bo der. I den alderen de er i, så er vel venner (evt kjæreste) viktigst, noe de ikke har i Dubai. Sidra jobber jo (litt) så de krystallene hun får fra Snap bør vel være greit til å klare seg i Norge. Når Shehed klarer det, så burde jo utgangspunktet være at de andre klarer det og. Helt enig! Rami virker så mye lykkeligere i Norge enn i Dubai. Tror ikke Sidra blir boende særlig lenge før hun innser at det blir veldig ensomt i Dubai. 1 1
Giu Skrevet 29. mars #31018 Skrevet 29. mars Shehed klarer ikke engang å fake sånn som Isabell.. hun har null intusiasme. Bare så kjedelig. snakker med de fiskeøynenne hennes. Som bare himler litt mens hun prøver å få ut noe 3 10
Bendie Skrevet 29. mars #31019 Skrevet 29. mars LorettaLynn skrev (17 timer siden): Vet du hva, Bendie, for min del må Isabel gjerne flytte til månen. Det er vel ikke så mye skatt der heller så mulig hun vil trives. Det er du som gir et inntrykk av at Isabel burde stå i takknemlighetsgjeld. 1
Hatsumomo Skrevet 29. mars #31020 Skrevet 29. mars Giu skrev (3 minutter siden): Shehed klarer ikke engang å fake sånn som Isabell.. hun har null intusiasme. Bare så kjedelig. snakker med de fiskeøynenne hennes. Som bare himler litt mens hun prøver å få ut noe .. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå