Isild Skrevet 26. september 2020 #4421 Skrevet 26. september 2020 Jeg har ikke sett serien, men jeg føler Isabel tar sitt ansvar som influenser alvorlig (mer alvorlig enn andre) Hun har operert - ja, men hun innser at det var noe hun gjorde fordi hun ikke hadde det bra, var ung - og hadde pengene til å gjøre det - og at det var litt "desverre". Hun fremstår som en dame som har blitt voksen. Klær, sminke og overforbruk er ikke min greie, men hun bruker stemmen sin og påvirkningskraften sin også til noe positivt nå. At hun tar andre i forsvar er også fint å se (Pierre) - for kroppspress gjelder ikke bare jenter. Kroppspress, utlevering og grenseløshet er et problem. Håper hun som la ut podcasten sletter den og skammer seg litt. BRA at både han og hun sier fra! 12
lysestake Skrevet 28. september 2020 #4422 Skrevet 28. september 2020 Herlighet så vakker hun er uten sminke! De flotte øynene og den fine huden. Synes hun er flott som bruker masse tid på familien, har humor og er reflektert. Fin dame! 11
Fju Skrevet 29. september 2020 #4423 Skrevet 29. september 2020 Isabell gjør seg utrolig bra på TV. Hun er sprudlende og skravlete på en måte som gjør at det blir god underholdning. Vanligvis synes jeg norsk reality er kleinorama fordi mange er så stive foran kamera, men hun spretter nærmest ut fra skjermen. Hun virker en smule selvsentrert, men det skjer vel med de fleste kjendiser. Kan jo også være redigeringen som gjør det. 17
Sanandrea Skrevet 30. september 2020 #4424 Skrevet 30. september 2020 Hva har skjedd mellom Isabel og Newa? 2
Ella Peralta Skrevet 30. september 2020 #4425 Skrevet 30. september 2020 Digger Isabel nå, syns ikke noe om henne før. Men herlighet for ei flott og sprudlende jente 👏👏👏 2
alli634 Skrevet 1. oktober 2020 #4426 Skrevet 1. oktober 2020 18 timer siden, Sanandrea skrev: Hva har skjedd mellom Isabel og Newa? Tror det er henne hun prater om i andre episode av podcasten, er en venninne hun har kuttet ut fordi venninnen brukte Isabels navn for å få samarbeid på en restaurant 4
LastSummer Skrevet 1. oktober 2020 #4427 Skrevet 1. oktober 2020 (endret) For noen sterke episoder av serien i dag. Beste serien om en norsk influencer som er vist i Norge. Er faktisk innhold. Både barndormshistorien hennes, men også f.eks Åreturen, hvor man ser at hun står opp for seg selv, og er flink med business. I tidligere slike serier, typ Sophie Elise, Linni, Bloggerne osv, så er det bare sånne riggede opplevelser som "nå drar vi i klatrepark" eller alpakkavandring. Endret 1. oktober 2020 av LastSummer 19
Ella Peralta Skrevet 1. oktober 2020 #4428 Skrevet 1. oktober 2020 For en sterk historie, for ei sterk og reflektert jente mot alle odds! 9
Gjest Finlay Skrevet 2. oktober 2020 #4429 Skrevet 2. oktober 2020 (endret) På 1.10.2020 den 15.01, LastSummer skrev: For noen sterke episoder av serien i dag. Beste serien om en norsk influencer som er vist i Norge. Er faktisk innhold. Både barndormshistorien hennes, men også f.eks Åreturen, hvor man ser at hun står opp for seg selv, og er flink med business. I tidligere slike serier, typ Sophie Elise, Linni, Bloggerne osv, så er det bare sånne riggede opplevelser som "nå drar vi i klatrepark" eller alpakkavandring. Har nettopp sett, og er rystet over det hun forteller om barndommen sin. Samtidig imponert over måten hun forteller på, og over styrken hun hadde som barn. Bare denne viljen til å skaffe seg selv et bedre liv...Og gjett om hun klarte det! Statistisk sett skulle hun ha fått et helt annet liv enn det hun fikk. Jeg er målløs over denne jenta!😭 Må si dette setter sutringen til Sophie Elise og Annijor mfl. i perspektiv🙄 Endelig viser TV2 en interessant serie i denne sjangeren, på tide!👍 Endret 2. oktober 2020 av Finlay
Cocogirl Skrevet 3. oktober 2020 #4430 Skrevet 3. oktober 2020 Hun oppførere seg som hun flyktet krigen eller noe slikt.. ja hun hadde vel ille barndom osv osv.. get over it! 😒
Bannann Skrevet 3. oktober 2020 #4431 Skrevet 3. oktober 2020 1 time siden, Cocogirl skrev: Hun oppførere seg som hun flyktet krigen eller noe slikt.. ja hun hadde vel ille barndom osv osv.. get over it! 😒 Er du morsom? Håper kommentaren din blir slettet. 25
Cocogirl Skrevet 3. oktober 2020 #4432 Skrevet 3. oktober 2020 13 minutter siden, Bannann skrev: Er du morsom? Håper kommentaren din blir slettet. Ser det ut som? Hvorfor håper du? Sier det jeg mener!
Bannann Skrevet 3. oktober 2020 #4433 Skrevet 3. oktober 2020 4 minutter siden, Cocogirl skrev: Ser det ut som? Hvorfor håper du? Sier det jeg mener! Fordi det hun opplevde kan gi en ptsd og du sier get over it? Krig kan gi deg det også. Derfor håper jeg kommentaren din blir slettet 5
Cocogirl Skrevet 3. oktober 2020 #4434 Skrevet 3. oktober 2020 Akkurat nå, Bannann skrev: Fordi det hun opplevde kan gi en ptsd og du sier get over it? Krig kan gi deg det også. Derfor håper jeg kommentaren din blir slettet Get over it!
Bannann Skrevet 3. oktober 2020 #4435 Skrevet 3. oktober 2020 6 minutter siden, Cocogirl skrev: Get over it! Næh 4
Gjest Lirah Skrevet 3. oktober 2020 #4436 Skrevet 3. oktober 2020 12 timer siden, Cocogirl skrev: Ser det ut som? Hvorfor håper du? Sier det jeg mener! Du skriver "sier det jeg mener" som om du er stolt over det. Du burde ikke være stolt over å mene noe sånt, og du burde heller ikke være stolt over å ikke ha filter. Er forskjell på å snakke fra levra og å være..... Øh, ja. Skal ikke si det.
Gjest CecilieX Skrevet 3. oktober 2020 #4437 Skrevet 3. oktober 2020 (endret) Jeg er litt usikker på dette narrativet om å være hardtarbeidende forretningskvinne. Bloggen er grei, ingen tvil om at hun visste hva hun drev på med her, og hun tjener fortsatt gode penger selv om det blir færre og færre oppdateringer. Inntrykket er ikke at hun jobber veldig hardt med den pr dags dato. Resten av suksessen er det jo andre som har vært pådrivere for. Deltagelsen i div programmer blir hun jo invitert til og det samme gjelder jo både serien hennes og boka. Det står noen andre bak på et vis, og det er de som initierer oppstart og realiserer dette fordi de har egeninteresse. I serien har hun jo store planer, men verken podcast eller klesmerke ser ut til å ha blitt realisert. Disse ideene er jo hennes og størstedelen av å få kjørt dette i gang ligger på henne. Jeg er litt redd for at hun ikke har det som skal til for å bygge videre på det som nå er et godt utgangspunkt. Bloggen er ikke spesielt god innholdsmessig lenger. Nellylenker og innlegg med matinnkjøp blir kjedelig i lengden. Det er litt som mange av de andre bloggerne som var heldige mer enn dyktige da blogg ble stort. Endret 3. oktober 2020 av CecilieX
Ikkenoledig Skrevet 3. oktober 2020 #4438 Skrevet 3. oktober 2020 5 minutter siden, CecilieX skrev: Jeg er litt usikker på dette narrativet om å være hardtarbeidende forretningskvinne. Bloggen er grei, ingen tvil om at hun visste hva hun drev på med her, og hun tjener fortsatt gode penger selv om det blir færre og færre oppdateringer. Inntrykket er ikke at hun jobber veldig hardt med den pr dags dato. Resten av suksessen er det jo andre som har vært pådrivere for. Deltagelsen i div programmer blir hun jo invitert til og det samme gjelder jo både serien hennes og boka. Det står noen andre bak på et vis, og det er de som initierer oppstart og realiserer dette fordi de har egeninteresse. I serien har hun jo store planer, men verken podcast eller klesmerke ser ut til å ha blitt realisert. Disse ideene er jo hennes og størstedelen av å få kjørt dette i gang ligger på henne. Jeg er litt redd for at hun ikke har det som skal til for å bygge videre på det som nå er et godt utgangspunkt. Bloggen er ikke spesielt god innholdsmessig lenger. Nellylenker og innlegg med matinnkjøp blir kjedelig i lengden. Det er litt som mange av de andre bloggerne som var heldige mer enn dyktige da blogg ble stort. Podden ble lansert for 3? Uker siden. 8
Dragonheart Skrevet 3. oktober 2020 #4439 Skrevet 3. oktober 2020 2 timer siden, CecilieX skrev: Jeg er litt usikker på dette narrativet om å være hardtarbeidende forretningskvinne. Bloggen er grei, ingen tvil om at hun visste hva hun drev på med her, og hun tjener fortsatt gode penger selv om det blir færre og færre oppdateringer. Inntrykket er ikke at hun jobber veldig hardt med den pr dags dato. Resten av suksessen er det jo andre som har vært pådrivere for. Deltagelsen i div programmer blir hun jo invitert til og det samme gjelder jo både serien hennes og boka. Det står noen andre bak på et vis, og det er de som initierer oppstart og realiserer dette fordi de har egeninteresse. I serien har hun jo store planer, men verken podcast eller klesmerke ser ut til å ha blitt realisert. Disse ideene er jo hennes og størstedelen av å få kjørt dette i gang ligger på henne. Jeg er litt redd for at hun ikke har det som skal til for å bygge videre på det som nå er et godt utgangspunkt. Bloggen er ikke spesielt god innholdsmessig lenger. Nellylenker og innlegg med matinnkjøp blir kjedelig i lengden. Det er litt som mange av de andre bloggerne som var heldige mer enn dyktige da blogg ble stort. Podden ble lansert for flere uker siden. Kleskolleksjonen er Corona-ramt, fabrikken i Italia er vist stengt pga pandemien. 7
Gjest CecilieX Skrevet 4. oktober 2020 #4440 Skrevet 4. oktober 2020 (endret) 9 timer siden, Ikkenoledig skrev: Podden ble lansert for 3? Uker siden. 7 timer siden, Dragonheart skrev: Podden ble lansert for flere uker siden. Kleskolleksjonen er Corona-ramt, fabrikken i Italia er vist stengt pga pandemien. Jeg følger åpenbart ikke godt nok med. Tilføyelse: For å sjekke opp hvorfor jeg ikke har fått med meg mer, gikk jeg innom bloggen, som jeg skroller meg gjennom med ujevne mellomrom. Podcasten er jo ikke spesielt godt markedsført av Isabel. Ikke på bloggen i alle fall. Hun nevner premieredato i en spørsmålsrunde et par dager før premieren, ikke noe på selve datoen. Hun nevner den i noen bisetninger og lenker her og der. Ikke spesielt stort fokus. Endret 4. oktober 2020 av CecilieX
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå