Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Gjest Bellabell
På 4.7.2017 den 14.40, queensnella skrev:

Neimen jøss. Dette må jeg se. Noen som har link eller skjermdump? 

Dessverre

Endret av Bellabell
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Silje Lien skrev:

Det er fortsatt kommentarer om utseendet hennes som er unødvendig.

Men likevel helt annerledes enn om det var hennes naturlige kropp. Faktisk kan det være bra å kritisere denne enorme fokusen på å endre kroppen via plastisk kirurgi - å vise at det ikke er noe å lengte etter.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nuddelkopp skrev:

Ser ut som en fotball i buksa

isabell.jpg

Unnskyld men jeg måtte le av det bildet... Har ikke noe imot Isabel, men herregud dette så jo helt fælt ut.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette synes hun er pent? Ser ut som hun har stappet to puter bak der. Den lille kroppen også DEN ræva! :overrasket:

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, LeilaS skrev:

Dette synes hun er pent? Ser ut som hun har stappet to puter bak der. Den lille kroppen også DEN ræva! :overrasket:

Not pretty!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fulgt med i tråden her jeg men jeg synes Isabel er svært dyktig på affiliate marketing... hun er en selger, mye mer enn en blogger.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt og spekulasjoner

- Pavilion, mod

Endret av Pavilion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med de ballongene de driver med hele tiden? Ref. Siste snapstory 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Tuppemor90 skrev:

Hva er greia med de ballongene de driver med hele tiden? Ref. Siste snapstory 

Disse inni den kjola bak der, tenker du på?

Endret av kvinneguiden9777
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, hun hadde virkelig ikke trengt å fylle på rumpa enda en gang. Jeg synes det så bra ut første gangen pga hun hadde ikke fylt på for mye. Bare synd hun måtte gjøre det en gang til. Lårene er så tynne i forhold til rumpa 😨

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, kvinneguiden9777 skrev:

Disse inni den kjola bak der, tenker du på?

Hahahaha enig i at det er de største ballongene vi får se daglig ja🤔 Men tenkte på disse ballongene som gjentagende sees på snapstory som sraad og venninene "leker" med og puster inn👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Tuppemor90 skrev:

Hahahaha enig i at det er de største ballongene vi får se daglig ja🤔 Men tenkte på disse ballongene som gjentagende sees på snapstory som sraad og venninene "leker" med og puster inn👏🏻

Skulle gjerne ha sett bilder, men det er ikke  mange ting som er populært å puste inn i ballong.

Lystgass, kanskje, eller simpelthen luft av 'clickbait'-varianten. Ikke ulovlig noen av delene, skjønt litt uheldig med tanke på bl.a. oksygentilførsel (sett inn relatert vits her).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Kaktuspotte

Det siste rompebildet er det verste jeg har sett av den sorten. Det går ikke an å gå rundt på denne måten, og jeg synes det er merkelig at ikke noen sier det direkte til henne at der ser ille ut. Hun må vel se at folk flest ikke har romper som svære gassballonger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
5 timer siden, Tuppemor90 skrev:

Jeg orket ikke ha henne på snap lenger, så jeg har ikke sett ballongene, men vet med sikkerhet at det har vært / er populært å ruse seg på lystgass på partyøyene i Hellas og Spania.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti
7 timer siden, Kaktuspotte skrev:

Det siste rompebildet er det verste jeg har sett av den sorten. Det går ikke an å gå rundt på denne måten, og jeg synes det er merkelig at ikke noen sier det direkte til henne at der ser ille ut. Hun må vel se at folk flest ikke har romper som svære gassballonger..

Det finnes mange damer med stor rumpe og slank kropp. (Naturlig ja). Mange somaliske damer har det f eks. Eller latinske damer. Men her i Norge er det ikke så vanlig nei. 

Jeg tror vel at hun får god respons fra mannfolka på den rumpen sin, så vi kan jo mene hva vi vil egentlig :( Hadde menn flest tenkt at det var turn off med opererte damer hadde det vel ikke flommet over av dem overalt (instagram osv). Ser jo mannfolka sikle på Sophie Elise også, til tross for at hun beklageligvis har operert seg til en kvinnelig utgave av Michael Jackson. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy

Jeg vil ikke uttale meg om kropp, men det jeg synes er veldig trist er at man har så dårlig selvfølelse at man tyr til operasjoner etc. Det er trist det og så er det trist at hun når ut til å så mange tenåringsjenter som faktisk ser på henne som et slags idol. Det gjeler ikke bare frk. Raad, men SE og flere av de andre botox og plastic fantastic damene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...