Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Hun har rykket lenger og lenger ned på topplisten i det siste. Pierre gjorde henne en stor tjeneste ved å publisere den youtube videoen... plutselig bryr folk seg om Isabel igjen. Er vel tilbake igjen på 10.plass imorra👍 Bloggen har enkelt og greit tapt seg etter bruddet med Pierre. 

Endret av stamtplyr
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Sitronmelis skrev:

Jeg kan faktisk skjønne hvorfor hun opererte nesen, ikke stygt ment altså, men på en måte skjønner jeg henne. Men alt det andre, neej

Hvorfor det egentlig? Synes nesen hun hadde passet bedre til ansiktet og den hun har nå er for smal og liten synes jeg. Hun hadde ikke trengt å ta neseoperasjon synes jeg. Jeg likte bedre hennes naturlige nese.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan forstå at hun opererte nesen ettersom hun hadde hatt komplekser lenge. Men problemet er at akkurat den nesen hun valgte ikke passer til ansiktet hennes. Det ble rett og slett for mye. Er virkelig ikke pent med den lille nesen og de store leppene.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Aintnofun skrev:

Kan forstå at hun opererte nesen ettersom hun hadde hatt komplekser lenge. Men problemet er at akkurat den nesen hun valgte ikke passer til ansiktet hennes. Det ble rett og slett for mye. Er virkelig ikke pent med den lille nesen og de store leppene.

Noe jeg selv mener, er at når man først skal operere nesa si så skal man ikke gjøre det slik at man ikke ser ut som seg selv lengre! Isabel ser ut som en helt annen person etter at hun opererte seg. Trist egentlig..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir det noen år, så ser Isabel det alle andre ser. Når hun innser at folk ikke er misunnelige, haters eller bare ute etter å kritisere, men at den siste turen til Tyrkia kanskje var noe unødvendig. Det blir litt som når man ser gamle bilder av seg selv og tenker "Gikk jeg seriøst rundt i TO år med oransje bleket hår? Hvorfor sa ingen ifra?? Det ser jo helt forferdelig ut! Så flaut."

Som sagt, gir det et par år. Hun har jo nylig innsett at det var for mye fillers i leppene for noen år siden.  

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den nye nesen hennes er kjempe fin! Jeg tenker at når du først skal operere noe så er det faktisk kjekt å få et bra resultat! Jeg ville ikke operert min nese for å ha en lik bare finere. Men folk er forksjellige :) forstår også at hun operete nesen sim, den var ikke noe særlig fin den hun hadde. Den kirurgen hun opererte hos har forrsten blitt slaktet for å scoope nesene for små, pasienter kan ikke bruke briller etter operasjon....

Endret av jentefranorge
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at fillers i leppene er en ting, men hva med alt det andre? Når bleierompa ikke er så hot lengre, og puppene henger. Hun er tross alt veldig ung og burde heller jobbet litt mentalt for å bli fornøyd med den kroppen hun hadde. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, jentefranorge skrev:

forstår også at hun operete nesen sim, den var ikke noe særlig fin den hun hadde.

Den kirurgen hun opererte hos har forrsten blitt slaktet for å scoope nesene for små, pasienter kan ikke bruke briller etter operasjon....

Er jo utsagn som dette som gjør at folk føler behov for å operere seg. Hvorfor legge seg opp i hvordan andres naturlige kroppsdeler ser ut? Er jo da andre blir usikker på seg selv og lurer på om de bør fikse på seg selv. Veldig unødvendig å kommentere andres naturlige trekk på en så negativ måte.. :/ 

Og herlighet, ang det med briller, så kjipt og lite gjennomtenkt. Kjedelig når de må ha lesebriller som de fleste andre eldre da og ikke brillene sitter på nesa. Det har jeg faktisk ikke tenkt over før. Tror ikke linser er så kurrant å bruke eller få på seg på gamlehjemmet. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
7 timer siden, Basilen skrev:

Jeg tenker at fillers i leppene er en ting, men hva med alt det andre? Når bleierompa ikke er så hot lengre, og puppene henger. Hun er tross alt veldig ung og burde heller jobbet litt mentalt for å bli fornøyd med den kroppen hun hadde. 

Man kan bare håpe det ikke er det offentlige helsevesenet som skal bruke ressurser på å korrigere pupper og rumper når alt henger og slenger og blogginntekten har forsvunnet, men det er vel å håpe på for mye.

Edit: Kommentaren er myntet på samtlige som lar seg lokke til å forstørre rumper.

Endret av orfeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kirurgen burde fått sparken og blitt nektet å operere igjen. Han gjør alle nesene helt like. Sånn typisk MJ nese. Jeg hadde aldri operert meg hos han selv om jeg fikk operasjon gratis. Hell no!

Men jeg håper sprettrumper kommer inn på moten igjen og falske rumper blir helt ut. Da kommer de med falske rumper til å angre. Da sitter de der med bleierumpa si som henger. Synd for de 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser hvor mye stygt som blir skrevet her om utseendet hennes, så kan jeg skjønne at hun får komplekser..! Voksne folk som skriver nedlatende om andre sitt utseende, er ikke greit. Vi klager på barn som mobber, men voksne er ikke et hakk bedre. Skjerpings!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, elisaday skrev:

 

Dette var en litt drøy kommentar synes jeg.

Endret av Snuppah00
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Silje Lien skrev:

Når jeg leser hvor mye stygt som blir skrevet her om utseendet hennes, så kan jeg skjønne at hun får komplekser..! Voksne folk som skriver nedlatende om andre sitt utseende, er ikke greit. Vi klager på barn som mobber, men voksne er ikke et hakk bedre. Skjerpings!

Kommentarene går vel stort sett på de mislykkede operasjonene som har gitt henne et merkelig og unaturlig utseende?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, stamtplyr skrev:

Hun har rykket lenger og lenger ned på topplisten i det siste. Pierre gjorde henne en stor tjeneste ved å publisere den youtube videoen... plutselig bryr folk seg om Isabel igjen. Er vel tilbake igjen på 10.plass imorra👍 Bloggen har enkelt og greit tapt seg etter bruddet med Pierre. 

Pierre har på en måte et poeng når han sier at de var to personer bak Isabel-bloggen. Han øker markedsverdien hennes betraktelig. De var et kjendispar, og Pierre var ganske populær da han var med i norske PH. Dessuten fikk de mye gratis blest pga dramaet rundt Martine og senere Ariel og broren til Pierre. 

Jeg leste bloggen for å holde meg oppdatert om dem begge to, og interessen dalte da det bare var Isabel igjen. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Dette var en litt drøy kommentar synes jeg.

Jeg vet, og det tar jeg til meg. Visste det var på kanten men klarte ikke å styre meg. Ble så provosert av kommentarer om at hun ser så mye bedre ut nå enn før alle operasjonene. Skal slette denne kommentaren og kommer ikke til å gjenta denne feilen igjen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, har hun fortalt hva den siste operasjonen var? Er lite interessert i å gi bloggen hennes klikk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, jentefranorge skrev:

Den kirurgen hun opererte hos har forrsten blitt slaktet for å scoope nesene for små, pasienter kan ikke bruke briller etter operasjon....

Det stemmer nok. Mener å huske at jeg nylig så et bilde av Isabel i profil med solbriller på. Det var bare såvidt man kunne se en bitteliten nesetipp, Tipper hun har vansker med å få solbrillene til å sitte skikkelig på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, jentefranorge skrev:

Synes den nye nesen hennes er kjempe fin! Jeg tenker at når du først skal operere noe så er det faktisk kjekt å få et bra resultat! Jeg ville ikke operert min nese for å ha en lik bare finere. Men folk er forksjellige :) forstår også at hun operete nesen sim, den var ikke noe særlig fin den hun hadde. Den kirurgen hun opererte hos har forrsten blitt slaktet for å scoope nesene for små, pasienter kan ikke bruke briller etter operasjon....

Enig i at nesen er fin, men den "passer" ikke henne fordi hun ikke ser ut som seg selv lengre. 

Klinikken hun var hos har forresten en youtubechannel, og jeg husker de hadde lagt ut video når de opererte rumpa til Isabel. Flere fant videoen og så at det var henne. Har til og med bilder som viser at det er henne. Men så var det flere som la igjen kommentarer på bloggen hennes hvor de linket til videoen og lurte på om hun fikk operasjonen sponset. Kort tid etter var videoen sletta/gjort privat:fnise:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hangover skrev:

Enig i at nesen er fin, men den "passer" ikke henne fordi hun ikke ser ut som seg selv lengre. 

Klinikken hun var hos har forresten en youtubechannel, og jeg husker de hadde lagt ut video når de opererte rumpa til Isabel. Flere fant videoen og så at det var henne. Har til og med bilder som viser at det er henne. Men så var det flere som la igjen kommentarer på bloggen hennes hvor de linket til videoen og lurte på om hun fikk operasjonen sponset. Kort tid etter var videoen sletta/gjort privat:fnise:

Herregud det husker jeg!! Er nok flere som også har skjermdumper fra videosnutten!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, amazingme skrev:

Herregud det husker jeg!! Er nok flere som også har skjermdumper fra videosnutten!

Vi får vel aldri vite om operasjonen(e) var sponset heller, haha..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...