Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Jeg synes også at hun burde tåle det, etter som det er klin det samme hun gjor, samma faen hvor lenge det er etterpå. Ikke opp til henne å bestemme tidsramme. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trolletrine
1 minutt siden, AneKS skrev:

Greit å si du er ferdig med det. Men at du er for VOKSEN til det, et par måneder etter du la ut FLERE innlegg selv, blir veldig hyklerisk og pinlig å lese om.

jeg har lite respekt for folk som deler slikt på sosiale medier, men tror nokk selv jeg ville gjort det i Pierre sin situasjon, kansje ikke hengt ut isabel heller, men at han velger å ta det opp forstår jeg. 

Men da er det jo ordvalget du er uenig i,da. Jeg syns ikke det er hyklerisk,jeg. Mange kan skifte mening på et par mnd, tilogmed noen dager eller timer. Det avgjørende er ikke tiden, men om hun faktisk greier å leve etter det hun sier/skriver.

Hadde nok tatt det opp jeg også, men tror jeg hadde valgt å gjøre alt jeg kunne for å ikke fremstå som selvmedlidende, sutrete og tilogmed rusa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, lotte00 skrev:

Men da er det jo ordvalget du er uenig i,da. Jeg syns ikke det er hyklerisk,jeg. Mange kan skifte mening på et par mnd, tilogmed noen dager eller timer. Det avgjørende er ikke tiden, men om hun faktisk greier å leve etter det hun sier/skriver.

Hadde nok tatt det opp jeg også, men tror jeg hadde valgt å gjøre alt jeg kunne for å ikke fremstå som selvmedlidende, sutrete og tilogmed rusa. 

Er jo det som er å være hyklerisk. Gjøre noe selv, for å så endre mening om det når noen andre gjør det. Hun holder seg ikke unna dramaet nå heller. Nevner paradise som kan gi han en pengebot, hun har sakt og skrevet minst 5 ganger at han er patetisk og følger etter henne til rhodos.... å rakke ned på folk er ikke å holde seg unna...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trolletrine

Jeg forholder meg til det du skrev,- at det er hyklerisk å si at man er for VOKSEN til det, et par mnd etter hun la ut innlegg om det. Og det er jeg uenig i. Man kan endre mening på et minutt om så er, og det er ikke hyklerisk, så lenge man holder det msn lover/sier.

Selvfølgelig nevner hun PH - hun driver jo en blogg hun vil tjene penger på. Funker tydeligvis👍🏼

Hvorfor er det patetisk å si at hun mener han er patetisk og har fulgt etter henne til Rhodos? De begge rakker hverandre ned, så hvorfor det er så mye verre at hun svarer på tiltale, kan jeg ikke fatte. Blir penger i kassen på begge nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lotte00 skrev:

Forøvrig fatter jeg ikke at så mange likte videoen til Pierre. For meg fremstod han som en rusa,sutrete fyr😐

Rusa?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pierre svarte på beskyldninger som Isabel publiserte da han ikke var tilgjengelig/i stand til å forsvare seg. Hun utleverte private historier og bedrev karakterdrap på ham i flere blogginnlegg og i kommentarfeltet. Nå latterliggjør hun ham, fordi hun angivelig er ferdig med drama. Altså, det hadde aldri vært noe for ham å forsvare seg mot, hadde det ikke vært for de svært private avsløringene hun selv har kommet med. Lenge leve dobbeltmoralen. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, jentefranorge skrev:

Det hun selv har bekreftet er jo nesen, fillers i kinn, under øynene og lepper. Botox i panne, laserfjerning av hårfestet for å få høyere feste. Så er det en operasjon hun holder hemmelig.

Oida! Takk for oppsummering for meg som ikke har fulgt hun. Bare det å fjerne hårfeste gir jo en helt annen ansiktsform, så ikke rart at jeg ikke kjente igjen et eneste trekk i henne med så mye gjort! Aldri sett en så drastisk før og etter forandring. 

Hun kommer til å ha mye hengehud i ansiktet med så mye fillers når hun på et punkt i livet slutter å fylle på.. Hvilken operasjon kan det være hun holder hemmelig tro? Rumpa har hun jo også innrømmet. Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal føle, syntes hun ser råpen ut på et vis nå men det er trist at man velger operasjoner, skummelt samtidig fascinerende at man kan forandre et ansikt så mye, og hun var mye søtere og menneskelig før.  Hvor har hun fått så mye penger til kirurgi fra?! 

Beklager bildespam her nå, men den nesa må hun vel ha operert mange ganger?! 

 

10554178_354177108119717_1100423021_n.jpg

1517893-7-1428854652343.jpg

p2275200-1517893-9-1456594802833.jpg

p3257962-1517893-8-1459108897852.jpg

Isabell-raad-600x400.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å se før og etter bilder av henne. Hun var jo så vakker før alle operasjonene. Helt forferdelig at hun som hadde et så vakkert ansikt i utgangspunktet, har følt at hun har måtte endre på utseendet sitt. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Diamant skrev:

Mulig de tjener på dette begge to. Han har fått over 12.000 følgere på YouTube og hun får kanskje et løft på bloggen sin nå?

Siterer meg selv her. Hun føyk rett opp på 2.plass på blogg.no med over 24k klikk i går. Hun har vel ligget på rundt 13k i det siste, så dette likte hun nok godt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Sparks skrev:

Hva mente hun med at han har forfølgt henne til Rhodos? 

Han har vist søkt jobb i Rhodos, så da forfølger han henne dit.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Lillemorbare skrev:

Han har vist søkt jobb i Rhodos, så da forfølger han henne dit.

Herregud :laugh:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Nuddelkopp skrev:

Oida! Takk for oppsummering for meg som ikke har fulgt hun. Bare det å fjerne hårfeste gir jo en helt annen ansiktsform, så ikke rart at jeg ikke kjente igjen et eneste trekk i henne med så mye gjort! Aldri sett en så drastisk før og etter forandring. 

Hun kommer til å ha mye hengehud i ansiktet med så mye fillers når hun på et punkt i livet slutter å fylle på.. Hvilken operasjon kan det være hun holder hemmelig tro? Rumpa har hun jo også innrømmet. Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal føle, syntes hun ser råpen ut på et vis nå men det er trist at man velger operasjoner, skummelt samtidig fascinerende at man kan forandre et ansikt så mye, og hun var mye søtere og menneskelig før.  Hvor har hun fått så mye penger til kirurgi fra?! 

Beklager bildespam her nå, men den nesa må hun vel ha operert mange ganger?! 

 

10554178_354177108119717_1100423021_n.jpg

1517893-7-1428854652343.jpg

p2275200-1517893-9-1456594802833.jpg

p3257962-1517893-8-1459108897852.jpg

Isabell-raad-600x400.jpg

Jeg kan faktisk skjønne hvorfor hun opererte nesen, ikke stygt ment altså, men på en måte skjønner jeg henne. Men alt det andre, neej

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragoste

Sitat fra bloggen: "Bloggen min er ikke lengre et sted hvor jeg vil ha drama og brette ut om folk." "Det ble litt for mye drama for min del, og det er jo slik jeg virkelig har vokst i fra."

Så det var helt greit å brette ut så til det grader om forholdet deres og Pierre rett etter han hadde slått opp og ikke kunne svare for seg, men nå har hun plutselig vokst fra dette ?! 

Hun kan jo sitte der å tro at hun er det bedre menneske siden Pierre var så "fæl" med den videoen, men hun har tydeligvis helt glemt hvordan hun oppførte seg for ett halvt år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er visst helt greit at hun snakket om han og hetset han på nettet, men han kan ikke gjøre det samme mot henne? Jeg skjønner veldig godt han vil forsvare seg etter alt hun har sagt om han da han var i Mexico. Hun prøvde hardt å få alle imot han og leke offer. Nå er hun liksom ferdig med drama? Give me a fucking break.

Hun lever av drama og det er den ENESTE grunnen hun enda er på topplisten. Selvfølgelig hadde hun noe å si angående videoen hans. Hvis hun er ferdig med drama, hvorfor i hele tatt ta det opp på bloggen?? Hun er dramaqueem nr 1. Han forfølger henne til Rhodos? :eeeh: Er Rhodos hennes plass og han må bare holde seg unna? Makan.

Jeg støtter Pierre fult ut her. Isabel har vist gang på gang hvor forferdelig hun kan være. Tror Pierre har det bedre uten henne, hvis alt han sier i videoen er sant.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Nuddelkopp skrev:

Oida! Takk for oppsummering for meg som ikke har fulgt hun. Bare det å fjerne hårfeste gir jo en helt annen ansiktsform, så ikke rart at jeg ikke kjente igjen et eneste trekk i henne med så mye gjort! Aldri sett en så drastisk før og etter forandring. 

Hun kommer til å ha mye hengehud i ansiktet med så mye fillers når hun på et punkt i livet slutter å fylle på.. Hvilken operasjon kan det være hun holder hemmelig tro? Rumpa har hun jo også innrømmet. Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal føle, syntes hun ser råpen ut på et vis nå men det er trist at man velger operasjoner, skummelt samtidig fascinerende at man kan forandre et ansikt så mye, og hun var mye søtere og menneskelig før.  Hvor har hun fått så mye penger til kirurgi fra?! 

Beklager bildespam her nå, men den nesa må hun vel ha operert mange ganger?! 

 

10554178_354177108119717_1100423021_n.jpg

1517893-7-1428854652343.jpg

p2275200-1517893-9-1456594802833.jpg

p3257962-1517893-8-1459108897852.jpg

Isabell-raad-600x400.jpg

Operasjon nr. 2 var vel "påfyll" i rumpa?🤔 Bloggomtoppbloggere hadde vel et innlegg om det, såvidt jeg husker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Sitronmelis skrev:

Jeg kan faktisk skjønne hvorfor hun opererte nesen, ikke stygt ment altså, men på en måte skjønner jeg henne. Men alt det andre, neej

Jeg synes nesen hennes gå henne et fint særpreg. Hun kledde sin egen nese veldig godt.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...