Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Update video etter 20 min: bla bla bla, han har angst og depresjoner noe som ble verre etter Isabel sin utlevering på bloggen. Bla bla bla han forteller hvordan Isabel brukte bloggen for å hevne seg på han etter bruddet, hvor hun blant annet fortalte aborten. Fortell hvis dere vil vite resten. Kunne kanskje fortalt alt bla blaet på 15 min, men han har gode poeng.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes Pierre virker som en ærlig og samvittighetsfull person. Forstår godt at han ikke orket å leve det "fake" livet som blogglivet tydeligvis er. Her tror jeg vi fikk sannheten på bordet. Men som @ingeniørfrue sier, så kunne alt vært sagt på 15 minutter. Det gikk mye på repeat her.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hele videoen. Respekt! Fikk et helt annet inntrykk av han. Han virker som en tvers i gjennom god person. Synes også han hadde mange gode poeng. Det med at bloggen viser et oppkonstruert glansbilde av livet de levde. Dette tror jeg er viktig for yngre følgere å høre.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Så hele videoen. Respekt! Fikk et helt annet inntrykk av han. Han virker som en tvers i gjennom god person. Synes også han hadde mange gode poeng. Det med at bloggen viser et oppkonstruert glansbilde av livet de levde. Dette tror jeg er viktig for yngre følgere å høre.

Så hele videoen jeg også og er helt enig med deg..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg gjerne ut en oppsummering av videoen den som har tid og ønsker! Skulle gjerne sett det selv, men har ikke tid før tidligst tirsdag pga bryllup hele helgen og en del planer mandag! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså den oppførselen til den dama er lavmål, om det stemmer. Drive å utnytte og snakke piss etter at de har slått opp, med bare faenskap og tulleartikler. For å ikke nevne at ho valgte å dra til Tyrkia for å fikse rumpa si, når han hadde mista en venn..

Dama er ikke bare plastikk, men ser ut som ho har en ræva personlighet

Endret av kvinneguiden9777
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, kvinneguiden9777 skrev:

Dama er ikke bare plastikk, men ser ut som ho har en ræva personlighet

Og totalt mangel på empati..

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte Pierre godt inne på PH, men likte han ikke når han var med Isabel. Isabel viste seg å være en ufyselig person både inne og utenfor hotellet. Jeg får ikke glemt da hun ble send ut av hotellet og kalte Sara for en jævla fitte. For ikke snakke om hvordan hun behandlet Martine på etter PH "Pierre var min først" Hun behandlet Ariel  (eksen til broren til Pierre) ganske dårlig. Prøvde å få Daniel til å dumpe Ariel ved å si hun var utro, noe i følge Ariel bare var løgn. Skikkelig fjortis hele dama. Egoistisk og full av seg selv. Skjønner godt han ikke gadd mer.

Endret av Snuppah00
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppsummert fritt etter hukommelsen: Han har slitt mye psykisk, både med selvbilde og angst. Dette kjente Isabel til. I tillegg har han slitt med panikkangst, det er mer uklart om Isabel har kjent til det. Han føler han har prioritert Isabel, men at han ikke har fått det samme tilbake. Når han har trengt trøst for å ha mistet en venn, har hun snudd oppmerksomheten mot seg selv og han har måttet følge med henne til Tyrkia for å få større stuss. De kom hjem igjen dagen før begravelsen, og han fikk dermed ikke vært med felles venner av avdøde. Han forteller om dager springende hjemme i morgenkåpe, for så å shine seg opp og gå rundt gatehjørnet for å ta bilder av outfiten. De spiste ute en del, men fant generelt ikke på særlig mye. Han var lei av å spille at de hadde et så innholdsrikt liv, når sannheten var at de stort sett var hjemme. Han  var generelt lei av fantasiverdenen laget for bloggen, der alt dreide seg om den. Han mener også (med rette spør du meg), at han har vært en del av det å bygge opp bloggen. Han har følt det forjævlig at Isabel har trykket han ned når han egentlig har trengt hjelp, og det hun gjorde etter bruddet trykket han enda lengre ned enda Isabel visste godt at han slet. Det var også årsak til bruddet, han kjente at han ikke fikk det bra med seg selv i det forholdet, og måtte ut selv om han elsket henne. Han har begynt å finne tilbake til seg selv, den morsomme, alltid blide personen. Ang. aborten så sier han at han så at det ikke var noen god ide han heller på det tidspunktet (underforstått Isabel ønsket det ikke heller), men han syntes det var tøft når han hadde hørt hjerteslag da de var i Thailand. 

 

Kort fortalt; han har det bedre nå, men det har vært tøft. Han synes Isabel var mer fokusert på seg selv enn å hjelpe kjæresten sin som var psykisk syk, men sier samtidig at han ikke ville vært tiden foruten, for han har lært mye om seg selv. 

 

Kreds til han for å stå frem med psykiske problemer. Synes også at han skal ha sin del av kreden for å ha bygd opp bloggen. Isabel virker mer overfladisk enn han. Tror han har lettere for det å stå på egne bein enn det Isabel har. Det virker til å være mer dybde i han. 

 

 

 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

Men hvor var han da han ble borte  -  og hun påsto det var pga svensk PH? 🤔

Livets mysteriet, folkens, livets mysterier ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bryte med Isabel er det beste Pierre har gjort for seg selv så langt

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, orfeus skrev:

Men hvor var han da han ble borte  -  og hun påsto det var pga svensk PH? 🤔

Livets mysteriet, folkens, livets mysterier ...

Det får vi nok ikke vite får det vises på tv da han har taushetsplikt. Tiden vil vise.

Isabel mente på han dumpet henne for å være med, men dette tror ikke jeg stemmer. Tror heller hun var bitter etter han gikk fra henne og ville sette han i dårlig lys.

Må innrømme at jeg trodde det hele bare var et pr stunt, men det er visst ikke det. Får litt vondt av Pierre, for er tydelig Isabel har vært veldig "meg meg meg meg" i forholdet. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, orfeus skrev:

Men hvor var han da han ble borte  -  og hun påsto det var pga svensk PH? 🤔

Livets mysteriet, folkens, livets mysterier ...

Han sier ihvertfall i videoen at han blant annet bodde en mnd. hjemme hos sin mor. Noe han syntes var veldig deilig, han slapp å rydde og han spiste masse god mat laget av mor :)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sandin skrev:

Tror han har lettere for det å stå på egne bein enn det Isabel har. Det virker til å være mer dybde i han.

Well yeah, Isabels personlighet er jo så grunn at du risikerer å brekke nakken om du prøver deg på et dykk.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste snappen hun la ut, den rumpa passer virkelig ikke til resten av kroppen.. Noe av det verste jeg har sett :sjokkbla:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

50 minutter siden, Diamant skrev:

Den siste snappen hun la ut, den rumpa passer virkelig ikke til resten av kroppen.. Noe av det verste jeg har sett :sjokkbla:

Greit om en har operert rumpa bare litt rundere, men når den begynner å stikke ut som en spiss greie..

Endret av kvinneguiden9777
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det står respekt av at han faktisk ber om unnskyldning for hvordan han har vært, fremstilt seg selv osv. Det er det utrolig få som har såpass stor selvinnsikt og innrømmer feil, hva han har slitt med osv. i en offentlig video som kan spres som bare det. :overrasket: 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahah, sjekk siste snappen til Isabel.

Ho sier litt piss om Pierre også sier ho at HAN RØK UT TIDLIG AV PARADISE HOTEL. ER DET LOV Å SI??

Endret av kvinneguiden9777
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, kvinneguiden9777 skrev:

Hahahahah, sjekk siste snappen til Isabel.

Ho sier litt piss om Pierre også sier ho at HAN RØK UT TIDLIG AV PARADISE HOTEL. ER DET LOV Å SI??

Nå trodde ikke jeg man kunne si til noen man skal være med på PH? Jeg vet ikke helt hvordan reglene er men. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...