Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, amazingme skrev:

Herregud det husker jeg!! Er nok flere som også har skjermdumper fra videosnutten!

 

3 minutter siden, Hangover skrev:

Enig i at nesen er fin, men den "passer" ikke henne fordi hun ikke ser ut som seg selv lengre. 

Klinikken hun var hos har forresten en youtubechannel, og jeg husker de hadde lagt ut video når de opererte rumpa til Isabel. Flere fant videoen og så at det var henne. Har til og med bilder som viser at det er henne. Men så var det flere som la igjen kommentarer på bloggen hennes hvor de linket til videoen og lurte på om hun fikk operasjonen sponset. Kort tid etter var videoen sletta/gjort privat:fnise:

Neimen jøss. Dette må jeg se. Noen som har link eller skjermdump? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, queensnella skrev:

 

Neimen jøss. Dette må jeg se. Noen som har link eller skjermdump? 

Den youtubevideoen er sletta/gjort privat slik at ingen kan se den lengre.. Men på mobilen tok jeg et bilde fra videoen hvor man rett og slett ser hele kroppen til Isabel.. Altså, man ser puppene hennes.

Hvis man søker på "comfort zone surgery" på google eller youtube ser man også at Isabel bodde i samme "villa" og kjørte samme privatbil.

Endret av Hangover
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hangover skrev:

Den youtubevideoen er sletta/gjort privat slik at ingen kan se den lengre.. Men på mobilen tok jeg et bilde fra videoen hvor man rett og slett ser hele kroppen til Isabel.. Altså, man ser puppene hennes.

Hvis man søker på "comfort zone surgery" på google eller youtube ser man også at Isabel bodde i samme "villa" og kjørte samme privatbil.

Comfort zone var det ja! Ser nå at de har sletta alle videoene de hadde bortsett fra den hvor man ser hvilken bil og hus man får på kjøpet med operasjonen man tar. Mener jeg også har det bildet av henne et sted:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, elisaday skrev:

Jeg vet, og det tar jeg til meg. Visste det var på kanten men klarte ikke å styre meg. Ble så provosert av kommentarer om at hun ser så mye bedre ut nå enn før alle operasjonene. Skal slette denne kommentaren og kommer ikke til å gjenta denne feilen igjen. 

Det skjønner jeg. Hun hadde ikke trengt å endret utseende helt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, jabx skrev:

Kommentarene går vel stort sett på de mislykkede operasjonene som har gitt henne et merkelig og unaturlig utseende?

Det er fortsatt kommentarer om utseendet hennes som er unødvendig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Snuppah00 skrev:

Dette var en litt drøy kommentar synes jeg.

Er fremdeles flau over denne drøye kommentaren. Hadde satt stor pris på om du fjernet den fra responsen din da jeg har slettet den selv. Som sagt kommer ikke slike utsagn som jeg kom med til å gjenta seg igjen. Tar selvkritikk for det smakløse innlegget jeg skrev om Isabell. Det var stygt og totalt unødvendig. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, elisaday skrev:

Er fremdeles flau over denne drøye kommentaren. Hadde satt stor pris på om du fjernet den fra responsen din da jeg har slettet den selv. Som sagt kommer ikke slike utsagn som jeg kom med til å gjenta seg igjen. Tar selvkritikk for det smakløse innlegget jeg skrev om Isabell. Det var stygt og totalt unødvendig. 

Borte :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, fuglekvitter__ skrev:

Raad er jo en flott dame. :) 

Hvorfor?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snuppah00 skrev:

Hvorfor?

Hvorfor Raad er en flott dame? Jo, hun er søt, og morsom! :) Syns ikke du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Hangover skrev:

Siterer denne.

Ja, venter spent på svar nå 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Hangover skrev:

Siterer denne.

Det er en mening om at jeg syns Raad er vakker og morsom. Hvorfor vet jeg ikke, jeg bare syns det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, fuglekvitter__ skrev:

Hvorfor Raad er en flott dame? Jo, hun er søt, og morsom! :) Syns ikke du?

Nei, kan ikke si jeg synes hun er søt og morsom. Hvorfor er hun så morsom? :klo:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, fuglekvitter__ skrev:

Det er en mening om at jeg syns Raad er vakker og morsom. Hvorfor vet jeg ikke, jeg bare syns det. :) 

Synes ikke hun er spesielt morsom.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Snuppah00 skrev:

Ja, venter spent på svar nå 

Ikke noe annet svar enn at Raad er meget vakker. :) Tror de fleste er enig i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Nei, kan ikke si jeg synes hun er søt og morsom. Hvorfor er hun så morsom? :klo:

Jeg syns hun har en del vittige kommentarer og er en artig person. :) 

Hun burde jobbe med noe med TV. Hun passer til det. :) 

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hangover skrev:

Synes ikke hun er spesielt morsom.

Okey. Jeg syns hun er veldig morsom og pen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir faktisk direkte trist av å se på bildene av henne. Hun og SE er totalt obsessed med sitt eget utseende. Det er alt som betyr noe. Og det som er så fint, er jo at det å være pen og ha en "deilig" kropp gir de en inntekt høyere enn de fleste. Folk som sliter i årevis for å få en utdannelse. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...