Cathie Skrevet 9. desember 2004 #21 Skrevet 9. desember 2004 Hei jenta mi! Går det bra med deg? Savner deg litt fælt nå :-( Er så utrolig sliten etter jobb, gleder meg til å komme til deg på lørdag! Møtte pappa'n din i sta, han stod og solgte leksikon på nattåpent... Og da savna jeg deg jaffal :cry: Har kjøpt meg øredobber til bryllupet i dag, så nå mangler jeg bare armebånd...Nå må jeg gå å soise før aron klikker han har laga mat til meg. Er såååå glad i deg Stoooooor til deg
*Heidi* Skrevet 12. desember 2004 Forfatter #22 Skrevet 12. desember 2004 Hei hei. Takk for hilsen vennen, skal ta en tur innom dagboken din etterpå oxo Nå er det lenge siden jeg har vært her på KG *abstinenser!!* Men jeg har jobbet så vannvittig mye denne uken, er så sinnsykt stress i Desember, og værre skal det bli! Men men, det er jo bare snakk om noen uker så jeg får bare holde ut. Sitter å slapper av denne søndags kvelden, mannen ligger på sofaen og spiller need for speed og vi har hatt noen gjester her som akkurat har gått. Har faktisk hatt gjester fredag, lørdag og søndag vi.. Men det har jo bare vært gode venner da så det har bare vært koselig, men jeg må innrømme at det er godt å ha det litt stille og rolig nå, med bare meg selv(og mannen da) og ta hensyn til Ellers så har den lille babyen min begynt å bevege seg masse, det er kjempegøy.. På kvelden spreller'n masse. Kjenner det ikke utenfor magen da,tror jeg hvertfall. Har prøvd å kjenne etter og tror jeg har kjent det noen ganger men det kan jo bare være innbilling oxo. Skal på UL nå på Torsdag og det blir kjempegøy, håper vi får se kjønnet.. Tenker masse på navn for tiden, har lyst på et som er litt spesielt og fint, men syns det er ganske vanskelig. Jeg og mannen er ganske uenige oxo.. Men vi kommer vell frem til noe! Har dere andre bestemt dere for navn enda eller? Litt gøy å høre hva andre velger.. Kanskje jeg får noen ideer! Dere får ha en fin kveld alle sammen Stor klem fra Heidi
*Heidi* Skrevet 12. desember 2004 Forfatter #23 Skrevet 12. desember 2004 Heisann Heidi, så flott dagbok du hadde...spennende.....lurer på om det er jeg som er "reklamedama" her inne når det gjelder denne Babywatcherèn, har nok skrytt veldig av apparatet jeg og det mener jeg faktisk fortsatt. Apparatet har jeg nå hatt en lengre periode og det funker fremdelses utmerket. Synest det er litt rart at man ikke kan skryte av noe og anbefale man selv har funnet å være topp uten att man skal beskyldes for å være en utsendt "reklamedame", noe jeg definitivt ikke er......godt da å se at du Heidi også likte apparatet..... Å ja, til de som lurer....er nok dessverre ikke så aktiv i diverse forum her inne......men, betyr det da at man er "på jobb" de gangene man er her ? Ha en fin dag og lykke til......! Men vet du om det kan skade barnet på noen måte?
Cathie Skrevet 12. desember 2004 #24 Skrevet 12. desember 2004 Hei vennen! Skal lege meg nå, tenkte jeg bare skulle legge igjen noe jeg fant til deg http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...hlight=#1619154 Kanskje du finner noe fint Sov godt! Klem
*Heidi* Skrevet 15. desember 2004 Forfatter #25 Skrevet 15. desember 2004 Hei hei. Er bare kort innom for å se om det er noe nytt her men måtte skrive noen ord da vettu! Takk for tipset Cathie, vi mååå dra å se på kjole til meg til bryllupet ditt i Januar, det gleder jeg meg til! Likte en kjole litt på den ene nettsiden men butikken er i stavern og jeg tør ikke kjøpe fra nette før jeg prøver lixom.. Uff, dette får bli kort men jeg er så trøtt, skriver heller i morgen for da har jeg vært på Ul så da kan jg fortelle hva jg opplevde der! Ha en kjempe fin natt alle sammen Nattaklem fra meg
*Heidi* Skrevet 17. desember 2004 Forfatter #26 Skrevet 17. desember 2004 JIPPI Alt gikk bra på Ul. Var egentlig ganske bekymret for at noe skulle være galt, i hvertfall timene før UL men alt gikk så bra så.. Den lille babyen vår lå der å sparket og koste seg.. Vi så fire hjerteklammere og babyen så ganske stor ut Jeg fikk terminen to dager tlb, så nå er terminen min 20 Mai istedet for 22.. Gøy Var litt redd for å bli satt flere uker tlb slik at jeg plutselig var i uke 16 igjen eller noe.. Men nå skal jeg telle ukene fra onsdager istedet for fredager.. Så jeg er 18+2 istedet for bare 18, hehe ikke så mye å si, men for de som er gravide vet at det er veldig gøy å være litt lengre.. selv om det ikke har så mye å si.. Fikk ikke sett kjønnet da, jordmoren prøvde ikke så mye heller da, men det visste jeg jo fra før av. Litt kjedelig men det er ikke noe stress.. Vi skal uansett ta en privat UL om en stund, kanskje i uke 30, bare for å være sikker på at alt er bra.. Tenker forsatt mye på navn, syns det er så vanskelig, har lyst på et navn til babyen som jeg faller skikkelig for. Det eneste navnet jeg har tenkt på hittil, som jeg har falt skikkelig for, er Natanael, men jeg er veldig usikker på det, det er kanskje litt for spesielt.. Hva syns dere? Jeg liker også Jonathan, men er usikker på det oxo.. av en eller annen grunn har jeg nesten bare tenkt på guttenavn, bortsett fra Amalie.. Nå har dataen lavt batt nivå så jeg får gå, skal på jobb, men si hva dere mener da, og gi meg gjerne noen andre tips til navn Stor klem fra Heidi
Gjest Trulselinemor Skrevet 18. desember 2004 #27 Skrevet 18. desember 2004 Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en riktig god jul og et godt nyttår! Håper du har det bra. Klem
Eos Skrevet 18. desember 2004 #28 Skrevet 18. desember 2004 Hei og velkommen som dagbokskriver. Det skal bli gøy å følge deg fremover i svangerskapet. Jeg er snart ferdig med dette pillebrettet, og da er det slutt på piller i lang tid fremover. Natanael er et veldig pent navn. Det er en av mine favoritter. :-) Klem
*Heidi* Skrevet 19. desember 2004 Forfatter #29 Skrevet 19. desember 2004 Så fint at du liker navnet Har faktisk tenkt på Amina oxo, hvis det blir en jente Syns det er et veldig pent navn! Kjente en liten jente som het det engang.. Har du begynt å tenke på navn? Aldri for tidlig vettu Gøy å tenke på hvertfall! I kveld har vi hatt besøk av to kjempegode venner (beste venninen min og forloveden hennes) som vi egentlig er sammen med hver helg og koser oss masse med. De hadde med seg babyklær til oss De første vi hår fått.. Det var sååååå koselig med en sånn gave! Sitter å ser på de kjempe små og søte klærne hele tiden.. Har ikke kjøpt meg noe utstyr enda jeg, bortsett fra sånn gravid belte.. Har bare ikke funnet det naturlig enda tror jeg. Vi har desutten så mye annet og styre med, så det er kanskje derfor! Når begynte dere/skal begynne å handle inn? Har hele tiden tenkt på at det kan skje noe oxo, så derfor har jeg ikke tørt å handle inn noe før.. men nå har jeg jo begynt å være mye tryggere på at det er en liten som vokser i magen min Syns det er så rart jeg.. at det vokser noe inne i magen min liksom. Oxo er det skapt av meg og mannen min. Det er så utrolig rart og fasinerende.. noe som er skapt av en del av oss lixom.. Lurer på hvem babyen vil ligne på jeg! Hvis det blir en gutt så håper jeg at han ligner på mannen min når han var liten, han var så utrolig pen og nydelig.. Men babyen blir nok pen uansett, sikkert den peneste i hele verden Nå må jeg køye! Nattinatt alle sammen :blomst_opp:
Siam Skrevet 23. desember 2004 #30 Skrevet 23. desember 2004 Jeg ønsker deg en riktig god jul!! Håper du får det riktig så koselig sammen med familie og venner!
Eos Skrevet 23. desember 2004 #31 Skrevet 23. desember 2004 Har du begynt å tenke på navn? Aldri for tidlig vettu Gøy å tenke på hvertfall! Jeg har plukket ut navn alt, selv om jeg ikke er kommet så langt enn til å snart slutte med pillene. God Jul, Heidi. :D -klem-
Gjest Anonymous Skrevet 25. desember 2004 #32 Skrevet 25. desember 2004 Spennende å lese, kommer nok til å følge med :o) Nathaniel er et kjempe fint guttenavn da. Synes pene jentenavn er Cecilia, Linnea og Aurora Lykke til videre, og en riktig god romjul!
*Heidi* Skrevet 25. desember 2004 Forfatter #33 Skrevet 25. desember 2004 Jeg har plukket ut navn alt, selv om jeg ikke er kommet så langt enn til å snart slutte med pillene. God Jul, Heidi. :D -klem-
Eos Skrevet 25. desember 2004 #34 Skrevet 25. desember 2004 Hvem navn har du tenkt på da? Alltid gøy å vite hva andre tenker på.. Christian og Saga står høyt på min liste.
Cathie Skrevet 29. desember 2004 #35 Skrevet 29. desember 2004 hei du lille venn! Nå er det lenge siden jeg har hørt fra deg... Når skal vi komme på fredag a? Gleder meg masse Du må oppdatere litt her i dagboka da.. ellers så får jeg jo ikke med meg hva som skjer!! :-? Ses på fredag hvertfall! Super schempe masse glad i deg! :klem2: fra meg
søndagsengel? Skrevet 1. januar 2005 #36 Skrevet 1. januar 2005 Hei på deg!! Så den søte avataren din ( ), og da måtte jeg jo bare stikke innom! Gratulerer med baby i magen!!!
*Heidi* Skrevet 4. januar 2005 Forfatter #37 Skrevet 4. januar 2005 Hehe takk i like måte søndagsengel Da fikk jeg endelig satt meg ned å skrevet litt, går litt langt mellom hver gang,desverre,må skjerpe meg Satte meg forresten ned her om dagen og skrev den lange ramsa her i dagboken så skulle jeg lagre så kom det sånn "siden ikke i bruk", så det ble ikke lagret :-( Det var kjipt ass.. Det har ikke skjedd så mye siden sist da, bortsett fra at minsten sparker så utrolig mye nå, det er så gøy, kjenner det kjempegodt utenfor magen oxo.. Merker at jeg har blitt mye mer knyttet til babyen min nå som h*n sparker, blir så glad når jeg kjenner at h*n er våken.. sier på en måte hei til oss! Har forresten begynt å lekke melk, så tidlig!! Eller er det kanskje ikke så tidlig? Vennina mi lakk allerede etter to måneder hu.. Nå har jeg blitt litt utålmodig, vil så gjerne ha babyen ut til oss, men det er vell litt tidlig å begynne å lengte etter det.. Vi var i sverige for en stund siden, å så etter vogn, er veldig mye billigere på den butikken som heter happykid eller noe og ligger ved svinesund, enn butikkene lengere inn i sverige, så vet dere det Vi falt for en teutonia vogn som heter primus, den virket veldig fin og alright, det er en duevogn! Noen som har erfaring med denne? Blir veldig mye babyprat her i dagboken men dere er vell gravide dere fleste som leser her så da er det vell bare koselig, håper det ihvertfall, det syns hvertfall jeg om å lese om dere andre gravide, er veldig greit å få "snakket" litt her, tror alle de andre rundt meg blir litt lei av å høre om babypraten og det er jo forståelig.. Kan jo skrive litt mer om livet mitt da, men det får bli senere, nå har gubben satt på boretslaget og han krever kos Enda klokken er halv ett.. Ha en fin natt :blomst_opp: Nattaklem
*Heidi* Skrevet 12. januar 2005 Forfatter #38 Skrevet 12. januar 2005 JIPPI Nå har jeg endelig fått ordnet meg klær til bestevenninen min sitt bryllup, (12 Ferbruar)!! Jeg skal være forlover og da må jeg jo være fint kledd men det har vært vanskelig det, nå som jeg har blitt gravid.. Jeg har lett og lett og lett men ikke funnet noe! Umulig å bare finne et gravid skjørt syns jeg og derfor nesten umulig å finne kjole, enda det er julebord tider!!Men vi fant til slutt ut at vi måtte lete etter ett skjørt som var så stor at jeg fikk det over hele magen, men alikevell langt nok.. Og da fant vi endelig noe, ett ball skjørt fra popin som jeg måtte kjøpe i xxl,nesten litt flaut Men det går helt under puppene og det ser forsatt ikke for kort ut.. Så kjøpte jeg et sjal og en kjempefin "singlet" til, så da ble det ikke så ille alikevell.. I dag skal jeg bare kose meg, har en avtale da, men bare på noen timer og etter det skal jeg hjem å slappe av i pysjen. *Digg* med sånne dager noen ganger.. Lå å sov og dro meg i senga til elve,mm.. må nyte det nå før babyen kommer Driver å planlegger utdrikningslaget til venninnen min da, så jeg skal gjøre det ferdig i dag, det blir koselig:) Litt kjipt at jeg ikke får hvert med på så mye da, pga graviditeten, hadde egentlig planlagt noe som jeg måtte forandre på pga at jeg ble gravid, og det var litt kjipt for det hadde vært gøy.. men det kostet såpass mye at jeg ikke kunne satse på at noen andre i utdrikningslaget kunne være med henne på dette, og man må være hvertfall to.. grunnen til at jeg ikke skriver hva det er er at hun er kvinneguiden jente. så jeg må ikke avsløre noe Forteller mer etter utdrikningslaget.. Ellers har "bestefar" (pappaen min) overøst oss med babygaver.. Tror han gleder seg ja.. Først fikk vi en gyngehest, så en reise seng (utrolig fin, den er i grått burburry stoff, med stellebord og sånne dinglende elefanter, hva heter det igjen?) og så fikk vi fire bøker, sånne bøker som: Barnets første 123, barnets første rim og regler osv. Koselig da Vi har ikke handlet inn noe særlig selv enda, men det er ikke noe stress da, har ikke penger heller, for den saks skyld. Har ombestemt meg med vogna, det var så mange som sa til meg at den var så tung, og jeg sliter litt med ryggen allerede, så det er viktig at vogna er lett og praktisk. Så jeg har vært å sett litt til, og funnet ut at den vognen som kom på første plass på tv 2 hjelper deg er utrolig fin og lett. Den heter basson roma (tror jeg) og koster ikke mer en 4900 som ikke er så ille i forhold til teutonia vognene som ofte ligger på 6500. Den er virkeelig enkel, vi har prøvd å ta av baggen, og sette på sportsdelen og det funket kjempegreit, så den anbefales Får vell gi meg jeg da! Ha en fin dag
*Heidi* Skrevet 24. januar 2005 Forfatter #39 Skrevet 24. januar 2005 Hei hei. Nå kommer jeg akkurat fra legen, måtte ta blod prøve i dag Jeg hater det.. spesielt når mannen ikke er med.. Denne gangen hadde jeg gått opp FIRE KG!!! Uff, syns det var veldig mye jeg.. selv om legen trøstet meg og sa at det var helt vanlig, har jo gått opp så lite til nå men.. Babyen har jo blitt veldig stor oxo da, sparker masse og hardt ikke minst.. Magen måler nå 21 cm.. Har forresten kjøpt meg en trimsykkel som jeg trener på forann tv'en, kjempe deilig å ha det hjemme, da er det mye lettere å få det til. Er jo ikke trent i det hele tatt da, så jeg var utslitt etter ti minutter, håper ikke det gjør noe for babyen at jeg øker så i puls og blir så sliten.. Tror jeg skal ta det i mindre etapper og heller oftere nå i begynnelsen! Fortalte legen min om de falske riene i dag, og han sa det ikke var noe å bekymre seg over, heldighvis.. Syns det var litt skummelt at det kom så tidlig men det kommer veldig sjelden så det gjorde visst ingen ting! I dag sitter jeg hjemme alene, og det blir jeg nok resten av dagen oxo :veldigsur: Kjedelig ass.. Mannen min skal jobbe sent hele denne uken, de har ett sånt prosjekt som MÅ være ferdig til fredag hvis ikke så får dem dagsbøter etter det, så de stresser litt.. men det blir jo så kjedelig for meg! Hehe.. I dag har jeg tatt siste finishen på det utdrikningslaget jeg skal holde for venninnen min til Lørdagen, det blir nok veldig gøy Deilig å være ferdig med det nå oxo, så slipper jeg å stresse resten av uken med det.. Hater å drive å bekymre meg for om ting skal ordne seg og bekymre meg for at jeg ikke har gjort ditt og datt osv. Så da er det fint å bare bli ferdig med det Gleder meg veldig, til å ha en dag for henne og med jentene, det blir litt mye med jeg og gubben for tia, selv om vi koser oss i hverandres selskap. Det er vell fordi vi pusser opp, så vi må holde oss mest i leiligheten! Vi var på tur med jobben til mannen min i helga, det var faktisk ganske gøy, selv om jeg måtte holde meg helt edru mens alle de andre bare ble fullere og fullere utover kvelden.. men det var litt gøy og se det fra det perspektivet oxo Folk gjorde så mye dumt ass.. På lørdagen så dro alle på after ski og både sjefen og resten av gutta var fulle før seks Fikk forresten littt dårlig samvittighet for babyen fordi det var live musikk på after skiet og de spillte sååå høyt.. tenkte på det etterpå, der og da var jeg bare revet med. Noen som vet om det kan skade barnet på noen måte? Fillern at jeg ikke spurte legen min om det når jeg var der nå i dag.. Glemmer alltid å spørre legen om de tingene jeg lurer på jeg.. Men da er det jo veldig godt å ha dere andre på KG her Jaja,da får jeg vell avslutte.. Skal rydde litt, oxo kommer det en mann hitt klokken tre fra living, som skal se på sofaen vår (den har knekt). Den er ikke så gammel så jeg håper virkelig vi får erstatning. Vi kjøpte den bare for litt over en måned siden.. Vi har forresten campa i stua i natt fordi at svigermor har vært og grunna barnerommet mens vi var borte, så det var så sinnsykt sterk malingslukt oppe. Det er jo mye her nede oxo da men, det hjelper hvertfall litt.. Ha en fin dag alle sammen
søndagsengel? Skrevet 24. januar 2005 #40 Skrevet 24. januar 2005 Jeg tror ikke høy musikk er skadelig for babyen! Pappa spilte i band da mamma var gravid med meg, og hun (vi) var med dem på konserter nesten hver helg. Tror ikke jeg har tatt skade av det, har tvert imot blitt ganske musikalsk Det har sikkert ingen sammenheng da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå