*Heidi* Skrevet 12. desember 2004 #21 Del Skrevet 12. desember 2004 Hei jenta mi! Det er så greit med disse dagbøkene nå som vi har så vannvittig mye å gjøre begge to for da kan vi bare lese bøkene også vet vi hva hverandre driver med Du driver og stresser frem til bryllupet ja, gjør egentlig det jeg oxo, men nå har jeg utdrikkningslaget sånn noen lunde på plass Mangler noen detaljer da men det er sånne ting som ikke er noe stress, så det går fint. Har heller stresset med underholdningen til bryllupet, siden det ikke er noe jeg får planlagt alene og jeg føler at alle har så god tid.. men det er kanskje jeg som stresser mye oxo! Anyway, vi får nok ordnet det Fikk jo selvfølgelig besøk i kveld oxo vi, av Adele og Johnny, var jo bare koselig da, men det er litt deilig å bare kunne slenge på soffan alene noen ganger! Gjør det nå da, men nå er jo klokka ti! Uff, skal på jobben i morgen, another bad week, men det er jo 12 des i dag da og ikke såååå mange dager i desember! Sånn tenker jeg Jeje, vi får snakkes senere da.. Love you lots jenta mi! Stor nattaklem Ps: sendte deg smell kyss på Msn i stad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 13. desember 2004 Forfatter #22 Del Skrevet 13. desember 2004 Nå var vi her igjen da... I dag var vi på rimi og kjøpte kasser med brus til bryllupet... Skal kjøpe bokhyller som skal brukes til bar på IKEA på onsdag.. haha, det høres helt fjernt ut, men tror det kan gå bra Nå må jeg ta meg sammen litt, har sklidd helt ut med planlegging nå, og det er jo virkelig IKKE rett tidspunkt å gjøre det på med tanke på at det er UNDER to måneder til Tror jeg må sitte og laste ned litt sanger nå... Det værste er egentlig at jeg sitter med følelsen av at jeg ikke vet helt hva som mangler... Huff, tror egentlig jeg er litt deppa i dag.. Litt mye som har skjedd i det siste! Litt mye jobbing og ikke så veldig mye positive ting akkurat nå :o Det var dagens sutring.. Håper det bedrer seg, vil egentlig ikke være en sånn persom som syter og sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 13. desember 2004 #23 Del Skrevet 13. desember 2004 Du er mye lengre med planleggingen en meg, må ta siste innspurt før jul vi. Har så masse eksamener nå. Jeg sitter også og føler at noe mangler... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. desember 2004 #24 Del Skrevet 13. desember 2004 Hei Cathie, har du sjekket denne bryllupsplanleggeren? Du har sikkert kontroll på det meste, viktig og ikke stresse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 13. desember 2004 Forfatter #25 Del Skrevet 13. desember 2004 Sitat Du er mye lengre med planleggingen en meg, må ta siste innspurt før jul vi. Har så masse eksamener nå. Jeg sitter også og føler at noe mangler... :-? Vi må vel det Har et par eksamner jeg å, men antagelig ikke halvparten så vanskelige som deg :oops: Glemte å skrive i sta, at vi var hos Kristins og prøvde dressen til kjærligheten min, den hadde kommet, så nå er det bare å få sydd den litt til.. Får den på torsdag! Det er jo framskritt da... Også sendte jeg inn forlovelsesringen min til gravering i dag, fingeren min er så naken :cry: Fordelen med å jobbe i gullsmedbutikk er at man kan sende inn sånnt i siste liten og få den igjen så fort som mulig Nå er det snart nattinatt for min del! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 13. desember 2004 #26 Del Skrevet 13. desember 2004 Hvor lang tid tar det egentlig å få inngravering? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 13. desember 2004 Forfatter #27 Del Skrevet 13. desember 2004 det kommer helt ann på når du leverer den inn, hos oss blir den sendt på morgenen i morgen (pakket i dag) også får vi det igjen på torsdag... Vet ikke om alle har det sånn.., Men nå tror jeg det er litt stress i juletiden og sånn, men tror det går ganske fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 13. desember 2004 #28 Del Skrevet 13. desember 2004 Så bra, må få svigerfar til å ta inn ringene, før vi sender de til gravering nemlig. Begge har blitt for store :o Morsomt med "hjemmelagde" ringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 13. desember 2004 Forfatter #29 Del Skrevet 13. desember 2004 Sitat Hei Cathie' date=' har du sjekket denne bryllupsplanleggeren? Du har sikkert kontroll på det meste, viktig og ikke stresse Har sett den foren stund siden, men har glemt den litt.. tusen takk, skal ta en liten sjekk.. Men det er så mye utenom også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 14. desember 2004 #30 Del Skrevet 14. desember 2004 Hei Cathie.... Lurer litt på den tapeten du brukte til konvoluttene, du har ikke bilde vel? Hvor kjøpte du tapet? Jeg har kjempelyst å sette igang, men må nok styre meg litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 14. desember 2004 Forfatter #31 Del Skrevet 14. desember 2004 Sitat Hei Cathie.... Lurer litt på den tapeten du brukte til konvoluttene, du har ikke bilde vel? Hvor kjøpte du tapet? Jeg har kjempelyst å sette igang, men må nok styre meg litt! Jeg kan legge ut bilde... bare ikke i kveld :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cajsa Skrevet 15. desember 2004 #32 Del Skrevet 15. desember 2004 Hei Cathie! Bare innom og hilser på... Gøy å se hvordan andre planlegger bryllupet, jeg gifter meg helgen før deg! Moro å være vinterbrud! Håper bare på at det kommer masse fin, hvit snø først! Lykke til videre! Ser ut som dere er godt i gang ihvertfall, (mye mer planlagt enn oss, får sette inn støtet jeg også ) Cajsa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 17. desember 2004 Forfatter #33 Del Skrevet 17. desember 2004 Nå sitter jeg igjen bare å venter på å dra på jobb.. jobba nattåpent i går, var ganske slitsomt egentlig... Har fått prisoverslag på å leie lydutstyr, og det var ikke så værst pris, så det var lettelse!! Ellers så har jeg fått bekrefta prøvetime hos frisøren... Det blir 19. januar, også har jeg funni ut hva jeg skal kjøpe i morgengave... Kaka har vi fått betalt å! Den blir så fiiiin... en variant av denne bare med blåfarger isteden for den "brune" og ett lyseblått "bånd" istedenfor de kremdottene på sidene... Da var det på tide å dra på jobb da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 17. desember 2004 #34 Del Skrevet 17. desember 2004 Kan tenke meg at kaka blir kjempe lekker Vi skal faktisk ha ganske lik kake, vi skal ha andre blomster på og et tvinna bånd nederst + litt andre greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 18. desember 2004 #35 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en riktig god jul og et godt nyttår! Håper du har det bra. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 21. desember 2004 #36 Del Skrevet 21. desember 2004 Ville bare stikke innom for å ønske god jul før jeg drar på juleferie! Håper du koser deg masse i jula og med siste innspurt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 21. desember 2004 Forfatter #37 Del Skrevet 21. desember 2004 Tusen takk tomias Er litt sliten nå, i går, når jeg var på IKEA så var de utsolgt for sånn sølv sand som jeg trengte og flere andre ting også, også hadde prisen på noe annet jeg skulle kjøpe hoppa i været i forhold til en måned (eller no) siden, så har de enda ikke fått inn de arkene som vi skal bruke til bordkort i hobby butikken... :cry: Også krangla jeg litt med mamma i sta om det med hvor mange vi skal ha til å servere vin under middagen, føler at hun tar så lett på det at det holder med et par stykker når jeg føler at vi hvertfall burde hatt 4-5... Og da blir det litt kjip stemning. Problemet er at jeg heller ikke vet om noen fler som jeg kan spørre om noe sånnt heller! Litt for mye som kræsjer assa! Har funnet et smykke i dag som jeg har sååå lyst på til bryllupet, har jo egentlig kjøpt, men det er sååå fint!!! Ikke sunnt å jobbe i gullsmed Men det passer så bra til det andre jeg har, siden jeg både har øredobber og armbånd i den serien (pilgrim) Fikk krampe oppå foten jeg nå Men jeg tror at schærsten min klarte å løse det opp... Han er sååå skikkelig god assa Nå er det nattinatt på gang her.. Sov godt alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 24. desember 2004 #38 Del Skrevet 24. desember 2004 Ønsker deg og dine en riktig god jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 26. desember 2004 #39 Del Skrevet 26. desember 2004 Hei Cathie! Tusen takk for hilsen i dagboken min, og råd ang. fotograf;) Jeg skal desidert sjekke det ut...helt topp å få noen anbefalinger, for markedet er så stort, og det er jammen meg ikke lett å velge! Ser dessuten av internettsiden at det ligger rett ved der jeg bor - eller der foreldrene min bor...og dermedogså like ved kirken...veldig enkelt å stikke innom der da:) Uansett, nå er det slett ikke lenge til DIN (deres) store dag!!! Wow, det er så spennende altså! Gleder meg skikkelig selv, men det er gøy å høre om alle andre... Håper du kan gi meg tilbakemelding på hvordan fotografen var når bryllupet til slutt er "overstått"! Ha fortsatt riktig GOD JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 28. desember 2004 Forfatter #40 Del Skrevet 28. desember 2004 Tusen takk for hilsen Teddy, klart jeg kan gi tilbakemelding på fotografen.. Foreløpig vet jeg at han kommer til der vi skal ha vielsen og tar bilder både under den og en sånn foto session etterpå, han tar alle bildene digitalt og vi regner med å sitte igjen med 200-300 bilder på cd, også må vi betale for forstørrelser osv... han er der så lenge vi vil omtrent og dette betaler vi en ca 7000kr... syns ikke det var så værst... Kjærligheten min er 21 år i dag... Weeee Han syns det er litt skummelt å bli over 20 han.. jaja... Jobber ikke lenger... det er skikkelig kjipt egentlig! Hater å ikke å ha noe å gjøre om dagen, men da blir det i alle fall litt tid til bryllupsplanlegging! Er egentlig veldig bekymra nå!! Vi skal jo på bryllupsreise til thailand :o Vet ikke helt om jeg tør det nå etter det som skjedde der... Er jo usikkert om det blir masse sykdomsepedemier der og sånne ting.. Nå er ikke de stedene vi skal rammet av katastrofen, men hvis det blir sykdom og sånnt så sprer jo det seg... Syns det er litt skummelt, er glad vi ikke har betalt reisen enda, sånn at vi fortsatt kan finne et alternativ! Nå er det ikke lenge igjen til bryllupet 45 dager og 22 timer for å være nøyaktig... Litt skummelt assa.. må virkelig få ut fingern tror jeg.. Mangler sånn "sølv sand" jeg, som jeg skal sette stearinlysene i.. Ingen som vet hvor man får tak i sånnt a?? Nei... får køye jeg da, selvom jeg ikke er trøtt i hele tatt... Nattinatt Klems Cat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå