Gå til innhold

Hverdagen med ny sjef i huset


maja87

Anbefalte innlegg

Jeg skulle også spørre om du er med i facebookgruppen Vi Sygale? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å heisann, denne boka di har ikke jeg fått med meg! :popcorn: 

Men gratulerer så mye med den lille, og kondolerer med pappa :hjerte:

Følger spent med videre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, LilleMy1989 skrev:

Jeg skulle også spørre om du er med i facebookgruppen Vi Sygale? 

 

Overlock er heaven altså! Ikke at jeg mener man MÅ ha alt, men jeg syr nå så mye at jeg syns jeg fortjente det :P Ja, er med i den gruppen ja. Den har ikke akkurat fått meg mindre kreativ :fnise: Blir mest bebi og barnetøy, noe til meg selv har jeg sydd (men det syns jeg ikke er like gøy, og da blir det plutselig ikke så rimelig med stoff), planen er å sy toalettmapper etc, bebinest til neste som kommer (så har vi et til hytta og), og en del andre diverse. Listen blir aldri tom :P Syr myyye gaver, er så gøy å gi bort! Har også bestilt egne merkelapper, de er i produksjon så regner med de snart dumper ned i postkassa :nori:

16 timer siden, Marimba skrev:

Å heisann, denne boka di har ikke jeg fått med meg! :popcorn: 

Men gratulerer så mye med den lille, og kondolerer med pappa :hjerte:

Følger spent med videre! 

Takk for det, for begge deler :) Skriver ikke så mye interessant, men hyggelig om noen følger med allikevel! Kjenner at skrivelysten har tatt seg opp igjen i takt med den nye graviditeten :laugh: Håper du og snart er gravid med nestemann ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crazy bananas! Sykehuset ringte nettopp, og jeg har time til TUL på tirsdag :ohmy: Føles helt snålt å skulle på ultralyd når vi har en bebi på under 1 år :P Hun må jo forresten være med og :fnise: Vet at barn (bebi blir kanskje ikke det samme?) liksom ikke skal tas med på sånt, men vi har strengt tatt ikke noe valg mtp at vi ikke har barnehage enda, og det er snakk om en heldagsutflukt :laugh:

Må innrømme at det slo meg for første gang nå at "tenk om det ikke ER noen bebi der da?". Ikke for det, symptomene er ganske fremtredende vil jeg si... Men det virker sprøtt at jeg (etter min utregning) skal være 13 fullgåtte uker på vei! Spennende blir det uansett, forhåpentligvis i positiv forstand.

Kanskje vi til og med får se kjønn? Tror vel egentlig det er jente, samme med samboer. På en måte håper jeg det er gutt for da kan K fortsatt være jenta mi :hjerte: Men, har fiiiint plass til flere jenter. Og når jeg ser på klesberget hennes så tror jeg det økonomisk beste resultatet er jente :P

Siste dag før jeg tar FERIE! Det blir så deilig :) Eller, det er jo faktisk litt frihet med noen timer bebipasse ila dagen og da, er jo ikke akkurat sånn at det blir late, lange morgner i senga denne sommerferien. Ei heller sene kvelder (må jo opp før fuglene fiser!). Samboer fortjener noen sene morgner, han har vært en helt og stått opp ved 05- tiden nå siden påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Lurer nesten på om jeg er mer gira enn deg :ler: Sånn er det å leve seg inn i andres graviditeter fordi jeg har bittelitt lyst å være det selv ;) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med tul allerede neste uke da! 
Hvis du er 13 uker på vei så er det kanskje litt tidlig å se kjønn? 
Men du får i alle fall se en helt ordentlig baby, med hode og armer og alt. 
Jeg synes bildene vi fikk fra tul (uke 12) var bedre enn de vi fikk på oul. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatt besøk av et vennepar med en bebi siden i går. Veldig koselig 😁

Var hos jordmor i morges. Hun kjente livmoren godt og sa med en gang det ihvertfall var 12 uker, nærmere 13. Hun landet på samme termindag sommeg, 6.februar. Hørte ❤-lyd også, betryggende😁 Nå gleder jeg meg litt til tul, mens kunne fremdeles skippet den 😂

I går kveld når vi lå i senga «fridde» jeg 😂 Snakket litt om at jeg kunne tenke meg at vi giftet oss mtp om noe skulle skje en av oss, siden vi faktisk venter nr. 2.. Så sier han, frir du? Jeg; tja, hva er svaret? Han; ja ❤ 

Men det blir nok definitivt et bryllup alla @Weebs altså, han liker ikke styr, oppmerksomhet og den slags. Jeg er ganske enig med han, jeg kunne nok gjerne hatt litt, men ikke når jeg vet at han absolutt ikke vil det 😉 Kommer til å ha et krav da; ordentlig bryllupsbilde 👍Eller, er det rart å ha bryllupsbilde uten at det har vært et bryllup-bryllup? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med frieri! 
Gratulerer som forlovet da :) 
Synes ikke det er rart med bryllupsbilde selv om dere ''bare'' har tenkt å stikke innom tinghuset. Kjør på! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :) 

Tinghuset var veldig koselig! Mye finere enn jeg hadde sett for meg. Og selvfølgelig må dere ha bilde. Angrer litt på at vi ikke gjorde det :P Selv om jeg var knallgravid :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med forlovelsen! :hjerte:

Jeg stemmer også for bilde! 

Vi prøver nok på nummer to til neste sommer. Men nå som jeg rydder vekk babyting, leser om din graviditet og slikt får jeg jo selvfølgelig lyst på en enda tidligere. ;) Men det skjer ikke altså! :tongue: Jeg er heller ikke sikker på om jeg ønsker gutt eller jente. Godt man ikke kan bestemme det selv! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Beccy87 skrev:

Så koselig med frieri! 
Gratulerer som forlovet da :) 
Synes ikke det er rart med bryllupsbilde selv om dere ''bare'' har tenkt å stikke innom tinghuset. Kjør på! :nigo:

 

50 minutter siden, Weebs skrev:

Gratulerer! :) 

Tinghuset var veldig koselig! Mye finere enn jeg hadde sett for meg. Og selvfølgelig må dere ha bilde. Angrer litt på at vi ikke gjorde det :P Selv om jeg var knallgravid :fnise:

 

30 minutter siden, Chandra skrev:

Gratulerer med forlovelsen! :hjerte:

Jeg stemmer også for bilde! 

Vi prøver nok på nummer to til neste sommer. Men nå som jeg rydder vekk babyting, leser om din graviditet og slikt får jeg jo selvfølgelig lyst på en enda tidligere. ;) Men det skjer ikke altså! :tongue: Jeg er heller ikke sikker på om jeg ønsker gutt eller jente. Godt man ikke kan bestemme det selv! :)

 

Haha, forlovet hørtes så voldsomt ut, men takk 😉 Tror heller vi bare går for at vi er blitt enig om å gifte oss 😎 

Godt dere er enig, da kan jeg forslå tinghuset og null stress (kanskje en burger på Statoil som markering 😂, så lenge jeg får bildet mitt 😈 

Ja, bra at vi ikke kan velge kjønn! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spist 2 skiver brød med noe annet enn kokt egg på for første gang på 2-3 mnd, dette går fremover 😂 Men har dessverre ingen iskaffe i hus... venter nesten på at K skal våkne så vi kan stikke på butikken 😉

Første feriedag i dag, fikk sove lenge (ca. 8). Jeg har stått opp hele helgen så var min tur til å sove 😁 

Ingen planer i morgen. TUL i morra, så vi venter for å kunne reise på hytta onsdag. Da blir vi der nok ei uke, før det er hjem til besøk av stedatter, min bror og familie og mamma - K blir jo 1 år 👑 

K har jo gått leeeenge langs møbler, med tralle og holde i hender. Men ikke slippet seg for å gå alene enda (står lenge midt på gulvet alene da..). Men i går, da flyttet hun i det minste en fot mens hun sto alene 😂 Fremskritt 😉 

Har en hel haug av ting jeg burde gjort... fremkalle bilder, vaske (blæ!), sortere klær... Men...ja, men 😂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi på hytta, deilig og avslappende. Selv om jeg savner symaskinen litt da, fant heldigvis frem strikketøyet i går og er i gang med en genser til K 😂

I går var vi på TUL. Alt var finfint, og ble satt til 14+1. Termin 1.2.18. Mer enn antatt altså 🙈 Men stemmer ganske med når jeg tror «den satt» 😂 Var innvendig ul (slo meg ikke🙈), men i følge hu som tok den (som måtte bli påminnet av sykepleiere  om å ta av klokka så den ikke ble borte 🙈) var det akkurat på grensen til å være for stort til det. Men vi så jo alt mye tydligere denne gangen! Så til og med at bebien svelger, det var stilig 👍 Ingen kjønn, de mente det uansett var for tidlig (ikke i følge appen min, men samme er det). Vi skal jo tilbake om fire uker... 

Sendte en snap til familie og et par venner med bildet på. Svigermor hadde visst mistanke, og i dag sa hun det var pga at magen min var blitt så stor 😂 Hu der altså... Magen min har ikke blitt større, da må hun ha gransket ganske nøye mente både samboer og jeg 😉 Jaja, hun mente det ikke stygt, men men 👍

Tiden kommer vel til å rase fremover nå 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for finfin TUL og 14 uker på vei allerede. 
Ja, tiden kommer til å flyyyyyy avgårde! :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oj gratulerer med forlovelse! :nordvesta: 

Klart dere kan fotograferes, men kanskje dere vil gjøre noe annet enn det klassiske bryllupsbilde? Kan sende deg link til en fotograf vi har brukt før som har tatt mange fine bilder av par! Til inspirasjon altså :) 

Og så deilig med overstått vellykket TUL! :) Innvendig ja, hadde ikke sett den komme jeg heller :lol: Har jo hørt at noen gjør det, men har vært på to stk TUL og det har aldri vært innvendig! Men bra det gikk bra, og forhåpentligvis har du ikke en tikkende klokke (utover den biologiske :lol:) der inne! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt var fint! Innvendig kunne jeg fortalt deg at det var ;)  Og jaaa, den svelgegreia hadde jeg glemt :biggrin:

Herregud, det er jo ikke lenge til termin i det hele tatt. Sakros! :bond: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke lenge til du får en baby til! :hakeslepp: Jeg er så spent på kjønnet. Jeg gjetter gutt! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Beccy87 skrev:

Hurra for finfin TUL og 14 uker på vei allerede. 
Ja, tiden kommer til å flyyyyyy avgårde! :yvonne:

Takk! Ja, skal jo faktisk knapt på jobb igjen etter nyttår 😂

13 timer siden, Carouselle skrev:

Oj gratulerer med forlovelse! :nordvesta: 

Klart dere kan fotograferes, men kanskje dere vil gjøre noe annet enn det klassiske bryllupsbilde? Kan sende deg link til en fotograf vi har brukt før som har tatt mange fine bilder av par! Til inspirasjon altså :) 

Og så deilig med overstått vellykket TUL! :) Innvendig ja, hadde ikke sett den komme jeg heller :lol: Har jo hørt at noen gjør det, men har vært på to stk TUL og det har aldri vært innvendig! Men bra det gikk bra, og forhåpentligvis har du ikke en tikkende klokke (utover den biologiske :lol:) der inne! 

Takk! Ja, tar gjerne den linken altså, for det blir nok ikke noe sånt helt standard. Mest av alt tenker jeg det er en fin grunn til å endelig få et fint bilde av oss 👍 Ikke snakket noe mer om når endajeg da, får ta det opp igjen her mens vi er på hytta 😊 Forhåpentligvis ingen tikkende bombe nei 😂

13 timer siden, Weebs skrev:

Så bra at alt var fint! Innvendig kunne jeg fortalt deg at det var ;)  Og jaaa, den svelgegreia hadde jeg glemt :biggrin:

Herregud, det er jo ikke lenge til termin i det hele tatt. Sakros! :bond: 

Nei, bare rett rundt svingen nesten 😂

12 timer siden, Chandra skrev:

Det er jo ikke lenge til du får en baby til! :hakeslepp: Jeg er så spent på kjønnet. Jeg gjetter gutt! :) 

Jeg er og spent på kjønn, men gjetter nok jente selv 😉 Skal huske tippingen din 👍 Ville blitt stas med en av hver da, og stas med to små søstre også ❤ Ja, takk til 3 sier jeg, men... Ikke gitt opp håpet der enda 😂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...