Weebs Skrevet 31. oktober 2021 Forfatter #4201 Del Skrevet 31. oktober 2021 Lillebror våkner tidlig for tiden (som vanlig, egentlig ), så i dag viste klokka fire. Fem etter gammel tid. Men siden det er helg og mannen er hjemme så fikk jeg en lur på halvannen time når han stod opp Jeg har kjøpt meg kostholds- og treningsprogram hos Strongbody. Trodde aldri jeg kom til å gjøre noe sånt. Jeg vet jo hva jeg må gjøre for å gå ned i vekt. Og jeg har ikke såå mange kilo å ta av. Men det er liksom det å gjøre det Jeg valgte Kristine Weber som mentor/coach. I går måtte jeg ta formbilder i BH og truse. Eller jeg måtte jo ikke, men hun hadde satt pris på det Og hvis dette blir sykt vellykket så kan det bli gøy å se sånn "før og etter". Jeg tok bare for fire uker. Kunne velge 12 også, men da blir det jo jul og greier Hvordan det blir å spise annerledes enn resten av familien gjenstår å se. Kanskje det blir helt galskap. Kanskje det funker. Men da har jeg i alle fall prøvd. Har jo tenkt på det lenge. Og Kristine Weber har jeg likt i årevis. Det var mange å velge mellom, men jeg vil helst ha en som har småunger og vet hvor crazy livet er. Ikke en på 20 som har all verdens tid og tusen tonn med overskudd Jeg måtte svare på en million spørsmål om hvilken mat og likte og ikke likte, pluss masse andre greier, så forhåpentligvis får jeg noe som er greit å gjennomføre. Lillebror sovnet nettopp midt i maten. Hardt å stå opp tidlig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 3. desember 2021 Forfatter #4202 Del Skrevet 3. desember 2021 Okeei, lenge siden sist November er ferdig. Husker ikke så mye bortsett fra bursdagen til M (fem år - woho ) og at 5 av 6 familiemedlemmer fikk omgangssyken. Én etter én lå vi der Det var....kult Men vi kom over det. Eller egentlig ikke. Det ligger fremdeles en haug med sengklær som må brettes etter all vaskingen. M er veldig stolt over at hun er blitt fem år. Hun er så stor og flink. En snill storesøster som noen ganger er bedre enn meg til å beholde roen og distrahere lillebroren når han er skikkelig dust For det er han av og til, altså. Som regel snill, enig i det meste, deler ut mange klemmer i løpet av dagen, sover noenlunde greit... Men alle har jo dårlige dager iblant. Nå er det desember og jeg prøver å holde huset rent og pent sånn at julepynten får stråle i all sin prakt. Det er ikke så lett Om noen dager er det ett år siden svigermor døde brått. Det kommer nok til å bli en hard dag for mannen så jeg være ekstra snill og grei fremover. Julegaver er vanskelig, folk vet ikke hva de ønsker seg fordi alle bare kjøper alt selv. Jeg er akkurat lik så jeg kan egentlig ikke klage. Jeg er på uke fire der jeg følger et kosthold- og treningsprogram av Kristine Weber i Strongbody. Vet ikke hva jeg kommer til å veie på mandags morgen (det er da jeg sender inn ukentlig rapport), men jeg har gått ned 1 kg i uken til nå. Spiser ganske mye, så jeg er ikke sulten. Trener styrke tre dager i uken. Det synes jeg er mer enn nok Noen ganger må jeg trene sent på kvelden for at det skal gå opp med resten av livet, og da er det helt crazy der. Masse unggutter som drikker energidrikker. Det lukter Axe (eller hva i alle dager de sprayer seg med) og Red Bull overalt. Men det går fint. Nå skal jeg klare meg selv en periode, så starter jeg opp igjen i januar en gang. Fikk en rabattkode som jeg måtte bruke Jeg har sinnsykt mye migrene for tiden. Nesten hver dag. Og jeg blir så trøtt av medisinene. Jeg tror ikke kroppen liker p-piller lenger. Blødninger som kommer når som helst og varer i ukesvis. Så nå tester jeg ut null prevensjon. Hvis det funker blir nesten mannen nødt til å kappe strengen Det hadde jo vært greit å være helt naturlig, liksom Dette var mye rot, men sånn blir det. Klokka er halv tolv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 4. desember 2021 #4203 Del Skrevet 4. desember 2021 Her har mannen kutta strengen så jeg slipper å tenke på prevensjon. Anbefales det! 🤭 Håper du får en fin førjulstid! Strever med ryddig hus vi også, julepynten ligger gjemt bak bøker og leker her og der. Alle nissene har ungene plassert i sofaen. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 6. desember 2021 Forfatter #4204 Del Skrevet 6. desember 2021 Albbas skrev (På 4.12.2021 den 7.11): Her har mannen kutta strengen så jeg slipper å tenke på prevensjon. Anbefales det! 🤭 Håper du får en fin førjulstid! Strever med ryddig hus vi også, julepynten ligger gjemt bak bøker og leker her og der. Alle nissene har ungene plassert i sofaen. 😂 Han vil ikke gjøre det før vi får et "ordentlig sexliv" igjen. Og jeg bare " Kanskje sexlivet blir i orden når jeg slutter å ha mensen tre uker i strekk" Håper det hjelper å kutte ut alle slags hormoner. Første uka gikk i hvert fall fint. Ingen mensen å se Takk, like så! Her sliter jeg med at lillebror nekter å ha adventslys og andre julelys på. Alt skal av! Fanken altså 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 6. desember 2021 #4205 Del Skrevet 6. desember 2021 4 hours ago, Weebs said: Han vil ikke gjøre det før vi får et "ordentlig sexliv" igjen. Og jeg bare " Kanskje sexlivet blir i orden når jeg slutter å ha mensen tre uker i strekk" Håper det hjelper å kutte ut alle slags hormoner. Første uka gikk i hvert fall fint. Ingen mensen å se Takk, like så! Her sliter jeg med at lillebror nekter å ha adventslys og andre julelys på. Alt skal av! Fanken altså Whaaat? Hvis man er enig i at sterilisering er lurt er det jo ikke noe poeng i å vente? noe "ordentlig sexliv" har ikke vi heller, men det er jo fint å slippe å tenke på prevensjon de gangene det faktisk klaffer og ingen unger er syke eller grinete eller vi ikke har sovna på sofaen før hva vi enn ser på er ferdig. 😂 Ikke så ofte altså. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 7. desember 2021 Forfatter #4206 Del Skrevet 7. desember 2021 Albbas skrev (20 timer siden): Whaaat? Hvis man er enig i at sterilisering er lurt er det jo ikke noe poeng i å vente? noe "ordentlig sexliv" har ikke vi heller, men det er jo fint å slippe å tenke på prevensjon de gangene det faktisk klaffer og ingen unger er syke eller grinete eller vi ikke har sovna på sofaen før hva vi enn ser på er ferdig. 😂 Ikke så ofte altså. 😂 Nei, si det. Tror han er litt redd? Kanskje han er redd det skal gjøre vondt. De slipper altfor lett unna smerter og dramatikk nedentil de mannfolka altså. Kondom er greit for meg da. Jeg merker ingen forskjell. Så hvis han heller vil ha dårligere sex (for sin egen del) enn å ligge fem minutter uten bukse hos legen, såå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsy Skrevet 8. desember 2021 #4207 Del Skrevet 8. desember 2021 Weebs skrev (På 7.12.2021 den 9.09): Nei, si det. Tror han er litt redd? Kanskje han er redd det skal gjøre vondt. De slipper altfor lett unna smerter og dramatikk nedentil de mannfolka altså. Kondom er greit for meg da. Jeg merker ingen forskjell. Så hvis han heller vil ha dårligere sex (for sin egen del) enn å ligge fem minutter uten bukse hos legen, såå.... Samme dilemma her i hus. Jeg nekter å gå på noe form for prevensjon, jeg blir helt tullerusk i hodet av forstyrrelsen av hormoner.. Meen vi bruker ikke kondom, snakk om å leve på kanten! Vi har ikke planer om flere barn😂 men tiden vil jo vise det da, med tanke på all den uansvarlige knullingen 🤷♀️ Klamrer meg fast til at det tok en evighet å bli gravid med sistemann, så med den anerkjente «hoppe av i svingen» metoden kan det jo gå bra. Mannen ville kappe strengen helt til jeg gav klarsignal, da var det plutselig ikke så viktig likevel 🙄 Han er nok også redd. Pingle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 11. desember 2021 Forfatter #4208 Del Skrevet 11. desember 2021 Mumsy skrev (På 8.12.2021 den 21.28): Samme dilemma her i hus. Jeg nekter å gå på noe form for prevensjon, jeg blir helt tullerusk i hodet av forstyrrelsen av hormoner.. Meen vi bruker ikke kondom, snakk om å leve på kanten! Vi har ikke planer om flere barn😂 men tiden vil jo vise det da, med tanke på all den uansvarlige knullingen 🤷♀️ Klamrer meg fast til at det tok en evighet å bli gravid med sistemann, så med den anerkjente «hoppe av i svingen» metoden kan det jo gå bra. Mannen ville kappe strengen helt til jeg gav klarsignal, da var det plutselig ikke så viktig likevel 🙄 Han er nok også redd. Pingle. Oisann, det er modig Men hvis du har halvveis kontroll på eggløsning så er det vel ganske trygt likevel. Kjenner to par som har drevet med det i 10+ år. Det ene har droppet svingen to ganger, og ble gravid begge gangene Men her hadde det vært så sykt krise med et ekstra barn at verken jeg eller mannen tør å friste skjebnen Men det er seriøst et pittelite inngrep i forhold til alt det vi må gjennom, så jeg synes de bør skjerpe seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 11. desember 2021 Forfatter #4209 Del Skrevet 11. desember 2021 Men jeg har et spørsmål til de to-tre stykkene som fremdeles leser denne fantastiske dagboken. Hvis den leses på PC, vises emojiene som blir skrevet på telefon? Jeg har lyst å bruke de, men tenk om den ene stakkaren som sitter på PC på jobb et nattskift og leser tilfeldige dagbøker (det var jo sånn jeg havnet her ) ikke får med seg hva jeg føler så er jo det litt trist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 11. desember 2021 #4210 Del Skrevet 11. desember 2021 6 hours ago, Weebs said: Men jeg har et spørsmål til de to-tre stykkene som fremdeles leser denne fantastiske dagboken. Hvis den leses på PC, vises emojiene som blir skrevet på telefon? Jeg har lyst å bruke de, men tenk om den ene stakkaren som sitter på PC på jobb et nattskift og leser tilfeldige dagbøker (det var jo sånn jeg havnet her ) ikke får med seg hva jeg føler så er jo det litt trist Vet ikke, leser aldri KG på pc. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 11. desember 2021 Forfatter #4211 Del Skrevet 11. desember 2021 Albbas skrev (1 time siden): Vet ikke, leser aldri KG på pc. 😂 Samme her, jeg har ikke PC 😂 Jeg får teste på jobb neste uke 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonio Skrevet 11. desember 2021 #4212 Del Skrevet 11. desember 2021 Jeg leser kun på PC, og ser hvertfall emojies. 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 11. desember 2021 Forfatter #4213 Del Skrevet 11. desember 2021 Tonio skrev (3 timer siden): Jeg leser kun på PC, og ser hvertfall emojies. 😀 Så flott! Takk for svar 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 15. desember 2021 Forfatter #4214 Del Skrevet 15. desember 2021 (endret) Jeg jobber nattuke, så da blir det kanskje et innlegg eller to 😇 Jeg har akkurat spist nattens mat og sprettet en sukkerfri Monster, så jeg har ingenting å klage på. En veldig ulogisk setning, men de sier at nattskift = promille, så jeg skylder på det. Treningsprogrammet jeg kjører er fremdeles supergøy. Cirka en gang i uka må jeg trene på kveldstid sammen med 3758 unge menn som grynter og lekesloss, men det er rart hva man venner seg til. Jeg er såpass gammel at jeg vandrer rundt der flatrumpa og flott uten at jeg bryr meg 😆 Maten ble liiitt mer chill nå som jeg ikke må levere inn ukesrapporter med mål og vekt. Jeg måtte be mannen gjemme julekakene 🤭 Men nå er jeg back on track! 💪 Det er gøy når jeg øker i øvelser da! Blir sykt gira og skryter til mannen. I dag fikk jeg han til å kjenne på tricepsen min. "Sjekk denne muskelen da!" Helt teit 😅 Corona kjører på som bare juling, og det er mindre gøy. Har flere tilfeller på M sin avdeling as we speak, så det er vel bare spørsmål om tid før det blir vår tur. Helst ikke akkurat i jula bare! Jeg har utviklet en syk Pepsi Max-avhengighet på denne dietten, så nå kan jeg vel ikke bli mer harry. Både Monster og Pepsi Max, liksom. Dyrt er det også... Jeg har drukket ett glass vann i dag, resten er brus og energidrikk. Herregud 🙄 I morgen, håper jeg, får jeg en pulsklokke i posten. Polar Ignite 2. Jeg hadde en Fitbit tidligere, men skjermen døde. Og det var jo ikke så gøy når jeg verken trente eller trillet turer på halvannen time hver dag. Det eneste jeg så på var hvor lite jeg sov på nettene, og det var jo bare trist 😂 Så jeg har klart meg uten ganske lenge. Men nå er jeg jo blitt en fitnessdronning som til og med trener før nattskift, så da fortjente jeg en ny klokke (på tilbud) 😁 Endret 15. desember 2021 av Weebs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 16. desember 2021 #4215 Del Skrevet 16. desember 2021 Jeg har lagt pulsklokka i skuffen etter at jeg oppdaget at den ikke klarte å telle skritt på trilleturer. Hva er poenget da liksom? 😅 Den skal få komme ut av skuffen når jeg begynner å jogge igjen, frem til da kjører jeg analog. (7-åringen slår meg snart i håndbak, så jeg bør få ræva i gir og begynne å trene igjen 🙈) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 21. desember 2021 Forfatter #4216 Del Skrevet 21. desember 2021 A4-livet skrev (På 16.12.2021 den 19.36): Jeg har lagt pulsklokka i skuffen etter at jeg oppdaget at den ikke klarte å telle skritt på trilleturer. Hva er poenget da liksom? 😅 Den skal få komme ut av skuffen når jeg begynner å jogge igjen, frem til da kjører jeg analog. (7-åringen slår meg snart i håndbak, så jeg bør få ræva i gir og begynne å trene igjen 🙈) Den forrige klokka jeg hadde klarte faktisk å telle på trilletur. Eller gjorde den det? Jeg hadde iallefall ikke problemer med å nå 10k skritt til dagen 😅💪 Den jeg hadde før det igjen trodde jeg var på sykkeltur når jeg trillet vogna 😂 Et mål bør absolutt være å holde seg sterkere enn barna, så det er jo ganske bra motivasjon 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 21. desember 2021 Forfatter #4217 Del Skrevet 21. desember 2021 De to minste barna er levert i barnehagen. De to eldste har hjemmeskole. Jeg drikker en Monster og forbereder meg til trening. Mensen er kommet for første gang siden jeg sluttet på pillene. Den kom på jobb, men jeg fikk de klassiske magesmertene i god tid, så jeg slapp unna uhell. Jeg har vært ganske nær flere ganger 🤭 Gleder meg til jul! Jeg jobber dagtid på julaften, men det er helt i orden. Vi skal feire hos broren min. Det er flere år siden jeg feiret jul med min familie. Vi har alltid vært med svigers siden de er alene. Mannens søster bor ikke i Norge. Nå er det jo bare svigerfar igjen, så nå drar vi han med oss til min familie Det går helt fint, alle kjenner hverandre godt. Jeg skulle egentlig jobbet 12 timer 2. juledag, men jeg har tatt meg fri. I år skal jeg faen meg feire jul. Det blir godt å slippe den rampenissen også 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 3. januar 2022 Forfatter #4218 Del Skrevet 3. januar 2022 God dag og god jul og godt nyttår. Jeg skal ikke kjede dere (meg selv) med å gi et referat fra hele jul, romjul og nyttårsfeiring. Men det har vært travelt og gøy og ja. Nå ser ikke huset ut fordi vi har kun vært innom for å snu i døra innimellom et par hytteturer. Øhr, det er litt stress med den pakkingen. Vi er så sykt mange folk! Og vi spiser så sykt mye mat 😅 Kostholdet har ikke vært helt optimalt, naturlig nok. Jeg har ikke turt å veie meg "offisielt". Kun midt på dagen, fullt påkledd. Det er ikke så aller verst altså, så det har gått greit. Men nå må må jeg bli streng igjen. Jeg begynner på et nytt program med Kristine Weber i midten av januar cirka. Treningen er fremdeles gøy. Nå har jeg faktisk trent fast 2-3 ganger i uken siden høst, og det synes jeg er imponerende! Føler meg hjemme på senteret. Blir ikke nervøs av mange folk. Har kjøpt altfor mange treningsklær 🙈 Strømprisen dreper oss litt, så jeg må chille med pengebruken nå 🤭 Vi er mange folk som dusjer, og de eldste må ha på alarm, ellers glemmer de seg ut og står der en halvtime. Personlig synes jeg ikke det er så spennende å dusje, så jeg er ikke den største synderen. Gjør det jeg må, og stikker. Status på barna er fremdeles at gutten står opp tidlig og jenta står opp akkurat passe. Jeg er avhengig av koffein. Pulsklokka er fornøyd med min daglige aktivitet og gratulerer meg hver dag uten at jeg må gjøre tiltak for å få 10 000 skritt. Livet uten p-piller er sykt bra. Hadde en helt vanlig i mensen i stedet for en som varte i ukesvis. I går sendte mannen melding til en kompis og spurte hvor han hadde sterilisert seg. Jeg husket nemlig at han hadde vært veldig fornøyd med den legen. Det var en som holder til litt langt vekke, men han er tydeligvis berømt for å være en superproff urolog. Når pappa hadde hadde noe trøbbel nedentil så var det faktisk der han også var. Husker ikke hva greia var, men eldre menn har vel ting og tang med prostata osv. Det var sikkert noe sånt. Så nå blir det kanskje snart slutt på kondom. Nesten litt trist, fordi det er jo mindre stress for meg med gummi 😂 Nei. Nå er det Monster og jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snotra Skrevet 11. januar 2022 #4219 Del Skrevet 11. januar 2022 (endret) Godt nytt år, Weeebs! Imponerende godt jobba med treninga! 😃 Endret 11. januar 2022 av Snotra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 13. januar 2022 Forfatter #4220 Del Skrevet 13. januar 2022 Snotra skrev (På 11.1.2022 den 17.21): Godt nytt år, Weeebs! Imponerende godt jobba med treninga! 😃 Godt nyttår til deg også! Takk for skryt 🤓 Jeg trengte noe som var min egen greie. Og som en bonus er det helt greit å rømme fra husarbeid i én time, tre dager i uka 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå