Weebs Skrevet 11. januar 2019 Forfatter #3301 Del Skrevet 11. januar 2019 9 timer siden, Albbas skrev: Men det kan man ikke bare se utifra bildet, for det er ikke uvanlig at bildet er speilvendt. Så man må spørre legen som gjør undersøkelsen. 7 timer siden, Ginny skrev: Bildet var speilvendt, men tok hensyn til det Ifølge artikkelen er det speilvendt med utvendig ultralyd. Jeg hadde innvendig og embryoet ser ut som det ligger på venstre side. Men jeg er kjempetrøtt og lurer plutselig på om jeg bør tenke speilvendt likevel, siden morkaken ligger på fremre vegg...? Dette blir jeg nesten stressa av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 11. januar 2019 #3302 Del Skrevet 11. januar 2019 43 minutter siden, Weebs said: Ifølge artikkelen er det speilvendt med utvendig ultralyd. Jeg hadde innvendig og embryoet ser ut som det ligger på venstre side. Men jeg er kjempetrøtt og lurer plutselig på om jeg bør tenke speilvendt likevel, siden morkaken ligger på fremre vegg...? Dette blir jeg nesten stressa av Jeg klarer ikke å forholde meg til det der pga mulig speilvendthet, så derfor har jeg aldri tolket mine UL-bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 11. januar 2019 Forfatter #3303 Del Skrevet 11. januar 2019 3 timer siden, Albbas skrev: Jeg klarer ikke å forholde meg til det der pga mulig speilvendthet, så derfor har jeg aldri tolket mine UL-bilder. Tror bare jeg venter et par måneder til jeg får se the real deal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 11. januar 2019 #3304 Del Skrevet 11. januar 2019 17 timer siden, Ginny skrev: Ramzi sa jente her og, men det er jo tull, han er jo en gutt (sa hun uten et snev av bevis) 😂 Du ser på hvor embryoet er i forhold til morkaka På min første UL, som var utvendig, var morkaka til høyre, og det tilsier jente Jeg ser ikke hvor morkaken er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 11. januar 2019 Forfatter #3305 Del Skrevet 11. januar 2019 Nevrologen har hatt to dager på å fundere over blodprøven min som viste for lave verdier av medisinene jeg tar for epilepsi. Jeg ringte og purret på ham i dag. "Hvor mye skal jeg øke?" Telefondama skulle spørre, så fikk jeg en telefon med svar senere. Null telefon, og nå er det helg. Så jeg har økt dosen min selv Den avdelingen der er helt cray cray. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 12. januar 2019 #3306 Del Skrevet 12. januar 2019 (endret) On 1/8/2019 at 9:55 AM, Weebs said: Nå har jeg funnet en løsning på hele greia Refluksgruppa på Facebook hadde en tråd om vogner, og mange anbefalte Baby Jogger City Premier. Det var visst en fireåring som fremdeles sov i den. Og da må det jo være plass til M. Ikke var den så dyr heller. Ålreit. Neste utfordring. Jeg har ikke googlet så mye enda, men denne gangen er jeg fast bestemt på bæretøy. Sist prøvde vi Ergobaby 360, men jeg ble ikke komfortabel med den. For stiv i ryggen til at jeg var bombesikker på rett krumming av ryggen. Nå vil jeg ha noe mykere. Noe lett, uten for mye dingeldangel. M var et klistremerke og jeg var ofte låst i sofaen med henne. Det gikk greit, da var det ingen andre som var veldig avhengige av meg. Det vil det jo være denne gangen. Såå. Det må jeg google! Og selvsagt, hvis noen har et skikkelig bra tips på et slags sjal som er lett for en nybegynner så sier jeg tusen takk. Det hadde vært gøy å ikke bare sitte på ræva de første månedene denne gangen Vi har Premier til L - funker som bare rakkeren! Vi hadde emmaljunga etter E til henne først, men det var bare gråting og hyling. Men når vi fikk den andre vognen da hun var 3 mnd ble det bedre. Så den kan jeg virkelig anbefale Ang bæretøy hadde jeg Tula Free To Grow til L, og det var virkelig uunnværlig! Utrolig deilig å ikke bekymre seg over nyfødtinnlegg, var bare å klipse på. Første gang vi prøvde den sov hun 3 minutter etter at vi tok den utav eksem 👍 Hun var klistremerkebaby deluxe, så uten den hadde ikke ting gått hjemme hos oss. Nå har jeg oppgradert til en Toddler sele, men den er litt for stor for henne enda. Men jeg har også en Onbuhimo sele, og den er med på ferie Bitt av bæres solen Prøvde meg på et sjal og en ringslynge også, med variabelt resultat. Ringslyngen fungerte til en viss grad, men selen vant Endret 12. januar 2019 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 12. januar 2019 Forfatter #3307 Del Skrevet 12. januar 2019 2 timer siden, Småkjekset skrev: Vi har Premier til L - funker som bare rakkeren! Vi hadde emmaljunga etter E til henne først, men det var bare gråting og hyling. Men når vi fikk den andre vognen da hun var 3 mnd ble det bedre. Så den kan jeg virkelig anbefale Ang bæretøy hadde jeg Tula Free To Grow til L, og det var virkelig uunnværlig! Utrolig deilig å ikke bekymre seg over nyfødtinnlegg, var bare å klipse på. Første gang vi prøvde den sov hun 3 minutter etter at vi tok den utav eksem 👍 Hun var klistremerkebaby deluxe, så uten den hadde ikke ting gått hjemme hos oss. Nå har jeg oppgradert til en Toddler sele, men den er litt for stor for henne enda. Men jeg har også en Onbuhimo sele, og den er med på ferie Bitt av bæres solen Prøvde meg på et sjal og en ringslynge også, med variabelt resultat. Ringslyngen fungerte til en viss grad, men selen vant Lurer på om vi må i butikken å teste en Premier snarest, for nå har hun ikke lenge igjen av Bugabooen. Hun har god plass til bena, men ikke ryggen. Hodet er nesten helt oppi kalesjen L har fremdeles godt med plass eller? Håper bare hun godtar ny vogn. Hun elsker virkelig den hun har nå. Den lille freaken Så bra at bæretøy funket supert hos dere. Det er drømmen her også! Tula Free To Grow ser veldig myk og fin ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 12. januar 2019 Forfatter #3308 Del Skrevet 12. januar 2019 M har hatt en veldig dårlig natt. Mye hyling, sparking og egentlig litt panikkstemning. Hun sa hun hadde vondt i hodet, og sovnet kun hvis jeg blåste på det. Klokka fire var det visst morgen, så vi har vært trøtte i dag begge to. Akkurat nå er hun hos foreldrene mine så jeg kan slappe litt av. Jeg har noen veldige humørsvingninger og følelser helt ute av kontroll. I dag gråt jeg av Vaiana selv om jeg har sett den hundre ganger før. Og aldri grått av den Den egentlige planen min var å vaske i dag, men på mandag kommer vaskedama! Det var kun mandager som var ledige. Jeg gleder meg veeeldig, og det passet jo sinnsykt bra. Da trenger vi bare å rydde. "Bare." Jeg er glad jeg endelig fikk fingen ut. Dette har jeg tenkt på lenge! Neste uke jobber jeg dagtid, og da skal mannen ha M hver natt. Det er egentlig det som holder motivasjonen min oppe akkurat nå. Den daler litt innimellom når jeg tenker på at jeg skal gjennom alt dette på nytt. Null søvn, trilleturer halv syv på morgenen, lurer som varer i 20 minutt på dagtid og maks én time om natta. Hvordan skal M pluss baby sjongleres på natta? Hun aner ikke hvordan det er å sove alene. Skal jeg ha begge? Skal vi ha én hver? Å min gud... Jeg prøver å begrense amming nå. Puppene er skikkelig ømme. Og tandemamming er jeg egentlig ikke gira på. Jeg er heller ikke gira på en sjalu M fordi babyen stjal "namnamen" fra henne. Hun godtar ofte at jeg sier nei på dagtid. Hun blir lett distrahert heldigvis. "Du har jo fått namnam. Vil du heller ha Biola med sugerør?" Det vil hun. Og det blir gris. Men, men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 12. januar 2019 #3309 Del Skrevet 12. januar 2019 Skjønner godt de tankene om hvordan man skal sjonglere to, jeg tenker mye på det jeg også. Mannen mener at han kan legge seg på H sitt rom, og vi andre tre sove i dobbeltsenga. Men jeg er ikke så gira på å lære H å sove i vår seng. Nå går jeg inn til han når (hvis) han våkner på natta. Samtidig har jeg jo lyst til å sove med han også innimellom, jeg vil ikke at han skal føle at jeg bare er med babyen. Og legging på kvelden... Hjelp! Det er vanskelig nok allerede, uten en baby på slep. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 12. januar 2019 #3310 Del Skrevet 12. januar 2019 Her tar vi hver vår på kvelden. En av oss sitter i stua med R og en tar legging med AM. Er litt krise de kveldene samboer jobber og jeg må ha med R opp mens jeg legger AM, men det går tilslutt det og. Om natta sover vi på rekke og rad. R i bedsidecrib, jeg ved siden av i dobbeltseng, samboer ved siden av i dobbeltseng og AM ved siden av der igjen i sprinkelseng med hodeenden mot puta til samboer. Planen er jo at AM skal få eget rom etterhvert, men nå sover vi så veldig godt natta igjennom alle fire, så jeg utsetter og utsetter det rommet 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 12. januar 2019 Forfatter #3311 Del Skrevet 12. januar 2019 4 timer siden, Albbas skrev: Skjønner godt de tankene om hvordan man skal sjonglere to, jeg tenker mye på det jeg også. Mannen mener at han kan legge seg på H sitt rom, og vi andre tre sove i dobbeltsenga. Men jeg er ikke så gira på å lære H å sove i vår seng. Nå går jeg inn til han når (hvis) han våkner på natta. Samtidig har jeg jo lyst til å sove med han også innimellom, jeg vil ikke at han skal føle at jeg bare er med babyen. Og legging på kvelden... Hjelp! Det er vanskelig nok allerede, uten en baby på slep. Samme her, mannen lurte på om han skulle flytte inn på rommet til M Men hun sover ikke natta gjennom enda, og jeg regner ikke med en ny baby gjør det heller Så da tenker jeg de våkner av hverandre og alt blir blæ. Kanskje? Men det er lenge til august, alt kan skje Hvordan foregår legging hos dere nå? Jeg må snart finne en ny rutine hvis jeg har tenkt å kutte ut amming Mannen triller henne i søvn. Mamma legger seg ved siden av henne i senga, så sovner hun på tre sekund. Mens jeg... Ja. 3 timer siden, Marimba skrev: Her tar vi hver vår på kvelden. En av oss sitter i stua med R og en tar legging med AM. Er litt krise de kveldene samboer jobber og jeg må ha med R opp mens jeg legger AM, men det går tilslutt det og. Om natta sover vi på rekke og rad. R i bedsidecrib, jeg ved siden av i dobbeltseng, samboer ved siden av i dobbeltseng og AM ved siden av der igjen i sprinkelseng med hodeenden mot puta til samboer. Planen er jo at AM skal få eget rom etterhvert, men nå sover vi så veldig godt natta igjennom alle fire, så jeg utsetter og utsetter det rommet 😛 Det hørtes ut som en fin soveordning! Så lenge alle sover så hadde ikke jeg heller forandret noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 12. januar 2019 #3312 Del Skrevet 12. januar 2019 Nå for tiden deltar vi begge litt i legging. En av oss leser bøker, når det er nok roper H på den andre av oss i håp om at den gidder å lese mer. Mannen er oftere snill der. Så er det litt synging, slukke lyset, litt tull i mørket før han ganske plutselig sovner. Mannen spiller av og til rolig musikk, eller forteller et rart eventyr i mørket, mens jeg synger litt og later som jeg sover (jeg er jo dautrøtt ved legging). Tar ca en time inkludert boklesing. Men vi avlaster alltid hverandre under legging nå for tiden, det funker jo dårlig med en baby i hus, kanskje. Syns leggestundene er koselige for tiden, så jeg håper jeg kan fortsette med det innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 13. januar 2019 #3313 Del Skrevet 13. januar 2019 On 1/12/2019 at 3:33 PM, Weebs said: Lurer på om vi må i butikken å teste en Premier snarest, for nå har hun ikke lenge igjen av Bugabooen. Hun har god plass til bena, men ikke ryggen. Hodet er nesten helt oppi kalesjen L har fremdeles godt med plass eller? Håper bare hun godtar ny vogn. Hun elsker virkelig den hun har nå. Den lille freaken Så bra at bæretøy funket supert hos dere. Det er drømmen her også! Tula Free To Grow ser veldig myk og fin ut L har godt med plass enda Kan sende deg et bilde så du får en viss peiling 👍 Tula’en var så myk og god! Jeg prøvde meg på noen andre «enkle» bæretøy, men fikk dem ikke til i det hele tatt Men når tulaen kom i posten når L var 4 uker ble det andre boller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 13. januar 2019 Forfatter #3314 Del Skrevet 13. januar 2019 På 12.1.2019 den 22.15, Albbas skrev: Nå for tiden deltar vi begge litt i legging. En av oss leser bøker, når det er nok roper H på den andre av oss i håp om at den gidder å lese mer. Mannen er oftere snill der. Så er det litt synging, slukke lyset, litt tull i mørket før han ganske plutselig sovner. Mannen spiller av og til rolig musikk, eller forteller et rart eventyr i mørket, mens jeg synger litt og later som jeg sover (jeg er jo dautrøtt ved legging). Tar ca en time inkludert boklesing. Men vi avlaster alltid hverandre under legging nå for tiden, det funker jo dårlig med en baby i hus, kanskje. Syns leggestundene er koselige for tiden, så jeg håper jeg kan fortsette med det innimellom. Én time er greit så lenge dere synes det er koselig Når babyen er liten går det sikkert greit å avlaste hverandre. M sov konstant uansett hvem hun var hos i starten. Det var litt senere hun begynte å få favoritter 7 timer siden, Småkjekset skrev: L har godt med plass enda Kan sende deg et bilde så du får en viss peiling 👍 Tula’en var så myk og god! Jeg prøvde meg på noen andre «enkle» bæretøy, men fikk dem ikke til i det hele tatt Men når tulaen kom i posten når L var 4 uker ble det andre boller! Takk for bilder! Helt supre --------- M er syk, det er nok derfor hun har sovet ræva disse nettene jeg har vært alene. Super timing. I dag har formen hennes vært helt på tur, men ved hjelp av et par Paracet har hun fått flere lurer innimellom og det hjalp veldig! Etter masse søvn kom pappaen hjem, og det var stas! Hun ble skikkelig glad, og jeg ble helt glemt Nå har vi ryddet til vaskedama kommer i morgen. Jeg har ikke "jukset" og gjort rent det verste, så hun får litt av hvert å bryne seg på. Stakkars dame. Siden M ble i halvveis god form i kveld skal hun være hos foreldrene mine i morgen, sånn at vi ikke bruker opp alle sykt barn-dagene på tre sekund. Tirsdag er planleggingsdag, da skal mannen være hjemme. Ah. Jeg er svært fornøyd med at jeg skal på jobb. Det har vært en over snittet hard helg Nå må jeg sove! I en deilig dobbelseng helt alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meley Skrevet 14. januar 2019 #3315 Del Skrevet 14. januar 2019 Kjenner jeg blir misunneligpå deg i forhold til vaskedame. Vil så gjerne ha selv. Hater å vaske 🙈 men må vente til samboeren har fast jobb å ikke bare kontrakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 14. januar 2019 Forfatter #3316 Del Skrevet 14. januar 2019 7 timer siden, Meley skrev: Kjenner jeg blir misunneligpå deg i forhold til vaskedame. Vil så gjerne ha selv. Hater å vaske 🙈 men må vente til samboeren har fast jobb å ikke bare kontrakt. Vasking er ikke øverst på lista her heller. Noen ganger får jeg skikkelig vaskekick, men vanligvis gjør jeg bare akkurat det som må tas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 14. januar 2019 #3317 Del Skrevet 14. januar 2019 Det er nederst på listen her og. Tidligere idag prøvde jeg å komme på mer å gjøre under treningen for å utsette noe som måtte vaskes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 14. januar 2019 Forfatter #3318 Del Skrevet 14. januar 2019 M hadde en fin natt med mannen. Jeg våknet hundre ganger av stormen og drømte det var krig og alle slags greier. Typisk Men! Vaskedama har vært her i dag, og HELLEDUSS, jeg er så lykkelig Det har aldri vært så prikkfritt her Vinduene har ingen kladdemerker, bokhyllene er støvfrie, badene skinner! Dette var over all forventning. Så deilig! Guttene kom hjem fra skolen mens hun var her, og de var i sjokk over hvor ung og pen hun var. "Kan HUN vaske??" Det kan hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 14. januar 2019 Forfatter #3319 Del Skrevet 14. januar 2019 3 minutter siden, LilleMy1989 skrev: Det er nederst på listen her og. Tidligere idag prøvde jeg å komme på mer å gjøre under treningen for å utsette noe som måtte vaskes Kjenner til akkurat den der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 14. januar 2019 #3320 Del Skrevet 14. januar 2019 Hurra for vaskehjelpen! Det hørtes veldig digg ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå