Gå til innhold

Maser videre


Weebs

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Albbas skrev:

I statistikkene går ofte MA og SA for det samme. En MA vil som regel utvikle seg til en SA etterhvert, og de som opplever en SA kan gjerne ha hatt en MA først. MA har blitt "vanligere" fordi man i dag sjekker så ofte med UL, så det får ikke tid til å utvikle seg til en SA før vi oppdager det. En MA som ikke oppdages på mange uker er heldigvis ikke særlig vanlig. :)

 

Jeg håpte kanskje det var syyykt uvanlig :fnise: Tiden snegler seg avgårde til torsdag nå. Jeg håpte det var onsdag i dag, men neida :snurt: Dette må være første gang jeg synes en friuke går sakte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det er lurt å slappe av og tro at det går bra. Du har sett liv og det er vel det kritiske? Risikoen synker dag for dag :)

Jeg tror jeg hadde MA sist. Fikk beskjed på UL at det hadde sluttet å utvikle seg for noen uker siden.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, LilleMy1989 skrev:

Jeg tror det er lurt å slappe av og tro at det går bra. Du har sett liv og det er vel det kritiske? Risikoen synker dag for dag :)

Jeg tror jeg hadde MA sist. Fikk beskjed på UL at det hadde sluttet å utvikle seg for noen uker siden.. 

Jeg har ikke sett noenting enda, ultralyd er på torsdag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Weebs skrev:

Jeg har ikke sett noenting enda, ultralyd er på torsdag :) 

Herregud, jeg er helt fjern :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LilleMy1989 skrev:

Herregud, jeg er helt fjern :daane:

Forrige gang skyldte jeg alt på gravidtåka. Du får kjøre den du også ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å glede seg! Snart går dere inn i "to forholdsvis tette tåka" og den er faktisk verre enn både gravidtåke og ammetåke tilsammen :ler: 

Jeg lette feks etter lommeboka mi ganske lenge i dag. Fant den tilslutt i fryseren. Hadde visst ikke tatt den ut av handleposen før ribba gikk i fryseren. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Marimba skrev:

Det er bare å glede seg! Snart går dere inn i "to forholdsvis tette tåka" og den er faktisk verre enn både gravidtåke og ammetåke tilsammen :ler: 

Jeg lette feks etter lommeboka mi ganske lenge i dag. Fant den tilslutt i fryseren. Hadde visst ikke tatt den ut av handleposen før ribba gikk i fryseren. 

Å herregud :fnise: Jeg er allerede der at jeg legger ting på helt random plasser, så dette blir moro :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M måtte hentes tidlig i barnehagen i går på grunn av feber. Det meste var krise og hun måtte ha tre lurer! Mat var tullete, og pupp var det eneste som fikk henne rolig i perioder. Så nattavvenning (som nesten ikke kan kalles avvenning siden det ikke virket som hun savnet pupp i det hele tatt) ble avlyst akkurat i natt. Men med tanke på hvor easy peasy det har vært så går det sikkert greit. 

I dag er hun bedre. Men vi blir hjemme og overholder regelen om karantene. I morgen er det nissefest i barnehagen og da bør hun være i toppform!  

6+1 i dag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pupp gjør underverker på syke barn, skjønner godt at du satte avvenningen på pause i natt. Gjett om jeg savnet ammingen første gangen M ble syk etter ammeslutt! 

God bedring til M, håper hun får bli med på nissefest i morgen :nigo: Og hei! Bare én dag til UL! :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Leviora skrev:

Pupp gjør underverker på syke barn, skjønner godt at du satte avvenningen på pause i natt. Gjett om jeg savnet ammingen første gangen M ble syk etter ammeslutt! 

God bedring til M, håper hun får bli med på nissefest i morgen :nigo: Og hei! Bare én dag til UL! :hoppe: 

Takk! Hun er ikke i toppform i det hele tatt, jeg var visst litt tak i avtrekkeren der :dry:

Yes! I morgen skjer det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhr, for en dag! M har bare villet bli bært på og holdt. Hun drømmer til og med om det når hun sover. "Bære! Holde!" 39,5 i feber var det høyeste jeg målte, men heldigvis har hun god effekt av Paracet. Kjempedumt at hun går glipp av nissefest i morgen! Hun snakker jo om nissen daglig. Og mannen må forlate julemiddag på jobb sånn at jeg rekker TUL. 

Jeg får selvsagt ikke gjort en dritt når jeg må holde på henne hele dagen. Prøver ikke å stresse med det. Satser på at hun er i god form i helga sånn at jeg får levert gaver.

Timen min er ikke før 14.30 i morgen. Håper ikke det er rett før stengetid og det har bygget seg opp en haug med forsinkelser i løpet av dagen. Jeg vil ha en stressfri gynekolog som tar seg god tid. Til den prisen bør han det :tongue:

Håper M er i bedre form i morgen. Det tar på for både mor og barn med sånne dager. Jeg har lagt meg. Sliten :sFun_sleeping:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Albbas skrev:

Lykke, lykke til på ultralyd i dag! :hoppe:Synd det er så mange timer til! 

Takk! Ja, det er litt ræv å ha time så sent på dagen! Liker best å bli ferdig med alle avtaler tidligst mulig. Frisør, gynekolog, og sånne ting :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette har vært en veldig travel natt! M klarte ikke å bestemme seg for om hun ville ligge i vogna eller i senga, så hver gang hun våknet og gråt så måtte hun bytte. Det som var positivt var at hun ikke ville amme da :vetikke: Bare gråte og bytte plass. 

Feberen var 39 grader da vi stod opp, og hun gråt og gråt og gråt, så da ble det en Paracet. Håper hun blir litt bedre utover dagen slik at det ikke blir superkrise å være hjemme med pappa. Ikke engang brødrene er noe tess nå. Kun mamma. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Weebs skrev:

Dette har vært en veldig travel natt! M klarte ikke å bestemme seg for om hun ville ligge i vogna eller i senga, så hver gang hun våknet og gråt så måtte hun bytte. Det som var positivt var at hun ikke ville amme da :vetikke: Bare gråte og bytte plass. 

Feberen var 39 grader da vi stod opp, og hun gråt og gråt og gråt, så da ble det en Paracet. Håper hun blir litt bedre utover dagen slik at det ikke blir superkrise å være hjemme med pappa. Ikke engang brødrene er noe tess nå. Kun mamma. 

Uff, så kjedelig! God bedring til M! Bra det kom nå og ikke søndag/mandag. 

Lykke til senere i dag! Det var det første jeg tenkte når jeg så snap i dag tidlig: "yes! Tidlig ul!... Nei vent litt, den timen var ikke så tidlig vel". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå sitter jeg på venterommet med en million i puls. Herregud, at jeg skulle bli så nervøs hadde jeg ikke sett for meg. Jeg er 10 minutt før tiden og han tok nettopp inn et annet par. Fader, det kan bli litt venting her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdish! Han tippet jeg var et par dager for tidlig ute, for det var for tidlig å se hjerteslag. Men ellers var plommesekk o.s.v. bra :vetikke: Dårlig timing med jul og nyttår nå, så jeg fikk time 3. januar. Han sa jeg skulle slappe av. Men hallo :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...