Gå til innhold

Maser videre


Weebs

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

16 minutter siden, Albbas skrev:

Usj, syns det høres ut som omgangssyken jeg! Så mye oppkast og mageknip. Får hvertfall håpe det, sånn at du kjapt blir frisk også! 

Ja, kanskje det er det! Jeg ble ganske oppgitt i natt hvis dette liksom skulle være normalen :P Akkurat nå går det greit så lenge ligger dønn i ro. Så det tenker jeg at jeg fortsetter med :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppkast er grusomt :sjokkbla: Håper du blir kvitt det fort, uansett hva det måtte være. Hver gang jeg får omgangssyken tror jeg at livet er over, det er på nivået at jeg ringer for å spørre om noen kan legge meg inn et sted :fnise: Dramaqueen.. Men oppkast er døden atlså. Spesielt hvis man holder på over flere dager, og magen blir så utkjørt at den truer med å bli med opp neste gang man spyr. Okei, nå følte du deg sikkert såå mye bedre. Not, haha, sorry :smilyblomst: God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Mumsy skrev:

Oppkast er grusomt :sjokkbla: Håper du blir kvitt det fort, uansett hva det måtte være. Hver gang jeg får omgangssyken tror jeg at livet er over, det er på nivået at jeg ringer for å spørre om noen kan legge meg inn et sted :fnise: Dramaqueen.. Men oppkast er døden atlså. Spesielt hvis man holder på over flere dager, og magen blir så utkjørt at den truer med å bli med opp neste gang man spyr. Okei, nå følte du deg sikkert såå mye bedre. Not, haha, sorry :smilyblomst: God bedring!

Takk! 

Sykt irriterende at du ikke kan ta en Paracet for oppkast :fnise:

Det går fremdeles greit så lenge jeg ligger stille, men null matlyst. Har brukt forever på å spise et halvt knekkebrød :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Chandra skrev:

God bedring!! 🤢💚

Men du har vel ikke tenkt deg på jobb? 😅

Takk! Nei, jeg ringte nettopp for å si at det ikke blir noe jobb i dag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobb ville jo vært en utmerket mulighet til å teste om det er omgangssyke eller ikke. Dersom resten av avdelingen er borte de neste dagene, så var det ikke morgenkvalme :ler: 

 

Nei uff, helt innafor å være hjemme ja! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Chandra skrev:

Begynte å lure på om du var så crazy! 😂😇

Jeg tenkte å vente lengst mulig med å ringe, i tiiilfelle det var morgenkvalme, men jeg måtte kaste inn håndkleet :tongue:

1 time siden, Marimba skrev:

Jobb ville jo vært en utmerket mulighet til å teste om det er omgangssyke eller ikke. Dersom resten av avdelingen er borte de neste dagene, så var det ikke morgenkvalme :ler: 

 

Nei uff, helt innafor å være hjemme ja! 

God idé! :fnise:

Ja, jeg har ikke dårlig samvittighet for å være hjemme akkurat i dag. Satser på å komme sterkere tilbake i morgen! Har så masse på agendaen denne uka :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sovet så mye på sofaen i kveld at nå er jeg lys våken :plystre:

I dag stakk jeg ut en liten tur, løy til M og sa at jeg skulle på jobb. Etter at mannen hadde lagt henne kom jeg hjem igjen. Han skal nemlig sove sammen med henne i natt! Sånn at jeg liksom skal få mengder med uavbrutt søvn. Men som med alle nye ting så blir jeg litt stressa, og nå ligger jeg her og lurer på hvordan de har det...

Det ble annonsert en graviditet i dag og jeg ble akutt misunnelig før jeg kom på at jeg også er gravid :tongue:

I morgen er jeg 5+0, men føler jeg har vært gravid i hundre år, så personlig mener jeg at jeg bør være minst i uke 12! Nå må jeg overleve ni dager før ultralyd :hjerte: Vet jammen meg ikke om jeg klarer det. Bestevenninnen min er utålmodig på mine vegne og klarer såvidt å vente selv :fnise: Det er mye venting og usikkerhet når du er gravid. For meg, i hvert fall. Noen er jo superchill. Jeg er not so much :rolleyes:

Nå er jeg faktisk sulten. Det er jo et godt tegn! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Graviditeten er et eneste langt ventemaraton. Jeg har ALDRI skjønt de som er helt chill og bare «eeeh, jeg vet ikke hvor langt jeg er på vei, kanskje i uke 24 eller uke 31?»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, lille_frosk skrev:

Graviditeten er et eneste langt ventemaraton. Jeg har ALDRI skjønt de som er helt chill og bare «eeeh, jeg vet ikke hvor langt jeg er på vei, kanskje i uke 24 eller uke 31?»

Samme her! Uforståelig :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, lille_frosk skrev:

Graviditeten er et eneste langt ventemaraton. Jeg har ALDRI skjønt de som er helt chill og bare «eeeh, jeg vet ikke hvor langt jeg er på vei, kanskje i uke 24 eller uke 31?»

"Kanskje jeg har termin i morgen? :vetikke::fnise:

Skjønner heller ikke de som gir mer og mer F for hver graviditet. "Dette er tredje ungen, whatever. Jeg drikker Red Bull hver dag og snuser som vanlig. Går sikkert bra. HEHE." 

Ikke sjarmerende :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null kvalme i natt og i dag :nigo: Jeg kunne godt vært liiiiiitt kvalm da. Gi meg et lite symptom liksom :PNi dager, ni dager, ni dager...

M hadde våknet 7-8 ganger i natt, men sovnet fint igjen. Veldig bra! Jeg sov relativt godt :Nikke:

Mannen har migrene med aura igjen, og er hos legen. Han er ganske nervøs for at det er noe galt, og vil be om alle slags tester. Han har hatt det av og på i to uker, vanligvis har han et par anfall i året. Så noe er jo annerledes. Vi får se hva turnuslegen går med på. 

Nå må jeg pakke inn tusen gaver. Øhr. Kanskje det blir koseligere med julemusikk. Jeg prøver! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Migrene er noe dritt. Kan forandre seg helt sånn plutselig! Husker jeg fikk heftig aura uten hodepine da jeg var gravid med E. Mistet nesten synet, ble kjempesvimmel, kvalm og mistet følelsen i halve ansiktet. Trodde det var noe alvorlig og dro rett på legevakta :sjenert: Føler med mannen din der altså.

Så bra du er blitt kvitt kvalmen! Tenker også det må ha vært omgangssyke. Mulig du ble smittet etter M ble frisk, lett at viruset lurer seg til steder man ikke tenker på. Knappene på vaskemaskinen etter å ha kastet inn klær med oppkast på, for eks :ninja: Og hurra for en natt alene med god søvn! Plutselig sover dere alle gjennom natta og dere bare :vetikke: «Hæ? Pleide vi å våkne ørten ganger om natta?» Tror vi er skapt til å glemme sånt fort, i alle fall det verste, hvis ikke hadde vi dødd ut :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Leviora said:

 Og hurra for en natt alene med god søvn! Plutselig sover dere alle gjennom natta og dere bare :vetikke: «Hæ? Pleide vi å våkne ørten ganger om natta?» Tror vi er skapt til å glemme sånt fort, i alle fall det verste, hvis ikke hadde vi dødd ut :fnise: 

Jepp... Helt til man får en ny baby og ødelegger hele idyllen igjen. Lurt å få smaken på god nattesøvn før man hiver seg uti det igjen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Leviora skrev:

Migrene er noe dritt. Kan forandre seg helt sånn plutselig! Husker jeg fikk heftig aura uten hodepine da jeg var gravid med E. Mistet nesten synet, ble kjempesvimmel, kvalm og mistet følelsen i halve ansiktet. Trodde det var noe alvorlig og dro rett på legevakta :sjenert: Føler med mannen din der altså.

Så bra du er blitt kvitt kvalmen! Tenker også det må ha vært omgangssyke. Mulig du ble smittet etter M ble frisk, lett at viruset lurer seg til steder man ikke tenker på. Knappene på vaskemaskinen etter å ha kastet inn klær med oppkast på, for eks :ninja: Og hurra for en natt alene med god søvn! Plutselig sover dere alle gjennom natta og dere bare :vetikke: «Hæ? Pleide vi å våkne ørten ganger om natta?» Tror vi er skapt til å glemme sånt fort, i alle fall det verste, hvis ikke hadde vi dødd ut :fnise: 

Det ble tatt en del blodprøver, og han skulle også på MR, så nå får vi vente å se. Greit det skjer noe :) 

Jeg har ikke glemt hvordan M var på det verste, men det et egentlig bare greit fordi nå setter jeg skikkelig pris på de kveldene jeg ikke løper frem og tilbake hvert 20. minutt :fnise: 

49 minutter siden, Albbas skrev:

Jepp... Helt til man får en ny baby og ødelegger hele idyllen igjen. Lurt å få smaken på god nattesøvn før man hiver seg uti det igjen. :ler:

Ikke sant :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har stengt vannet her, så jeg må til foreldrene mine for å gå på do :ler: Mannen har gått å lagt seg, så mamma skal ha M etter barnehagen. Shit, jeg er glad vi har henne! Digg med en bestemor som jobber skift :biggrin:

Jeg vil også fortelle at jeg er gravid! Fader altså. Jeg er veldig frem og tilbake her. Men hvorfor ikke? Hvis jeg får en lei beskjed på ultralyden så vet hun hvorfor. Og hvis alt er bra så er hun glad! Jeg tror hun blir glad hvis jeg forteller det :Nikke: Ja. Tror jeg gjør det. Iiik. Rett før jeg skal gå. "Forresten, jeg er på tjukka. Takk for hjelpen med M. Snakkes!" 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...