Gå til innhold

Maser videre


Weebs

Anbefalte innlegg

Update: 

Klarte ikke å holde meg til ni. Spurte hvordan det hadde gått. 

"Det har gått kjempefint. Våknet flere ganger, men bare gløttet på meg og sovnet igjen. Stod opp halv åtte."

:yvonne:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at det har gått fint! Og fy deg som ikke har greid å sove skikkelig! :ler:

Hurra for M som fyller 2 i morgen! :hoppe: Helt utrolig hvor store de barna våre har blitt. To år! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med overnatting! 😄 Men du må jo prøve å nyte fritiden også da 😉 Her maser bestemoren om å få ha S alene hele helga 🙈 Jeg er ikke helt der enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Albbas skrev:

Så bra at det har gått fint! Og fy deg som ikke har greid å sove skikkelig! :ler:

Hurra for M som fyller 2 i morgen! :hoppe: Helt utrolig hvor store de barna våre har blitt. To år! 

Ja, er det ikke typisk :rolleyes: Skal gjøre en bedre jobb neste gang! :nigo:

De er kjempestore! Helt seriøst. Gedigne! 

7 timer siden, Atziri skrev:

Spennende med overnatting! 😄 Men du må jo prøve å nyte fritiden også da 😉 Her maser bestemoren om å få ha S alene hele helga 🙈 Jeg er ikke helt der enda. 

Overnatting var virkelig en slager! Jeg kjenner at det skal ikke bli så lenge til neste gang :biggrin:

Hele helga! Jeg savnet M helt ekstremt etter én natt, så der er ikke jeg heller :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selskap over, og M har vært i strålende humør. Det var fantastisk å se henne igjen etter en hel natt borte :fnise: Hun hadde spist mye og sovet helt konge - hva mer kan en mor be om? 

Hun fikk mye fint, men hun koste seg mest med ballongene mer konfetti inni :biggrin: Raste rundt i huset, tullet med oss voksne og lekte med søskenbarna sine. Han ene er favoritten, så han fikk nesten ikke tid til å spise kake, stakkar :tongue:

Jeg er helt ubeskrivelig glad for at overnattingen gikk så bra! Både jeg og mamma var overrasket. Hun hadde forberedt seg på både det ene og det andre  :fnise: Denne lever jeg lenge på :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er M to år! Det er ganske fantastisk. Jeg sier hele veien at tiden flyr, og det mener jeg hundre prosent. Hun er en sprudlende og aktiv jente, men hun kan fordype seg ganske heftig i iPaden hvis hun får lov til det :fnise: Det er veldig greit når det skal lages middag eller ryddes, så den delen av livet er blitt lettere nå enn før. Før fikk jeg ikke gjort en dritt :vetikke: 

Jeg trives sinnsykt godt som mamma, men blir litt svimmel av å tenke på at jeg skal gjennom alle disse fasene på nytt. For det har ikke vært like lett alt! Men jeg har kjempelyst på et søsken som hun kan leke med og krangle med. Så jeg får ofre meg :nigo: Og noen ganger er hun så fantastisk at jeg og mannen ser på hverandre og er helt enige om at vi helst burde laget tusen akkurat like! :hjerte:

Jeg er helt opphengt i å tenke på fødselen i dag. Ser på klokka og tenker "nå fikk jeg epidural, det var fantastisk", "nå sov jeg litt". Klokka nærmer seg 11 nå, da tok de vannet! Da ville ikke jordmor sjekke åpningen min mer, så jeg fikk ikke justert opp epiduralen fordi hun ville "høre" åpningen i stedet. 8 cm var jævla vondt... :dry: Good times :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.11.2018 den 10.32, Marimba skrev:

Hipp hipp hurra! Og gratulerer så mye med bursdagen til M og med fødedagen til deg :hoppendeglad:

 

På 19.11.2018 den 11.10, Atziri skrev:

Gratulerer så mye til deg og M! :biggrin::hjerte:

Tusen takk! :yvonne::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null tegn til EL. Eller, det var et hint i forgårs. Men i går var det total ørkentilstand :fnise: Fader, ass... 

Må jo bare fortsette med ligging uansett. Og spising. Og grapefruktjuice. Og kanskje jeg skal sprette Pre-Seed? 

Jeg ser Keeping Up With The Kardashians, episoden der Khloé føder med hundre familiemedlemmer på rommet. Jeg ble helt stressa. Men gøy med fødsel, og jeg er selvsagt dritmisunnelig. Gi meg eggløsning! Gi meg en baby! 

Tine sin melkegenser er hele fantastisk! M skal definitivt få en sånn :nigo: Men akkurat har jeg fire strikkeprosjekter på én gang! Har ikke nok strikkepinner til å fortsette sånn :fnise:

Endret av Weebs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så den episoden i går. Jeg pleier alltid å grine når jeg ser fødsler på TV, men hele situasjonen gjorde meg så paff og stressa på deres/Khloe’s vegne at jeg satt mer sånn: :overrasket: gjennom hele seansen :fnise: 

Kjedelig med varierende symptomer! Får håpe det går seg til :) Pre-Seed vet jeg ingenting om. Hva gjør den? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Leviora skrev:

Jeg så den episoden i går. Jeg pleier alltid å grine når jeg ser fødsler på TV, men hele situasjonen gjorde meg så paff og stressa på deres/Khloe’s vegne at jeg satt mer sånn: :overrasket: gjennom hele seansen :fnise: 

Kjedelig med varierende symptomer! Får håpe det går seg til :) Pre-Seed vet jeg ingenting om. Hva gjør den? 

Ja, WTF! Jeg hadde mer enn nok med meg selv. Skulle jeg hadde flere søsken pluss et par stykker på Facetime i tillegg, så ja :fnise:

Pre-Seed er spermvennlig glidemiddel :Nikke: Noen typer er visst ganske så fientlige :vetikke: Mens Pre-Seed er sånn wannabe EL-slim. Påstår de! Vi brukte det forrige gang også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde mulighet til å bli med på Fødeavdelingen da de hadde opptak på St. Olavs på våren da M ble født. Det var helt uaktuelt! Ikke F om jeg vil ha et kamera opp i trynet og vise mine verste sider på riksdekkende TV :fnise: Kardashiangjengen har en evne til å se smashing ut uansett. Utenom Kim når hun gråter :ler:

Så kjekt! Kanskje det er det som skal til :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Leviora skrev:

Vi hadde mulighet til å bli med på Fødeavdelingen da de hadde opptak på St. Olavs på våren da M ble født. Det var helt uaktuelt! Ikke F om jeg vil ha et kamera opp i trynet og vise mine verste sider på riksdekkende TV :fnise: Kardashiangjengen har en evne til å se smashing ut uansett. Utenom Kim når hun gråter :ler:

Så kjekt! Kanskje det er det som skal til :jepp: 

Jeg skulle gjerne hatt fødselen på film! Ikke til hele Norge, kun til meg selv :fnise: Nysgjerrig på hvordan jeg egentlig så ut da jordmødrene (det var to siden de trodde M var stjernekikker) kommenterte "oi, se så høy hun er. Ta bort lystgassen." :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får kommentar på jobb om at jeg er aggressiv for tiden. Bare fordi jeg hisset meg opp over de latterlig lave straffene folk får for misbruk av barn. Livstid, sier jeg! :dany:

Hvis jeg kjenner skikkelig godt etter (virkelig konsentrerer meg :fnise:) kjenner jeg noen stikninger i høyre side. Kanskje. Det kommer og går. Ett sekund her og ett sekund der. Jeg er sent hjemme i dag, men jeg får sprette luben og overfalle mannen uansett. Her skal det lages søsken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så enig!! Latterlige straffer! Og hvorfor det heller ikke er livstid for overlagt drap er for meg ubegripelig. Jeg teller ned til hvor lenge det er før en viss mann får gå fri. Håper de sender ham på et isflak i arktis og ikke tilbake hit.

Anyways. Nok aggresjon 😅 Synes det er en toppers idé å overfalle mannen, altså ;) Det ble litt sånn da vi lagde M og :fnise: Uffameg, jeg var jo verre enn ei hoppe i full brunst. Ikke rart fyren fikk prestasjonsangst :hoho: Det funka, da! :opplyser: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

M har våknet to ganger etter at jeg kom hjem, men mannen har gått inn begge gangene. Det er første gang på leeeeenge at det har skjedd. Vi snakker måneder. Før hun fikk eget rom. Det sluttet å funke en periode, så var han skikkelig sur en gang og sa at han ikke ville ta kvelden lenger, så lenge jeg fortsatt ammet. For da kom det aldri til å funke uansett. Så da sluttet jeg å spør. 

Men etter at hun sov hos mormor (og såvidt jeg vet var det ingen amming involvert) og det gikk totalt knirkefritt så har han visst endret mening. 

Når han legger henne på kvelden vil hun sove i vogna. Gråt i går da han foreslo senga :tongue: Så har han pleid å trille henne tilbake i søvn hvis hun våkner før jeg kommer hjem. Men i dag løftet han henne opp, og de la seg i senga. Hun krøp inntil og sovnet. Og han syntes det var kjempekoselig! Da hun våknet igjen gikk han inn denne gangen også, og igjen var det topp. Jeg tipper det var fordi hun ikke var klar over at jeg var hjemme :fnise:

Det ble et kjapt ligg i tilfelle hun skulle fortsette å våkne så ofte :Knegg: Men det funker vel det også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Leviora skrev:

Er så enig!! Latterlige straffer! Og hvorfor det heller ikke er livstid for overlagt drap er for meg ubegripelig. Jeg teller ned til hvor lenge det er før en viss mann får gå fri. Håper de sender ham på et isflak i arktis og ikke tilbake hit.

Anyways. Nok aggresjon 😅 Synes det er en toppers idé å overfalle mannen, altså ;) Det ble litt sånn da vi lagde M og :fnise: Uffameg, jeg var jo verre enn ei hoppe i full brunst. Ikke rart fyren fikk prestasjonsangst :hoho: Det funka, da! :opplyser: 

Det var en litt stressa mann her også, siden vi trodde vi hadde dårlig tid :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uken har jeg ikke noe motivasjon til å rydde og vaske vilt hver dag før jobb. Vi hadde jo selskap på søndag, og det har ikke akkurat blitt kjempeskittent siden det :tongue: Rot er det selvsagt. Det kommer hver dag. Og klesvask! 

Jeg har bestemt meg for å kose meg med masse mat, Fødeavdelingen og strikking i dag, før jeg bretter litt klær og går på jobb. 

Stikningene jeg såvidt kjente i går ble kraftigere utover kvelden. Og i dag er det slutt på ørkentilstanden :fnise: Siden vi la inn aksjer i går var egentlig planen å ikke gjøre det i dag. Ble litt usikker nå siden jeg har litt tydeligere tegn på EL. Ingen stikninger da. Får se litt senere hva jeg bestemmer meg for. Jeg har mange timer å gruble på :ler: Mannen er med uansett, så han trenger ikke å overtales :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...