Gå til innhold

Maser videre


Weebs

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Snotra skrev:

Yess, så bra at PP1 endelig er i gang med sikkerhet. Blir stas å følge ferden framover! :) Må innrømme jeg er litt misunnelig på deg som har mensen under høvelig kontroll. Selv har jeg ikke fått mensen enda, og kidden er 8,5 måned og jeg slutta å amme for en liten måned siden. :dry:

Lyst på en ny snapvenn forresten? :) 

Ikke for å kuppe tråden, men jeg fikk ikke mensen før S var 9 måneder 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

49 minutter siden, Snotra skrev:

Yess, så bra at PP1 endelig er i gang med sikkerhet. Blir stas å følge ferden framover! :) Må innrømme jeg er litt misunnelig på deg som har mensen under høvelig kontroll. Selv har jeg ikke fått mensen enda, og kidden er 8,5 måned og jeg slutta å amme for en liten måned siden. :dry:

Lyst på en ny snapvenn forresten? :) 

Veldig gøy å være i gang! Nå håper jeg bare mensen holder seg snill og gir meg stabile sykluser! :opplyser:

Javisst kan vi snappes. Sender en melding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg så babysyk og strikkesyk at jeg har vondt i magen. Føler meg faktisk dårlig! Bare tanken på en liten baby som skal ha på seg bittesmå klær. Å herregud :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg ikke fått fulgt med på en liten stund, kom tilfeldigvis over at LilleMy er gravid (Hurra! :nordvesta:) også så jeg hva du skrev og trodde her måtte noen tro det var første april. :laugh: Men bare i tilfelle, måtte jeg løpe inn og sjekke. 

Så utrolig artig at dere har startet å prøve igjen! Du er en av de første jeg startet å følge for tydeligvis flere år siden nå, artig å få være med på fødsel nummer to også. :sjenert: Skal prøve å være mindre snikleser enn den gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, lille_frosk skrev:

PP1!! :nigo: Skjønner utålmodigheten din, håper ikke det tar noe lenger enn denne pp’en!

Yes! :yvonne: Samme her! Nå fikk jeg det plutselig travelt :fnise: Eller ikke. Det bytter litt. Men jeg liker helst at ting skjer, og jeg blir ganske cray cray av å vente :plystre:

8 timer siden, Tonio skrev:

Her har jeg ikke fått fulgt med på en liten stund, kom tilfeldigvis over at LilleMy er gravid (Hurra! :nordvesta:) også så jeg hva du skrev og trodde her måtte noen tro det var første april. :laugh: Men bare i tilfelle, måtte jeg løpe inn og sjekke. 

Så utrolig artig at dere har startet å prøve igjen! Du er en av de første jeg startet å følge for tydeligvis flere år siden nå, artig å få være med på fødsel nummer to også. :sjenert: Skal prøve å være mindre snikleser enn den gang..

Hei! Velkommen tilbake! Frøken Fruktbar er gravid ja :fnise: Forhåpentligvis blir jeg ikke liggende altfor langt bak, og dette er ingen aprilspøk ;) Her prøves det for harde livet! 

Og du er velkommen til å ikke snike så mye. Men det bestemmer du selv :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Weebs skrev:

Yes! :yvonne: Samme her! Nå fikk jeg det plutselig travelt :fnise: Eller ikke. Det bytter litt. Men jeg liker helst at ting skjer, og jeg blir ganske cray cray av å vente :plystre:

Hei! Velkommen tilbake! Frøken Fruktbar er gravid ja :fnise: Forhåpentligvis blir jeg ikke liggende altfor langt bak, og dette er ingen aprilspøk ;) Her prøves det for harde livet! 

Og du er velkommen til å ikke snike så mye. Men det bestemmer du selv :blomst:

:hoho:

Når er EL? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, LilleMy1989 skrev:

:hoho:

Når er EL? :lur:

Litt usikker på dagen, appene mine er svært uenige :fnise: Men tipper det blir neste uke en gang. Og da jobber jeg kveld hver dag, så det blir travelt. Pleier å bare å komme hjem og sovne med en gang, men nå må det jo ligges først :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Weebs skrev:

Litt usikker på dagen, appene mine er svært uenige :fnise: Men tipper det blir neste uke en gang. Og da jobber jeg kveld hver dag, så det blir travelt. Pleier å bare å komme hjem og sovne med en gang, men nå må det jo ligges først :ler: 

Morgenligg utgår etter man har fått barn tror jeg? 😂 

Dere får dusje når du er ferdig på jobb da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, LilleMy1989 skrev:

Morgenligg utgår etter man har fått barn tror jeg? 😂 

Dere får dusje når du er ferdig på jobb da :fnise:

Morgenligg har vi sagt farvel til :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VM i sjakk gir meg flashback til tiden før termin der jeg var gira på føde. Skulle sette ting i gang, men mannen måtte se sjakk til langt på natt, så det ble ikke noe på meg :fnise: Tipper han angret på det når han innså hvor lite liggings det ble i tiden etterpå :tongue:

Stakkar M får tørr hud om vinteren. Jeg har smørt armer og ben med Canoderm, men i dag hadde hun fått rødt utslett på magen i tillegg. Det svei tydeligvis å bli smurt der :sjokkbla: Hun hylte og ropte at hun var varm. Mannen sier jeg må kjøpe Repair til henne, det har visst funket på guttene tidligere. Håper ikke den svir like mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørr hud og utslett her også! Vi har brukt A-Derma Exomega lotion på E tidligere, en skikkelig fet krem som visstnok var bra for eksem, i følge dama på apoteket. Da jeg skulle smøre meg selv med den da jeg ble ekstremt tørr og sår på hendene i fjor svei den som f! :overrasket: Den gikk i søpla etterpå. Nå har M fått utslett, men E har berget til nå. Si fra om du finner en som funker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Leviora skrev:

Tørr hud og utslett her også! Vi har brukt A-Derma Exomega lotion på E tidligere, en skikkelig fet krem som visstnok var bra for eksem, i følge dama på apoteket. Da jeg skulle smøre meg selv med den da jeg ble ekstremt tørr og sår på hendene i fjor svei den som f! :overrasket: Den gikk i søpla etterpå. Nå har M fått utslett, men E har berget til nå. Si fra om du finner en som funker!

Da kjøper jeg ikke den i hvert fall! :ohmy:

10 timer siden, LilleMy1989 skrev:

La roche posay - lipikar er god 😊

Denne er herved bestilt! Husker jeg fikk en mikroversjon av denne i en gravidpakke :)  Håper denne er snillere på tørr hud. 

10 timer siden, Albbas skrev:

Jeg er også nysgjerrig på krem som funker! 

Jeg skal gi en review på Lipikar når jeg har testet den :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var den miniversjonen vi prøvde først :jepp: Den funker ikke på atopisk altså, men på vanlig, veldig tørr hud :) 

Men! Rutinene for vask av M kan også spille inn. Vi har gjort det slik alltid: O vaskes med klut med vann og babyolje på HVER GANG han må vaskes i ansiktet og noen ganger om hendene må tørkes. Gjør vi ikke dette så blir han rød og sprekker opp i fjeset hele året. På kvelden blor han vasket og smurt i ansikt og på hender med lipikar-kremen :) Nå har han også fått utbrudd av atopisk eksem så det må smøres med kortisonkrem i tillegg. 

Vi bruker olje på pumpeflaske fra anglamark. Superpraktisk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, LilleMy1989 skrev:

Ja det var den miniversjonen vi prøvde først :jepp: Den funker ikke på atopisk altså, men på vanlig, veldig tørr hud :) 

Men! Rutinene for vask av M kan også spille inn. Vi har gjort det slik alltid: O vaskes med klut med vann og babyolje på HVER GANG han må vaskes i ansiktet og noen ganger om hendene må tørkes. Gjør vi ikke dette så blir han rød og sprekker opp i fjeset hele året. På kvelden blor han vasket og smurt i ansikt og på hender med lipikar-kremen :) Nå har han også fått utbrudd av atopisk eksem så det må smøres med kortisonkrem i tillegg. 

Vi bruker olje på pumpeflaske fra anglamark. Superpraktisk! 

Bruker alltid olje her også :) M reagerer kjapt hvis vi dropper smøring. Men heldigvis blir huden superraskt fin igjen. Så der er hun heldig da :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, LilleMy1989 skrev:

La roche posay - lipikar er god 😊

Stemmer, den har vi en prøvetube av også! Nå er den bestilt 👍🏻

Jeg kan også anbefale Decubal lips&dry spots. Bruker den mye selv på leppene og den er kjempefin på tørre kinn også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Leviora skrev:

Stemmer, den har vi en prøvetube av også! Nå er den bestilt 👍🏻

Jeg kan også anbefale Decubal lips&dry spots. Bruker den mye selv på leppene og den er kjempefin på tørre kinn også :) 

Åh takk! Jeg trenger et mirakel til leppene mine. De hater kulde og er ikke redd for å vise det :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker Canoderm når vi ser starten på eksemet, da svir det ikke. Men hvis det har rukket å bli ordentlig rødt bruker vi en mild kortisonkrem som vi fikk på resept, den heter Mildison. Som oftest er det nok med én eller to ganger med den, og så kan vi bruke Canoderm igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...