Gå til innhold

Maser videre


Weebs

Anbefalte innlegg

Jeg så på ÉN gravidgenser på Zalando, nå spammer de meg med reklame om gravidklær overalt. Klikker. 

Jeg er så mett at jeg må ligge litt på sofaen før jobb. Jeg tar kuren min svært alvorlig og overdriver alle måltider. Først en håndfull nøtter, deretter et stort måltid. Jeg lager havregrøten med helmelk nå. Det er mye bedre enn vann! Skal jammen meg begynne med det fast. Jeg har ikke gått opp i vekt i det hele tatt :fnise: Veier presis det samme. M ammer vekk all overskuddet...

Nå er det bare to morgener igjen der jeg må motstå testing! Såå... Åh, dette er så altoppslukende. I noen øyeblikk er jeg supernegativ og tror ikke jeg er fruktbar engang :tongue: Deretter er jeg selvfølgelig gravid. Med tvillinger... :sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Amming er effektivt 😛

Det er fullstendig oppslukende. Blir gal av å tenke på det annethvert minutt! Blir jo ikke mer eller mindre gravid av dét! :fnise: Jeg gleder meg til du skal teste :nigo: og til å høre at du skal ha tvillinger :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LilleMy1989 skrev:
 

Amming er effektivt 😛

Det er fullstendig oppslukende. Blir gal av å tenke på det annethvert minutt! Blir jo ikke mer eller mindre gravid av dét! :fnise: Jeg gleder meg til du skal teste :nigo: og til å høre at du skal ha tvillinger :lur:

Amming er the shit! Mest effektive slankekuren jeg har vært borti :jepp:

Det er faktisk helt sant. Jeg blir ikke ekstra gravid av å google cervical mucus :huh: Men jeg gjør det likevel :vetikke:

Tvillinger - hadde daua. Men jaaa. Gi meg 1. november!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så spent på 1.November :nigo:

Julegenserne var sykt kule! Vurdere å herme etter der altså, og faktisk være ute i god tid med julekort for en gangs skyld.

Kanskje du kan linke mannen din noen artikler om ett eller annet tilkyntningsgreier? Så han skjønner at det er viktig for M at han gidder å engasjere seg litt av og til i alle fall :jepp: Og at det faktisk er sårt for M at han ikke gir henne oppmerksomhet når hun søker kontakt. Ikke det at jeg tror hun lider noen nød overhodet altså! Bare et tips til hvordan du enklere kan få han til å forstå at det er en viktig del av foreldrerollen :) Selv om det er kjedelig når de er små og bare vil gjenta de samme greiene hele dagen. 

Her i huset er det stort sett herjing som er favorittaktiviteten til mannen, sammen med Knerten.. Litt slitsomt til tider, det må jo gå an å gjøre NOE uten at det skal ropes og herjes.. Men tydeligvis ikke. Har fortalt han at hvis Knerten blir utredet og får påsatt noen bokstaver etter hvert er det hans feil :fnise: Neida, men det er greit å kunne senke aktivitetsnivået noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Mumsy skrev:
 

Jeg er så spent på 1.November :nigo:

Julegenserne var sykt kule! Vurdere å herme etter der altså, og faktisk være ute i god tid med julekort for en gangs skyld.

Kanskje du kan linke mannen din noen artikler om ett eller annet tilkyntningsgreier? Så han skjønner at det er viktig for M at han gidder å engasjere seg litt av og til i alle fall :jepp: Og at det faktisk er sårt for M at han ikke gir henne oppmerksomhet når hun søker kontakt. Ikke det at jeg tror hun lider noen nød overhodet altså! Bare et tips til hvordan du enklere kan få han til å forstå at det er en viktig del av foreldrerollen :) Selv om det er kjedelig når de er små og bare vil gjenta de samme greiene hele dagen. 

Her i huset er det stort sett herjing som er favorittaktiviteten til mannen, sammen med Knerten.. Litt slitsomt til tider, det må jo gå an å gjøre NOE uten at det skal ropes og herjes.. Men tydeligvis ikke. Har fortalt han at hvis Knerten blir utredet og får påsatt noen bokstaver etter hvert er det hans feil :fnise: Neida, men det er greit å kunne senke aktivitetsnivået noen ganger.

Han engasjerer seg sånn av og på :tongue: Håper for all del han er med på leken når jeg er på jobb :huh: De gangene han stikker er når jeg allerede leker med henne, men hun vil at alle skal være med, ikke bare mamma. Kanskje han tenker at det ikke er så viktig da. Satser på det :Nikke:

Herjing er in her også. Jeg håper derfor hun blir sånn som elsker berg- og dalbaner når hun blir større, for det gjør jeg! :fnise:

-------

Ikke si det til noen, men jeg testet i dag. Jeg drømte nemlig at jeg gjorde det i natt, så jeg følte et visst press til å gjøre det i virkeligheten også :fnise: Den var veldig negativ, og jeg hadde ikke noe spesiell reaksjon på det. Jeg er maks 10 DPO, og både TR og positiv test er velkommen :) Bare det skjer NOE! :Nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Leviora skrev:
 

Jeg heier fremdeles på en god syklus! :duskedame:

Jeg også! Øhr, blir stressa hvis den er fucka   :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke si det til noen, men jeg testet negativt i dag også :fnise: Jeg har en million tester, noe må de jo brukes til??

I natt lå jeg våken og hadde vondt i magen, var kvalm og måtte tisse. Så jeg måtte bare teste :tongue: 

Føler spenningen til i morgen er litt ødelagt nå, men men :plystre:

Maks 11 DPO i dag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Albbas skrev:
 

Hvor mange dpo var du da du testet positivt med M? :)

Åh, dette er så spennende. :nigo:

Da holdt jeg meg helt til 12 DPO. Fikk en klar og tydelig strek :) 

Jeg har nettopp kjøpt fenalår, så jeg er visst ikke like spent :fnise:

30 minutter siden, LilleMy1989 skrev:
 

:popcorn:

Jeg testet som sagt negativt for 3 dager siden så jeg har troa :jepp:

 

Mnjaa, mistet egentlig troa jeg, men nå blir jeg jo påvirket igjen av dere :ler:

18 minutter siden, Snotra skrev:
 

Artig å lese om testing! :laugh: Hvordan har syklusen din vært i det siste? Altså, type veldig stabil? :) 

Nei, det var det. Jeg har ikke fått sjekket ut syklusen min enda. Tok siste Cerazette 12. oktober og hadde symptomer på eggløsning én uke senere :vetikke: Så egentlig har jeg ikke helt kontroll :tongue: Men drømmen er å få mensen om et par dager, da har jeg tolket symptomene riktig og har en pørfekt syklus :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte ut Prosjekt Gravid da jeg var på butikken, så jeg kjøpte fenalår :daane: Får vel vente noen dager med å spise, sånn at jeg er helt sikker. Google sier litt forskjellig, men jeg er ikke desperat liksom, så jeg klarer å vente :fnise: 

Kroppen er blank igjen, null kvalme og null vondt. Så jeg har ikke ekstremt høye forventninger til i morgen egentlig. Hvis det fremdeles er negativt så venter jeg et par dager og krysser fingrene for at mensen kommer snart. Den vil jeg ha! Da kan jeg glemme den lille angsten jeg har om tvillinger også :fnise: Og jeg får bruke alle appene mine fra forrige gang! De funker jo ikke når jeg ikke har mensen. Gi meg en syklus! 

Nå maser jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kan du jo feire en eventuell mensen med fenalår. Smart!

Morsomt med julegensere til julekort, forresten. Har du noen tips? Vi er litt på ukikk etter matchende gensere til baby og hund :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Illy skrev:
 

Nå kan du jo feire en eventuell mensen med fenalår. Smart!

Morsomt med julegensere til julekort, forresten. Har du noen tips? Vi er litt på ukikk etter matchende gensere til baby og hund :fnise:

Helt sant, det blir en bra feiring :) 

Jeg kjøpte gensere på Cubus, men jeg så ingen til hunder det dessverre :fnise: Men Ellos har julegenser til hund, ser jeg! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte og spiste spekeskinke i går 😇 Men nå må jeg plutselig huske alle gravidreglene for mat :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, LilleMy1989 skrev:
 

Jeg kjøpte og spiste spekeskinke i går 😇 Men nå må jeg plutselig huske alle gravidreglene for mat :hoho:

Ups :tongue: Jeg har nettopp kjøpt mozzarella, den var heldigvis i orden :fnise: Nå fikk jeg flashback til alle de gangene jeg "feiret" mensen med en øl eller andre ulovlige matvarer. Håper ikke det blir like mange sånne denne gangen :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker rooibos te som gikk ut på dato for noen måneder siden. Det kan vel ikke være farlig. Smaker helt vanlig. Den er koffeinfri og skal liksom være supersunn. Sikkert bra for babymaking. 

Jeg prøver å forestille meg hvordan det blir å fortelle folk at vi skal ha unge nummer fire. Det er jo ikke helt A4. Jeg vet om noen som blir glade. Mormor, blant annet :fnise: Men andre synes sikkert det er for mye. Svigers, for eksempel. Hun har sagt at hun synes ikke dattera bør få mer enn én unge, fordi han ene de har er så travel. Så kommer vi og skal ha fire :tongue:

Håper folk blir glade på våre vegne da, men det er jo et par på jobb som har fire unger, og de blir snakket om, for å si det sånn. "Tipper han siste var et uhell", o.s.v. Personlig snakker jeg med dem, for jeg synes jo fire unger er kjempeinteressant! Lurer på hvorfor... :fnise:

Men jeg tåler å bli snakket om jeg altså. For dette vil jeg fader meg av hele hjertet! I hvert fall mesteparten av tiden :ler:

Nå må jeg farge de usynlige bryna mine før jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles negativ. Liker å tro at det er whatever, men jeg sa "fuck you" til testen, så litt skuffa ble jeg jo :tongue:

Nå venter jeg bare på TR, tror jeg. Kjedelig å bruke en million tester hvis jeg ikke har har eggløsning engang :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir atomatisk litt skuffet over en negativ test, tror jeg. Men siden du ikke har helt kontroll på EL, så er det fortsatt en bitteliten sjanse da. Eller fenalår og mozarella til helga!

Altså, man kan ikke synes at andre har for mange barn, tenker jeg. Fire hadde vært ganske så stas det (bare litt trangt i bilen :P). Vi rekker ikke, med mindre vi får 2-3 på én gang nå da. Men hadde jeg vært ung og fruktbar, hadde jeg lett blitt med i firebarnsklubben din :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...