Leviora Skrevet 23. oktober 2018 #2901 Skrevet 23. oktober 2018 1. november! Til og med jeg som sitter her på sidelinjen synes det virker som en evighet til Hadde aldri trodd jeg skulle bli så gira over at en person jeg aldri har møtt prøver å bli gravid Det er lov å bli craycray. Herregud, jeg tok helt av da vi skulle prøve. Var ikke rart mannen plutselig fikk prestasjonsangst da EL endelig kom Gjett om jeg ble stressa!!
Weebs Skrevet 24. oktober 2018 Forfatter #2902 Skrevet 24. oktober 2018 9 timer siden, Illy skrev: Det kan jo like gjerne skje nå som om tre eller sju måneder 😁 Litt greit at mensen egentlig er bra det også, så blir det ikke så skuffende hvis den kommer. Jeg har allerede vært overbevist om at jeg hadde EL en gang, og jeg sjekker hva termindatoen hadde blitt. Prøvegalskap kan bli veldig alvorlig veldig raskt 😜 Ja, ikke sant Nå er liksom alt greit. Så lenge jeg har eggløsning. Null eggløsning er ikke greit Jeg har bred erfaring i å sjekke termindatoer 8 timer siden, Leviora skrev: 1. november! Til og med jeg som sitter her på sidelinjen synes det virker som en evighet til Hadde aldri trodd jeg skulle bli så gira over at en person jeg aldri har møtt prøver å bli gravid Det er lov å bli craycray. Herregud, jeg tok helt av da vi skulle prøve. Var ikke rart mannen plutselig fikk prestasjonsangst da EL endelig kom Gjett om jeg ble stressa!! En evighet er helt sant! Jeg har den lengste arbeidsuken akkurat i den perioden også, tiden kommer til å gå saakte. Eller kanskje den kommer til å gå raskt, forresten? Håper det! Fytti. Det er mye venting i dette gamet her. Ikke rart man får tid til å bli cray Mannen sier han føler et press han også, men det har gått bra til nå
Weebs Skrevet 24. oktober 2018 Forfatter #2903 Skrevet 24. oktober 2018 Jeg føler på meg det kommer til å bli mange gjentakelser her. Så det må jeg nesten beklage på forhånd Men sånt er det bare! Jeg holder på å klikke av å ikke vite status. Jeg vil helst ha et resymé hver kveld over hvordan det står til med kroppen, hva den tenker på, er det noe den mangler? Litt C-vitaminer kanskje? Har den tenkt å få mensen snart, eller ammes det fremdeles for mye, eventuelt hvor mye må jeg kutte ned? Men neida! Går bare her og blir sprø DPO-land er ille nok fra før, nå må jeg i tillegg minne meg selv på om at det er slettes ikke sikkert at jeg er i DPO-land i det hele tatt! Kanskje jeg fremdeles er påvirket av moder jords versjon av prevensjon. Feitekuren går bra. Jeg spiser en haug med nøtter, og har dessert i kantinen hver dag. Jeg har også kjøpt iskrem, men den glemmer jeg å spise. I går kjøpte jeg Stratos på tilbud, så en stor plate forsvant kjapt mens vi så På tur med Dag Otto. Mannen fikk smake han også, men han er jo allerede tjukk, så jeg måtte skyndte meg å spise opp Hver morgen denne uka har jeg klart å stå opp og dusje uten å vekke M. Veldig fornøyd med det! Nå spiser jeg mandler og drikker min daglige Monster. Har bare fem igjen etter "harryhandlingen", så etter det går jeg over til én iskaffe daglig Håper hun sover helt til 06.45, da må hun vekkes så vi ikke kommer for sent. Hun har vært litt urolig i natt, så hun trenger litt søvn nå.
Snotra Skrevet 24. oktober 2018 #2904 Skrevet 24. oktober 2018 Weee! Så stas at dere skal prøve på en ny mini! Gleder meg til å følge deg videre i galskapen. Og jeg er, som alle andre her, allerede hekta på oppdateringer.
Weebs Skrevet 24. oktober 2018 Forfatter #2905 Skrevet 24. oktober 2018 5 minutter siden, Snotra skrev: Weee! Så stas at dere skal prøve på en ny mini! Gleder meg til å følge deg videre i galskapen. Og jeg er, som alle andre her, allerede hekta på oppdateringer. Jaa, superstas! Jeg sliter med å fokusere på andre ting, for å si det sånn Gøy at du følger med! Forhåpentligvis kommer jeg ut av den "er jeg egentlig fruktbar?"-repeaten snart, da blir det sikkert litt mer spennende
Acerola Skrevet 24. oktober 2018 #2906 Skrevet 24. oktober 2018 Spennende med prøving! 😃😃 Ville bare kommentere ift. amming - jeg ammer fortsatt min på 16 mnd, men er 8 uker på vei med nr. 2. Og fikk mensen tilbake mens jeg fortsatt fullamma. Så ikke bruk for mye energi på det og ikke kutt ned hvis amming er noe både mini og du ønsker å fortsette med. Hilsen snikleser (troooor jeg har kommentert hos deg et par ganger) som digger at det er fart i denne dagboka igjen 😃 Etter forrigeprøveperiode/graviditet så er nok din den eneste dagboka jeg fortsatt er «avhengig av». (Crazy woman🙄)
Weebs Skrevet 24. oktober 2018 Forfatter #2907 Skrevet 24. oktober 2018 3 timer siden, Acerola skrev: Spennende med prøving! 😃😃 Ville bare kommentere ift. amming - jeg ammer fortsatt min på 16 mnd, men er 8 uker på vei med nr. 2. Og fikk mensen tilbake mens jeg fortsatt fullamma. Så ikke bruk for mye energi på det og ikke kutt ned hvis amming er noe både mini og du ønsker å fortsette med. Hilsen snikleser (troooor jeg har kommentert hos deg et par ganger) som digger at det er fart i denne dagboka igjen 😃 Etter forrigeprøveperiode/graviditet så er nok din den eneste dagboka jeg fortsatt er «avhengig av». (Crazy woman🙄) Hei, sniki! Koselig at du gir lyd fra deg Og gratulerer med graviditeten! Så spennende Jeg skal prøve å chille litt angående eggløsning... Selv om jeg leste deprimerende greier om slim i dag som jeg fortrenger så godt jeg kan
Leviora Skrevet 24. oktober 2018 #2908 Skrevet 24. oktober 2018 Hva da deprimerende greier om slim? Er ikke det utelukkende positivt?
Weebs Skrevet 24. oktober 2018 Forfatter #2909 Skrevet 24. oktober 2018 1 time siden, Leviora skrev: Hva da deprimerende greier om slim? Er ikke det utelukkende positivt? Det var ikke såå deprimerende da, når jeg tenker meg om Men slim behøvde ikke å bety at EL garantert foregikk. Det kunne også være at kroppen bare prøvde så godt han kunne, men kanskje ikke klarte det. Så det var bare det... Sånn ellers er jo slim konge
Weebs Skrevet 24. oktober 2018 Forfatter #2910 Skrevet 24. oktober 2018 I dag har jeg en ganske tydelig stikkende smerte sånn ca. der jeg tipper høyre eggstokk er. Lurer på hva det betyr. Har vært der i hele dag. Har jeg eggløsning nå? At det er lov å være så trøtt da. Nå må jeg faktisk hvile litt sånn at jeg klarer å holde meg våken til sexen senere Husker når ungene la seg sju... Det var tider.
Gjest Albbas Skrevet 24. oktober 2018 #2911 Skrevet 24. oktober 2018 Men at kroppen prøver er jo også et supert tegn.
Atziri Skrevet 24. oktober 2018 #2913 Skrevet 24. oktober 2018 Stikkende smerte pleier å bety eggløsning her 👍 Men var også graviditetstegn for meg forrige gang 😅
Mumsy Skrevet 24. oktober 2018 #2914 Skrevet 24. oktober 2018 Hvordan er fungerer det egentlig når ungene er så store at de legger seg sent? Skal innrømme at jeg har tenkt på det noen ganer, og gruer meg litt Bonussønn her nærmer seg 8 år, så er vel tvilsomt at han gidder å legge seg klokka 8 noen mange år til Jeg syns det er såå godt når ungene er lagt, og vi kan slappe av på stua med voksen-tv (altså ikke DEN typen tv). Men få slippe barnetv.. Men de greier seg vel mer selv når de blir større kanskje? Så man kan koble av litt, selv om ungene er der. Heia høyre eggstokk
Weebs Skrevet 24. oktober 2018 Forfatter #2915 Skrevet 24. oktober 2018 1 time siden, Albbas skrev: Men at kroppen prøver er jo også et supert tegn. Det er jo det! 1 time siden, Albbas skrev: Og ja, hopp i seng i dag også! We will! Selv om mannen sa vi kunne droppe det siden jeg var så trøtt. "Nei, herregud! Jeg har dusjet og barbert beina, da var jo alt det bortkastet!" 1 time siden, Atziri skrev: Stikkende smerte pleier å bety eggløsning her 👍 Men var også graviditetstegn for meg forrige gang 😅 Det kan tydeligvis bety både det ene og det andre Det er faktisk ganske vondt 45 minutter siden, Mumsy skrev: Hvordan er fungerer det egentlig når ungene er så store at de legger seg sent? Skal innrømme at jeg har tenkt på det noen ganer, og gruer meg litt Bonussønn her nærmer seg 8 år, så er vel tvilsomt at han gidder å legge seg klokka 8 noen mange år til Jeg syns det er såå godt når ungene er lagt, og vi kan slappe av på stua med voksen-tv (altså ikke DEN typen tv). Men få slippe barnetv.. Men de greier seg vel mer selv når de blir større kanskje? Så man kan koble av litt, selv om ungene er der. Heia høyre eggstokk Nei, sant! Det var helt topp å faktisk kunne se en film etter at de hadde lagt seg. Sånn er det ikke lenger Men! De er heldigvis begynt å se på andre ting enn kun dubba Disney-greier. Det er døden Her har de vært ganske uselvstendige altfor lenge, spør du meg. Jeg har tatt det opp med mannen at en gang må de faktisk lære seg hvordan man for eksempel vrir en klut Men her en dagen lærte mannen dem å skjære opp ost selv. Så nå lager de seg kveldsmat uten hjelp. Digg
Weebs Skrevet 25. oktober 2018 Forfatter #2916 Skrevet 25. oktober 2018 Om én uke har jeg tisset på en pinne Eller, jeg bruker jo strimler, så egentlig har jeg tisset i en plastikkopp og dyppet strimmelen nedi Fun stuff. Jeg kjenner fortsatt ting og tang nederst i magen. Når jeg løper kjennes det ut som om livmor er på vei ut rumpa. I tillegg til hønekløe så er det good times i dag
Leviora Skrevet 25. oktober 2018 #2917 Skrevet 25. oktober 2018 Jeg synes at dette høres ut som gravidrelaterte smerter, jeg... Håper ikke jeg skaper aalt for store forventninger med å si det 🤐 Jeg hadde EL smerter først, så vonde stikninger på samme side rundt da egget festet seg. Det varte en stund, to dager kanskje? Disse kroppene er rare greier, da. De oppfører seg ulikt og man har aldri noen fasit
Weebs Skrevet 25. oktober 2018 Forfatter #2918 Skrevet 25. oktober 2018 41 minutter siden, Leviora skrev: Jeg synes at dette høres ut som gravidrelaterte smerter, jeg... Håper ikke jeg skaper aalt for store forventninger med å si det 🤐 Jeg hadde EL smerter først, så vonde stikninger på samme side rundt da egget festet seg. Det varte en stund, to dager kanskje? Disse kroppene er rare greier, da. De oppfører seg ulikt og man har aldri noen fasit Det er kjedelig at det ikke er en fasit egentlig Nå går jeg jo rundt og kjenner etter alle slags symptomer, men akkurat dette er vondt å overse. Så kroppen jobber med noe, det er helt sikkert. Vet bare ikke hva helt enda
Weebs Skrevet 25. oktober 2018 Forfatter #2919 Skrevet 25. oktober 2018 Det er så deilig å kunne se Fødeavdelingen på TV igjen! Det har vært altfor trist å tenke på at jeg aldri skal få oppleve en fødsel igjen, så det har jeg unngått siden jeg fikk M. Men nååå. Nå kan jeg se det og drømme meg bort
Weebs Skrevet 25. oktober 2018 Forfatter #2920 Skrevet 25. oktober 2018 (endret) Da har jeg googlet meg frem til hva disse smertene i høyre eggstokk er! Det er det gule legemet som produserer progesteron! Det stemmer jo ganske bra med DPO o.s.v. Vi krysser fingrene for at jeg produserer en haug med progesteron nå og følger fasiten til en perfekt syklus! Heia eggstokken! Så ja, da blir det fremdeles noenlunde riktig med testing 1. november Selv om jeg har lyst til å teste NÅ. Sånn just in case, ikke sant! Fortalte det til mannen og han gav meg et sånt "åh, stakkars liten"-smil og sa at det var sånne smerter jeg ønsket å kjenne. Biiitch, jeg sa ikke "au, au!" da vi hadde sex fordi jeg ønsket å ha vondt Endret 25. oktober 2018 av Weebs
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå