Leviora Skrevet 19. oktober 2018 #2861 Del Skrevet 19. oktober 2018 Shiiit!! Hvordan finner man ut hvilken dag som er selveste EL-dagen da? DPO-land is dark and full og terrors. Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 19. oktober 2018 Forfatter #2862 Del Skrevet 19. oktober 2018 11 minutter siden, Leviora skrev: Shiiit!! Hvordan finner man ut hvilken dag som er selveste EL-dagen da? DPO-land is dark and full og terrors. Lykke til!! Jeg har glemt ut så mye "teori" fra forrige gang, men sist jeg kjente de smertene var jeg hos gynekolog, og han så på ultralyd at jeg hadde eggløsning neste dag. "Da må du ha sex!" Huff og huff. Nå blir det snart tanker om testing og alle slags greier. Fallhøyden ble plutselig stor nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 19. oktober 2018 #2863 Del Skrevet 19. oktober 2018 Vi er sykt synkrone nå Har kjent EL-smerter hele kvelden jeg og... Så jeg bestemte at det måtte bli lagt inn litt aksjer ikveld også For meg er EL-smerter nesten som forstoppelse kanskje? Alt kjennes ømt på den siden og det gjør vondt å sette seg ned. Kan ha det i dagesvis. EL er for meg dagen med mest "slim" og dagen før puppene blir vonde 😩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 20. oktober 2018 Forfatter #2864 Del Skrevet 20. oktober 2018 7 timer siden, LilleMy1989 skrev: Vi er sykt synkrone nå Har kjent EL-smerter hele kvelden jeg og... Så jeg bestemte at det måtte bli lagt inn litt aksjer ikveld også For meg er EL-smerter nesten som forstoppelse kanskje? Alt kjennes ømt på den siden og det gjør vondt å sette seg ned. Kan ha det i dagesvis. EL er for meg dagen med mest "slim" og dagen før puppene blir vonde 😩 Hos meg føltes det ut som jeg hadde kjørt på litt for hardt med yoga. Det forsvant etter en stund, men nå (neste morgen) er det tilbake. Crazy stuff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 20. oktober 2018 Forfatter #2865 Del Skrevet 20. oktober 2018 I dag kjenner jeg meg ikke (eller: ser jeg ikke) fruktbar ut i det hele tatt! Dropper liggings, og det passer veldig bra, jeg er trøtt som ei fele. Det er presis én uke siden mannen sa "vi prøver oss på fire unger", og vi har hatt sex fire ganger. Det får vel holde! Nå som guttene er så store at de legger seg dødsseint så kreves det faktisk en haug med planlegging! Helst vil jeg jo sove I dag skal jeg legge meg før alle andre. Det blir deilig M lærer så mye nytt i barnehagen, jeg klarer såvidt å henge med i svingene. Her en dag visste hun at hun hadde en hals Og hun bygger høye tårn med klossene sine. Når hun har bæsjet sier hun "tiss" og peker på rumpa si Hun elsker å leke med brødrene sine. Morfar er fremdeles helten, han må vi se bilder av flere ganger daglig, selv om vi har vært der på besøk. Hun bruker 80 i klær, noe i 86. Vi har nettopp gått opp til størrelse 5 i Libero, og jeg stod og kikket på de minste pakkene her en dag. Tenk om jeg skal få kjøpe de igjen en dag! De kommer jo til å være helt mikroskopiske Jeg elsker den jenta SÅ MYE, jeg har ikke ord. Null ord. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 21. oktober 2018 Forfatter #2866 Del Skrevet 21. oktober 2018 Jeg er selvsagt besatt av tanken på en ny baby, og i alle situasjoner tenker jeg "hvis jeg hadde en liten baby nå, hvordan skulle jeg gjort dette?" For eksempel nå i helga har vi vært på cup hver dag. Og mannen er trener, så jeg er for det meste alene med M, bortsett fra i mellom kampene. Og hun er høyt og lavt, hun sitter kun stille hvis hun får et kakestykke Jeg blir faktisk litt stressa av å hele veien late som om jeg liksom har en baby i tillegg Jeg tror løsningen blir bæresjal, så jeg må bare slutte å tenke på det. Blir utbrent før babyen i det hele tatt er produsert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 21. oktober 2018 #2867 Del Skrevet 21. oktober 2018 42 minutter siden, Weebs skrev: Jeg er selvsagt besatt av tanken på en ny baby, og i alle situasjoner tenker jeg "hvis jeg hadde en liten baby nå, hvordan skulle jeg gjort dette?" For eksempel nå i helga har vi vært på cup hver dag. Og mannen er trener, så jeg er for det meste alene med M, bortsett fra i mellom kampene. Og hun er høyt og lavt, hun sitter kun stille hvis hun får et kakestykke Jeg blir faktisk litt stressa av å hele veien late som om jeg liksom har en baby i tillegg Jeg tror løsningen blir bæresjal, så jeg må bare slutte å tenke på det. Blir utbrent før babyen i det hele tatt er produsert Haha! Men husk at M går i barnehagen. Jeg skjønner rett og slett ikke hvordan hjemmeværende husmødre før i tiden fikk det til å gå opp med ungeflokk og masse husarbeid (og ikke vaskemaskin eller oppvaskmaskin eller kolonial.no eller strøm eller noe). Er ganske hektisk når man er alene med begge to, men duverden for en mestringsfølelse når det går bra! Og det gjør det faktisk oftest, så det er det bare å glede seg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 21. oktober 2018 Forfatter #2868 Del Skrevet 21. oktober 2018 2 timer siden, Marimba skrev: Haha! Men husk at M går i barnehagen. Jeg skjønner rett og slett ikke hvordan hjemmeværende husmødre før i tiden fikk det til å gå opp med ungeflokk og masse husarbeid (og ikke vaskemaskin eller oppvaskmaskin eller kolonial.no eller strøm eller noe). Er ganske hektisk når man er alene med begge to, men duverden for en mestringsfølelse når det går bra! Og det gjør det faktisk oftest, så det er det bare å glede seg til. Levering i barnehagen har jeg også tenkt på. Frem til M var tre måneder sov vi jo til sånn ca. 11 hver morgen Blir ikke like chill neste gang akkurat, hoho. Men det blir vel en eller annen rutine denne gangen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 21. oktober 2018 Forfatter #2869 Del Skrevet 21. oktober 2018 I dag ser jeg fruktbar ut igjen! Hva holder du på med, kropp? Liggeparty senere. Jeg får prøve å holde meg våken lenger enn guttene i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 21. oktober 2018 #2870 Del Skrevet 21. oktober 2018 54 minutter siden, Weebs said: Levering i barnehagen har jeg også tenkt på. Frem til M var tre måneder sov vi jo til sånn ca. 11 hver morgen Blir ikke like chill neste gang akkurat, hoho. Men det blir vel en eller annen rutine denne gangen også Det gruer jeg meg veldig til! Husker jeg syns det var helt sykt med ene termingruppa mi som ofte avtalte å møtes klokka ti. Grytidlig, jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 21. oktober 2018 Forfatter #2871 Del Skrevet 21. oktober 2018 2 timer siden, Albbas skrev: Det gruer jeg meg veldig til! Husker jeg syns det var helt sykt med ene termingruppa mi som ofte avtalte å møtes klokka ti. Grytidlig, jo! Ja, hvordan skal dette her gå? Å vekke en sovende baby går mot alle mine instinkter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 21. oktober 2018 #2872 Del Skrevet 21. oktober 2018 Kanskje de sover gjennom overføring seng-bilstol-bhg-hjem?? særlig... Jaja, det kan jo hende. Tror det går aldeles utmerket jeg altså Folk har jo maaange unger og får det til så jeg er faktisk ikke så bekymra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 21. oktober 2018 Forfatter #2873 Del Skrevet 21. oktober 2018 Nå fikk jeg akutt angst her. Hvis man blir gravid rett etter pilleslutt er det større sjanse for å få tvillinger! Tvillinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 21. oktober 2018 Forfatter #2874 Del Skrevet 21. oktober 2018 1 minutt siden, LilleMy1989 skrev: Kanskje de sover gjennom overføring seng-bilstol-bhg-hjem?? særlig... Jaja, det kan jo hende. Tror det går aldeles utmerket jeg altså Folk har jo maaange unger og får det til så jeg er faktisk ikke så bekymra M sov en hel haug i starten, så kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 21. oktober 2018 #2875 Del Skrevet 21. oktober 2018 (endret) Løpe etter eldstemann --> bæresele eller bæresjal. Sove på morgenen --> mannen leverer, du henter Det skal sies at grunnen til at jeg ikke leverer ikke er at junior sover lenge på morgenen - det er at han skal ha sin første lur for dagen omtrent når de andre drar Jeg lager visst morgenfugler, jeg. På femtitallet og tidligere tror jeg det var mange småbarn som i stor grad seilte sin egen sjø, der eldstemann måtte passe på resten med større eller mindre grad av suksess Endret 23. oktober 2018 av miore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 21. oktober 2018 Forfatter #2876 Del Skrevet 21. oktober 2018 2 timer siden, miore skrev: Løpe etter eldstemann --> bæresele eller bæresjal. Sove på morgenen --> mannen leverer, du henter Det skal sies at grunnen til at jeg ikke henter ikke er at junior sover lenge på morgenen - det er at han skal ha sin første lur for dagen omtrent når de andre drar Jeg lager visst morgenfugler, jeg. På femtitallet og tidligere tror jeg det var mange småbarn som i stor grad seilte sin egen sjø, der eldstemann måtte passe på resten med større eller mindre grad av suksess Litt usikker på om mannen skal få levere hver dag, han stikker på jobb 06.30 Men, huff, jeg har jo trillet tur i den tida fordi da skulle M ha sin første lur Savner ikke akkurat den perioden Det var vel da naboen ringte pappa og sa at de måtte komme å avlaste meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 21. oktober 2018 Forfatter #2877 Del Skrevet 21. oktober 2018 Null liggings, mannen fikk vondt i magen Passet bra - nå får jeg roe ned tvillingskrekken min. Føler liksom fem barn er mye mer enn fire! Men jeg håper likevel dette er tegn på EL! Det hadde vært digg om kroppen gav skikkelig beskjed Samme hvor udelikat beskjeden blir gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meley Skrevet 21. oktober 2018 #2878 Del Skrevet 21. oktober 2018 Sånn om gamle dager å barnehold... så kan jeg skyte inn at mamma fikk eldste bror min for ein 50 å noe år sia (jeg er 30). Og mellomste bror min han lærte ikke å sitte før han var 9 måneder, han blei tatt opp for mat å stell å så lagt ned igjen 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 22. oktober 2018 Forfatter #2879 Del Skrevet 22. oktober 2018 9 timer siden, Meley skrev: Sånn om gamle dager å barnehold... så kan jeg skyte inn at mamma fikk eldste bror min for ein 50 å noe år sia (jeg er 30). Og mellomste bror min han lærte ikke å sitte før han var 9 måneder, han blei tatt opp for mat å stell å så lagt ned igjen 🙄 Tror M også var rundt ni måneder før hun kunne sette seg opp alene, det skal de finne ut av selv. Jeg tok mamma "på fersken" når hun liksom trente henne til å sitte Vi ble plassert i gåstoler fra vi var små, så ingen hos oss lærte å krabbe. M var faktisk den første i familien! Alle søsken, nieser og nevøer har bare aket seg frem på rumpa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 22. oktober 2018 Forfatter #2880 Del Skrevet 22. oktober 2018 Nå har jeg fått flust med hormonkviser langs kjeven. Det fikk jeg forrige prøverunde også. Har glemt ut hva det betyr da, men det betyr vel at ting og tang skjer. Who knows Å herregud, så sent tiden går. Tenk at jeg holdt på i seks måneder sist. Da var jeg halvveis depressiv i tillegg etter MA. Nå har jeg det jo veldig bra, og har det ikke kjempetravelt. Men bare det å vente er generelt drittkjedelig Jeg trenger svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå