Gå til innhold

Prøverør 2017

FlyBabe

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Moste skrev:

Faktisk ikke tenkt på det, takk for tipset :) 

Jeg som hører til Porsgrunn som skrev litt lenger oppe her. Vi ble henvist i september og fikk egentlig forsamtale allerede i desember. Vi hadde dessverre ikke mulighet da, men det synes jeg var kjapt! Etter det jeg forstår så har de aller fleste oppstart allerede første syklus etter samtale, noen få den etter der. Kan absolutt være lurt å sjekke litt rundt dersom dere er villige til å reise litt!😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle sette inn fryse-egg i dag, men det overlevde ikke desverre. I tillegg var ventetiden for nytt ferskforsøk i mai. Så det ble to nedturer på en gang. Trodde vi fikk komme til litt kjappere når vi va i systemet, men neida, 5 mnd venting. Helt knust av all ventingen. Hører til Haukeland. 

Anonymkode: 8a498...6a9

Hmmm. Jeg hører også til Haukeland. Var på egguthenting i dag og vil nødig vente til mai med neste forsøk dersom dette ikke gikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Moste skrev:

Faktisk ikke tenkt på det, takk for tipset :) 

Sjekk Porsgrunn og St. Olav - i fjor vår/sommer var i hvert fall disse to offentlige klinikkene som hadde kortest ventetid.

kjedelig når denne prosessen drar lenger ut enn det det må! Håper dere får komme til før mai med neste forsøk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, prover87 skrev:

Noen som har opplevd å bli kvalm av synarela? Er skikkelig kvalm i dag - opplevde ikke det sist gang. Er på sprayedag 10. Står ikke noe om kvalme i pakningsvedlegget. Skikkelig ubehagelig følelse - håper ikke dette varer lenge..

Jeg var lett kvalm i perioden jeg bare gikk på synarela. Men det gikk over etterhvert. Jeg tror jeg var kvalm fordi jeg var trøtt hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, tekjerringa skrev:

Hmmm. Jeg hører også til Haukeland. Var på egguthenting i dag og vil nødig vente til mai med neste forsøk dersom dette ikke gikk. 

Om du får egg på frys får du sette inn før, men ferskforsøk med egguthenting hadde de ikke timer før i uke 21. Frister å se på privat klinikk, men det er alt for dyrt for oss :( så vi må nok bare vente. Og krysse fingrene for at kanskje noen trekker seg på veien og at køen blir kortere. Lykke til videre med forsøket ditt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Moste skrev:

Om du får egg på frys får du sette inn før, men ferskforsøk med egguthenting hadde de ikke timer før i uke 21. Frister å se på privat klinikk, men det er alt for dyrt for oss :( så vi må nok bare vente. Og krysse fingrene for at kanskje noen trekker seg på veien og at køen blir kortere. Lykke til videre med forsøket ditt :) 

Det er kjipt å måtte vente så lenge. Håper de finner en luke til deg litt før uke 22. 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tekjerringa skrev:

Jeg var lett kvalm i perioden jeg bare gikk på synarela. Men det gikk over etterhvert. Jeg tror jeg var kvalm fordi jeg var trøtt hele tiden. 

Jeg har sovet ganske dårlig de siste nettene, så det kan være en sammenheng der.. Merket så lite sist gang jeg gikk på synarela, så er litt overrasket over alt som skjer nå. Men forhåpentligvis klarer jeg å leve så normalt som mulig (men jeg vurderte å ta sykedag i dag fra jobb). 

Mensen kom forresten i dag - så ingen "naturlig" graviditet på meg. Men da er det bare å satse alt på dette ferskforsøket👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, prover87 skrev:

Jeg har sovet ganske dårlig de siste nettene, så det kan være en sammenheng der.. Merket så lite sist gang jeg gikk på synarela, så er litt overrasket over alt som skjer nå. Men forhåpentligvis klarer jeg å leve så normalt som mulig (men jeg vurderte å ta sykedag i dag fra jobb). 

Mensen kom forresten i dag - så ingen "naturlig" graviditet på meg. Men da er det bare å satse alt på dette ferskforsøket👍

Jeg hadde ingen sterke bivirkninger første gang jeg heller, så de bivirkningene jeg fikk nå sist kom overraskende på. 

Fikk forresten nettopp telefon fra sykehuset. Jeg tok ut egg i går, og alle er befruktet😊 Håper de holder seg til mandag❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, tekjerringa skrev:

Jeg hadde ingen sterke bivirkninger første gang jeg heller, så de bivirkningene jeg fikk nå sist kom overraskende på. 

Fikk forresten nettopp telefon fra sykehuset. Jeg tok ut egg i går, og alle er befruktet😊 Håper de holder seg til mandag❤

Så kjekt! Hvor mange egg fikk du ut? Blir spennende på mandag - er det da du skal ha innsett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ut to. Er ikke noen stor verper😁 Forsøket ble avbrutt første gang fordi jeg bare hadde ett i ok str. 🐔 Ja, mandag blir spennende..  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til tekjerringa!! Så spennende🎉👏

Jeg satte første sprøyte med menopur i dag, gikk egentlig veldig greit😊 Godt å være i gang!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Myre skrev:

Jeg satte første sprøyte med menopur i dag, gikk egentlig veldig greit😊 Godt å være i gang!

Vel overstått "jomfrysprøyte" :)

9 timer siden, tekjerringa skrev:

Så bra at begge ble befruktet! Satser på at de er egg av superkvalitet som koser seg videre i inkubatoren frem til mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, miore skrev:

Så bra at begge ble befruktet! Satser på at de er egg av superkvalitet som koser seg videre i inkubatoren frem til mandag :)

Det krysser vi fingrene for👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Myre skrev:

Lykke til! Det er ikke så ille å sette sprøyter på seg selv når man først har gjort det en gang😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Monday, January 23, 2017 den 15.29, sastras skrev:

20170123_152637.jpg

Tok denne nå nettopp, er i sjokk

Gratulerer!! 😍👏😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen oppløftende UL. 3 bittesmå follikler på hver side bare, dosen økt til 225 IE. Ny UL på fredag...fader, dette jeg fryktet :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, LillyBe skrev:

Ingen oppløftende UL. 3 bittesmå follikler på hver side bare, dosen økt til 225 IE. Ny UL på fredag...fader, dette jeg fryktet :( 

Urk, det er så frustrerende når det går sent :( Jeg er egentlig glad jeg ikke skal ha UL før syklusdag 9 denne gangen, for da slipper jeg den demotiverende første ultralyden der ingenting har skjedd ;) Men tre på hver side er da i alle fall en start! Satser på at høyere dose gjør susen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...