Jordbærogfløte Skrevet 27. april 2019 #7361 Skrevet 27. april 2019 Alt handler om å vise frem penger og statussymboler. Nesten.. 10
Jordbærogfløte Skrevet 27. april 2019 #7363 Skrevet 27. april 2019 (endret) Det slår meg at hun sjelden er med på intervjuer eller er gjest i andre podcaster enn i tabloidavisene og hennes egen podcast. Ikke har hun deltatt på noe veldedig heller såvidt meg bekjent. Endret 27. april 2019 av Jordbærogfløte 12
Gjest nicecar Skrevet 27. april 2019 #7364 Skrevet 27. april 2019 4 timer siden, Jordbærogfløte skrev: Det slår meg at hun sjelden er med på intervjuer eller er gjest i andre podcaster enn i tabloidavisene og hennes egen podcast. Ikke har hun deltatt på noe veldedig heller såvidt meg bekjent. Nå er ikke den podcasten hennes så forferdelig populær heller. Ligger nesten helt nederst over topp 100(?) podcaster.
Gjest nicecar Skrevet 27. april 2019 #7365 Skrevet 27. april 2019 Hun hevder at folk etterspør mer aktivitet fra henne på IG, men hun gjør jo ikke noe annet enn å være aktiv på IG. Hvem er disse folka som ikke har fått med seg det?🙄
Gjest nicecar Skrevet 27. april 2019 #7366 Skrevet 27. april 2019 5 timer siden, mumrikk1 skrev: Flashe penger igjen? Gave fra mannen sin. Yup, det er jo ingen som har sett en Chanel veske noen gang før.
Jordbærogfløte Skrevet 27. april 2019 #7367 Skrevet 27. april 2019 18 minutter siden, nicecar skrev: Nå er ikke den podcasten hennes så forferdelig populær heller. Ligger nesten helt nederst over topp 100(?) podcaster. Nei, og det skjønner jeg. Mer navlebeskuende podcast skal du lete lenge etter.. Tenkte i tiden før de fikk sønnen så kunne det vært interessant å ha henne som gjest et sted. 3
Gjest Lagerbestilling Skrevet 27. april 2019 #7368 Skrevet 27. april 2019 (endret) De er veldig ivrige på å vise frem designer-greiene sine, noe jeg syns er blodharry og skriker nyrik russer. På en måte syns jeg likevel det er kjempebra at de ofte kjøper dyrt design, fordi det forhåpentligvis betyr at de kjøper færre ting. Om hun hadde gått rundt med veske og sko fra H&M så hadde hun jo sikkert måttet kjøpe nytt hvert halvår når tingene ble ødelagt/gikk av mote. Alt som lager mindre søppel og avfall er jo bra. Hun kaster jo ikke Gucci-veska neste sommer liksom... Og det er vel ikke barn som lager Gucci-produkter heller, sånn i motsetning til alt som selges på H&M? De har jo også bosatt seg i et veldig dyrt område og jeg kan tenke meg at det forventes der at barn og voksne har veldig dyre ting. Jeg har en bror som bor på Holmenkollen og i dag kjøpte de sykkel til 9-åringen for 8000 kroner. Det var ikke aktuelt med noe annet, fordi alle i kompisgjengen hans allerede hadde sånn sykkel. Endret 27. april 2019 av Lagerbestilling
Gjest nicecar Skrevet 27. april 2019 #7369 Skrevet 27. april 2019 (endret) 16 timer siden, Lagerbestilling skrev: De er veldig ivrige på å vise frem designer-greiene sine, noe jeg syns er blodharry og skriker nyrik russer. På en måte syns jeg likevel det er kjempebra at de ofte kjøper dyrt design, fordi det forhåpentligvis betyr at de kjøper færre ting. Om hun hadde gått rundt med veske og sko fra H&M så hadde hun jo sikkert måttet kjøpe nytt hvert halvår når tingene ble ødelagt/gikk av mote. Alt som lager mindre søppel og avfall er jo bra. Hun kaster jo ikke Gucci-veska neste sommer liksom... Og det er vel ikke barn som lager Gucci-produkter heller, sånn i motsetning til alt som selges på H&M? De har jo også bosatt seg i et veldig dyrt område og jeg kan tenke meg at det forventes der at barn og voksne har veldig dyre ting. Jeg har en bror som bor på Holmenkollen og i dag kjøpte de sykkel til 9-åringen for 8000 kroner. Det var ikke aktuelt med noe annet, fordi alle i kompisgjengen hans allerede hadde sånn sykkel. Det forventes ingen verdens ting av dem, folk flest i Asker og rundt i Vollen er helt vanlige mennesker som ikke går rundt med glorete merker på seg selvom de har formuer og fine eiendom. Det handler mer om at mamsen og papsen er så usikre på seg selv og sin nye status i en "rikmannsby" at de ser det som en nødvendighet å vise at de også har masse masse penger. Kvalmende. Endret 28. april 2019 av nicecar
Cati Skrevet 27. april 2019 #7370 Skrevet 27. april 2019 Men de tar jo virkelig begrepet «harry» til nye høyder 😂😂😂 Guri malla, jeg fikk skikkelig flashback til russetida.... 19
Fullrulle Skrevet 27. april 2019 #7372 Skrevet 27. april 2019 3 timer siden, nurse07 skrev: Hva koster den Chanelveska egentlig? Tror de ligger på rundt 30-35 000 kr. En betaler vel ca 90% for merket og 10% for kvaliteten.. 9
Viking-girl Skrevet 27. april 2019 #7373 Skrevet 27. april 2019 Så de rånet i Limo til 90-talls konsert i går. For å si det sånn så var det ikke sånn man hadde håret eller var kledd på 90-tallet mr og mrs pilot! 7
Birdo Skrevet 28. april 2019 #7374 Skrevet 28. april 2019 7 timer siden, Viking-girl skrev: Så de rånet i Limo til 90-talls konsert i går. For å si det sånn så var det ikke sånn man hadde håret eller var kledd på 90-tallet mr og mrs pilot! Virkelig?🙄
smalls Skrevet 28. april 2019 #7375 Skrevet 28. april 2019 11 timer siden, Fullrulle skrev: Tror de ligger på rundt 30-35 000 kr. En betaler vel ca 90% for merket og 10% for kvaliteten.. Fatter ikke at noen vil betale så mye for en veske! 😳 Det er som du sier, man betaler for merket. 7
Gjest Macimba Skrevet 28. april 2019 #7376 Skrevet 28. april 2019 15 timer siden, Cati skrev: Men de tar jo virkelig begrepet «harry» til nye høyder 😂😂😂 Guri malla, jeg fikk skikkelig flashback til russetida.... Piloten ser direkte malplassert ut, spør du meg.
Gjest Macimba Skrevet 28. april 2019 #7377 Skrevet 28. april 2019 11 timer siden, Fullrulle skrev: Tror de ligger på rundt 30-35 000 kr. En betaler vel ca 90% for merket og 10% for kvaliteten.. Men hvordan i alle dager kan en pilot ha råd til en så dyr veske. Hun sa i en spørsmålsrunde for litt siden at han tjente mest av de to, og piloter kan da umulig tjene så mye at de kan ha råd til det forbruket. De må ha enorme lån - de har stort hus, de har to biler og de bar ny stor båt. Det går over min fatteevne
Jordbærogfløte Skrevet 28. april 2019 #7378 Skrevet 28. april 2019 2 minutter siden, Macimba skrev: Men hvordan i alle dager kan en pilot ha råd til en så dyr veske. Hun sa i en spørsmålsrunde for litt siden at han tjente mest av de to, og piloter kan da umulig tjene så mye at de kan ha råd til det forbruket. De må ha enorme lån - de har stort hus, de har to biler og de bar ny stor båt. Det går over min fatteevne Ja, jeg tror de er nedsyltet i lån og har kanskje fått litt hjelp av andre på veien. Alt for å opprettholde statusen og forbruket.. 3
Forrest Skrevet 28. april 2019 #7379 Skrevet 28. april 2019 8 minutter siden, Jordbærogfløte skrev: Ja, jeg tror de er nedsyltet i lån og har kanskje fått litt hjelp av andre på veien. Alt for å opprettholde statusen og forbruket.. Ja vi får håpe det, hadde vært ille om de hadde hatt mer penger enn mange av oss! Egentlig burde de lagt ut oversikt over inntekt og utgifter. Siden Julianne har en offentlig blogg og har valgt å skrive så mye om hva de har, så har vi jo nesten krav på å vite hvor pengene kommer fra. 7
J.. Skrevet 28. april 2019 #7380 Skrevet 28. april 2019 16 minutter siden, Macimba skrev: Men hvordan i alle dager kan en pilot ha råd til en så dyr veske. Hun sa i en spørsmålsrunde for litt siden at han tjente mest av de to, og piloter kan da umulig tjene så mye at de kan ha råd til det forbruket. De må ha enorme lån - de har stort hus, de har to biler og de bar ny stor båt. Det går over min fatteevne Tror hun sa det rett å slett fordi de har ett så skjevt forhold. Han er mannen og skal liksom være den viktigste/med mest penger/mest dominerende mens hun skal være den som underkaster seg med pipestemme,jobben er å være pen og bare være hjemme å dille. Og jeg tror oppriktig de trives med det,begge to. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå