Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå skal hun i gang med et nytt prosjekt i følge dagens blogginnlegg. Hva skjedde med prosjektet «Happyfitsupermommy»?

Hun skrev om at noen annonsører hadde vært misfornøyde da hun oppsummerte førjulstiden..

https://pilotfrue.blogg.no/en-kort-oppsummering-av-forjulstiden.html

 

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at hun mener at fordi hun har blitt mamma fortjener hun ny garderobe? Kjøre vene. Damer med 50 i iq greier å få barn. Ja det er strevsomt, men det skjer liksom tusenvis av ganger hver dag. Hun har så materielt fokus at det er helt flaut. Hun passer godt til å reise til Dubai👍🏻

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Nussepus skrev:

Ser at hun mener at fordi hun har blitt mamma fortjener hun ny garderobe? Kjøre vene. Damer med 50 i iq greier å få barn. Ja det er strevsomt, men det skjer liksom tusenvis av ganger hver dag. Hun har så materielt fokus at det er helt flaut. Hun passer godt til å reise til Dubai👍🏻

Hun fortjente jo ny garderobe etter brylluppet også, var det ikke da hun skulle ha en mer "voksen" stil, solgte masse tøy, kjøpte nye ting (noen få basisplagg) og lovet masse bilder. Gikk ikke lange tiden før hun bestilte ting fra nelly igjen..selvom hun hadde vært og fått hjelp til sine nye, voksne stil.

 

https://pilotfrue.blogg.no/1462689275_08052016.html

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal hun starte en podcast sammen med to venninner. Sladder skal være et av temaene. Lurer på hvilke sponsorer de får.. 

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det umulig å få ordnet teksten på den bloggen? Det er både irriterende og distraherende at ordene deles på den måten med enkeltbokstaver som blir stående alene, ingen bindestrek osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, dette blir et interessant "podcast". Med så mye ironisk trykk på ordet "interessant" som mulig. Aner ikke hvem disse to andre jentene er, men hvis pilotfruen er et utgangspunkt så tviler jeg på at jeg vil lære noe nytt fra "jentepratet" deres om "ekskjærester og sladder"...

 

Det er slike fenomener som dette som gjør meg pinlig berørt over å være en kvinne i arbeidslivet på samme alder med vedkommende. Føler det er dette som forbindes med kvinner sent i tyveårene, siden det er dette som dokumenteres grundigst i media...

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/8/2019 at 10:16 PM, lenebu said:

Jada, dette blir et interessant "podcast". Med så mye ironisk trykk på ordet "interessant" som mulig. Aner ikke hvem disse to andre jentene er, men hvis pilotfruen er et utgangspunkt så tviler jeg på at jeg vil lære noe nytt fra "jentepratet" deres om "ekskjærester og sladder"...

 

Det er slike fenomener som dette som gjør meg pinlig berørt over å være en kvinne i arbeidslivet på samme alder med vedkommende. Føler det er dette som forbindes med kvinner sent i tyveårene, siden det er dette som dokumenteres grundigst i media...

Hva heter de to andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste innlegget hennes i dag bare bekrefter hvor lav motivasjon hun har for å blogge. Det lyser lang vei hvor lite motivert hun er for jobben sin. Har full forståelse for at heltidsbloggere ikke kan ta full permisjon fra bloggen, men det er synd ettersom energien hennes nå bør rettes mot sønnen, ikke alle mulige andre prosjekter. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med pilotfrue at det er merkelig å få en «invitasjon» til Vixen med en prislapp på 400. Lever ikke Vicen av at bloggere kommer dit? Uten dem ville det jo ikke vært noe show. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Puny skrev:

Er enig med pilotfrue at det er merkelig å få en «invitasjon» til Vixen med en prislapp på 400. Lever ikke Vicen av at bloggere kommer dit? Uten dem ville det jo ikke vært noe show. 

Så fixen må ta betalt? Og det tror de at bloggere som lever av spons gidder å bruke penger på? Optimister. 

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Emmy_H skrev:

Så fixen må ta betalt? Og det tror de at bloggere som lever av spons gidder å bruke penger på? 

Ja, virker jo litt spesielt. Er rart om Pilotfrue er den eneste som blir bedt om å betale🤔

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Puny skrev:

Ja, virker jo litt spesielt. Er rart om Pilotfrue er den eneste som blir bedt om å betale🤔

Ja, merkelig 🤔 men jeg kan anta at      Etter fjorårets bråk, så kan de ha mangel på store sponsorer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
2 timer siden, Emmy_H skrev:

Ja, merkelig 🤔 men jeg kan anta at      Etter fjorårets bråk, så kan de ha mangel på store sponsorer. 

Blir spennende å se hvor mange influensa det er som dukker opp nå som de må betale. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, nicecar skrev:

Blir spennende å se hvor mange influensa det er som dukker opp nå som de må betale. 

De som har en mulighet for å vinne betaler selvsagt. Eller andre som ønsker oppmerksomhet 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pulrik burde spart seg for de innleggene sine, han blottlegger jo hvor enkel han faktisk er i toppetasjen..

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, gjest91 skrev:

Pulrik burde spart seg for de innleggene sine, han blottlegger jo hvor enkel han faktisk er i toppetasjen..

Hva er egentlig greia med å skrive bokmål, men konsekvent skrive «eg» og «no»?? At en gjør det på SMS el et innlegg på FB er greit nok. Men på en offentlig blogg?? Er det fordi det skal virke mer personlig? 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun skal jobbe litt mer med bloggen før hun skal starte en podcast? Sånn, siden hun alt nå sier hun egentlig ikke har tid til å blogge..

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste akkurat siste innlegget i bloggen hennes som mannen har skrevet. Han fremsnakker Kardemomme-loven. Jeg er enig med ham i at Kardemommeloven er fin, men vil anbefale litt kildesjekk og korrekturlesning neste gang. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...