Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

1 time siden, gjest91 skrev:

Pulrik burde spart seg for de innleggene sine, han blottlegger jo hvor enkel han faktisk er i toppetasjen..

Noe så kleint. Jeg hadde filleristet mannen min hvis han hadde fremstilt seg selv slik. Men nå er heldigvis jeg gift med en MANN da og ikke en pusling. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vetikke:

«..Jeg tenker på etterveksten min. Den er rett og slett forstyrrende. Før jeg ble mamma hadde jeg nesten alltid alt “on fleek”. Nå må jeg velge om jeg skal ta meg tid til hår eller negler eller annet og forrige uke prioriterte jeg negler.»

 

Hentet fra blogginnlegg datert den 10.01.2019 og 11.01.19

Sitat er forkortet i henhold til reglene om opphavsrett. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Mariángel skrev:

:vetikke:

«..Jeg tenker på etterveksten min. Den er rett og slett forstyrrende. Før jeg ble mamma hadde jeg nesten alltid alt “on fleek”. Nå må jeg velge om jeg skal ta meg tid til hår eller negler eller annet og forrige uke prioriterte jeg negler.»

 

Hentet fra blogginnlegg datert den 10.01.2019 og 11.01.19

Sitat er forkortet i henhold til reglene om opphavsrett. Perelandra, mod. 

Fremstår nesten ikke overfladisk i det hele tatt. Er det mulig å være så grunn??

Endret av Perelandra
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra hennes blogg 04.07.2015: 

"Pupp er pupp”. Det er kanskje det dummeste jeg har hørt. Det er da ikke det sammme når en mann går i bar overkropp, som hvis en kvinne gjør det? Dette kan dere da virkelig ikke mene?

 

Men å vise hele Norge at hun kan amme, og ikke bare én, men to bebbiser på en gang er helt ok :) bare ikke naboen!! 

Sitat er forkortet i henhold til reglene om opphavsrett. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Nussepus skrev:

Fremstår nesten ikke overfladisk i det hele tatt. Er det mulig å være så grunn??

Hvorfor er hun grunn fordi hun ikke driter fullstendig i hvordan hun ser ut?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Kremmerhus skrev:

Fra hennes blogg 04.07.2015: 

"Pupp er pupp”. Det er kanskje det dummeste jeg har hørt. Det er da ikke det sammme når en mann går i bar overkropp, som hvis en kvinne gjør det? Dette kan dere da virkelig ikke mene?

 

Men å vise hele Norge at hun kan amme, og ikke bare én, men to bebbiser på en gang er helt ok :) bare ikke naboen!! 

Sitat er forkortet i henhold til reglene om opphavsrett. Perelandra, mod. 

Kansje fordi å amme ikke kan sammenlignes å med å valse rundt toppløs uten mål og mening....

Endret av Perelandra
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Maleficenta skrev:

Hvorfor er hun grunn fordi hun ikke driter fullstendig i hvordan hun ser ut?

Du forsto virkelig ikke greia. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, J.. skrev:

Kansje fordi å amme ikke kan sammenlignes å med å valse rundt toppløs uten mål og mening....

Hva om det gir fullstendig mening for noen? Å kunne være fri og sole seg toppløs/naken er det mange som finner en mening med. 

Jeg ser ikke meningen med å fortelle hele Norge at man kan amme 2 bebiser samtidig med bildebevis... 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitering er fjernet. Perelandra, mod. 

Uhn, er jo mange plasser enn Dubai man kan reise til, hvor man bare kan gå ut døren i kjole og sandaler. Men da får hun ikke turen sponset 🤦‍♀️

Endret av Perelandra
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Macimba skrev:

Av og til tenker jeg; så rart at den mannen er flyger, han som fremstår som så kort. 

Jeg har ingen mening om pilotens IQ, men skjønner ikke helt hva flyverutdanning har med det å gjøre? Tror ikke utdanningen deres krever så masse mer enn kun teori og praksis som er relevant for flyvere. Altså ingen grunnfag om kritisk tenkning, etikk, kildekritikk, osv, som ellers er vanlig på de fleste universiteter. Eller tar jeg feil her? Syns ofte folk sammenlikner flyverutdanning med annen utdanning som ikke er relevant å sammenlikne med, uten at det ene er bedre enn det andre. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Kremmerhus skrev:

Fra hennes blogg 04.07.2015: 

"Pupp er pupp”. Det er kanskje det dummeste jeg har hørt. Det er da ikke det sammme når en mann går i bar overkropp, som hvis en kvinne gjør det? Dette kan dere da virkelig ikke mene?

 

Men å vise hele Norge at hun kan amme, og ikke bare én, men to bebbiser på en gang er helt ok :) bare ikke naboen!! 

Sitat er forkortet i henhold til reglene om opphavsrett. Perelandra, mod. 

Hva er galt med at en kvinne går toppløs når det er varmt? Hva er verre med det enn at en mann gjør det samme? Noen kvinner har veldig små bryster fordi de har lite fett til overs, men betyr det at menn med mye fett til overs skal være lovpålagt å skjule magene sine i varmt vær?

Endret av Perelandra
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje noen her som vet årsaken til at Julianne, og ingen av de andre, hadde mannen sin med seg på promo for den nye sesongen av Bloggerne? Hvorfor i alle dager er han med på bildene? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Macimba skrev:

Av og til tenker jeg; så rart at den mannen er flyger, han som fremstår som så kort. 

Du er ikke den eneste. :sjenert:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Sbt skrev:

Kanskje noen her som vet årsaken til at Julianne, og ingen av de andre, hadde mannen sin med seg på promo for den nye sesongen av Bloggerne? Hvorfor i alle dager er han med på bildene? 

PR-lysten? Jeg har stusset over det samme. Ser bare rart ut...

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innhold med opphavsrett.

Minner om at det kun er tillatt å sitere et kort uttdrag, ikke hele eller større deler av blogginnlegg.

Perelandra, mod. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, lenebu skrev:

Hva er galt med at en kvinne går toppløs når det er varmt? Hva er verre med det enn at en mann gjør det samme? Noen kvinner har veldig små bryster fordi de har lite fett til overs, men betyr det at menn med mye fett til overs skal være lovpålagt å skjule magene sine i varmt vær?

Kremmerhus siterte Pilotfrue som tidligere kritiserte toppløs soling, så det er hun du må henvende spørsmålet til ☺️

Endret av gjestgitt
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
2 timer siden, Sbt skrev:

Kanskje noen her som vet årsaken til at Julianne, og ingen av de andre, hadde mannen sin med seg på promo for den nye sesongen av Bloggerne? Hvorfor i alle dager er han med på bildene? 

Han har visstnok en egen kontrakt med tv2 i motsetning til de andre mennene i serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
15 timer siden, Moi04 skrev:

Kanskje hun skal jobbe litt mer med bloggen før hun skal starte en podcast? Sånn, siden hun alt nå sier hun egentlig ikke har tid til å blogge..

Jeg synes det gikk veldig fort fra da hun skrev sent i desember at hun har så masse hun vil dele med oss på bloggen til at hun plutselig nå har fått skrivesperre 🤦🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba

Jeg skjønner godt at hun har skrivesperre, for hva har hun å skrive om, egentlig? Det samme som de andre, ja, og det er negler, vipper ,lepper og hår. De lever jo ikke et mer spennende liv enn oss andre, de bare later som. De er såååå lykkelige, de har det såååå bra og bla bla

Endret av Macimba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...