Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lagerbestilling
4 timer siden, Birtemora77 skrev:

Hadde ikke blottlagt brystene mine på en blogg dersom de hadde vært så lange som PF sine. 

Vet du hva, det samme tenkte jeg... Og det er det samme med Helene Drage, puppene skal vises frem på sosiale medier i hytt og gevær. Disse damene kan tydeligvis holde fast et velfylt skolepennal under hvert bryst, men er det virkelig noe å skryte av på internett? IKKE for å være frekk, men det er jo fakta.

Når jeg ser slike pupper så blir jeg bare dypt takknemlig for min egen b-cup.

Endret av Lagerbestilling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, thejohan skrev:

Toalettmappe til sønnen til en prislapp på 6000-7000 kr er jaggu ikke verst 🙈

Det er jo fullstendig galskap! Så utrolig glad jeg har fått vokse opp med andre verdier enn det der...

Endret av Tipitapa
Skriveleif
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Birtemora77 skrev:

Hadde ikke blottlagt brystene mine på en blogg dersom de hadde vært så lange som PF sine. 

Veldig unødvendig kommentar, som gir kritikerne til KG noe å kritisere. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Lagerbestilling skrev:

Vet du hva, det samme tenkte jeg... Og det er det samme med Helene Drage, puppene skal vises frem på sosiale medier i hytt og gevær. Disse damene kan tydeligvis holde fast et velfylt skolepennal under hvert bryst, men er det virkelig noe å skryte av på internett? IKKE for å være frekk, men det er jo fakta.

Når jeg ser slike pupper så blir jeg bare dypt takknemlig for min egen b-cup.

Man trenger ikke skrive alt man tenker. Utseende på puppene er ganske lavmål å diskutere spør du meg. 

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba
3 timer siden, thejohan skrev:

Toalettmappe til sønnen til en prislapp på 6000-7000 kr er jaggu ikke verst 🙈

Skjønner de ikke hvor jæ*** megaharry de er. Det er virkelig sant st stil kommer ikke med penger.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, Macimba skrev:

Skjønner de ikke hvor jæ*** megaharry de er. Det er virkelig sant st stil kommer ikke med penger.

 

Enig, men mye av det som flashes som rikdom er da "spons"? Det sier noe om hvor trashy opplegget er, når de ikke har råd til å betale egen ferie som er  til et feriested som er menneskevennlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba

Man blir jo pinlig berørt på deres vegne som har sånn trang til å vise alt det harry av LV de kjøper - stelleveske ol. . Når de kjører lå tur har de bilen fullt av kofferter, vesker av dette merket.

Jeg er jo der at jeg ikke synes det er spesielt fint en gang - eller jeg synes det er stygt, faktisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LV var veldig populært på 2000 tallet og jeg var skikkelig kry da jeg fikk kjøpe en fake LV veske i Syden som 14 åring :sprettoy: altså denne

1-11_d964d053-9a8b-4338-a414-1376e08af2f2.thumb.jpg.d0077dd782ba1ec530dd23d3ccdb88f6.jpg

Nå synes jeg LV er blodharry!

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Macimba skrev:

Man blir jo pinlig berørt på deres vegne som har sånn trang til å vise alt det harry av LV de kjøper - stelleveske ol. . Når de kjører lå tur har de bilen fullt av kofferter, vesker av dette merket.

Jeg er jo der at jeg ikke synes det er spesielt fint en gang - eller jeg synes det er stygt, faktisk. 

Blir litt nyrik-russer-schwung over det 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TyrkiskPepper

Synes alle som må vise sine designer merker er Harry!😂 Grett du lever godt, men nei detter et hakk ned i rank der altså.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt innafor å kjøpe dyre ting til både seg selv og barna. Har man lyst, råd og syns det er fint så er det bare å kjøre på. Tror det de fleste reagerer på er måten det blir gjort på i dette tilfellet. De må rakke ned på og nesten gjøre narr av den "billige" versjonen. Høytidelig dokumentasjon og presentasjon av den nye toalettmappen og rettferdiggjøring av kjøpet. Hadde kanskje vært mer interessant å vite deres tanker om at sønnen skal sove borte fra dem for første gang og ikke hvilken toalettmappe han skal ha med seg. 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, Sbt skrev:

Helt innafor å kjøpe dyre ting til både seg selv og barna. Har man lyst, råd og syns det er fint så er det bare å kjøre på. Tror det de fleste reagerer på er måten det blir gjort på i dette tilfellet. De må rakke ned på og nesten gjøre narr av den "billige" versjonen. Høytidelig dokumentasjon og presentasjon av den nye toalettmappen og rettferdiggjøring av kjøpet. Hadde kanskje vært mer interessant å vite deres tanker om at sønnen skal sove borte fra dem for første gang og ikke hvilken toalettmappe han skal ha med seg. 

Veldig enig med deg!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
4 timer siden, Macimba skrev:

Skjønner de ikke hvor jæ*** megaharry de er. Det er virkelig sant st stil kommer ikke med penger.

 

De er ihvertfall definisjonen på såkalte «nyrike».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så flau på pilotens vegne... det er så ufattelig harry å kjøpe lv toalettbag til en baby! Skjønner han ikke at det er veldig mange i Norges land som har råd til å hive penger ut av vinduet uten å gjøre det?  Det er så..nyrikt at jeg har ikke ord for det!

 

Endret av Pås
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Macimba

Jeg ønsker ikke noen noe vondt, men sllikevel....... jeg skulle ønske at de måtte gå drastisk ned i lønn sånn at de så hvordan folk flest har det. Vi som ikke er megaharry. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen må lære dem å sikre babyen i bilen! På vei hjem fra sykehuset hadde de ikke strammet selene rundt babyen i bilstolen 😳

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo folkens... de må jo få gjøre som de vil.. men den toalettmappa til 700???? (Ville heller sagt 59kr på nille) med «donald» på kan de ikke unngå.. denne gutten kommer til å bli to, tre og fire år... ingen barn med egen vilje kommer til å synest at denne toalettmappa fra lv er noe stas 😳😅 barn vil ha farger og figurer.

 men når han blir eldre (13-14 år) så blir den nok stas igjen dersom han ikke da ønsker seg en med manu eller liverpol ol. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, galmamma skrev:

Hallo folkens... de må jo få gjøre som de vil.. men den toalettmappa til 700???? (Ville heller sagt 59kr på nille) med «donald» på kan de ikke unngå.. denne gutten kommer til å bli to, tre og fire år... ingen barn med egen vilje kommer til å synest at denne toalettmappa fra lv er noe stas 😳😅 barn vil ha farger og figurer.

 men når han blir eldre (13-14 år) så blir den nok stas igjen dersom han ikke da ønsker seg en med manu eller liverpol ol. 

Akkuratt det jeg tenkte! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...