Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Sol79 skrev:

Mor slipper jo knapt til fordi far skal snakke. Akkurat som med jordmødrene under fødselen.

Tror det er sånn de vil ha det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

45 minutter siden, Crêpes skrev:

Jeg syntes ikke helt noe om å ta med kameraene på helsestasjonen🙄 

Dette burde helsesøster stoppet ,

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piloten er ekstremt dominerende og selvopptatt, tror aldri jeg har sett en mann være så fokusert på status og utseende. Han digger seg sjøl så til de grader og annonsene hans for ansiktsmaske, de er ubetalelige....

Tenk å vokse opp med alle disse harry Louis Vuitton greiene, det er passe smakløst, håper lille suveren får litt annet også.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en pinlig scene der Ulrik kjefter på henne over hvor elendig hun er til å kjøre. Henge henne ut sånn, og det virket ikke som han tullet engang. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en klein type. Så på insta fra før han ble sammen med Julianne,flasha Breitling klokka si på rattet på Bmw 1-serien sin🤣

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Jolanda skrev:

Scenen fra helsestasjonen var omtrent så langt over streken som man kan komme. Stakkars. 

Hvorfor satte ikke helsesøsteren ned foten. Hvis ikke engang helsesøstere kan snakke barnas sak når det gjelder eksponering, hvem skal da gjøre det. Hun burde jo benyttet anledningen til å i hvert fall komme med noen funderinger rundt dette mens de var der. Til ettertanke for både pilotparet og andre. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Veslefrikk skrev:

Hvorfor satte ikke helsesøsteren ned foten. Hvis ikke engang helsesøstere kan snakke barnas sak når det gjelder eksponering, hvem skal da gjøre det. Hun burde jo benyttet anledningen til å i hvert fall komme med noen funderinger rundt dette mens de var der. Til ettertanke for både pilotparet og andre. 

Helt enig. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsvarer det ikke på noen måte, men vi har jo alltid blitt eksponert for unger i media. Du har jo også serier som får enormt med skryt, men som eksponerer barn. Blant annet Fødeavdelingen, Hjertebarna, Kampen for livet, og andre diverse serier fra sykehus. Og hva med de ungene som blir vist på nyhetene, i vg, i se&hør, og små barn som bli brukt som "skuespillere" i både filmer og tv-serier? Jeg sier ikke at det er greit, men er dette verre enn noe annet vi har vært vitne til i all tid? 

Ryddet for sitat av slettet innlegg. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, lalaB skrev:

Jeg forsvarer det ikke på noen måte, men vi har jo alltid blitt eksponert for unger i media. Du har jo også serier som får enormt med skryt, men som eksponerer barn. Blant annet Fødeavdelingen, Hjertebarna, Kampen for livet, og andre diverse serier fra sykehus. Og hva med de ungene som blir vist på nyhetene, i vg, i se&hør, og små barn som bli brukt som "skuespillere" i både filmer og tv-serier? Jeg sier ikke at det er greit, men er dette verre enn noe annet vi har vært vitne til i all tid? 

Svaret er enkelt; ja

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Veslefrikk said:

Hvorfor satte ikke helsesøsteren ned foten. Hvis ikke engang helsesøstere kan snakke barnas sak når det gjelder eksponering, hvem skal da gjøre det. Hun burde jo benyttet anledningen til å i hvert fall komme med noen funderinger rundt dette mens de var der. Til ettertanke for både pilotparet og andre. 

Dersom jeg hadde vært helsesøster så hadde ikke jeg orket å legge meg borti det der altså.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Sbt skrev:

Fordi mor og far tjener penger på han. 

Eller tjener de penger på å formidle livet sitt? Jeg syns det er en forskjell der. Det hadde jo vært litt rart i grunn, om de som har vært igjennom den prosessen de har vært, skulle levd et liv i media som om de ikke hadde barn? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, opprørsk skrev:

Dersom jeg hadde vært helsesøster så hadde ikke jeg orket å legge meg borti det der altså.

Burde ikke en helsesøster bruke anledningen til å fronte barnas sak? 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 minutter siden, lalaB skrev:

Eller tjener de penger på å formidle livet sitt? Jeg syns det er en forskjell der. Det hadde jo vært litt rart i grunn, om de som har vært igjennom den prosessen de har vært, skulle levd et liv i media som om de ikke hadde barn? 

 

Det hadde gått helt fint. Det er ikke av allmenn interesse, kun i foreldrenes interesse i  forholdt til  blest og inntekt. 

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Hvorfor satte ikke helsesøsteren ned foten. Hvis ikke engang helsesøstere kan snakke barnas sak når det gjelder eksponering, hvem skal da gjøre det. Hun burde jo benyttet anledningen til å i hvert fall komme med noen funderinger rundt dette mens de var der. Til ettertanke for både pilotparet og andre. 

Har ikke sett bloggerne. Teiteste, mest hjernetomme programmet jeg kan tenke meg. Og det etter å bare ha sett reklamen. Men helsesøsteren fikk vel sine 5 minutes of fame....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nussepus skrev:

Har ikke sett bloggerne. Teiteste, mest hjernetomme programmet jeg kan tenke meg. Og det etter å bare ha sett reklamen. Men helsesøsteren fikk vel sine 5 minutes of fame....

Det er første sesongen jeg ser også. Mest fordi vi har en tenåring boende her for en periode og hun vil gjerne se det. Og jeg kan bekrefte at det er både teit og hjernetomt ja 😂😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, lalaB skrev:

Eller tjener de penger på å formidle livet sitt? Jeg syns det er en forskjell der. Det hadde jo vært litt rart i grunn, om de som har vært igjennom den prosessen de har vært, skulle levd et liv i media som om de ikke hadde barn? 

 

De tjener så absolutt pengene på å formidle, vise og skrive om livet sitt. Og du har helt rett i at det ville være rart om de lot som om sønnen ikke var der. Syns det var positivt og bra av paret at de rett etter fødselen tok valget om å skjerme sønnen (noe) og har valgt å ikke bruke han i reklamering for baby/barne produkter. På filmingen av bloggerne er sønnen derimot mye i fokus og filmet i sårbare situasjoner. Og jeg opplever det slik at han blir brukt bevist for å provosere og genere klikk. Tror man fint kan kombinere et liv i media og samtidig holde hovedfokuset vekk fra barna 😊👍

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...