Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

2 timer siden, StellaWild skrev:

Ja, hvis det er hysteri å passe på babyens immunforsvar og ikke risikere noe unødvendig. Eller å legge sine egne behov til side, da velger jeg faktisk å være hysterisk!

Hva med meg som donerte melka mi da? Litervis. Tester de den for alt mulig? Altså for hele min medisinske bakgrunn?

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, strawberryjaw skrev:

Hva med meg som donerte melka mi da? Litervis. Tester de den for alt mulig? Altså for hele min medisinske bakgrunn?

Hurra for melkedonorer som deg 🖤

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, neiognei skrev:

Om det er for å få oppmerksomhet eller hva det er, så blir det uansett å slå et slag for amming. Hun tjener pengene sine på å "sjokkere", ser ikke helt problemet. 

Julianne bedriver performative amming og det er litt kleint.

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pås skrev:

Ja hun skriver faktisk i innlegget at den største fordelen med amming helt klart er vektnedgang! 

Ja, barnets beste ble faktisk ikke nevnt med et ord.. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
33 minutter siden, strawberryjaw skrev:

Hva med meg som donerte melka mi da? Litervis. Tester de den for alt mulig? Altså for hele min medisinske bakgrunn?

Ja, det er klart den blir testa, bra gjort å ikke få med seg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra gjort? Jeg ante ikke hvor grundig melka ble testa hver gang. Det ble tatt blodprøve for å utelukke sykdom. Én gang. 

Uansett! Jeg forstår ikke at dette er noe diskutere. Det er i alle fall ikke det at hun ammer venninnens baby som er problemet. Det ser jeg ikke problemet med! At hun uten hemninger deler det på sosiale medier... dét kan jeg være enig i at er noe å diskutere. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, strawberryjaw skrev:

Bra gjort? Jeg ante ikke hvor grundig melka ble testa hver gang. Det ble tatt blodprøve for å utelukke sykdom. Én gang. 

Uansett! Jeg forstår ikke at dette er noe diskutere. Det er i alle fall ikke det at hun ammer venninnens baby som er problemet. Det ser jeg ikke problemet med! At hun uten hemninger deler det på sosiale medier... dét kan jeg være enig i at er noe å diskutere. 

Er enig med deg.  Andre må få gjøre det de synes er ok.  Vil de amme andre barn så er jo dette opp til dem.  Men all deling på SoMe er jeg kritisk til

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba

Side opp og ned om amming, ikke amming, dobbeltammimg.... gå videre, bli ferdige. Dette blir jo uansett slettet som brukerdebatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det så "bare er for klikk" - noe hun faktisk lever av - så er jo en heldig bieffekt at det setter fokus på amming. To fluer i en smekk.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, nicecar skrev:

Virker for meg at hun ammer kun fordi hun tjener på det ved å gå ned i vekt. 30 kg faktisk .. hvor vanlig er det egentlig?

De fleste jeg kjenner som går raskere ned i vekt ved amming, synes det er en super "bivirkning". Tror du helt oppriktig at det er den eneste grunnen til at hun ammer? Har du ammet et barn før? Det er lettere å trene én time daglig i ett år, enn å amme en baby. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep, innlegg på dialekt, og svar til dette.

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden man ikke kan skrive på dialekt så får det bli på bokmål,pilotfrue er en rå dame,fuck janteloven og mammapolitiet,hun gjør som hun vil og hun gjør det bra,stå på digger deg ❤

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Keikolina
7 timer siden, LoveTrain skrev:

De fleste jeg kjenner som går raskere ned i vekt ved amming, synes det er en super "bivirkning". Tror du helt oppriktig at det er den eneste grunnen til at hun ammer? Har du ammet et barn før? Det er lettere å trene én time daglig i ett år, enn å amme en baby. 

Ikke lettere å trene 1 time om dagen nei. Har ammet 2. Er jo bare å sitte der 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun ikke blogget på fire dager. Ikke et reklameinnlegg en gang. Sikkert godt med noen dager fri. De har dog gjestet God morgen Norge. Noen som har sett det?

Endret av Jordbærogfløte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
8 hours ago, LoveTrain said:

De fleste jeg kjenner som går raskere ned i vekt ved amming, synes det er en super "bivirkning". Tror du helt oppriktig at det er den eneste grunnen til at hun ammer? Har du ammet et barn før? Det er lettere å trene én time daglig i ett år, enn å amme en baby. 

Det er nok svært varierende fra person til person. Her hadde jeg null fysiske problemer med amming. Trening derimot, det er en helt annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns denne diskusjonen er latterlig. Spesielt den som foregår i kommentarfeltet til VG. Det er bare pupper. 

Hvorfor er det slik at Pilotfrue skal få pepper for ammebilde, samtidig som alle er enige i at amming er naturlig. Det er vel ikke så naturlig hvis vi ikke tør å se bilder av det, eller argumenterer med at det provoserer. DET mener jeg er å kaste stein i glasshus. Det er en pupp. Puppen er til for å mate barn.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Milio skrev:

Jeg syns denne diskusjonen er latterlig. Spesielt den som foregår i kommentarfeltet til VG. Det er bare pupper. 

Hvorfor er det slik at Pilotfrue skal få pepper for ammebilde, samtidig som alle er enige i at amming er naturlig. Det er vel ikke så naturlig hvis vi ikke tør å se bilder av det, eller argumenterer med at det provoserer. DET mener jeg er å kaste stein i glasshus. Det er en pupp. Puppen er til for å mate barn.

Signerer denne. Helt enig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, LoveTrain skrev:

De fleste jeg kjenner som går raskere ned i vekt ved amming, synes det er en super "bivirkning". Tror du helt oppriktig at det er den eneste grunnen til at hun ammer? Har du ammet et barn før? Det er lettere å trene én time daglig i ett år, enn å amme en baby. 

Her må jeg si meg uenig.  Gud vet hvor gamle mine 2 var når jeg sluttet å amme. Men å trene 1 time pr dag med to små og begge i full jobb er jammen ikke lett bestandig

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Milio said:

Jeg syns denne diskusjonen er latterlig. Spesielt den som foregår i kommentarfeltet til VG. Det er bare pupper. 

Hvorfor er det slik at Pilotfrue skal få pepper for ammebilde, samtidig som alle er enige i at amming er naturlig. Det er vel ikke så naturlig hvis vi ikke tør å se bilder av det, eller argumenterer med at det provoserer. DET mener jeg er å kaste stein i glasshus. Det er en pupp. Puppen er til for å mate barn.

Godt sagt! Skjønner ikke at folk i det ene øyeblikket kan si det er naturlig, for så i det neste kritisere noen for å "flagre med puppene" eller ikke dekke seg til godt nok. Virker som om enten har man dekt seg til for mye, eller for lite, vanskelig å gjøre alle til lags gitt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...