Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Macimba skrev:

Hun trenger penger, den dama - piloten har fått tur til «fantastiske»Dubai i bursdagsgave. 

Kunne ikke tenke meg å dra til Dubai. Har fått flere tilbud gjennom årene om å dra dit. Det frister ikke i det hele tatt men har forstått at det er veldig populært blant bloggere.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Macimba
16 minutter siden, Justlooking skrev:

Kunne ikke tenke meg å dra til Dubai. Har fått flere tilbud gjennom årene om å dra dit. Det frister ikke i det hele tatt men har forstått at det er veldig populært blant bloggere.

Ja, det er det fordi de ikke ser lengre enn sin snobbete nese. De er på et lukket område, og bader seg i harryluksus, og aner ingenting om verden utenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg får vondt av henne som har blitt vant til å leve av klikk.. virker veldig kjipt og krevende når man som nybakt mamma med lite søvn og lite ledig tid skal prøve å levere. Får en følelse av at hun gjerne "må" gjøre oppsiktsvekkende ting som å amme venninnens baby (og legge ut bilde av det) eller poste bilde av baby i vippestolen foran TV-en for å sanke klikk.. syns det er noe trist over det.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Line1301
12 minutter siden, Lidis88 skrev:

Merker jeg får vondt av henne som har blitt vant til å leve av klikk.. virker veldig kjipt og krevende når man som nybakt mamma med lite søvn og lite ledig tid skal prøve å levere. Får en følelse av at hun gjerne "må" gjøre oppsiktsvekkende ting som å amme venninnens baby (og legge ut bilde av det) eller poste bilde av baby i vippestolen foran TV-en for å sanke klikk.. syns det er noe trist over det.

Jeg stusset litt over at hun ammet venninnens baby. Hvorfor gjør man det liksom? Mener ikke å kritisere det, men stusset litt over dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
17 minutter siden, Line1301 skrev:

Jeg stusset litt over at hun ammet venninnens baby. Hvorfor gjør man det liksom? Mener ikke å kritisere det, men stusset litt over dette. 

Trolig for å få folk til å klikke seg inn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Lidis88 skrev:

Merker jeg får vondt av henne som har blitt vant til å leve av klikk.. virker veldig kjipt og krevende når man som nybakt mamma med lite søvn og lite ledig tid skal prøve å levere. Får en følelse av at hun gjerne "må" gjøre oppsiktsvekkende ting som å amme venninnens baby (og legge ut bilde av det) eller poste bilde av baby i vippestolen foran TV-en for å sanke klikk.. syns det er noe trist over det.

Ja, jeg tror hun håpet på klikk/pr/respons da hun skrev at hun hadde gitt barnet sitt av venninnens morsmelk da hun var på fest. Det kom ikke, så da dro hun den videre med det bildet. Ikke bare Ulrik som et opphengt i den ammingen.. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, nicecar skrev:

Trolig for å få folk til å klikke seg inn. 

Uten tvil et billig forsøk på å få opp temperaturen. Gjeesp. 

Endret av Gulleplutt
skrivefeil
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Line1301 skrev:

Jeg stusset litt over at hun ammet venninnens baby. Hvorfor gjør man det liksom? Mener ikke å kritisere det, men stusset litt over dette. 

Synes vel det var kjekt da. Ammetid er matingstid, ikke noe verre enn det. Hun er nok i amme-bobla hvor alt handler om den livsviktige oppgaven; å gi ungen fôr. Ville selv ikke ammet venninna mi sitt barn, men.

Hvorfor noen reagerer på at hun gir melk til venninna sin baby skjønner jeg ikke. Er da masse folk som tar imot donormelk. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Oline12 skrev:

Vet at Funky eksponerer barna sine mye. Men hvis du sammenligner de to bloggene så kommer Pilotfrua svært dårlig ut. Det er nesten pinlig hvor dårlig bloggen er. Funky har tre barn og mange prosjekt og driver en svært profesjonell blogg etter min mening. Hvis det er slik at man kan tjene penger på å legge ut så dårlige innlegg så vurderer jeg å bytte yrke til blogger. 

Eksponering er eksponering, om det er en finere blogg eller ei..

 

Forøvrig, hurra for normalisering av amming🙏🏻🙏🏻

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
4 timer siden, Justlooking skrev:

Kunne ikke tenke meg å dra til Dubai. Har fått flere tilbud gjennom årene om å dra dit. Det frister ikke i det hele tatt men har forstått at det er veldig populært blant bloggere.

Dubai er toppen av harryferie. Forkastelig at folk tror at det er "fint" å dra på ferie til et land som så til de grader bryter menneskerettigheter. 

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Birdo skrev:

Eksponering er eksponering, om det er en finere blogg eller ei..

 

Forøvrig, hurra for normalisering av amming🙏🏻🙏🏻

 

Sant

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for persondebatt

Edit: Også ryddet for kommentar til moderering. Eventuelle spørsmål om moderering tas på Ris, ros og spørsmål om forumet. 

Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er en god grunn til at hun ammet venninnens lille baby, men det fins ingen gode grunner til å dele bildet på bloggen.

Utrolig spesielt.

 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lagerbestilling
1 time siden, Sol79 skrev:

Mulig det er en god grunn til at hun ammet venninnens lille baby, men det fins ingen gode grunner til å dele bildet på bloggen.

Utrolig spesielt.

 

Bloggen hennes ble jo kjent for å ha sterke og kontroversielle meninger. Hun var for eksempel åpen om at hun hadde hatt one night stands/forhold med flere gifte menn når hun selv var i starten av tjueårene. Uten provoserende handlinger og meninger så er det jo lite som fenger. Det eneste hun virker interessert i er å leve et bedagelig luksusliv med vaskehjelp, klesvaskehjelp og take away-mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror hun bare måtte dra til med noe som skaper litt blest siden bloggen ellers går så dårlig. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Jolanda skrev:

Jeg tror hun bare måtte dra til med noe som skaper litt blest siden bloggen ellers går så dårlig. 

Dårlig? Hun er jo konstant på topp 6-7. Jeg er mer overrasket over at den går så godt, all den tid det stort sett er reklame på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lagerbestilling
4 minutter siden, Nuna skrev:

Dårlig? Hun er jo konstant på topp 6-7. Jeg er mer overrasket over at den går så godt, all den tid det stort sett er reklame på den.

Enig. Merkelig at den holder seg stabilt på topp 10. Masse reklame og stengt kommentarfelt er jo ikke akkurat noe som trekker folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Lagerbestilling skrev:

Bloggen hennes ble jo kjent for å ha sterke og kontroversielle meninger. Hun var for eksempel åpen om at hun hadde hatt one night stands/forhold med flere gifte menn når hun selv var i starten av tjueårene. Uten provoserende handlinger og meninger så er det jo lite som fenger. Det eneste hun virker interessert i er å leve et bedagelig luksusliv med vaskehjelp, klesvaskehjelp og take away-mat.

Nesten så jeg tror at Dubai igjen ble valgt som feriemål da det skapte så mye trafikk på bloggen sist da hun hevdet at hun ikke brød seg om kvinnerettigheter mm i Dubai. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...