Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Selv om ingen her har sett hets av barn i kommentarfelt, så betyr det jo ikke at det aldri skjer. Vi får ikke se alle kommentarene som bloggerne mottar, og det er ikke bare gjennom kommentarfeltet på bloggen hun får tilbakemeldinger fra folk. Er det en ting jeg har lært etter at facebook kom så er det at det finnes mange tullinger der ute :sprettoy: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Malum skrev:

Gledelig overrasket over at de har endret standpunkt, men som deg reagerer jeg en smule på deler av begrunnelsen. At de har reflektert over konsekvenser av eksponering, og at de har kommet fram til at barnet bør få skape sin egen identitet er strålende, men den delen med bekymring for hets mot barn i kommentarfeltet på bloggen forstår jeg ikke helt. Noe slikt har jeg aldri sett noe sted. Kritikk mot eksponering av barn, ja, masse, men kritikk mot barn, aldri.

Tja... jeg har sett det i kommentarfeltet til Rannvei Heitmann i alle fall, ganske groteskt å se...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var hovedpunktet mitt at de burde heller tatt inn over seg hva kritikken mot slik massiv eksponering går ut på. De kunne sagt de ønsker å la barnet beholde verdigheten, privatlivet og identiteten sin. Det virker som de ikke tenker i de baner, de er bare to stakkars foreldre som skal skjule barnet fra alle de slemme nettrollene. 

Når det er sagt, ikke eksponer barna deres så slipper barna å få stygge kommentarer, hvis nå det stemmer at det er et reelt problem. Det er foreldrene sitt ansvar å beskytte barna sine. Hvorfor ønsker man å utsette barna sine for noe slikt? Jo, fordi man vil ha bekreftelse selv, man bare vil ha seg frabedt det som kommer av negative kommentarer. Sorry, men verden fungerer ikke slik. 

Og sist men ikke minst: eksponering av barn i blogg og SoMe er dødsharry! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Pampers skrev:

Er bestevenninnen også ufrivillig barnløs? Ref siste blogginnlegg?

Ja kan virke sånn. Så tilfeldigvis et glimt av "bloggerne" på TV i dag, og da satt Julianne og venninna og snakket om det. Virket som hun også sleit ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk lest stygge kommentarer om barn både her inne og i diverse kommentarfelt. Det blir jo fort moderat bort heldigvis...Har gått på utseende osv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, de har ikke helt skjønt poenget.. De har ikke forstått hele situasjonen. Men jeg jubler likevel! 

De har endret mening, og de tør å stå for det og si at de har endret mening. Det er et stort steg i riktig retning at de sier det blir lite eksponering. De viktigste stemmene kan ofte være fra de som tør å endre standpunkt! 

Dette er menneskene som for noen små måneder siden sa «jo mer eksponering jo bedre!». At de evner og tør å innrømme at det kanskje ikke var det beste for barnet og derfor snur. Jeg synes det er flott!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.4.2018 den 19.26, LeilaS skrev:

Har faktisk fått et bra inntrykk av de på bloggerne :) Julianne virker hyggelig og grei. Tror ikke det finnes mye vondt i de, selv om de er overfladiske og "sossete"

 

 

På 4.4.2018 den 15.10, melkehjerter31 skrev:

Veldig positivt overrasket over Julianne og Ulrik i Bloggerne. Fremstår som veldig hyggelige og jordnære mennesker. 

Jeg kan ikke se det jordnære, hva legger du i det melkehjerter31?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Ella Grisella skrev:

Stille i flere dager... Skjer a?

Hun er på snapchat.. De flytter

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Avocado

Julianne er vel en av toppbloggerne som virker latest... Hun har både vaskehjelp, stylist og betaler mannen for å ta bilder. Det går ofte dager uten et eneste innlegg og mange av dem bærer preg av å ha blitt skrevet på ti minutter. Tror de vant ekstremt mange lesere i IVF-perioden men at det kommer til å roe seg veldig fremover når babyen er født. Men jeg vil si at hun er en veldig vakker dame med et vakkert smil. Og huden hennes ser helt nydelig ut. Synd at hun hater KG og kaller alle her inne for nettroll da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gillians
2 timer siden, Avocado skrev:

Julianne er vel en av toppbloggerne som virker latest... Hun har både vaskehjelp, stylist og betaler mannen for å ta bilder. Det går ofte dager uten et eneste innlegg og mange av dem bærer preg av å ha blitt skrevet på ti minutter. Tror de vant ekstremt mange lesere i IVF-perioden men at det kommer til å roe seg veldig fremover når babyen er født. Men jeg vil si at hun er en veldig vakker dame med et vakkert smil. Og huden hennes ser helt nydelig ut. Synd at hun hater KG og kaller alle her inne for nettroll da.

Jeg syns det er herlig at de faktisk er helt ærlige. CBE har også vaskehjelp og en mann som får betalt for å ta bilder, btw, og hun hadde trengt en stylist! Pilotfrue, selv om hun aldri kunne blitt en venn av meg, later ikke som om hun er så mye bedre enn det hun er, og hun streber ikke så hardt etter å skape et glansbilde av seg selv som bare er løgn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, terteskjell skrev:

Hun er på snapchat.. De flytter

Skal det gå utover meg da?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lest boken og ble ganske skuffet. Det er en ren copy paste av bloggen, jeg har lest så og si alt før. Jeg trodde det skulle være noe mer.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Jolanda skrev:

Jeg har lest boken og ble ganske skuffet. Det er en ren copy paste av bloggen, jeg har lest så og si alt før. Jeg trodde det skulle være noe mer.

Jeg er helt enig med deg. Jeg hadde regnet med en litt mer utfyllende fortelling av hvordan hun opplevde tiden før hun ble gravid. Jeg synes den faglige delen av Tone Solberg var best med hele boken. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Jolanda skrev:

Jeg har lest boken og ble ganske skuffet. Det er en ren copy paste av bloggen, jeg har lest så og si alt før. Jeg trodde det skulle være noe mer.

 

12 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Jeg er helt enig med deg. Jeg hadde regnet med en litt mer utfyllende fortelling av hvordan hun opplevde tiden før hun ble gravid. Jeg synes den faglige delen av Tone Solberg var best med hele boken. 

Men da har hun i det minste fått solgt 2 bøker  :icon_lol:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

34 minutter siden, vintage skrev:

 

Men da har hun i det minste fått solgt 2 bøker  :icon_lol:

Ja, men jeg betalte ikke for den siden jeg lånte den av niesen min :P.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.3.2018 den 10.58, Cissacissa skrev:

Nå har de overtatt huset. Er det noen som har fått bekreftet hvilket hus det var? Det var et par-tre forskjellige det ble spekulert i, deriblant dette til kr 22mill. Hva var adressen til de andre?

22 millioner????? Hva i alle dager tjener hun så mye penger på? Jordnær og skal ha hus til 22 mill, neppe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, ♥ Lola ♥ skrev:

22 millioner????? Hva i alle dager tjener hun så mye penger på? Jordnær og skal ha hus til 22 mill, neppe.

Hvor mye betaler man i måneden på et hus til 22 mill mon tro? 😨

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, ♥ Lola ♥ skrev:

22 millioner????? Hva i alle dager tjener hun så mye penger på? Jordnær og skal ha hus til 22 mill, neppe.

Man kan vel være jordnær selv om en eier et hus til 22 mill? De tjener godt begge to, og de vil bo i et fint området. Er bosted og boligpris avgjørende for om man er jordnær eller ei? De tjener da godt begge to og har råd til dette, så hvorfor ikke? Et flott hus, og et sted de mest sannsynlig vil bli værende :) 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...