Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Gjest Avocado

Ser at de har fått seng fra babybanden som de skal bruke. Hva skjedde med den babysenga som de allerede har kjøpt? Irriterende at man ikke kan kommentere på bloggen mer.. Mister jo helt den kommunikasjonen som vel omtrent er eneste grunnen til at man gidder å lese blogger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Avocado skrev:

Ser at de har fått seng fra babybanden som de skal bruke. Hva skjedde med den babysenga som de allerede har kjøpt? Irriterende at man ikke kan kommentere på bloggen mer.. Mister jo helt den kommunikasjonen som vel omtrent er eneste grunnen til at man gidder å lese blogger...

Hun skrev på kmt på fb siden hennes at de har 2 senger en på deres rom og et på barnet sitt rom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
7 minutter siden, Avocado skrev:

Ser at de har fått seng fra babybanden som de skal bruke. Hva skjedde med den babysenga som de allerede har kjøpt? Irriterende at man ikke kan kommentere på bloggen mer.. Mister jo helt den kommunikasjonen som vel omtrent er eneste grunnen til at man gidder å lese blogger...

Skjønner Pilotfrue godt ang kommentarfeltet, makan til ufine kommentarer hun fikk noen ganger. Livet hennes må ha blitt mye bedre etter hun stengte det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
På 18.3.2018 den 18.05, Milio skrev:

Soverom med svarte vegger og svart tak. Det er spenstig det.

Skal jeg ha i mitt nye hus, ikke et eneste tak blir lyst :) Men jeg er jo ei spenstig dame også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Avocado
10 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Skjønner Pilotfrue godt ang kommentarfeltet, makan til ufine kommentarer hun fikk noen ganger. Livet hennes må ha blitt mye bedre etter hun stengte det. 

Ja det var mange kommentarer som var forferdelig drøye husker jeg, fra en kort periode hvor hun hadde satt på direkte godkjenning ved en feiltagelse. Har aldri sett noe som har vært i nærheten i andres kommentarfelt.. Må innrømme at jeg lurer litt på hvordan det var mulig å skrive så mye hatefullt. Virker veldig, veldig personlig. Men samtidig så tror jeg man tjener enormt på å ha et åpent kommentarfelt. Hun burde ha betalt noen for å sile ut hatet for henne. Den direkte kontakten med leserne er gull verdt. Er jo eneste forskjellen på bloggene og reklamebladene egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Avocado
21 minutter siden, Elevbruker skrev:

Hun skrev på kmt på fb siden hennes at de har 2 senger en på deres rom og et på barnet sitt rom.

Det kan sikkert være lurt! Kan tenke meg det er lettere for babyen å sove nede enn ved siden av stua om de har livlige middagsbesøk/fest/film med høy lyd osv. Min eldste snorksov gjennom all verdens med lyd men yngste våkna nesten bare vi gikk over gulvet 😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gillians

Sjeldent jeg er inne på bloggen, men ble overrasket over hvor lav kvalitet det er på bildene. Til å være toppblogger var de da utrolig amatørmessige? Men kudos for at hun fikser lite på dem, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Avocado skrev:

Ja det var mange kommentarer som var forferdelig drøye husker jeg, fra en kort periode hvor hun hadde satt på direkte godkjenning ved en feiltagelse. Har aldri sett noe som har vært i nærheten i andres kommentarfelt.. Må innrømme at jeg lurer litt på hvordan det var mulig å skrive så mye hatefullt. Virker veldig, veldig personlig. Men samtidig så tror jeg man tjener enormt på å ha et åpent kommentarfelt. Hun burde ha betalt noen for å sile ut hatet for henne. Den direkte kontakten med leserne er gull verdt. Er jo eneste forskjellen på bloggene og reklamebladene egentlig.

Tror du ikke alle bloggere får så stygge kommentarer bare at de modererer de bort? Tror du det er bare hun som får de styggeste? 

Jeg vet ikke altså, bare en tanke som falt meg inn. De fleste bloggere sier de får mange stygge kommentarer...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Avocado
7 timer siden, tingi85 skrev:

Tror du ikke alle bloggere får så stygge kommentarer bare at de modererer de bort? Tror du det er bare hun som får de styggeste? 

Jeg vet ikke altså, bare en tanke som falt meg inn. De fleste bloggere sier de får mange stygge kommentarer...

Jeg aner ikke hva slags kommentarer de får. Jeg tror de forteller akkurat det som ganger dem best. "SÅ mange som lurer på hvor denne genseren var fra", "I går var det noen som skrev at de ønsket meg død".. Det er så vanskelig å vite hva som er sant og hva de påstår kun for å mele sin egen kake. Blir som å rope ulv ulv hvor ingen tror dem til slutt. Men jeg tror vel ikke at folk har så ille kommentarfelt som Julianne for det var sjukt mye stygge kommentarer. Caroline Berg Eriksen har vel påstått at hun får 99 % positive kommentarer? Eller er det noen år siden? Uansett så tror jeg ikke på hva de sier 😑😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.tv2.no/underholdning/9777016/

Godt de nå har snudd og bestemt at de ikke skal eksponere barnet i bloggen. Dette står i sterk kontrast til intervjuet de ga på «God kveld Norge» i januar. Da satt de småfnisende og la ut om at et barn ikke ville ta skade av eksponering. Tvert i mot ville barnet få en masse muligheter av utleveringen.

Det jeg reagerer på i dette siste intervjuet er at det virker som de fremdeles ikke forstår poenget! De sier de ikke vil eksponere barnet p.g.a. alle menneskene som skriver stygge ting på nettet. Er det virkelig så mange mennesker som skriver stygge ting om barn? Eller er de som AB at de tolker kritikken mot eksponering som hets mot de uskyldige barna? 🤔

Hadde de tatt til seg kritikken om eksponering av barn i blogg og SoMe hadde de vel heller sagt at barnet vårt fortjener verdighet, privatliv og få skape sin egen identitet. Ikke brukt argumentet om disse fæle nettrollene som skriver stygge ting om barn... Noe jeg personlig har til gode å lese. Jeg har aldri lest at noen har skrevet stygge ting om bloggeres barn. Men det har derimot vært massiv kritikk mot foreldrene som bruker barna i bloggen. Stor forskjell! 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.3.2018 den 14.13, Avocado skrev:

Det kan sikkert være lurt! Kan tenke meg det er lettere for babyen å sove nede enn ved siden av stua om de har livlige middagsbesøk/fest/film med høy lyd osv. Min eldste snorksov gjennom all verdens med lyd men yngste våkna nesten bare vi gikk over gulvet 😩

Sønnen min våknet av hver minste lille lyd og var slitsomt å måtte liste meg rundt etter jeg hadde lagt han. Han er heldigvis blitt mer vant til lyder og sover tyngre 

Jeg synes de fremstår veldig overfladisk og perfekte hvis dere skjønner. Tror de kan fort bli litt kjedelige å følge i lengden

Hvor mange måneder er hun på vei?.

Endret av Christy89
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si meg positiv overrasket over hvordan de fremstår i Bloggerne. Ja, de er nok litt oppstilte, men Julianne har alltid virket fryktelig opptatt av å fremstå som blond og litt dum på videoene hun selv legger ut, med lys pipestemme og alt. Mens her virker hun mye mer jordnær og ekte, og ikke så blond og dum. Ulrik virker litt enkel, men veldig hyggelig. Og det virker veldig som at han bryr seg ordentlig om både henne og prosjekt-baby.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig positivt overrasket over Julianne og Ulrik i Bloggerne. Fremstår som veldig hyggelige og jordnære mennesker. 

Endret av melkehjerter31
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Hummingbird2 skrev:

https://www.tv2.no/underholdning/9777016/

Godt de nå har snudd og bestemt at de ikke skal eksponere barnet i bloggen. Dette står i sterk kontrast til intervjuet de ga på «God kveld Norge» i januar. Da satt de småfnisende og la ut om at et barn ikke ville ta skade av eksponering. Tvert i mot ville barnet få en masse muligheter av utleveringen.

Det jeg reagerer på i dette siste intervjuet er at det virker som de fremdeles ikke forstår poenget! De sier de ikke vil eksponere barnet p.g.a. alle menneskene som skriver stygge ting på nettet. Er det virkelig så mange mennesker som skriver stygge ting om barn? Eller er de som AB at de tolker kritikken mot eksponering som hets mot de uskyldige barna? 🤔

Hadde de tatt til seg kritikken om eksponering av barn i blogg og SoMe hadde de vel heller sagt at barnet vårt fortjener verdighet, privatliv og få skape sin egen identitet. Ikke brukt argumentet om disse fæle nettrollene som skriver stygge ting om barn... Noe jeg personlig har til gode å lese. Jeg har aldri lest at noen har skrevet stygge ting om bloggeres barn. Men det har derimot vært massiv kritikk mot foreldrene som bruker barna i bloggen. Stor forskjell! 

Gledelig overrasket over at de har endret standpunkt, men som deg reagerer jeg en smule på deler av begrunnelsen. At de har reflektert over konsekvenser av eksponering, og at de har kommet fram til at barnet bør få skape sin egen identitet er strålende, men den delen med bekymring for hets mot barn i kommentarfeltet på bloggen forstår jeg ikke helt. Noe slikt har jeg aldri sett noe sted. Kritikk mot eksponering av barn, ja, masse, men kritikk mot barn, aldri.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
27 minutter siden, Malum skrev:

Gledelig overrasket over at de har endret standpunkt, men som deg reagerer jeg en smule på deler av begrunnelsen. At de har reflektert over konsekvenser av eksponering, og at de har kommet fram til at barnet bør få skape sin egen identitet er strålende, men den delen med bekymring for hets mot barn i kommentarfeltet på bloggen forstår jeg ikke helt. Noe slikt har jeg aldri sett noe sted. Kritikk mot eksponering av barn, ja, masse, men kritikk mot barn, aldri.

På ett eller annet tidspunkt ble jo dette en vedtatt sannhet blant mammabloggerne.

Kritikk mot eksponering av barn=hets mot barn. Mulig det får dem til å føle seg bedre, og at de får styrke til å fortsette når de i egne øyne "kjemper en kamp" mot de som hetser barna deres på nett. 

Jeg har heller aldri sett at barna til disse bloggerne er blitt hverken hetset eller kritisert. Det er en myte mødrene deres har skapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, formula skrev:

På ett eller annet tidspunkt ble jo dette en vedtatt sannhet blant mammabloggerne.

Kritikk mot eksponering av barn=hets mot barn. Mulig det får dem til å føle seg bedre, og at de får styrke til å fortsette når de i egne øyne "kjemper en kamp" mot de som hetser barna deres på nett. 

Jeg har heller aldri sett at barna til disse bloggerne er blitt hverken hetset eller kritisert. Det er en myte mødrene deres har skapt.

Nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Malum skrev:

Gledelig overrasket over at de har endret standpunkt, men som deg reagerer jeg en smule på deler av begrunnelsen. At de har reflektert over konsekvenser av eksponering, og at de har kommet fram til at barnet bør få skape sin egen identitet er strålende, men den delen med bekymring for hets mot barn i kommentarfeltet på bloggen forstår jeg ikke helt. Noe slikt har jeg aldri sett noe sted. Kritikk mot eksponering av barn, ja, masse, men kritikk mot barn, aldri.

Tja, hun sa jo ikke at det var KG hun var bekymret for. Mener å ha lest ved flere anledninger i Pilotfrue-tråden(e) at kommentarfeltet hennes kan være ganske ekstremt, kanskje ikke usannsynlig at babyen hadde blitt nevnt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk fått et bra inntrykk av de på bloggerne :) Julianne virker hyggelig og grei. Tror ikke det finnes mye vondt i de, selv om de er overfladiske og "sossete"

 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får et fint inntrykk på bloggerne. Liksom litt sånn "ny båt og frisørtimer"-livstil, men ellers jordnære og hyggelige folk

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...