Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Gjest Vitting
5 timer siden, Skogrose skrev:

Ettersom dette er en tråd om pilotfruen regnet jeg med at vi snakket om dem. Uansett er det vel ikke selger som setter pris? Trodde prisen ble fastsatt basert på takstmann og eiendomsmeglers vurderinger.

Jo selger setter pris selv, om selger ønsker. Vanlig hvis man har en sterk forestilling om hva huset er verdt, høyere enn meglers vurdering. I budrunde for litt siden nektet selgere å godta mitt bud som var under prisantydning fordi de var hundre prosent overbevist om at blokkleiligheten deres var verdt 5 millioner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I Ukens «Spørsmål og svar» blir hun spurt om hun har markedsført et produkt hun ikke har vært fornøyd med. «Selvfølgelig ikke», svarer hun. Har hun helt glemt det danske vippeserumet hun anbefalte på bloggen? Saken var til og med i programmet «Svindeljegerne», der hun fremstod som angrende og lei seg.. En svært misfornøyd leser hadde kjøpt serumet og tatt kontakt med Julianne i forbindelse med det kyniske firmaet som ikke ville høre fra seg..

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jordbærogfløte skrev:

I Ukens «Spørsmål og svar» blir hun spurt om hun har markedsført et produkt hun ikke har vært fornøyd med. «Selvfølgelig ikke», svarer hun. Har hun helt glemt det danske vippeserumet hun anbefalte på bloggen? Saken var til og med i programmet «Svindeljegerne», der hun fremstod som angrende og lei seg.. En svært misfornøyd leser hadde kjøpt serumet og tatt kontakt med Julianne i forbindelse med det kyniske firmaet som ikke ville høre fra seg..

Hun skrev at hun anbefalte det etter å ha brukt det og var fornøyd. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bustefisk skrev:

Hun skrev at hun anbefalte det etter å ha brukt det og var fornøyd. 

Ja, men det handler om hele pakken, i alle ledd, fra annonsør via bloggeren og til leseren. I dette tilfellet fungerte det ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Ja, men det handler om hele pakken, i alle ledd, fra annonsør via bloggeren og til leseren. I dette tilfellet fungerte det ikke.

Det er sant. Men spørsmålet var om hun hadde anbefalt et produkt hun ikke var fornøyd med. Om hun var fornøyd med serumet før hun anbefalte det så er det jo fortsatt et ærlig svar. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bustefisk skrev:

Det er sant. Men spørsmålet var om hun hadde anbefalt et produkt hun ikke var fornøyd med. Om hun var fornøyd med serumet før hun anbefalte det så er det jo fortsatt et ærlig svar. 

Mye mulig. Jeg gikk vel litt dypere i det, kan du si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

må le litt av at på spørsmål om DERE kan forvente noe avlastning med babyen svarer:" Når det gjelder avlastning så har heldigvis Ulrik helt fri hver femte dag i hele fire dager av gangen, pluss at han får mer fri med permisjonen sin."

Så Ulrik, barnets far, er "avlaster?":scorpis:

 

Endret av Puny
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Mye mulig. Jeg gikk vel litt dypere i det, kan du si..

Skjønte det , men syns hun tok den saken på en flott måte da den oppstod, beklaget seg til alle lesere og tilbød å hjelpe. Så syns ikke det spørsmålet og svaret gir grunnlag til kritikk. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bustefisk skrev:

Skjønte det , men syns hun tok den saken på en flott måte da den oppstod, beklaget seg til alle lesere og tilbød å hjelpe. Så syns ikke det spørsmålet og svaret gir grunnlag til kritikk. 

Ja, det gjorde hun :). Ikke ment som kritikk, altså.. Kun belysning. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Puny skrev:

må le litt av at på spørsmål om DERE kan forvente noe avlastning med babyen svarer:" Når det gjelder avlastning så har heldigvis Ulrik helt fri hver femte dag i hele fire dager av gangen, pluss at han får mer fri med permisjonen sin."

Så Ulrik, barnets far, er "avlaster?"

 

Godt sagt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig innredet barnerom..? De skal jo flytte før barnet kommer. Var dette klart før de i det hele tatt var gravide? Det er jo litt... Bilderesultat for hånden som rører vuggen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mousj skrev:

Ferdig innredet barnerom..? De skal jo flytte før barnet kommer. Var dette klart før de i det hele tatt var gravide? Det er jo litt... Bilderesultat for hånden som rører vuggen

Så vidt jeg har skjønt, er det boligstylisten som har innredet rommet :) Ikke uvanlig. Har selv en kollega uten barn eller planer om barn som innredet et «barnerom» slik da de skulle selge leiligheten. Det er for å visualisere for kjøpere som planlegger/venter/har barn. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, lulus skrev:

Så vidt jeg har skjønt, er det boligstylisten som har innredet rommet :) Ikke uvanlig. Har selv en kollega uten barn eller planer om barn som innredet et «barnerom» slik da de skulle selge leiligheten. Det er for å visualisere for kjøpere som planlegger/venter/har barn. 

Mener de hadde barnerommet ganske klart før de ble gravide? Hverfall seng og en del møbler? Mener å ha sett bilder av det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Glorious skrev:

Mener de hadde barnerommet ganske klart før de ble gravide? Hverfall seng og en del møbler? Mener å ha sett bilder av det.

Hun skrev enkelte ting tilhørte stylisten, deriblant sengen, en pute osv.  Noen av tingene er sikkert parets, men det er altså stylisten som har innredet det rommet som er avbildet i følge bloggeren. 

Kjenner jeg gruer meg til å selge bolig, selv.. så mye styr det har blitt :fnise: i en venninnes nabolag ble to nesten like leiligheter solgt med ganske forskjellig pris, den som gikk for høyest pris var der hvor de hadde brukt boligstylist. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har de egentlig råd til et hus til 22 mill? Det er vel ikke så fett å være pilot i Norwegian og blogger? De tjener kanskje 1 million hver? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, helloooocavy skrev:

Hvordan har de egentlig råd til et hus til 22 mill? Det er vel ikke så fett å være pilot i Norwegian og blogger? De tjener kanskje 1 million hver? 

Ja, jeg er nysgjerrig på det samme.. De må ha lånt en del, vil jeg tro. Mulig nær familie har gitt forskudd på arv også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Ja, jeg er nysgjerrig på det samme.. De må ha lånt en del, vil jeg tro. Mulig nær familie har gitt forskudd på arv også.

Får de igjen takst på rekkehuset sitt, sitter de igjen med mye egenkapital, noe som igjen gir mer lån. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Avocado
11 timer siden, Glorious skrev:

Mener de hadde barnerommet ganske klart før de ble gravide? Hverfall seng og en del møbler? Mener å ha sett bilder av det.

De kjøpte en luksus-barneseng for 9000 kroner en stund før de ble gravide med S. Den er ganske pompøs:

http://pilotfrue.blogg.no/1490626957_barneseng_i_hus.html

Kanskje stylisten valgte å bruke en annen seng i stylingen. 

Endret av Avocado
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gresshoppa skrev:

Får de igjen takst på rekkehuset sitt, sitter de igjen med mye egenkapital, noe som igjen gir mer lån. 

Gjør de? Takk for opplysning 😀.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...