Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9 timer siden, Moi04 skrev:

Hun skriver hele tiden at det er så vanskelig å kle seg...jeg er selv gravid (med mage) og føler det er SÅ mye fint i butikkerne til oss som venter! Får hele tiden følelsen av at det er skikkelig kjipt fordi hun nevner det HELE tiden...

ser også at hun nevner under "tanker om fødsel" at "den skal dokumenteres"...jaja.

 

edit: lurer forresten på hva hun skal blogge om når s er født. Først handlet ALT om bryllupet, så handlet ALT om prøverør og nå handler ALT om at hun er gravid, uten unntak. 

Virkelig? Hvor? Syntes det var helt krise dårlig utvalg i mammaklær, da jeg gikk gravid.

Eksempelvis, H&M som ellers har helt normale klær i sine vanlige kolleksjoner, har virkelig anstrengt seg for å lage stygge mammaklær. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Puny skrev:

Virkelig? Hvor? Syntes det var helt krise dårlig utvalg i mammaklær, da jeg gikk gravid.

Eksempelvis, H&M som ellers har helt normale klær i sine vanlige kolleksjoner, har virkelig anstrengt seg for å lage stygge mammaklær. 

Hahaha!! Dette!! Og så er det så forskjellig hva de ulike butikkene tar inn. Gir opp. Føler meg som ei skikkelig kjerring i det de faktisk selger i butikkene. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bare stygge mamma klær når jeg skulle ha barna mine for 8 og 9 år siden også. Kjøpte heller større str. i andre klær istedet .

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hun er flink til å kle seg. Hun virker veldig lykkelig sammen med mannen. 

Men jeg er veldig spent på å se resultatet av fargekombinasjonene hennes. Veldig dristige fargevalg for meg som liker alt hvitt.  

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Nussepus skrev:

Gud bedre. De louis Vuitton skoene var harry. 

Enig, rett og slett stygge:PMulig de er gode å gå i?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xx girl xx
12 timer siden, bonsaijenta skrev:

Jeg syns hun er flink til å kle seg. Hun virker veldig lykkelig sammen med mannen. 

Men jeg er veldig spent på å se resultatet av fargekombinasjonene hennes. Veldig dristige fargevalg for meg som liker alt hvitt.  

Det er jeg også spent på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg de LV skoene er klumpete og særdeles lite pene, men samtidig så hyggelig gjort av mannen hennes. Han virker som en veldig oppmerksom ektefelle og de kler hverandre.

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.3.2018 den 11.37, Moi04 skrev:

Hun skriver hele tiden at det er så vanskelig å kle seg...jeg er selv gravid (med mage) og føler det er SÅ mye fint i butikkerne til oss som venter! Får hele tiden følelsen av at det er skikkelig kjipt fordi hun nevner det HELE tiden...

ser også at hun nevner under "tanker om fødsel" at "den skal dokumenteres"...jaja.

 

edit: lurer forresten på hva hun skal blogge om når s er født. Først handlet ALT om bryllupet, så handlet ALT om prøverør og nå handler ALT om at hun er gravid, uten unntak. 

Skal hun filmes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har de overtatt huset. Er det noen som har fått bekreftet hvilket hus det var? Det var et par-tre forskjellige det ble spekulert i, deriblant dette til kr 22mill. Hva var adressen til de andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.3.2018 den 16.39, fjær skrev:

Denne evige diskusjonen om bilsikkerhet, kan jo håpe hun er inn å leser her, og ser denne videoen:

https://www.facebook.com/thisisinsiderpets/videos/1487992267990028/?hc_ref=ART3Xz_iWp8LCiXHFoNozB0IjZngb6WYX-04lROB19unZp3XJ3ivx_WlUp--27QbCdg

@Cissacissa tror hun bekreftet at det var huset til 22 mill

Hvor har hun skrevet om det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var meget fine ting hun handlet inn nå siste innlegget , fin vogn , sete og seng!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 22.3.2018 den 10.58, Cissacissa skrev:

Nå har de overtatt huset. Er det noen som har fått bekreftet hvilket hus det var? Det var et par-tre forskjellige det ble spekulert i, deriblant dette til kr 22mill. Hva var adressen til de andre?

Spekulasjonene stod vel mellom det i Vollenlia (som de kjøpte) og funkishuset på Øvre Elnes.

https://eie.no/bolig/asker/enebolig/ovre-elnes-vei-5-b/39170361/

Endret av RaraAvis78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3/22/2018 den 16.39, fjær skrev:

Denne evige diskusjonen om bilsikkerhet, kan jo håpe hun er inn å leser her, og ser denne videoen:

https://www.facebook.com/thisisinsiderpets/videos/1487992267990028/?hc_ref=ART3Xz_iWp8LCiXHFoNozB0IjZngb6WYX-04lROB19unZp3XJ3ivx_WlUp--27QbCdg

@Cissacissa tror hun bekreftet at det var huset til 22 mill

Hva tenker du på? Diskusjon om bilsikkerhet på bloggen? Eller hva? Ikke fått med meg :)

Edit; glem det :) kom på det

Endret av Bambi1995
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...