Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Lurer hvor mange fotografer hun skal bruke nå fremover - blir nok sponset da disse elsker å gi gratis fotografering for "skryt" og eksponering på bloggen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Moi04 skrev:

..og den totale ansvarsfraskrivelsen. "Folk må selv ta ansvar for hva de ønsker å gjøre med seg selv" på spørsmål om det er er et poeng å vise frem endringene man gjør. "Jeg må få lov til å gjøre det jeg vil for å føle meg bedre" - selvfølgelig, det er det ingen som sier i mot. Men når du selv har blitt påvirket i negativ retning og endre opp med å gjøre endringer, bør du kanskje ha nok selvinnsikt og forståelse til å vite at 1) folk blir påvirket og 2) man trenger ikke å vise alt på TV.

Og hvorfor, HVORFOR skylde på leserne, eller at de er med i Bloggerne?! Dette har han utført lenge før Bloggerne, og han burde bare holdt kjeft om det. Ikke promotere mer fiksing på utseende. Lavmål. 🙄 Håper at ved å få et barn at de får hodet ut av eget rumpe**** og får fokuset over på noe annet enn seg selv og speilbildet og selfies. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nussepus skrev:

De er jo så kleine at det er helt latterlig. Men veldig greit å ha noe å le av...

Kleint er det, men ikke morsomt. Bare totalt unødvendig!! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bustefisk skrev:

Menn kan være like usikre på utseende sitt som jenter. Problemet er at det er et stort tabu. Man forventer at menn ikke tar seg selv så seriøst. De fleiper og tuller med eget utseende som om de ikke bryr seg, men sannheten er nok en helt annen. De aller fleste av oss har en del eller to eller tre på kroppen vi ikke er fornøyde med. Enten det er for små lepper, utstående ører eller en nese som ikke passer inn. Alle har NOE de ikke liker ved seg selv. De fleste lar det gå, andre har såpass store komplekser at det går utover den daglige psyke. Ulrik er vel en av de som normalt ville latt det gå. Men om man har en usikkerhet eller to ang eget utseende, hjelper det lite nå man får bekreftelse fra andre. Ikke bare tenker man det selv, men andre påpeker det faktisk. Det gjør faktisk noe med hodet, enten man er mann eller kvinne. Som jeg har sagt før, det er ikke bilder av opererte mennesker som får folk til å operere seg, det er hjerteløse, tankeløse mennesker som kommenterer andres utseende so står for dette presset.

Mitt inntrykk er at menn flest faktisk ikke tar sånt så seriøst. Og han har da virkelig ikke hatt et utseende som på noe vis gir noen grunn til negative kommentarer, annet enn muligens fra folk som er ekstremt opptatt av «designerutseende» (jfr gamle bilder på insta). Når man nærmer seg 40 burde man uansett ha vett, ryggrad og selvtillit nok til å ikke gidde å la seg påvirke av eventuelle sleivspark. 

Spesielt ille synes jeg det er når foreldre fikser på utseendet sitt. Hva når de får barn som har arvet trekkene de selv endrer fordi de ikke er pene nok?

Én ting at unge, usikre mennesker tyr til inngrep som dette, men godt voksne folk bør ha vokst fra tull som dette, altså.

Endret av Malum
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ALDRI hørt om en vanlig, voksen mann som fyller på leppene. Det er så utrolig fjernt fra alle mannfolk jeg omgås og har møtt i mitt liv. Også skylde på leserne 🙈 Har man ikke ryggrad til å tåle flåsete duste-kommentarer, burde man revurdere sine livsvalg når det kommer til å stikke hodet frem på blogg/i media.

Vi vet jo allerede at han har tatt hårimplantater (forsåvidt greit, mange menn har komplekser for hårtap) Men botox vet vi han tar, og nå Restylane i leppene?!?! Hva blir det neste liksom? 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ...sunny...

Tipper avgjørelsen de har tatt handler om hvor mye hun kommer til å blogge etter at har født. Kanskje hun trapper veldig ned, eller rett og slett tar mammaperm. 

 

Synes enkelte her inne omtaler Julianne og Ulrik svært negativt, på grensen til mobbing. De er bare mennesker de og. Blir litt uvel når voksne (?) mennesker skriver så stygt om andre på nett. Litt mer vennlighet i verden hadde vært en fin ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker så merkelig at «Internett har fått meg til å ta botox».... dette kommer fra en som ikke legger sjul på at håret er fikset på og han giftet seg i thights (!), da bør man vel være voksen nok til å ikke legge skylda på andre for at han tar botox...  for det krever jo litt å innrømme de andre tingene tenker jeg, botox er jo noe «alle» tar så det trenger ikke forklares egentlig

Endret av marthes
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, marthes skrev:

Virker så merkelig at «Internett har fått meg til å ta botox».... dette kommer fra en som ikke legger sjul på at håret er fikset på og han giftet seg i thights (!), da bør man vel være voksen nok til å ikke legge skylda på andre for at han tar botox...  for det krever jo litt å innrømme de andre tingene tenker jeg, botox er jo noe «alle» tar så det trenger ikke forklares egentlig

Sånn blir det når man velger å være brikke fremfor aktør. Å legge skylda på andre fremfor å tenke over hvilke signaler man gir ved å endre på utseendet. Hva sier de den dagen barna deres er misfornøyd med utseendet? Bare operer det bort for det gjorde vi? Løser det problemene?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufattelig usexy med en voksen mann med et helt vanlig utseende som er så usikker at han må fylle i leppene... trodde det var jenter i 20-årsalderen som drev med sånt!

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jordbærogfløte skrev:

Får håpe at han er mer sikker på seg selv i luften.

Det samme tenkte jeg...er dette kapteinen som potensielt er den som skal få meg fra A til B i fly, mens han tenker på lepper og botox?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, vintage skrev:

Det samme tenkte jeg...er dette kapteinen som potensielt er den som skal få meg fra A til B i fly, mens han tenker på lepper og botox?

Det blir SAS på meg fremover :fnise:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, vintage skrev:

Det samme tenkte jeg...er dette kapteinen som potensielt er den som skal få meg fra A til B i fly, mens han tenker på lepper og botox?

:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ClickB4it

Det skyldes på leserne, på «mobbingen». Ville ikke det naturlige i en sånn situasjon vært å finne seg en ny jobb, ikke løpe til nærmeste klinikk og få sprøytet stæsj inn i kroppen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Riskrem skrev:

Den store avgjørelsen handler sikkert om å gå fra blogg.no til United Influencers, vil jeg tippe. 

I så fall tipper jeg hun mister mange følgere. Man får veldig mange "gratis" klikk kun av å ligge på topplisten på blogg.no.  Det er vel en grunn til at en del av de som har prøvd seg hoss UI, har krøpet til korset etter en liten stund. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud for et nivå det brått ble på diskusjonen da gitt.... På tide å ta et skritt tilbake, puste dypt inn og starte på nytt kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis er jeg gift med en MANN og ikke en guttunge. Det hadde vært skilsmissegrunn hvis gubben var så usikker på seg selv at han måtte fylle leppene sine. Gud bedre!

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke blogging på dette nivået - hvor alt handler om personene og livet deres, er bra på noe som helst vis. Man blir helt opphengt i eget utseende, og alt for mye handler om akkurat dette. At en voksen mann skal synes at å fylle på leppene - og gå ut med det offentlig! - for å føle seg bedre - er en bra ting, er helt uforståelig for meg. 

Det er fryktelig usunt at så mye av hvem man ER hektes på hvordan man ser ut. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...