LeilaS Skrevet 4. februar 2018 #3081 Skrevet 4. februar 2018 15 minutter siden, Milio skrev: Syns egentlig babyshower er blitt en litt ufin trend som "forventes" at andre skal stelle i stand for en. Og så skal alt selvfølgelig dokumenteres og skrytes av på FB. Jeg tror ikke det er så kult for de mødrene som ikke opplever denne "oppmerksomheten" fra venner, som har blitt like vanlig som bursdagsfeiringer. Enig 7
Lapper Skrevet 4. februar 2018 #3082 Skrevet 4. februar 2018 35 minutter siden, lenebu skrev: Jeg synes det er halvekkelt at hun reklamerer for sexleketøy mens hun går gravid. Og ellers også, egentlig. Du hadde ikke sex i 9 mnd du eller? 14
Milio Skrevet 4. februar 2018 #3083 Skrevet 4. februar 2018 36 minutter siden, lenebu skrev: Jeg synes det er halvekkelt at hun reklamerer for sexleketøy mens hun går gravid. Og ellers også, egentlig. Er sex tabu for deg? Eller unaturlig på noen måte? 10
Femilie Skrevet 4. februar 2018 #3084 Skrevet 4. februar 2018 Jeg synes ikke så mye om å blande en kommende mammablogg og eksponering av barn (det har hun vel bekreftet) med reklame for sexleketøy. 41
Jordbærogfløte Skrevet 4. februar 2018 #3085 Skrevet 4. februar 2018 3 minutter siden, Femilie skrev: Jeg synes ikke så mye om å blande en kommende mammablogg og eksponering av barn (det har hun vel bekreftet) med reklame for sexleketøy. Helt enig. 7
jentefranorge Skrevet 5. februar 2018 #3086 Skrevet 5. februar 2018 (endret) Sex er naturlig men trenger ikke å dele det med hele verden. Folk bryr seg faktisk ikke om andres sex liv eller sexleketøy. Hun reklamerer vell for det fordi hun tjener bra på det. SÅ lenger penger er innvolvert, finnes det få sperrer hos enkelte Endret 5. februar 2018 av jentefranorge 6
Daisy_B Skrevet 6. februar 2018 #3087 Skrevet 6. februar 2018 Jeg bryr meg ikke om sexlivet hennes, hvor mange ultralyder hun tar, om hun skriver gode nok gravidoppdateringer eller om hun har riktig syn på samsoving. Overhodet ikke. Dette er også bare en blogg jeg titter innom en gang i blant fordi vi er ca. like langt på vei, jeg følger den ikke ellers. Men jeg må si jeg ble litt paff da jeg leste at det bare er å fikse på det hvis man er misfornøyd med noe etter fødsel, som strekkmerker, hengepupper eller slapp hud. Nå som de skal bli foreldre, er det jo greit å plukke av seg slike merkelige handlingsmønstre. Selv om hun kanskje ikke ønsker å være et forbilde for hele landet, så må hun i alle fall sørge for å være et godt forbilde for egne barn. Å ta plastisk kirurgi for å fjerne spor av å ha satt liv til verden sender ikke akkurat de sunneste signaler. Jeg har selv en datter på full fart inn i den tøffe tenåringstida. Hun er veldig avslappet når det gjelder utseende. Hvis jeg som mor hadde "fikset på det" hver gang jeg ikke var 100% fornøyd, hadde det vært vanskeligere å overbevise egne barn om at de er gode nok som de er, og at det er andre ting som betyr mye mer enn strekkmerker og hengepupper. 35
Gjest xx girl xx Skrevet 6. februar 2018 #3088 Skrevet 6. februar 2018 7 minutter siden, Daisy_B skrev: Jeg bryr meg ikke om sexlivet hennes, hvor mange ultralyder hun tar, om hun skriver gode nok gravidoppdateringer eller om hun har riktig syn på samsoving. Overhodet ikke. Dette er også bare en blogg jeg titter innom en gang i blant fordi vi er ca. like langt på vei, jeg følger den ikke ellers. Men jeg må si jeg ble litt paff da jeg leste at det bare er å fikse på det hvis man er misfornøyd med noe etter fødsel, som strekkmerker, hengepupper eller slapp hud. Nå som de skal bli foreldre, er det jo greit å plukke av seg slike merkelige handlingsmønstre. Selv om hun kanskje ikke ønsker å være et forbilde for hele landet, så må hun i alle fall sørge for å være et godt forbilde for egne barn. Å ta plastisk kirurgi for å fjerne spor av å ha satt liv til verden sender ikke akkurat de sunneste signaler. Jeg har selv en datter på full fart inn i den tøffe tenåringstida. Hun er veldig avslappet når det gjelder utseende. Hvis jeg som mor hadde "fikset på det" hver gang jeg ikke var 100% fornøyd, hadde det vært vanskeligere å overbevise egne barn om at de er gode nok som de er, og at det er andre ting som betyr mye mer enn strekkmerker og hengepupper. Jeg er enig og uenig. Man skal ikke måtte leve med hva som helst, bare for at man skal gå foran med et godt eksempel. Noen ganger er det Ok å ta kirurgiske inngrep. Jeg måtte inn å lese. Og jeg tolker setningen som litt ung og naiv.
Daisy_B Skrevet 6. februar 2018 #3089 Skrevet 6. februar 2018 2 minutter siden, xx girl xx skrev: Jeg er enig og uenig. Man skal ikke måtte leve med hva som helst, bare for at man skal gå foran med et godt eksempel. Noen ganger er det Ok å ta kirurgiske inngrep. Jeg måtte inn å lese. Og jeg tolker setningen som litt ung og naiv. Jeg antar at det ikke er snakk om ekstreme tilfeller eller kirurgi på bakgrunn av helsemessige årsaker, for det sier hun ingenting om. Å få slappere hud, slappere bryster og noen strekkmerker (som spørsmålet går på) er ikke akkurat å "måtte leve med hva som helst", det er jo bare en nokså vanlig konsekvens av å føde barn. 12
Gjest xx girl xx Skrevet 6. februar 2018 #3090 Skrevet 6. februar 2018 19 minutter siden, Daisy_B skrev: Jeg antar at det ikke er snakk om ekstreme tilfeller eller kirurgi på bakgrunn av helsemessige årsaker, for det sier hun ingenting om. Å få slappere hud, slappere bryster og noen strekkmerker (som spørsmålet går på) er ikke akkurat å "måtte leve med hva som helst", det er jo bare en nokså vanlig konsekvens av å føde barn. Helt enig i det. Men jeg har hatt inntrykk av at hun har et sunt kroppsfokus så langt. Så jeg håper hun formulerte seg litt feil. Sånn som kommentaren står nå, fremstår hun ikke så veldig bra.
Gjest Avocado Skrevet 6. februar 2018 #3091 Skrevet 6. februar 2018 (endret) 58 minutter siden, xx girl xx skrev: Jeg er enig og uenig. Man skal ikke måtte leve med hva som helst, bare for at man skal gå foran med et godt eksempel. Noen ganger er det Ok å ta kirurgiske inngrep. Jeg måtte inn å lese. Og jeg tolker setningen som litt ung og naiv. Jeg er enig med deg, jeg tolker også setningen som ung og naiv. Det er jammen meg ikke mange mødre som klarer å ta seg sammen og gå ned 20-30 kg pluss starte å trene etter at de har fått et barn som plutselig krever masse tid, oppofrelser og oppmerksomhet. Det smarte er å være litt flink hele veien, i stedet for å kose seg masse hele tiden. Det er ikke lett for en kropp å bli stram og flott igjen hvis man har gått opp 20-30 kg fra idealvekten sin og plutselig må prioritere småbarnstid over egentid. Jeg heier så absolutt på Julianne men her virker det som om hun har tenkt å kose seg max hele veien og så operere vekk koseresultatet. Men igjen, dette oppdager hun tidsnok. Jeg syns bare det blir feil å skeie ut hele tiden og så satse på kirurgi for å få tilbake en kropp som hun kan trives med ("er det noe jeg er misfornøyd med etter fødsel og etter at jeg har kommet tilbake i form igjen så fikser jeg bare på det"). Syns ikke det var spesielt lurt å skrive det, for hun er tross alt en påvirker og et forbilde. Hun nærmer seg også tretti og er snart mamma. Er en del modning som må skje snart føler jeg. Men det gjør det vel ☺ Endret 6. februar 2018 av Avocado
Jordbærogfløte Skrevet 6. februar 2018 #3092 Skrevet 6. februar 2018 (endret) Hun kaller annonsen med Daniel W klokkene et eksklusivt tilbud.... vel, det et nok av bloggere som har reklamert for de urene.. Valentines eller ei.. I tillegg er det flere som har mottatt tolloppkrav i etterkant.. Endret 6. februar 2018 av Jordbærogfløte 6
Milio Skrevet 6. februar 2018 #3093 Skrevet 6. februar 2018 1 time siden, Jordbærogfløte skrev: Hun kaller annonsen med Daniel W klokkene et eksklusivt tilbud.... vel, det et nok av bloggere som har reklamert for de urene.. Valentines eller ei.. I tillegg er det flere som har mottatt tolloppkrav i etterkant.. Heller Kondomerireklame enn DW-reklame. Syns sistenevnte har tapt seg skrekkelig mye siden de begynte å bruke bloggere til reklame for noen år siden. 7
Jordbærogfløte Skrevet 6. februar 2018 #3094 Skrevet 6. februar 2018 32 minutter siden, Milio skrev: Heller Kondomerireklame enn DW-reklame. Syns sistenevnte har tapt seg skrekkelig mye siden de begynte å bruke bloggere til reklame for noen år siden. Yes! 1
lenebu Skrevet 6. februar 2018 #3095 Skrevet 6. februar 2018 23 minutter siden, Milio said: Heller Kondomerireklame enn DW-reklame. Syns sistenevnte har tapt seg skrekkelig mye siden de begynte å bruke bloggere til reklame for noen år siden. Jeg synes motsatt. Mindre ekkelt for en sjetteklassing (og hans venner) å finne en reklame for klokkeprodusenter enn for sexleketøy med moren som avsender (sex er selvfølgelig naturlig, osv., men en sjetteklassings venner trenger da ikke å vite hvilken dildo moren til vennen hans bruker), osv.... Med det sagt virker det ikke som "et eksklusivt valentinestilbud" når vedkommende har x-antall DW.-klokker fra før av. Jeg har 0 klokker fra før av, og har 0 behov for flere klokker i og med at de fleste som lever i dags dato har klokke på mobiltelefonen. 11
Milio Skrevet 6. februar 2018 #3096 Skrevet 6. februar 2018 Akkurat nå, lenebu skrev: Jeg synes motsatt. Mindre ekkelt for en sjetteklassing (og hans venner) å finne en reklame for klokkeprodusenter enn for sexleketøy med moren som avsender (sex er selvfølgelig naturlig, osv., men en sjetteklassings venner trenger da ikke å vite hvilken dildo moren til vennen hans bruker), osv.... Med det sagt virker det ikke som "et eksklusivt valentinestilbud" når vedkommende har x-antall DW.-klokker fra før av. Jeg har 0 klokker fra før av, og har 0 behov for flere klokker i og med at de fleste som lever i dags dato har klokke på mobiltelefonen. Nå syns jeg du strekker det svært langt. Hun er gravid i uke 20. Altså langt fra å ha en 6 klassing. Ingen vet hvordan bloggen kommer til å utvikle seg fremover. Hun har Anne Brith som forbilde, og jeg ser ikke AB reklamere for Kondomeriet. Jeg tror altså Pilotfrue er smart nok til å vurdere sine kunder og samarbeidspartnere etterhvert som hun går inn i nye faser av livet. 4
xemiliex Skrevet 6. februar 2018 #3097 Skrevet 6. februar 2018 2 timer siden, Milio skrev: Hun har Anne Brith som forbilde Det er i tilfelle helt tragisk. 17
Jordbærogfløte Skrevet 7. februar 2018 #3098 Skrevet 7. februar 2018 Jeg har lagt merke til at hun stort sett har samarbeidet med relativt små bedrifter/sponsorer. Det meste går på det ytre, slik som flere andre bloggere. Det går i klær, sexleketøy, kosmetikk ol. Jeg tror målgruppen består av yngre, naive og de som beundrer henne. Da jeg i går leste i kommentarfeltet at det var en som ville være henne, da må jeg innrømme at det stakk litt i hjertet mitt.. Tenk på den påvirkningskraften toppbloggerne har.. Jeg lurer på om Pilotfrue ville ha stilt opp for veldedighet noen gang der hun ikke tjener penger på å bidra. Visstnok har hun bidratt til et bokprosjekt om det å streve med å få barn (i ett år), men der kan det være store penger å hente hvis den selger godt.. Selv forsiden er polert med et pent sminket bilde av henne.. Dagens tanker fra meg :-) 2
Malum Skrevet 7. februar 2018 #3099 Skrevet 7. februar 2018 Var nettopp innom bloggen hennes, og ser at hun går en travel tid i møte: "...Deretter er det overtakelse av ny bolig i midten av mars og innflytting i nytt hus i slutten av mars, utgivelse av min første bok i april og fødsel i slutten av juni..." Er det ikke Tone Solberg som skriver den boka, da? Litt snodig å kalle seg forfatter og presentere det som "min første bok" når man egentlig bare blir intervjuet. Når kommer den neste, liksom, og hva skal den handle om? For et teater. 11
Jordbærogfløte Skrevet 7. februar 2018 #3100 Skrevet 7. februar 2018 (endret) 1 time siden, Malum skrev: Var nettopp innom bloggen hennes, og ser at hun går en travel tid i møte: "...Deretter er det overtakelse av ny bolig i midten av mars og innflytting i nytt hus i slutten av mars, utgivelse av min første bok i april og fødsel i slutten av juni..." Er det ikke Tone Solberg som skriver den boka, da? Litt snodig å kalle seg forfatter og presentere det som "min første bok" når man egentlig bare blir intervjuet. Når kommer den neste, liksom, og hva skal den handle om? For et teater. Hun skriver jo den i samarbeid med Tone Solberg, eller rettere sagt omvendt.. Endret 7. februar 2018 av Jordbærogfløte 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå