Jolanda Skrevet 22. november 2017 #2123 Skrevet 22. november 2017 11 minutter siden, Mildemoses skrev: Litt av en clickbait i dag! Hva handler innlegget om? Nekter å gi klikk på clickbaits.
AnonymNN Skrevet 22. november 2017 #2124 Skrevet 22. november 2017 Frua har åpenbart skrevet om denne halsbrannen for å legge ut agn for spekulasjoner. Hun lykkes tydeligvis! 14
cerruti Skrevet 22. november 2017 #2125 Skrevet 22. november 2017 Og nå skriver hun om sterk lyst på brente mandler... 4
foreveralone Skrevet 22. november 2017 #2126 Skrevet 22. november 2017 Ulrik på snap til hunden ramp: ka du tror mor di er FYSEN på i dag da. 9
LadyBlaBla Skrevet 22. november 2017 #2127 Skrevet 22. november 2017 Når de har jobbet så hardt for å lage baby, og vært så altoppslukende opptatt av det i så lang tid, så syns jeg det er helt hårreisende hvis de nå later som om hun er gravid for å få click. Det undergraver virkelig troverdigheten hennes i så fall. Antar derfor at hun endelig er gravid, hurra for det! 40
Papirfly Skrevet 22. november 2017 #2128 Skrevet 22. november 2017 Tråden er ryddet for avsporing. Papirfly, mod.
Gjest xx girl xx Skrevet 23. november 2017 #2129 Skrevet 23. november 2017 10 timer siden, LadyBlaBla skrev: Når de har jobbet så hardt for å lage baby, og vært så altoppslukende opptatt av det i så lang tid, så syns jeg det er helt hårreisende hvis de nå later som om hun er gravid for å få click. Det undergraver virkelig troverdigheten hennes i så fall. Antar derfor at hun endelig er gravid, hurra for det! Jeg har også reagert på de siste hintene. Håper hun er gravid og ikke mister denne gangen.
frostrøyk Skrevet 23. november 2017 #2130 Skrevet 23. november 2017 Hun må være gravid. Andrea hadde jo ikke vært hos Julianne i flere dager hvis hun er forkjølet... Det er jo ganske risk å ta med tanke på The Voice 22
Jolanda Skrevet 23. november 2017 #2131 Skrevet 23. november 2017 7 timer siden, frostrøyk skrev: Hun må være gravid. Andrea hadde jo ikke vært hos Julianne i flere dager hvis hun er forkjølet... Det er jo ganske risk å ta med tanke på The Voice Godt poeng! 6
123gjest Skrevet 24. november 2017 #2132 Skrevet 24. november 2017 Blir nesten litt irritert dersom hun ikke faktisk er gravid nå! Dropper masse hint om at hun er gravid for så å kjøre på med reklame på Facebook, bloggen og Instagram. Virker ikke som noe er tilfeldig i denne prosessen... 14
Gjest Avocado Skrevet 24. november 2017 #2133 Skrevet 24. november 2017 (endret) Men hun har skrevet at denne gangen ville forsøket bli utført i en naturlig syklus, noe som betyr at hun ikke har måttet gå på medisiner i forkant (?). I tillegg brukte de jo en av eskimoene (😍) i Trondheim så det var heller ikke noe nytt egguttak. Så jeg forstår ikke hvorfor hun er så syk nå at hun er mer eller mindre sengeliggende, hvis det er pga graviditet. Ekstrem svangerskapskvalme allerede? 😣 Men som dere skriver så hadde vel ikke Andrea tatt sjansen på å bli smittet av en så kraftig forkjølelse... Endret 24. november 2017 av Avocado
SKE87 Skrevet 24. november 2017 #2134 Skrevet 24. november 2017 6 timer siden, Avocado skrev: Men hun har skrevet at denne gangen ville forsøket bli utført i en naturlig syklus, noe som betyr at hun ikke har måttet gå på medisiner i forkant (?). I tillegg brukte de jo en av eskimoene (😍) i Trondheim så det var heller ikke noe nytt egguttak. Så jeg forstår ikke hvorfor hun er så syk nå at hun er mer eller mindre sengeliggende, hvis det er pga graviditet. Ekstrem svangerskapskvalme allerede? 😣 Men som dere skriver så hadde vel ikke Andrea tatt sjansen på å bli smittet av en så kraftig forkjølelse... Hun trenger jo ikke være så syk som hun sier/på den måten hun sier 2
Endelige Skrevet 24. november 2017 #2135 Skrevet 24. november 2017 13 minutter siden, SKE87 skrev: Hun trenger jo ikke være så syk som hun sier/på den måten hun sier Hun trenger heller ikke være gravid fordi noen her inne overanalyserer det hun skriver 😉 At Andrea er på besøk, hva har det med saken å gjøre? For alt man vet kan hun ha tatt influensavaksine😂 Og som en annen skriver -ingenting er nok overlatt til tilfeldighetene mtp klikk, reklamering og en potensiell graviditet. Tar en Kardashian og drar den lengst mulig for å melke kua nå.. 7
Skorpion89 Skrevet 24. november 2017 #2136 Skrevet 24. november 2017 34 minutter siden, Endelige skrev: Hun trenger heller ikke være gravid fordi noen her inne overanalyserer det hun skriver 😉 At Andrea er på besøk, hva har det med saken å gjøre? For alt man vet kan hun ha tatt influensavaksine😂 Og som en annen skriver -ingenting er nok overlatt til tilfeldighetene mtp klikk, reklamering og en potensiell graviditet. Tar en Kardashian og drar den lengst mulig for å melke kua nå.. Enig med deg. En ting. Man kan da bli forkjølet selv om man har tatt influensavaksine. Er ikke gitt at det er influensa pilotfruen har. Forkjølelse og influensa er forskjellig. 9
vintage Skrevet 24. november 2017 #2137 Skrevet 24. november 2017 Hun holder stalkerene sine så heftig på pinebenken at hun snart er på toppen av blogglisten. Vi er hennes inntektskilde, og frua vet hva hun driver med nå 😅 15
Gjest CecilieX Skrevet 24. november 2017 #2138 Skrevet 24. november 2017 Jeg skjønner ikke at dere gidder. Det er en ukjent kvinne som prøver å bli gravid. Nå, når intet deles fra prosessen, har bloggen ikke nytte på noe som helst vis. Hvis pilotfrue driver på med å dryppe info for å sette i fang spekulasjoner så sier det forholdsvis mye om hennes forhold ti leserne sine. Hun har også tidligere vært kynisk rundt tidspunkt for posting av reklame og deling av prosess, så det forundrer meg ikke. At folk fortsatt henger rundt på bloggen er mer enn jeg kan forstå. Jeg skjønner ikke at man med viten og vilje lar seg manipulere inn på bloggen. Får hun et positivt resultat får dere tidsnok vite det.
Lidis88 Skrevet 24. november 2017 #2139 Skrevet 24. november 2017 Jeg har fulgt henne så lenge, og ønsker så sterkt at hun skal være gravid... at hun tjener penger på mine klikk på bloggen tenker jeg er bare hyggelig for henne ❤ hun har brukt/bruker mye penger på å få barn og jeg som er så heldig og har blitt gravid "gratis" unner henne virkelig det å få barn, og prøverør privat er langt fra billig! Jeg lurer sånn på dette forkjølelsesgreiene.. er enig med at Andrea ikke burde tørre å overnatte hvis hun er så forkjøla som hun sier.. samtidig slår hun meg ikke som typen som lyger! Men når det er sagt.. jeg lyger aldri ellers, men har blitt noen hvite løgner i det siste etter jeg fant ut jeg var gravid de blir avslørt senere :D 12
Gjest O.G. Skrevet 24. november 2017 #2140 Skrevet 24. november 2017 1 time siden, CecilieX skrev: Jeg skjønner ikke at dere gidder. Det er en ukjent kvinne som prøver å bli gravid. Nå, når intet deles fra prosessen, har bloggen ikke nytte på noe som helst vis. Hvis pilotfrue driver på med å dryppe info for å sette i fang spekulasjoner så sier det forholdsvis mye om hennes forhold ti leserne sine. Hun har også tidligere vært kynisk rundt tidspunkt for posting av reklame og deling av prosess, så det forundrer meg ikke. At folk fortsatt henger rundt på bloggen er mer enn jeg kan forstå. Jeg skjønner ikke at man med viten og vilje lar seg manipulere inn på bloggen. Får hun et positivt resultat får dere tidsnok vite det. Samme tenker jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå