Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Forrest skrev:

Ja vi får håpe det, hadde vært ille om de hadde hatt mer penger enn mange av oss! Egentlig burde de lagt ut oversikt over inntekt og utgifter. Siden Julianne har en offentlig blogg og har valgt å skrive så mye om hva de har, så har vi jo nesten krav på å vite hvor pengene kommer fra.

:ironi:

😂

Ja, og det er tross alt pga et høyt antall lesere at hun kan leve av bloggen. 😁

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, J.. skrev:

Tror hun sa det rett å slett fordi de har ett så skjevt forhold.

Han er mannen og skal liksom være den viktigste/med mest penger/mest dominerende mens hun skal være den som underkaster seg med pipestemme,jobben er å være pen og bare være hjemme å dille.

Og jeg tror oppriktig de trives med det,begge to.

Ja, ikke sant? Ser ikke på Ulrik som veldig mann siden han pynter seg til det pinlige og blir med på alt kona er med på.. Mulig det er han som dilter etter og soler seg i hennes glans 🌞.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Ja, ikke sant? Ser ikke på Ulrik som veldig mann siden han pynter seg til det pinlige og blir med på alt kona er med på.. Mulig det er han som dilter etter og soler seg i hennes glans 🌞.

Ja det var ganske nusselig igår,når han satte seg i stolen til makeup-artisten å fikk en dose solpudder med mer,han å.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Ja, jeg tror de er nedsyltet i lån og har kanskje fått litt hjelp av andre på veien. Alt for å opprettholde statusen og forbruket..

Hvordan kan du tro det? 

En pilot tjener veldig godt, pluss at både herr og fru pilot har eid tidligere leiligheter og solgt dem med bra fortjenester. Pluss at her pilot er flink med pengene sine. 

Selvsagt må de jo dra inn pengene sine en eller annen måte for å opprett holde livsstilen sin. 

Kan hende også herr pilot har spart i noen mnd for å ha råd til denne Chanel vesken. 

Pilotfrue har jo skrevet på bloggen sin hva hun tar ut i lønn til seg selv i mnd. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba
14 minutter siden, J.. skrev:

Tror hun sa det rett å slett fordi de har ett så skjevt forhold.

Han er mannen og skal liksom være den viktigste/med mest penger/mest dominerende mens hun skal være den som underkaster seg med pipestemme,jobben er å være pen og bare være hjemme å dille.

Og jeg tror oppriktig de trives med det,begge to.

I 2017 tjente hun 730.000, så jeg tror nok han tjener litt mer. Men uansett, to inntekter på rundt 1 mill hver tilsier at det ikke er nok til den livsstilen - til millionbolig, biler og svær båt  

Vi har et par som er nære oss der han tjener 4,8 mill, og fruen 1,5 - de har ikke et forbruk som er i nærheten. Men de velger å ikke være belånt til pipa, da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Macimba skrev:

I 2017 tjente hun 730.000, så jeg tror nok han tjener litt mer. Men uansett, to inntekter på rundt 1 mill hver tilsier at det ikke er nok til den livsstilen - til millionbolig, biler og svær båt  

Vi har et par som er nære oss der han tjener 4,8 mill, og fruen 1,5 - de har ikke et forbruk som er i nærheten. Men de velger å ikke være belånt til pipa, da. 

Det er heldigvis ikke jeg som skal betale for fråtseriet deres,så akkurat inntekt vs forbruk interesserer meg lite.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lagerbestilling
6 minutter siden, 29_j skrev:

Det er jo klart de har god råd når hun tjener mer enn 800.000 i året og han som pilot nok tjener rundt millionen i året. De sitter med nok omtrent 2 mill i året, å da har man fint råd til chanel-veska. 🙂

En inntekt på 2 millioner i året samstemmer dårlig med hus til 22 millioner, båt til 5 millioner, 2 nye BMW'er og et hverdagsliv med takeaway-middager og rådyre designer-accessoirer. Flere her har skrevet at det er mye penger både i familien til Julianne og Ulrik, så jeg syns det er rinelig åpenbart at det er andre som betaler for luksuslivet deres.

Endret av Lagerbestilling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Lagerbestilling skrev:

En inntekt på 2 millioner i året samstemmer dårlig med hus til 22 millioner, båt til 5 millioner, 2 nye BMW'er og et hverdagsliv med takeaway-middager og rådyre designer-accessoirer. Flere her har skrevet at det er mye penger både i familien til Julianne og Ulrik, så jeg syns det er rinelig åpenbart at det er andre som betaler for luksuslivet deres.

Siden begge kommer fra familier med mye penger så vil jo si at de begge har mye penger. 

De har solgt leiligheter tidligere med fortjenester begge to før de traff hverandre. Og mange som kjøper biler uten å ta opp lån. Kan godt hende at de leaser bilen sine også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba
17 minutter siden, J.. skrev:

Det er heldigvis ikke jeg som skal betale for fråtseriet deres,så akkurat inntekt vs forbruk interesserer meg lite.

Jeg skal heller ikke betale, eller gå konkurs - men jeg undrer meg over harryheten når det kommer til bl a vesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Litenoggod skrev:

Siden begge kommer fra familier med mye penger så vil jo si at de begge har mye penger. 

De har solgt leiligheter tidligere med fortjenester begge to før de traff hverandre. Og mange som kjøper biler uten å ta opp lån. Kan godt hende at de leaser bilen sine også. 

Inntrykket er vel at mannen kommer fra en vanlig familie og fruen har en rik stefar. De har kjøpt og solgt leiligheter før de kjøpte sammen på Vinderen. Som de også solgte med god fortjeneste. Fruen sier hun er avhengig av å tjene penger, som alle andre. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Macimba skrev:

Jeg skal heller ikke betale, eller gå konkurs - men jeg undrer meg over harryheten når det kommer til bl a vesker.

Det er harry å flashe penger,slik de gjør - og det er harry å diskutere andres inntekt/forbruk.

Blir som å spørre folk hva de betaler i huslån,det er pinlig som faen.

Alle har inntekt,i ulik grad - og alle bruker penger,i ulik grad.

Hvor pengene evt kommer fra,har vi ingenting med å gjøre.

Synes det er bedre om de har lån/er trustfund-babys,enn å tjene penger på andres dårlige selvtillit,som så mange andre bloggere.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jordbærogfløte skrev:

Hva definerer en mann da? Sånn siden du bestemmer🤷🏻‍♀️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Birdo skrev:

Hva definerer en mann da? Sånn siden du bestemmer🤷🏻‍♀️

Bestemmer? Det var dine ord. Kunne ha formulert meg noe mer presist. Jeg ser på maskulinitet på noe som skiller seg fra det typisk feminine. Det er min mening. Hvis hun er fornøyd med ham er jo det det viktigste. Det virker som om han ikke har vært det siden han har fikset og pyntet på fasaden sin.

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Macimba

For å si det sånn - jeg synes han ser bedre ut i uniform enn i en «russebuss» med festvenninner. Der ingen egentlig «deltar», men nifilmer med mobilene sine for å bekrefte at de var der. I sånne situasjoner synes jeg han virker malplassert og tenderer til å være harry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Macimba skrev:

For å si det sånn - jeg synes han ser bedre ut i uniform enn i en «russebuss» med festvenninner. Der ingen egentlig «deltar», men nifilmer med mobilene sine for å bekrefte at de var der. I sånne situasjoner synes jeg han virker malplassert og tenderer til å være harry.

Han er vel også 10-12 år eldre,som heller ikke hjelpee på mtp å se malplassert ut..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på det som en positiv ting at pilotmannen og fruen har gått fra blodharry LV-vesker til litt mindre harry Chanel-vesker🙊

Endret av Gresshoppa
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bestemmer? Det var dine ord. Kunne ha formulert meg noe mer presist. Jeg ser på maskulinitet på noe som skiller seg fra det typisk feminine. Det er min mening. Hvis hun er fornøyd med ham er jo det det viktigste. Det virker som om han ikke har vært det siden han har fikset og pyntet på fasaden sin.

Det var nå sånn det virket som med måten du formulerte deg på. Hva du ser på som maskulint har da egentlig veldig lite å si, så jeg skjønner ikke helt hvorfor du må påpeke at han ikke er det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Birdo skrev:

Det var nå sånn det virket som med måten du formulerte deg på. Hva du ser på som maskulint har da egentlig veldig lite å si, så jeg skjønner ikke helt hvorfor du må påpeke at han ikke er det. 

I følge deg virket det kanskje sånn.. Jeg ser ikke alltid skillet med måten de fremstår på begge to. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge deg virket det kanskje sånn.. Jeg ser ikke alltid skillet med måten de fremstår på begge to. 

Men hva får du ut av å poengtere at du syns han er lite maskulin? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Birdo skrev:

Men hva får du ut av å poengtere at du syns han er lite maskulin? 

Jeg har fått inntrykk av at han er en myk og snill mann, og ikke en typisk machomann. Det er det..

Endret av Jordbærogfløte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...