Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Moongirl skrev:

Hvor skal de flytte? 

Asker

Skrevet

Fikk opp på Instagram at hun venter en gutt? Via neglesalongen hun bruker..

Tipper de har visst det lenge og Saga aldri var et aktuelt navn ;-) 

• Liker 4
Skrevet

Ok! Da er det bare denne tråden som er lite oppdatert!!! 

Har sluttet å lese bloggen, synes den er kjempekjedelig.

• Liker 5
Skrevet
49 minutter siden, Fortunatus skrev:

Ok! Da er det bare denne tråden som er lite oppdatert!!! 

Har sluttet å lese bloggen, synes den er kjempekjedelig.

Kjedelig, overfladisk, lite reflektert og materialistisk. 

• Liker 14
Skrevet

Jeg trodde hun kom til å ha masse magebilder osv på bloggen etter hun ble gravid, spesielt etter alt de har delt i prøverør perioden.. men den gang ei..

Gjest Avocado
Skrevet (endret)
13 timer siden, GulSitron skrev:

Jeg trodde hun kom til å ha masse magebilder osv på bloggen etter hun ble gravid, spesielt etter alt de har delt i prøverør perioden.. men den gang ei..

Hun kjenner vel på de få men ekle, onde kommentarene i kommentarfeltet hennes om at gravismagen hennes er stor da. Jeg husker det selv som gravid. Man glemmer de femti kommentarene om at man ser flott ut når det kommer én ond kommentar om at man har blitt diger. Jeg husker at Camilla Øvestad (Villa Paprika) struttet stolt med gravidmagen sin helt frem til Caroline Berg Eriksen sugde inn magen sin og poserte i forvridde, slankende stillinger gjennom sine svangerskap. Man har visst ikke lov til å vise frem en normalt stor gravidmage om man er rosablogger.

Endret av Avocado
Skrevet
15 minutter siden, Avocado skrev:

Hun kjenner vel på de få men ekle, onde kommentarene i kommentarfeltet hennes om at gravismagen hennes er stor da. Jeg husker det selv som gravid. Man glemmer de femti kommentarene om at man ser flott ut når det kommer én ond kommentar om at man har blitt diger. Jeg husker at Camilla Øvestad (Villa Paprika) struttet stolt med gravidmagen sin helt frem til Caroline Berg Eriksen sugde inn magen sin og poserte i forvridde, slankende stillinger gjennom sine svangerskap. Man har visst ikke lov til å vise frem en normalt stor gravidmage om man er rosablogger.

Men hun fikk jo mange stygge kommentarer på innleggene ang prøvingen og den klinikken i Tr.heim og hun postet jo en milliard innlegg etter det? 

Hvorfor ikke være stolt av at man etter så mye arbeid klarte å bli gravid på naturlig vis? 

Skrevet (endret)
10 timer siden, GulSitron skrev:

Men hun fikk jo mange stygge kommentarer på innleggene ang prøvingen og den klinikken i Tr.heim og hun postet jo en milliard innlegg etter det? 

Hvorfor ikke være stolt av at man etter så mye arbeid klarte å bli gravid på naturlig vis? 

Man føler seg litt ekstra sårbar som gravid, da. Og utseenderettede kommentarer sårer ekstra. Spesielt hvis de også hinter til at du gjør noe "feil".

Endret av Milio
  • Liker 16
Gjest Avocado
Skrevet (endret)
17 timer siden, RaraAvis78 skrev:

12,5 mill?? Hadde aldri trodd at de hadde hatt råd til det, han tjener vel ikke mer enn en drøy million i året og hun litt under? :klo: De har vel allerede en båt til 2-3 mill, et digert pilot-studielån og en bil eller to? Enten får de gjeld oppover ørene eller så har de kanskje arvet mye? Uansett så var det huset rålekkert, FOR en drømmebolig!! Skulle gjerne ha bodd der selv :danse:

Endret av Avocado
Skrevet

De får nok en god slant for det 3 etg rekkehuset på Vindern. Begge to har gode inntekter, men samtidig er forbruket høyt, så hvem vet? Kjempelekkert hus!

• Liker 4
Skrevet

Synes hun legger mer energi i annonseinnleggene enn i de ordinære innleggene.. Vel, ikke rart at de har penger til å kjøpe et hus da. Bloggen har tapt seg kraftig de siste månedene, synes jeg..

• Liker 5
Skrevet
20 timer siden, GulSitron skrev:

Jeg synes hun viser stolt frem magen sin i nesten alle innleggene jeg. Hun har på klær som fremhever magen, og holder rundt eller under magen for å vise den frem. Eller mener du at hun må legge ut undertøysbilder for at hun skal vise den frem stolt? 

• Liker 18
Skrevet

Det var et skikkelig blogge-hjem. Håper de klarer å bringe inn mer varme og sjarm.

Overraskende hvor landlig det er...men, er vel bare en liten svipptur med båten inn til favorittbrygga ...

• Liker 3
Skrevet (endret)
På 9.2.2018 den 18.43, Avocado skrev:

12,5 mill?? Hadde aldri trodd at de hadde hatt råd til det, han tjener vel ikke mer enn en drøy million i året og hun litt under? :klo: De har vel allerede en båt til 2-3 mill, et digert pilot-studielån og en bil eller to? Enten får de gjeld oppover ørene eller så har de kanskje arvet mye? Uansett så var det huset rålekkert, FOR en drømmebolig!! Skulle gjerne ha bodd der selv :danse:

Å jobbe som blogger er ingen sikker inntekt. Det kan ta slutt om 5 år til (who knows) så trodde ikke banken var villige til å gi en blogger så mye i lån? Han tjener vel rundt 1 million i året. Aner ikke hvor mye hun tjener. Pluss der har gjeld fra før av. Kanskje de har arvet penger eller noe. Men stilig bolig da :)

Endret av LeilaS
  • Liker 3
Skrevet (endret)

I det siste innlegget om gjesterommet skriver hun «forran». Det er tydelig at hun ikke fullførte journaliststudiet.

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 3
Skrevet (endret)
25 minutter siden, GingerJane said:

Her er huset de har kjøpt. Flere meglere jeg kjenner som har visst om det en stund. Spent på om noen klarer å sette fingeren på noe her. Det er da garantert 1000% av misunnelse. Wow 😳 for et hus. Du finner det ikke på Finn.no uten linken. De har nok ønsket å fjerne det fra søk der selv.

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=104078867&fks=104078867

Wow, for en utsikt!

Edit: Og wow, for en pris...! Har de så mye penger?

Endret av Bloggleseren
Prissjokk
  • Liker 21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...