tweet Skrevet 6. desember 2017 Forfatter #601 Del Skrevet 6. desember 2017 5 timer siden, Sinsiew skrev: Åh, så fin mage!! Tusen takk! Hvordan går det med deg? Er ikke du veldig nær termin nå, eller tar jeg helt feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 7. desember 2017 #602 Del Skrevet 7. desember 2017 5 timer siden, tweet skrev: Tusen takk! Hvordan går det med deg? Er ikke du veldig nær termin nå, eller tar jeg helt feil? Termin i dag Var blod i urinen i går, og hu lille ligger med hode så langt ned i bekkenet at jm ikke klarte å kjenne leie hennes, så ble sendt en tur på Ahus for å sjekke at hu ikke hadde snudd seg Så forhåpentligvis betyr det at det er ting på gang ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 7. desember 2017 Forfatter #603 Del Skrevet 7. desember 2017 20 timer siden, Sinsiew skrev: Termin i dag Var blod i urinen i går, og hu lille ligger med hode så langt ned i bekkenet at jm ikke klarte å kjenne leie hennes, så ble sendt en tur på Ahus for å sjekke at hu ikke hadde snudd seg Så forhåpentligvis betyr det at det er ting på gang ^^ Uææh, så utrolig spennende! Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 7. desember 2017 Forfatter #604 Del Skrevet 7. desember 2017 32+4 I dag har jeg så og si bare proppet i meg sukker, sukker og mer sukker. Angrer noe så drøyt nå!! Var på babyshower med altfor mye godt på kakebordet, så har ikke orket å spise noe annet etter det... kun en banan 😬 Metthetsfølelse er byttet ut med kvalme her i gården, så nå er jeg i alle fall kvalm! I morgen er det ultralyd igjen. Spent på hvor mye han har vokst og om han ligger slik jeg tror han ligger! Har lyst å fiske etter 3D siden jeg glemte av det sist.. hørt om flere som får det gratis på vekstkontroll, så har et ørlite håp 🙈 Symptomer for tiden: Tungpustet, kvalme når jeg spiser, økning i utflod, kløe på puppene (som vanlig) og får kynnere mye oftere nå. Begynner å føle meg tung og har problemer med å bøye meg 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 9. desember 2017 Forfatter #605 Del Skrevet 9. desember 2017 32+6 Ultralyd i går viste en perfekt, gjennomsnittlig stor gutt ❤️ Han ligger akkurat slik jeg har tippet også! Hodet ned, ryggen på høyre side og armer og ben sprellende på venstresiden 🙊 Sist lå han på -0,9% og nå på +1%, så helt tipp topp. Hun regnet ut at han straks er 2kg tung. Hvordan er det mulig 😱 Jeg fikk dessverre ikke 3D fordi hun mente det var for trangt, og de er visst ikke så god på 3D på det sykehuset. Jaja, ingen krise. Jeg er så tappet for energi nå. Kroppen føles blytung og jeg kommer søren ingen vei. Alle oppgaver føles helt umulig, jeg orker bare ikke! Håper «nestingen» starter for fullt snart. Det er ikke lenge siden jeg ryddet og vasket klær dagen lang og koste meg med det. Nei åh, jeg vil bare ha gutten min her i armene mine, jeg. Julaften kan komme i morgen, også kan 31.januar komme dagen etter! Jeg føler jeg går og savner noen jeg aldri har møtt, men elsker så himla høyt. Er så spent på hvordan han ser ut, og gleder meg sånn til å kose han halvt ihjel ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dragoste Skrevet 9. desember 2017 #606 Del Skrevet 9. desember 2017 Hei du! Gratulerer med en gutt!! 😄Har skumlest dagboken din fra de månedene jeg var borte, og skjønner det ikke bare har vart enkelt. Men så bra at det er bedre nå, håper det fortsetter slik 😘 kjempefin mage også 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 10. desember 2017 Forfatter #607 Del Skrevet 10. desember 2017 20 timer siden, Dragoste skrev: Hei du! Gratulerer med en gutt!! 😄Har skumlest dagboken din fra de månedene jeg var borte, og skjønner det ikke bare har vart enkelt. Men så bra at det er bedre nå, håper det fortsetter slik 😘 kjempefin mage også 😍 Hei! Så hyggelig å høre fra deg igjen! Hvordan går det? 😊 Det svangerskapet her har vært en berg- og dalbane, ja.. Er veldig klar for å bli ferdig, i alle fall snart 😂 Tusen takk ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 10. desember 2017 Forfatter #608 Del Skrevet 10. desember 2017 33+0 I dag er alt bare tungt. Tungt å puste, svimler når jeg ligger eller sitter i de fleste stillinger.. Føler meg så tom og lei! Kjenner jeg får så smått panikk av tanken på at det bare skal bli tyngre og verre, og det er mange uker igjen... La meg inntil S på sofaen og gråt i frustrasjonene. Han er bare så nydelig i dag. Trøstet og tørket tårer, gikk og hentet bbhugme, drikke og noe å tygge på, også fikk jeg både fot- og ryggmassasje ❤️😭 Føler meg veldig elsket og heldig! I dag har C bevegd seg så vondt og merkelig! Har kjent det langt langt ned i magen mot høyre, skikkelig vondt når han beveger seg. Underlivet mitt verker også.. kanskje han har sunket litt nedover? Ikke vet jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 10. desember 2017 #609 Del Skrevet 10. desember 2017 Er så godt med ekstra kos på tunge dager! Bare slapp av og ta det med ro. Det er drittungt på slutten, men blir jo verdt det til slutt! Haha, kjenner igjendet med vondt underliv. Han er nok på god vei ned i bekkenet ditt, den lille krabaten deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 10. desember 2017 Forfatter #610 Del Skrevet 10. desember 2017 1 time siden, Sinsiew skrev: Er så godt med ekstra kos på tunge dager! Bare slapp av og ta det med ro. Det er drittungt på slutten, men blir jo verdt det til slutt! Haha, kjenner igjendet med vondt underliv. Han er nok på god vei ned i bekkenet ditt, den lille krabaten deres Det er sant! Blir så godt å få han ut! ❤️ Sjekket magen i speilet nettopp, og ja, magen har sunket litt og ser helt deformert ut! Hva er det han driver med 😅 MEN! Nå er jeg spent på hva som foregår hos deg?? 😁😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 10. desember 2017 #611 Del Skrevet 10. desember 2017 1 minutt siden, tweet skrev: Det er sant! Blir så godt å få han ut! ❤️ Sjekket magen i speilet nettopp, og ja, magen har sunket litt og ser helt deformert ut! Hva er det han driver med 😅 MEN! Nå er jeg spent på hva som foregår hos deg?? 😁😁 Haha, snart sitter du med magen i fanget x) Ingen verdens ting. Begynnende svangerskapsforgiftning, kvalm, svimmel og klam. Men ingen andre tegn på fødsel enn slim og blid i urinen. Skal til Ahus i morgen for ny sjekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 10. desember 2017 Forfatter #612 Del Skrevet 10. desember 2017 22 minutter siden, Sinsiew skrev: Haha, snart sitter du med magen i fanget x) Ingen verdens ting. Begynnende svangerskapsforgiftning, kvalm, svimmel og klam. Men ingen andre tegn på fødsel enn slim og blid i urinen. Skal til Ahus i morgen for ny sjekk Ååh, frustrerende eller? Kan tenke meg du er lei, men du er jo veldig nært målet nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 10. desember 2017 #613 Del Skrevet 10. desember 2017 2 minutter siden, tweet skrev: Ååh, frustrerende eller? Kan tenke meg du er lei, men du er jo veldig nært målet nå da Veeeldig lei! Men trøster meg med at jeg vet det snart er over og jeg har hu i armene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 11. desember 2017 #614 Del Skrevet 11. desember 2017 (endret) Jeg savner å være gravid jeg Syntes det aldri var tungt og var ikke lei en dag (men skjønner jo at det ikke er likt for alle) Men uansett, prøv å Nyt svangerskapet damer Det er jo en fantastisk tid! Et lite menneske vokser inni dere :D. Det er jo fantastisk. Og..det er mye mer slitsomt med babien på utsiden . Synes jeg da! Nyt en hel natts søvn! Endret 11. desember 2017 av Ruccula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 11. desember 2017 Forfatter #615 Del Skrevet 11. desember 2017 58 minutter siden, Ruccula skrev: Jeg savner å være gravid jeg Syntes det aldri var tungt og var ikke lei en dag (men skjønner jo at det ikke er likt for alle) Men uansett, prøv å Nyt svangerskapet damer Det er jo en fantastisk tid! Et lite menneske vokser inni dere :D. Det er jo fantastisk. Og..det er mye mer slitsomt med babien på utsiden . Synes jeg da! Nyt en hel natts søvn! En hel natts søvn har jeg ikke fått på ukesvis Eneste jeg klarer å nyte, er forberedelsene og at jeg kjenner masse gøye bevegelser. Det er fantastisk at jeg får bære fram et barn og jeg har vært ganske positiv til tross for hvor mye jeg har slitt med til nå, men NÅ altså! Nå orker jeg ikke prøve engang, for det meste er bare vondt, tungt og plagsomt.. 🙈 Men jeg er glad det ikke er før nå det har blitt tungt og jævlig, for jeg har jo faktisk vært veldig heldig til nå. Vet om flere som har slitt mye mer enn meg leenge allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 11. desember 2017 Forfatter #616 Del Skrevet 11. desember 2017 33+1 Jordmor i dag Hun kjente at han fortsatt lå me hodet ned og rumpa opp. Det føltes ikke slik i natt, for jeg var bombesikker på at han lå vannrett! Magen min var så deformert og rar i natt, at jeg ble litt kvalm og fascinert på samme tid 😂 Har «endelig» gått opp i vekt. 2 kilo siden siste jordmortime. Fornøyd med det 😊 Hun var også fornøyd med alle målinger i dag, så alt er i skjønneste orden. Det så irriterer meg, er at jeg aldri får tid til å snakke om ting jeg tenker på eller sliter med. Hun ser alltid ut til å ha litt dårlig tid. Det er ikke så mye hun får gjort med plagene mine, men hadde vært godt å få snakket ut litt.. Men men. Fått ny craving! ALT SOM ER ISKALDT. Vurderer å gå ut og spise snø liksom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 11. desember 2017 #617 Del Skrevet 11. desember 2017 (endret) 1 time siden, tweet skrev: En hel natts søvn har jeg ikke fått på ukesvis Eneste jeg klarer å nyte, er forberedelsene og at jeg kjenner masse gøye bevegelser. Det er fantastisk at jeg får bære fram et barn og jeg har vært ganske positiv til tross for hvor mye jeg har slitt med til nå, men NÅ altså! Nå orker jeg ikke prøve engang, for det meste er bare vondt, tungt og plagsomt.. 🙈 Men jeg er glad det ikke er før nå det har blitt tungt og jævlig, for jeg har jo faktisk vært veldig heldig til nå. Vet om flere som har slitt mye mer enn meg leenge allerede! Det er rart hvor forskjellige et svangerskap kan oppleves. Jeg kunne gått gravid hele livet jeg :P. Følte meg i knall form hele veien. Håper de siste ukene går fort for deg Endret 11. desember 2017 av Ruccula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 11. desember 2017 #618 Del Skrevet 11. desember 2017 Skjønner at du syns det er tungt. Jeg syntes også det var ganske tungt, men samtidig elsket jeg hvert minutt! Spent på hvor tungt det blir denne gangen med to Men hold ut! Snart kommer premien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveTrain Skrevet 11. desember 2017 #619 Del Skrevet 11. desember 2017 3 timer siden, Ruccula skrev: Det er rart hvor forskjellige et svangerskap kan oppleves. Jeg kunne gått gravid hele livet jeg :P. Følte meg i knall form hele veien. Håper de siste ukene går fort for deg Det er veldig kjekt å lese at det kan oppleves slik også! Da håper jeg på en sånn graviditet neste gang Ellers må jeg si meg enig med tweet her, en hel natts søvn kan jeg ikke huske sist jeg hadde:p Kunne gjerne gått gravid hele livet jeg også, hvis jeg fikk slippe alle andre forpliktelser hverdagen bringer med seg 4 timer siden, tweet skrev: 33+1 Jordmor i dag Hun kjente at han fortsatt lå me hodet ned og rumpa opp. Det føltes ikke slik i natt, for jeg var bombesikker på at han lå vannrett! Magen min var så deformert og rar i natt, at jeg ble litt kvalm og fascinert på samme tid 😂 Har «endelig» gått opp i vekt. 2 kilo siden siste jordmortime. Fornøyd med det 😊 Hun var også fornøyd med alle målinger i dag, så alt er i skjønneste orden. Det så irriterer meg, er at jeg aldri får tid til å snakke om ting jeg tenker på eller sliter med. Hun ser alltid ut til å ha litt dårlig tid. Det er ikke så mye hun får gjort med plagene mine, men hadde vært godt å få snakket ut litt.. Men men. Fått ny craving! ALT SOM ER ISKALDT. Vurderer å gå ut og spise snø liksom! Gøy at vekten går riktig vei, og at alle målinger er fine Høres ut som småen trives der inne, på tross av plager han måtte påføre deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 12. desember 2017 Forfatter #620 Del Skrevet 12. desember 2017 7 timer siden, Ruccula skrev: Det er rart hvor forskjellige et svangerskap kan oppleves. Jeg kunne gått gravid hele livet jeg :P. Følte meg i knall form hele veien. Håper de siste ukene går fort for deg Sånn skulle alle hatt det Men det skal sies at jeg er veldig veldig stolt av den fine magen og tøffe kroppen jeg har! Det er kult at kroppen min klarer det her Lett å være negativ og tenke alt er kjipt, men til syvende og sist er jeg veldig takknemlig og stolt 4 timer siden, Poppsilopp skrev: Skjønner at du syns det er tungt. Jeg syntes også det var ganske tungt, men samtidig elsket jeg hvert minutt! Spent på hvor tungt det blir denne gangen med to Men hold ut! Snart kommer premien Er egentlig enig. Veldig elsk/hat akkurat nå! Men det er godt å vite han vokser og koser seg der inne, så må jeg bare stå i det Alle plager er glemt når han er ute! 4 timer siden, LoveTrain skrev: Gøy at vekten går riktig vei, og at alle målinger er fine Høres ut som småen trives der inne, på tross av plager han måtte påføre deg Det gjør han virkelig! Føles som kroppen feiler meg på alle måter, men egentlig er det det helt motsatte! Alt har vært tipp topp fra start til nå, så får vi håpe det holder seg slik 👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå